Sari la conținut

Va Rog Ajutati-ma


Postări Recomandate

Acum o saptamana am dus motorul la un mecanic priceput sa-mi regleze carburatia, a facut-o, motorul a functionat perfect in seara respectiva, a doua zi a inceput sa-mi faca probleme, in sensul ca ... la cald, motorul se detureaza pana moare .. ori nu se alimenteaza, ori se ineaca... azi am curatat filtrul de aer, si parca a fost alta viata, dar nu a tinut schema decat 20-30 de km, prin oras .. si au reinceput "fitzele"... nu mai stiu ce sa fac .. am contactat omul care mi-a facut carburatia si da din umeri ... care ati mai patit similar, va rog din suflet ajutati-ma, mi-au venit si numerel noi si stau pe tusa, e infernal!!! nr de telefon ... 0728074690 - Bogdan ... va multumesc anticipat

 

mai mentionez faptul ca am incercat sa merg si fara filtrul de aer, aceeasi problema, am facut testul de compresie , am 7,5 pe fiecare piston, deci e aprox in regula... va multumesc celor interesati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile le-ai verificat? Cum arata?

Din ce spui tu ( prea putine detalii) pare ca ar ramane fara gaz si asta s-ar putea intampla din mai multe motive precum: filtru de benzina infundat, pompa de benzina nefunctionala ( asta daca are asa ceva) , robinet de benzina defect, cuiele pontou blocate ( putin probabil sa se blocheze toate 4 deodata) , lipsa gaz in rezervor etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum o saptamana am dus motorul la un mecanic priceput sa-mi regleze carburatia, a facut-o, motorul a functionat perfect in seara respectiva, a doua zi a inceput sa-mi faca probleme, in sensul ca ... la cald, motorul se detureaza pana moare .. ori nu se alimenteaza, ori se ineaca... azi am curatat filtrul de aer, si parca a fost alta viata, dar nu a tinut schema decat 20-30 de km, prin oras .. si au reinceput "fitzele"... nu mai stiu ce sa fac .. am contactat omul care mi-a facut carburatia si da din umeri ... care ati mai patit similar, va rog din suflet ajutati-ma, mi-au venit si numerel noi si stau pe tusa, e infernal!!! nr de telefon ... 0728074690 - Bogdan ... va multumesc anticipat

 

mai mentionez faptul ca am incercat sa merg si fara filtrul de aer, aceeasi problema, am facut testul de compresie , am 7,5 pe fiecare piston, deci e aprox in regula... va multumesc celor interesati

 

Reglajul facut de "omul cu carburatia" cum a fost facut, dupa ce "instructiuni"?

 

Cauta in manual valorile pentru nivelul flotoarelor si pozitia suruburilor "pilot" iar la remontare verifica si integritatea membranelor, a oringurilor si in general a tuturor garniturilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum o saptamana am dus motorul la un mecanic priceput sa-mi regleze carburatia, a facut-o, motorul a functionat perfect in seara respectiva, a doua zi a inceput sa-mi faca probleme, in sensul ca ... la cald, motorul se detureaza pana moare .. ori nu se alimenteaza, ori se ineaca... azi am curatat filtrul de aer, si parca a fost alta viata, dar nu a tinut schema decat 20-30 de km, prin oras .. si au reinceput "fitzele"... nu mai stiu ce sa fac .. am contactat omul care mi-a facut carburatia si da din umeri ... care ati mai patit similar, va rog din suflet ajutati-ma, mi-au venit si numerel noi si stau pe tusa, e infernal!!! nr de telefon ... 0728074690 - Bogdan ... va multumesc anticipat

 

mai mentionez faptul ca am incercat sa merg si fara filtrul de aer, aceeasi problema, am facut testul de compresie , am 7,5 pe fiecare piston, deci e aprox in regula... va multumesc celor interesati

 

Foarte putin 7.5 pe piston ..... la o functionare normala a motorului trebuie sa aiba intr 10-15 !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujiile sunt noi, iar despre compresie am aflat ca un motor iasa din fabrica undeva la valoarea 12 pe piston, daca am fost mintit, mint si eu aici. .. de aia am dedus ca 7,5 ar fi ok, comparativ cu 12. iar despre filtrul de benzina, pompa de benzina chiar nu am avut ce povesti, pentru ca personal nu le-am verificat, nu am ajuns inca la ele, e posibil sa fie pe acolo problema, va multumesc pentru pareri si ajutor! asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

compresie 7.5 cu moto accelerat?

daca da, atunci sa nu mai ai pretentii la motor. Compresia la un motor sanatos trebuie sa fie undeva intre 14 si 10. Sub 8 e declarat mort.

Chiar dc merge pe moment, nu te mai poti baza pe el la drum lung.

 

Dc nu l-ai accelerat intimp ce i-ai luat compresia, atunci e alta treaba, anume carburatie dereglata original. Sunt multi "muzicieni" care fac motoare dupa ureche.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe lângă compresia care e foarte mică (eu ți-aÂş recomanda să repeți testul, dar la un alt mecanic) mai poți verifica următoarele chestii:

 

1. Sub rezervor există 2 furtunaÂşe subțiri, chiar pe lângă unul mai grosuț, care pleacă de la gura de umplere. Le poți verifica dând jos carena laterală spate stânga.

 

2. Verifică membrana de vacuum care se găseÂşte pe robinetul rezervorului. Pt asta va trebui să dai jos rezervorul. Vezi dacă nu cumva e fisurată.

 

Ca fapt divers, eu am renunțat la ea punînd un capac in locul ei. Acum curge benzina în continuu spre carburatoare, spre deosebire de funcționarea cu membrană, care lăsa să treacă benzina spre ele numai când accelerai.

 

Scrie-ne aici dacă ai rezolvat. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe lângă compresia care e foarte mică (eu ți-aÂş recomanda să repeți testul, dar la un alt mecanic) mai poți verifica următoarele chestii:

 

1. Sub rezervor există 2 furtunaÂşe subțiri, chiar pe lângă unul mai grosuț, care pleacă de la gura de umplere. Le poți verifica dând jos carena laterală spate stânga.

 

2. Verifică membrana de vacuum care se găseÂşte pe robinetul rezervorului. Pt asta va trebui să dai jos rezervorul. Vezi dacă nu cumva e fisurată.

 

Ca fapt divers, eu am renunțat la ea punînd un capac in locul ei. Acum curge benzina în continuu spre carburatoare, spre deosebire de funcționarea cu membrană, care lăsa să treacă benzina spre ele numai când accelerai.

 

Scrie-ne aici dacă ai rezolvat. :moto:

asa am si eu la transalp. curge benzina direct ca membrana e varza, si furtunasele sunt obturate.

eu cred ca ramai fara benzina...

daca spui ca mergea, nu are cum sa ramai fara compresie peste noapte..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa mergi cu ea la mecanic uite sunal pe baiatul asta e beton pe honda face si alte marci dar honda cred ca sa nascut printre pistoanele si supapele ei!! Preutri super de vara0726744999

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...