bogdannlb Postat Iunie 27, 2007 Share Postat Iunie 27, 2007 Acum o saptamana am dus motorul la un mecanic priceput sa-mi regleze carburatia, a facut-o, motorul a functionat perfect in seara respectiva, a doua zi a inceput sa-mi faca probleme, in sensul ca ... la cald, motorul se detureaza pana moare .. ori nu se alimenteaza, ori se ineaca... azi am curatat filtrul de aer, si parca a fost alta viata, dar nu a tinut schema decat 20-30 de km, prin oras .. si au reinceput "fitzele"... nu mai stiu ce sa fac .. am contactat omul care mi-a facut carburatia si da din umeri ... care ati mai patit similar, va rog din suflet ajutati-ma, mi-au venit si numerel noi si stau pe tusa, e infernal!!! nr de telefon ... 0728074690 - Bogdan ... va multumesc anticipat mai mentionez faptul ca am incercat sa merg si fara filtrul de aer, aceeasi problema, am facut testul de compresie , am 7,5 pe fiecare piston, deci e aprox in regula... va multumesc celor interesati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 28, 2007 Share Postat Iunie 28, 2007 Bujiile le-ai verificat? Cum arata? Din ce spui tu ( prea putine detalii) pare ca ar ramane fara gaz si asta s-ar putea intampla din mai multe motive precum: filtru de benzina infundat, pompa de benzina nefunctionala ( asta daca are asa ceva) , robinet de benzina defect, cuiele pontou blocate ( putin probabil sa se blocheze toate 4 deodata) , lipsa gaz in rezervor etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iunie 28, 2007 Share Postat Iunie 28, 2007 7,5 e extrem de putin, trebuia sa ai in jur de 10...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 28, 2007 Share Postat Iunie 28, 2007 Acum o saptamana am dus motorul la un mecanic priceput sa-mi regleze carburatia, a facut-o, motorul a functionat perfect in seara respectiva, a doua zi a inceput sa-mi faca probleme, in sensul ca ... la cald, motorul se detureaza pana moare .. ori nu se alimenteaza, ori se ineaca... azi am curatat filtrul de aer, si parca a fost alta viata, dar nu a tinut schema decat 20-30 de km, prin oras .. si au reinceput "fitzele"... nu mai stiu ce sa fac .. am contactat omul care mi-a facut carburatia si da din umeri ... care ati mai patit similar, va rog din suflet ajutati-ma, mi-au venit si numerel noi si stau pe tusa, e infernal!!! nr de telefon ... 0728074690 - Bogdan ... va multumesc anticipat mai mentionez faptul ca am incercat sa merg si fara filtrul de aer, aceeasi problema, am facut testul de compresie , am 7,5 pe fiecare piston, deci e aprox in regula... va multumesc celor interesati Reglajul facut de "omul cu carburatia" cum a fost facut, dupa ce "instructiuni"? Cauta in manual valorile pentru nivelul flotoarelor si pozitia suruburilor "pilot" iar la remontare verifica si integritatea membranelor, a oringurilor si in general a tuturor garniturilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dext3r Postat Iunie 28, 2007 Share Postat Iunie 28, 2007 Acum o saptamana am dus motorul la un mecanic priceput sa-mi regleze carburatia, a facut-o, motorul a functionat perfect in seara respectiva, a doua zi a inceput sa-mi faca probleme, in sensul ca ... la cald, motorul se detureaza pana moare .. ori nu se alimenteaza, ori se ineaca... azi am curatat filtrul de aer, si parca a fost alta viata, dar nu a tinut schema decat 20-30 de km, prin oras .. si au reinceput "fitzele"... nu mai stiu ce sa fac .. am contactat omul care mi-a facut carburatia si da din umeri ... care ati mai patit similar, va rog din suflet ajutati-ma, mi-au venit si numerel noi si stau pe tusa, e infernal!!! nr de telefon ... 0728074690 - Bogdan ... va multumesc anticipat mai mentionez faptul ca am incercat sa merg si fara filtrul de aer, aceeasi problema, am facut testul de compresie , am 7,5 pe fiecare piston, deci e aprox in regula... va multumesc celor interesati Foarte putin 7.5 pe piston ..... la o functionare normala a motorului trebuie sa aiba intr 10-15 !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdannlb Postat Iunie 28, 2007 Autor Share Postat Iunie 28, 2007 bujiile sunt noi, iar despre compresie am aflat ca un motor iasa din fabrica undeva la valoarea 12 pe piston, daca am fost mintit, mint si eu aici. .. de aia am dedus ca 7,5 ar fi ok, comparativ cu 12. iar despre filtrul de benzina, pompa de benzina chiar nu am avut ce povesti, pentru ca personal nu le-am verificat, nu am ajuns inca la ele, e posibil sa fie pe acolo problema, va multumesc pentru pareri si ajutor! asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Iunie 28, 2007 Share Postat Iunie 28, 2007 compresie 7.5 cu moto accelerat? daca da, atunci sa nu mai ai pretentii la motor. Compresia la un motor sanatos trebuie sa fie undeva intre 14 si 10. Sub 8 e declarat mort. Chiar dc merge pe moment, nu te mai poti baza pe el la drum lung. Dc nu l-ai accelerat intimp ce i-ai luat compresia, atunci e alta treaba, anume carburatie dereglata original. Sunt multi "muzicieni" care fac motoare dupa ureche. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lao Postat Iunie 28, 2007 Share Postat Iunie 28, 2007 Pe lângă compresia care e foarte mică (eu ți-aÂş recomanda să repeți testul, dar la un alt mecanic) mai poți verifica următoarele chestii: 1. Sub rezervor există 2 furtunaÂşe subțiri, chiar pe lângă unul mai grosuț, care pleacă de la gura de umplere. Le poți verifica dând jos carena laterală spate stânga. 2. Verifică membrana de vacuum care se găseÂşte pe robinetul rezervorului. Pt asta va trebui să dai jos rezervorul. Vezi dacă nu cumva e fisurată. Ca fapt divers, eu am renunțat la ea punînd un capac in locul ei. Acum curge benzina în continuu spre carburatoare, spre deosebire de funcționarea cu membrană, care lăsa să treacă benzina spre ele numai când accelerai. Scrie-ne aici dacă ai rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 30, 2007 Share Postat Iunie 30, 2007 Pe lângă compresia care e foarte mică (eu ți-aÂş recomanda să repeți testul, dar la un alt mecanic) mai poți verifica următoarele chestii: 1. Sub rezervor există 2 furtunaÂşe subțiri, chiar pe lângă unul mai grosuț, care pleacă de la gura de umplere. Le poți verifica dând jos carena laterală spate stânga. 2. Verifică membrana de vacuum care se găseÂşte pe robinetul rezervorului. Pt asta va trebui să dai jos rezervorul. Vezi dacă nu cumva e fisurată. Ca fapt divers, eu am renunțat la ea punînd un capac in locul ei. Acum curge benzina în continuu spre carburatoare, spre deosebire de funcționarea cu membrană, care lăsa să treacă benzina spre ele numai când accelerai. Scrie-ne aici dacă ai rezolvat. asa am si eu la transalp. curge benzina direct ca membrana e varza, si furtunasele sunt obturate. eu cred ca ramai fara benzina... daca spui ca mergea, nu are cum sa ramai fara compresie peste noapte.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Iunie 30, 2007 Share Postat Iunie 30, 2007 Incearca sa mergi cu ea la mecanic uite sunal pe baiatul asta e beton pe honda face si alte marci dar honda cred ca sa nascut printre pistoanele si supapele ei!! Preutri super de vara0726744999 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.