Geesus Postat Iunie 27, 2007 Share Postat Iunie 27, 2007 salutare in sfarsit am reusit sa-mi cumpar si eu capra. mi-am luat un nipru (boala mea) din '76, M10 cred (si spun asta pt ca in carte la sectiunea model nu scrie decat "10"). e modificata mult (ghidon inalt, rezervor de IJ, cadrul lungit putin, carburator de dacie, etc.). mai am totusi mult de lucru la ea pt ca e facuta cam din topor. carnetul categoria A l-am luat in mai anul acesta. probabil ca multi o sa sariti cu gura pe mine ca nu trebuia sa-mi iau motor asa mare sau chestii de genul, dar vreau sa va spun ca inca de cand am vazut primul dnepr m-am indragostit. poate ca unii ma inteleg de mers cu ea merg fara probleme. desi e foarte grea o stapanesc foarte bine si in cei doar 100 si ceva de km pe care i-am facut nu am avut parte de nici un eveniment neplacut. cea mai mare problema la mine e ca sunt complet afon la capitolul Mecanica...adica daca merg cu ea si mi se opreste habar nu am ce sa fac. va spun toate astea in speranta ca cei mai experimentati de pe forum sa ma initieze si pe mine...ce tre' sa fac inainte de a pleca a drum lung? cele mai frecvente probleme care apar la nepre? cum se mai schimba o piesa, cum se mai face o verificare? si tot ce credeti voi ca m-ar putea ajuta astept sugestiile, invataturile si injuraturile voastre cu mare nerabdare numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Iunie 27, 2007 Share Postat Iunie 27, 2007 simson_marius@yahoo.com.si vb acolo...ok asfalt uscat!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat Iunie 28, 2007 Share Postat Iunie 28, 2007 Cauta topicul lui Tepesh,o sa ai multe de invatat din el.De asemenea,o sa gasesti pe forum (prin bunavointa lui Ticolino) si un manual ,o carte tehnica a motocicletei tale.Sa-l stapinesti sanatos! Din curiozitate,cit ai dat pe el? PS schimba repede carburatorul de Dacia!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiG Postat Iunie 28, 2007 Share Postat Iunie 28, 2007 tot ce pot sa iti spun este ca in 6-12 luni ori te lasi ori o sa le stii pe toate referitoare la mecanica. Fii tare! suntem alaturi! Felicitari pentru achizitie!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iula Postat Iunie 28, 2007 Share Postat Iunie 28, 2007 tot ce pot sa iti spun este ca in 6-12 luni ori te lasi ori o sa le stii pe toate referitoare la mecanica. Fii tare! suntem alaturi! Felicitari pentru achizitie!! super tare si foarte real!!!! nu trebuie sa sti mare lucru daca merge bine, eu de cand mi-am cumparat nepra nu i-am curatat nici platina si am umblat cu ea si nu am patit nimi INCA. dar trebuie sa fi optimst ,ca de remorcat gasesti pe cineva cu suflet mare care sa te remorcheze pana acasa succes si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geesus Postat Iunie 28, 2007 Autor Share Postat Iunie 28, 2007 Din curiozitate,cit ai dat pe el? poi eu zic k nu am dat prea mult: 17 bulioane. m-a bucurat mult faptul ca motorul ii merge foarte bine. n-a fost nevoie niciodata de a doua peda cand a fost vorba sa il pornesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Iunie 30, 2007 Share Postat Iunie 30, 2007 Sa il citesti cu atentie si sa il intelegi cu placere.. dnepr_mt11_manual_intretinere_si_exploatare.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 17, 2007 Share Postat Iulie 17, 2007 poi eu zic k nu am dat prea mult: 17 bulioane. m-a bucurat mult faptul ca motorul ii merge foarte bine. n-a fost nevoie niciodata de a doua peda cand a fost vorba sa il pornesc bai frate , cum le gasiti ma asa ieftine, sa arate bine si sa si mearga bine....ca eu nu gasesc decat de la 700 ioro in sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 17 mil ti se pare ieftin? mie mi se pare mult vreo 10 mil pt. orice troaca comunista e un pret bun. oricum o sa mai bagi cel putin 20 dupa aia tot cu 10 o s-o dai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 Exagerezi! Tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 21, 2007 Share Postat Iulie 21, 2007 nu prea tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Iulie 21, 2007 Share Postat Iulie 21, 2007 Exagerezi! Tare. nu exagereaza tare,... doar are dreptate...... tu zici ca exagereaza, pt ca nu ai facut "afaceri si invarteli" cu comuniste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 23, 2007 Share Postat Iulie 23, 2007 nu exagereaza tare,... doar are dreptate...... tu zici ca exagereaza, pt ca nu ai facut "afaceri si invarteli" cu comuniste comunistele au fost facute pt drumuri nu afaceri si invarteli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 24, 2007 Share Postat Iulie 24, 2007 1: baga niste bani shi i-ai niste carbelitoare k lumea...nu ala de dacie... 2: imprieteneste-te cu unu sau mai multi baieti propietari de nipre ...vei avea multe de invatat iar majoritatea celor cu nepre se ajuta intre ei yo stiu... 3;dak inka nu o iubesti apucate shi mestereste putin p la ea,implica-te shi mai ales scoate-i centrala de la esapament...shi dupa mai mult k sigur o sa o iubesti 4:bine ai venit in randul celor ce au sau au avut nipre...o sa ajungi departe ...nipra este drumul sigur cadre japan Asfalt uscat shi bafta multa...sa te bucuri de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat Iulie 24, 2007 Share Postat Iulie 24, 2007 [ 4:bine ai venit in randul celor ce au sau au avut nipre...o sa ajungi departe ...nipra este drumul sigur cadre japan Asfalt uscat shi bafta multa...sa te bucuri de ea Uite ca mai sint si exceptii.Eu nu o sa o schimb niciodata cu o japoneza.Doar cu un Harley.Si nici ala de serie,ci modificat dupa gustul meu.Nu e un afront pt.constructorii niponi,ci pur si simplu o chestie de gust. In rest,la punctele 1,2 si 3 intr-u totul de acord cu tine.Mare porcarie treaba aia cu carburatorul de Dacia. 17 mil ti se pare ieftin? mie mi se pare mult vreo 10 mil pt. orice troaca comunista e un pret bun. oricum o sa mai bagi cel putin 20 dupa aia tot cu 10 o s-o dai Pai e pret de Nipru,cit putea sa dea mai putin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 scuzele mele...am uitat sa mentionez americanca din sufletul tuturor...deci implicit shi al meu...Inka ma gandesc la un credit "macar" pt un sportster...k de restul gamei nu mai vb... Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iulie 26, 2007 Share Postat Iulie 26, 2007 (editat) salutare in sfarsit am reusit sa-mi cumpar si eu capra. mi-am luat un nipru (boala mea) din '76, M10 cred (si spun asta pt ca in carte la sectiunea model nu scrie decat "10"). e modificata mult (ghidon inalt, rezervor de IJ, cadrul lungit putin, carburator de dacie, etc.). mai am totusi mult de lucru la ea pt ca e facuta cam din topor. carnetul categoria A l-am luat in mai anul acesta. probabil ca multi o sa sariti cu gura pe mine ca nu trebuia sa-mi iau motor asa mare sau chestii de genul, dar vreau sa va spun ca inca de cand am vazut primul dnepr m-am indragostit. poate ca unii ma inteleg de mers cu ea merg fara probleme. desi e foarte grea o stapanesc foarte bine si in cei doar 100 si ceva de km pe care i-am facut nu am avut parte de nici un eveniment neplacut. cea mai mare problema la mine e ca sunt complet afon la capitolul Mecanica...adica daca merg cu ea si mi se opreste habar nu am ce sa fac. va spun toate astea in speranta ca cei mai experimentati de pe forum sa ma initieze si pe mine...ce tre' sa fac inainte de a pleca a drum lung? cele mai frecvente probleme care apar la nepre? cum se mai schimba o piesa, cum se mai face o verificare? si tot ce credeti voi ca m-ar putea ajuta astept sugestiile, invataturile si injuraturile voastre cu mare nerabdare numai bine daca esti complet afon in mecanica, in scurt timp(as spune 500km) va incepe cursul tau de expert in mecanica...si optiunile ca sa te dai calare vor fi: devi expert in mecanica , electricitate , voodoo....sau iti vei cumpara ceva jafoneza, si gata! <small>--- Mesaj completat în 26 Jul 2007 23:24 -------------</small><br/> 1: baga niste bani shi i-ai niste carbelitoare k lumea...nu ala de dacie... 2: imprieteneste-te cu unu sau mai multi baieti propietari de nipre ...vei avea multe de invatat iar majoritatea celor cu nepre se ajuta intre ei yo stiu... 3;dak inka nu o iubesti apucate shi mestereste putin p la ea,implica-te shi mai ales scoate-i centrala de la esapament...shi dupa mai mult k sigur o sa o iubesti 4:bine ai venit in randul celor ce au sau au avut nipre...o sa ajungi departe ...nipra este drumul sigur cadre japan Asfalt uscat shi bafta multa...sa te bucuri de ea ..si cauta si un popa dispus sa ti-o stropeasca un pic... Editat Iulie 26, 2007 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geesus Postat Septembrie 28, 2007 Autor Share Postat Septembrie 28, 2007 noh...ete ca am facut si prima mie de kilometri cu nepra mea cea "LIMITATA ELECTRONIC" la 70 km/h. (asta prefer sa spun - in gluma bineinteles - celor care nu se pricep si ma intreaba de viteza maxima ). probleme majore nu am avut cu ea: mai un scurt pe la instalatia electrica, mai un robinet de benzina care curge, mai un avans de reglat, schimbat un bec ars, etc. in curand vine iarna si am de gand sa "intru" putin in ea. vreau neaparat sa-i pun carburatoare de nipru, sa-i dau o vopsea (si o aerografie ) sa umblu putin la furca (pt ca-i tot timpul plina de ulei) si alte mici modificari. acum si semnele de intrebare: - din ce cauza nu pot lua cu ea mai mult de 70km/h ? carburatorul e de vina, sau poate fi si altceva? - pe langa carburatoare mai trebuie sa iau si un filtru de aer, nu? - am auzit ca se poate da comanda de piese pt nipru. imi poate spune cineva cum si unde si mai ales CE pot lua? - dupa cum spuneam, e un M10 din '76 . merge sa-i schimb avansul cu unul de model mai nou? (dupa '89) ma opresc momentan aici. o sa revin cu alte intrebari. va rog mult, cei care va pricepeti bagati un post mic ca sa mai ma initiez si eu . NUMAI BINE!!! PS: daca esti un posesor de nipru si stai in Brasov, da-mi un semn ca sa luam legatura. altfel e cand stai de vorba la o bere si dai/primesti sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 29, 2007 Share Postat Septembrie 29, 2007 buei frate , oare DE CE DREAQU VA LUATI VOI NIPRU?! nu inteleg ... este un ra..hat pansat de "motocicleta" DACA SE POATE NUMI MOTOCICLETA... pe care o iei cu un pret si in MAXIM UN AN , MAI BAGI INCA O DATA SUMA DE BANI PE CARE AI DAT-O CA SA O IEI.... plus ca are cadru modificat cine dreaqu o mai trece R.A.R.-ul pe asta?! mai bine ramaneai la bicicleta.... si ca sa te convingi de ce zic eu , IA FA TU UN DRUM MAI LUNG DE 500KM DUS... sa vezi daca o sa-ti convina sssa te bage in sant(efectiv) toate masinile , care merg cu o viteza rezonabila de 100-130km/h , sa ramai pe la nu stiu ce "cucuietii din deal" ca s-a gandit alternatorul sa nu mai incarce ...etc etc nu mai zic ca vb degeaba... EU MAI MULT AM REPARAT LA EA DECAT M-AM PLIMBAT , SI CU ASTA MI-AM SPUS PAREREA DESPRE "NOUA" TA ACHIZITIE spor la surubareala si nervi tari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 29, 2007 Share Postat Septembrie 29, 2007 buei frate , oare DE CE DREAQU VA LUATI VOI NIPRU?! nu inteleg ... este un ra..hat pansat de "motocicleta" DACA SE POATE NUMI MOTOCICLETA... pe care o iei cu un pret si in MAXIM UN AN , MAI BAGI INCA O DATA SUMA DE BANI PE CARE AI DAT-O CA SA O IEI.... plus ca are cadru modificat cine dreaqu o mai trece R.A.R.-ul pe asta?! mai bine ramaneai la bicicleta.... si ca sa te convingi de ce zic eu , IA FA TU UN DRUM MAI LUNG DE 500KM DUS... sa vezi daca o sa-ti convina sssa te bage in sant(efectiv) toate masinile , care merg cu o viteza rezonabila de 100-130km/h , sa ramai pe la nu stiu ce "cucuietii din deal" ca s-a gandit alternatorul sa nu mai incarce ...etc etc nu mai zic ca vb degeaba... EU MAI MULT AM REPARAT LA EA DECAT M-AM PLIMBAT , SI CU ASTA MI-AM SPUS PAREREA DESPRE "NOUA" TA ACHIZITIE spor la surubareala si nervi tari --- Mesaj completat în 29 Sep 2007 11:47 -------------.. sefu, nu ai dreptate! ..ramai la ''cucuieti'' cand faci reparatii de mantuiala! Alternatorul, daca este facut bine uiti de el. Dnepr-ul este un motor fabricat dupa o tehnologie veche, este adevarat, cu consum mare de benzina e.t.c. ...dar usor de reparat si cu fiabilitate. Acum depinde si de ce intelegi tu prin reparatie si cat de bine sti s-oexecuti. Nu toti "mesterii"sunt si mecanici. --- Mesaj completat în 29 Sep 2007 12:05 -------------Salut! ...sefu, daca n-ai mai avut nici o motocicleta pana acum nu e problema. Parerea mea e ca pe dnepr inveti repede, piese se gasesc, nu sunt nici prea scumpe si ai facut o alegere buna. Mai tarziu poti sa-ti schimbi optiunile, functie de experienta pe care o capeti si de necesitati. E un motor fiabil, dar fiind vechi mai trebuie si reparat din cand in cand. Cu bani putini si putina munca vei avea satisfctii. Mai vorbim... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 29, 2007 Share Postat Septembrie 29, 2007 CRISTI , OMULE ... LASA-MA CU "SEFU"... CA NU SUNT NICI ANGAJAT .. DA' SEF .... PAI HAI SA O LUAM DE LA INCEPUT: LA DNEPR-UL MEU , S-A ARS ROTORUL LA MUUULTI KM DE CASA! OK ? OK... DAI COMANDA DE UN ALTERNATOR NOU ! OK? OK... IN MAXIM 2000KM S-A ARS SI ROTORUL LA ALTERNATORUL RESPECTIV... PAI STII CEVA? IO MA FOUT IN EA DE DNEPR , CA E UN RA..HAT BUN NUMAI SA BAGI BANI IN EL , SI AICI NU MA REFER LA CONSUM...CA M-AM OBISNUIT CU 7 LA SUTA... (FATZA DE 5,5 L LA SUTA PENTRU O HONDA VFR-750F DIN 1994 A UNUI AMIC , SI ASTA CAND MERGE CU 150KM/H ...DE ASTA CE MAI ZICI?!) INTRE TIMP SE FOUTU SI CHIULASA STANGA... SCHIMBA CHIULASA(2,5MIL LEI VECHI LA GASPAR...) TOT NU FUNCTIONEAZA ... IO IMI BAG POULA IN EA DE NIPRU... NU ESTE POSIBIL ASA CEVA... CU DEDICATIE SPECIALA PT. PRODUCATORII ACESTUI TIP DE MOTOCICLETA : (CU TOATE CA NICI FABRICA NU MAI EXISTA DE VREO 3-4 ANI... ASTA O STIU DIN SURSE SIGURE....) SI PENTRU INFORMAREA TA , SI NU NUMAI , MOTOCICLETA ASTA NICI MACAR NU ESTE FABRICATA LA "MAMA RUSIE" ... ESTE FACUTA DE JEGOSYII AIA DE UCRAINENI CARE DACA TE PRIND PE LA EI NOAPTEA... NU STIU CUM O SCOTI LA CAPAT...(CAM CA LA BULGARI ALTI IMPUTYTI SI AIA...) MOTORUL SI CUTIA DE VITEZE A ACESTEI MOTOCICLETE SUNT DE TOT KAKATUL , SI ITI SPUN SINCER , TI-O MARTURISESC CA M-AM CHINUIT SA NU AJUNG LA CONCLUZIA ASTA... DAR AM AJUNS... DIN PACATE (SAU DIN FERICIRE ) NU AM MAI SCOS-O DE MAI BINE DE UN AN , SI NICI NU CRED CA O SA O MAI SCOT... CA N-AM CHEF SA O IMPING PANA ACASA SAU MAI RAU... SA O LAAS DREAQU PE UNDE CEDEAZA PORCARIA UCRAINEANA luati-va mah nipruri daca nu aveti ce face cu banii....(mai bine-i beau decat sa mai am nipru...poate sa mi-l dea unu pe degeaba ca nu-l mai iau... ocupa spatiul degeaba....) bye Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Septembrie 29, 2007 Share Postat Septembrie 29, 2007 Motocicletele rusesti au o mare calitate: sunt simple. Nu-ti trebuie profesor ca sa inveti sa le repari.Ca piesele de la noi nu au calitatea cea mai buna nu e vina producatorului motocicletei.Exista piese de origine si piese de srl. Fiind simple sunt si relativ usor de modificat, dar majoritatea motocicletelor de la noi care au fost modificate au acum o calitate indoielnica. Iar partea a doua e ca multi fac reparatiile pe genunchi si apoi se mira ca le crapa motrorul. O mare prostie e sa-i pui niprului carb de dacia.Adica carb orizontal pe galerie verticala.Si asta din considerente economice.Un carb de dacia de la dezmembrari e 50 de roni- si bineinteles cu uzura aferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 29, 2007 Share Postat Septembrie 29, 2007 TIN SA TE CONTRAZIC: NIPRU NU ESTE MOTOCICLETA RUSEASCA!!! ESTE UCRAINEANA...... IN SCHIMB : URALUL ESTE MOTOCICLETA RUSEASCA, OK?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Septembrie 29, 2007 Share Postat Septembrie 29, 2007 Sa reformulez: Motocicletele sovietice.Pe a mea scrie CCCP si probabil ca si pe a ta scrie la fel.Daca ai pus pe ea piese japoneze asta e ... sovieticii nu s-au impacat niciodata cu japonezii. Si comunistele pot fi facute sa mearga ceas: Ceas Pobeda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 Sa reformulez: Motocicletele sovietice.Pe a mea scrie CCCP si probabil ca si pe a ta scrie la fel.Daca ai pus pe ea piese japoneze asta e ... sovieticii nu s-au impacat niciodata cu japonezii. Si comunistele pot fi facute sa mearga ceas: Ceas Pobeda! pe a mea scrie made in USSR ("N"-ul din "in" e invers ca la rusi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.