Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 Domnu DROBU , insist sa va "trageti bicicleta" KAWASAKI cum am facut eu , CU CADRU MONOCOCA din duraluminiu(are 2200 grame ) ...nu sa va mai deplasati "pe jos ca animalele" sau sa va plimbati cu japonezele amicilor cum fac eu... cand pe FZR de 1000 , cand pe VFR-750F... si cateodata pe GSX-F 750 ... da' pe nipru nu cred ca ma mai urc... serios... doar daca-i pun motor de VFR BAFTA SI ATENTIE LA NEATENTIE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 Domnu DROBU , insist sa va "trageti bicicleta" KAWASAKI cum am facut eu , CU CADRU MONOCOCA din duraluminiu(are 2200 grame ) ...nu sa va mai deplasati "pe jos ca animalele" sau sa va plimbati cu japonezele amicilor cum fac eu... cand pe FZR de 1000 , cand pe VFR-750F... si cateodata pe GSX-F 750 ... da' pe nipru nu cred ca ma mai urc... serios... doar daca-i pun motor de VFR BAFTA SI ATENTIE LA NEATENTIE! ....'mosule' m-am gandit si la chestia asta ... da' alea nu au trusa de scule!Unde imi pun eu sculele?trusa de petice!bujii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 in rucsac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 Pai, oameni buni, eu nu va inteleg. Eu am avut Nipru, era modificat cu solutii langa care chestia cu ,,cum sa bagam a 5-a?'' era fix p..a, cantarea peste 300 de kile, avea cadru rigid, etc., i-am dat asa ca urla ca porcul, am bagat peste 50.000 km in el, si motorul n-a cedat niciodata. Cum am auzit, inca mai merge. Niprul si Uralul sunt HD-ul omului mai sarac, iar un HD ,,adevarat'' e tot ca un Nipru in stare mai bunicica. Voi ce sunteti: bikeri, sau domnisoare?? On topic: daca esti din Brasov, ia legatura cu Basty. El poate sa te ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 Pai gol are cam 250, cu plinu facut 270... deci n-ai avut prea mult de pus pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 Drobule nu te vad pe jafo. nicicum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Octombrie 6, 2007 Share Postat Octombrie 6, 2007 Pai, oameni buni, eu nu va inteleg. Eu am avut Nipru, era modificat cu solutii langa care chestia cu ,,cum sa bagam a 5-a?'' era fix p..a, cantarea peste 300 de kile, avea cadru rigid, etc., i-am dat asa ca urla ca porcul, am bagat peste 50.000 km in el, si motorul n-a cedat niciodata. Cum am auzit, inca mai merge. Niprul si Uralul sunt HD-ul omului mai sarac, iar un HD ,,adevarat'' e tot ca un Nipru in stare mai bunicica. Voi ce sunteti: bikeri, sau domnisoare?? On topic: daca esti din Brasov, ia legatura cu Basty. El poate sa te ajute. La ce sa-l ajute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acmv2000 Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 Sa il citesti cu atentie si sa il intelegi cu placere.. mercic mult de tot ! M-ai scos din foame ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rebel_biker Postat Octombrie 13, 2007 Share Postat Octombrie 13, 2007 17 mil ti se pare ieftin? mie mi se pare mult vreo 10 mil pt. orice troaca comunista e un pret bun. oricum o sa mai bagi cel putin 20 dupa aia tot cu 10 o s-o dai [/quot eu am luat o nepra cu 3,5 mil cu tot cu atas dar e adevarat ca tre sa mai bag bani in ea.oricum nu cred ca o sa cheltui f mult..motorul e in stare buna si in afara de asta actele sunt in regula doar ca tre sa mai fac o procura de la proprietar ca sa pot face verificarea si sa pot iesi cu ea.precizez ca omu de la care am luat-o mi-a mai dai inca o nepra cam descompusa da are motorul pe ea cu un piston blocat si multe alte piese..oricum eu zic ca am facut o afacere f buna...astept parerea voastra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 13, 2007 Share Postat Octombrie 13, 2007 O parere foarte buna. Apuca-te documenteaza-te si mergi cu ea. Orice Nipru bun este o afacere, ca te costa 3,5 mil sau te costa 1000 Euro. Completeaza profilul cu locatia si asteptam poze si intrebari. Daca deschizi un topic asa general se umple rapid cu porcarii, asa ca l-am inchis. Cauta in topicul cu pistoanele lui Drobu de MT 10 32-36, vezi ca am pus acolo un link cu manuale de rusesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rebel_biker Postat Octombrie 13, 2007 Share Postat Octombrie 13, 2007 am inteles Aleko...am manualul si tre sa ma apuc de ea o sa pun si poze dar nu stiu exact cand si cum..mai vb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geesus Postat Octombrie 28, 2007 Autor Share Postat Octombrie 28, 2007 ...si dupa multe pagini de off-topic, am aflat si eu ca e unu' Basty in bv care le are cu neprele...e bine si asa decat deloc tocmai mi-am schimbat instalatia electrica, si am dat jos "portbagajul" ala inestetic din spate. chestia cea mai nasoala e ca duminica trecuta mi-a expirat ITP-ul ( acu' astept sa vina 15 sa-mi iau banii (de spaga) si sa pornesc in cautarea unui servive unde pot face un ITP masluit daca stiti unde l-as putea face (va reamintresc ca sunt student in bv) poate-mi vindeti un pont. si ziceti-mi si mie de unde pot sa-mi iau niste carburatoare NOI de nepra, k tot n-am aflat. eventual si un capac de cutie de viteze(nu neaparat nou), k al meu a fost "sculptat" ca sa se poata prinde carbul de dacie. otherwise...TRY TO STAY ON TOPIC. multzam, numai bine! --- Mesaj completat în 28 Oct 2007 12:21 -------------ah...si daca mie nu-mi plac speeder-ele nu intru la altii pe topic si incep sa insir cat sunt ele de ca..at. fiecare cu ce-i place, nu?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gabrielradulescu Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 care-i treaba Gessus ? vroiai sa-mi spui ceva? da e-mail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 ...si dupa multe pagini de off-topic, am aflat si eu ca e unu' Basty in bv care le are cu neprele...e bine si asa decat deloc tocmai mi-am schimbat instalatia electrica, si am dat jos "portbagajul" ala inestetic din spate. chestia cea mai nasoala e ca duminica trecuta mi-a expirat ITP-ul ( acu' astept sa vina 15 sa-mi iau banii (de spaga) si sa pornesc in cautarea unui servive unde pot face un ITP masluit daca stiti unde l-as putea face (va reamintresc ca sunt student in bv) poate-mi vindeti un pont. si ziceti-mi si mie de unde pot sa-mi iau niste carburatoare NOI de nepra, k tot n-am aflat. eventual si un capac de cutie de viteze(nu neaparat nou), k al meu a fost "sculptat" ca sa se poata prinde carbul de dacie. otherwise...TRY TO STAY ON TOPIC. multzam, numai bine! <small>--- Mesaj completat în 28 Oct 2007 12:21 -------------</small><br/>ah...si daca mie nu-mi plac speeder-ele nu intru la altii pe topic si incep sa insir cat sunt ele de ca..at. fiecare cu ce-i place, nu?? Eu unul nu-ti recomand sa ai de-a face cu basty, eu stiu din experienta asta nu din auzite. Capac de cutie sau ce vrei tu am eu, moca de dat, insa nu ma duc sa-l pun la posta (pentru ca nu sint acasa) si nu-mi trimit nici parintii sa faca asta, asa ca daca aranjezi cu cineva sa vina sa-l ia da-mi un pm, mai am si alte piese de donat, nu mare lucru dar poate ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 ...si dupa multe pagini de off-topic, am aflat si eu ca e unu' Basty in bv care le are cu neprele...e bine si asa decat deloc tocmai mi-am schimbat instalatia electrica, si am dat jos "portbagajul" ala inestetic din spate. chestia cea mai nasoala e ca duminica trecuta mi-a expirat ITP-ul ( acu' astept sa vina 15 sa-mi iau banii (de spaga) si sa pornesc in cautarea unui servive unde pot face un ITP masluit daca stiti unde l-as putea face (va reamintresc ca sunt student in bv) poate-mi vindeti un pont. si ziceti-mi si mie de unde pot sa-mi iau niste carburatoare NOI de nepra, k tot n-am aflat. eventual si un capac de cutie de viteze(nu neaparat nou), k al meu a fost "sculptat" ca sa se poata prinde carbul de dacie. otherwise...TRY TO STAY ON TOPIC. multzam, numai bine! <small>--- Mesaj completat în 28 Oct 2007 12:21 -------------</small><br/>ah...si daca mie nu-mi plac speeder-ele nu intru la altii pe topic si incep sa insir cat sunt ele de ca..at. fiecare cu ce-i place, nu?? carburi noi gasesti la Gaspar si Tunaru, cel din urma are nr de telefon si pretul la piese pe prima pagina la comuniste.si nu numai, defapt tot ce tine de dnepra.nu stiu cum e Tunaru da cu Gaspar mergi dupa noroc! vorba lui Drobu "DE PI STOC" Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gabrielradulescu Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 (editat) se zice : " DI PI STOC" ia suna si vezi (parca asta e nr. de tel. al D-lui Gaspar:0744472055...LA DREAQU...SI COPII AU TELEFON MOBIL... W T F?! Editat Octombrie 28, 2007 de gabrielradulescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geesus Postat Noiembrie 6, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2007 muchas gracias pt datele de contact ale "dealer"-ilor :beer: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosalx Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 Felicitari pentru achizitie, si eu am tot o comunista mai noua ( se zice ca e din 91) A trecut prin 2 maini pana sa ajunga la mine si binenteles ca fostii proprietari au adaugat fiecare cate ceva . Nu pot sa ma plang de ea merge foarte bine chiar daca am si eu carburator de dacie pe ea . Consumul este rezonabil (4% fara exagerare ) La drum ex: Tulcea - Galati chiar si cu 2 persoane nu ies din a 4 a In prezent comunista mea sufera o operatie estetica la partea din spate multumita lu MENDOZA si COPILU . S-a gasit janta aliaj cu cauciuc lat de 180, bascula cu prindere exterioara pe cadru. Eu unu nu cred ca as renunta la ea chiar daca mai mult de 110 Km/h nu rulez ( nu am nevoie de mai mult Asfalt uscat si mai vb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 ce panarame de oameni :lol Claudiu....as vrea sa scriu ceva dar nu mai pot de ris.....pt.cine nu-l cunoaste pe Klaus,sa nu va suparati de ce a "debitat"..asta e stilul lui....e super baiat ,un om deosebit ,de la care ai multe de invatat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geesus Postat Noiembrie 16, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2007 problema!! : dupa ce ii dau peda si porneste, se aude o caraiala nashpa - de la peda - care nu se opreste decat cand tin ambreiajul. ridic ambreiajul - incepe din nou sa scoata zgomotul. stie cineva de ce se intampla asta, si mai ales, cum rectific asta??? si inca ceva: cateodata nu-mi merge un piston, si cand ii scot bujia e umeda (azi n-am folosit-o deloc din cauza asta) de pornit porneste da' numai intr-un piston iar de la celalat piston curg cateva picaturi de benzina murdara (neagra). la fel ca si mai sus: cum fac sa nu se mai intample??? mutzam, si numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosalx Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 Problema cu caraitul sigur e din cutie. Eu mi-am desfacut cutia de vreo 5-6 ori si iar trebuie sa o desfac ca mi-a ramas o piesa in plus dar nu e problema. sfatul meu e sa desfaci capacul de la cutie si sa iti bagi nasul in ea ( daca mai ai pe langa tine pe cineva care se mai pricepe ar fi ideal ) verifica daca pinioanele au toti dintii si in ce stare sunt dintii angrenajul de pornire are o buba : se blocheaza cand are chef, dar nu e bai ca isi da drumu dupa ce faci constatarea pui mana pe telefon si faci comanda la nenea Gashpar de piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geesus Postat Noiembrie 16, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2007 boon...deci trebuie sa desfac cutia de viteze...WOW numai sa fac rost de garaj, ca in fata caminului nu ma incumet. si chiar e nevoie de schimbat ceva piese??? nu se poate sa fie ceva dereglat si atat? ...in fine, cam cat dureaza toata treaba asta? (demontat, verificat, montat la loc) sa stiu cand si cum ma apuc mai astept si alte pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 Salut. Nu stiu, poate ai controlat deja. Inainte de a da cutia de viteze jos, mai fa o incercare cu mersul inapoi. Adica cupleaza mersul inapoi si misca motocicleta. Fa asta de 2-3 ori. Sa nu aiba niste "nebunei" pe acolo. Daca nu-si revine la normal, da-i cutia de viteze jos si controlezi bine trenul de pinioane care este antrenat de sectorul dintat al pedalei de pornire. Atentie si la tot ansamblul cuplare si mers inapoi. Tare as vrea sa nu fii nevoit sa dai cutia de viteze jos. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Noiembrie 18, 2007 Share Postat Noiembrie 18, 2007 Din pacate ca sa-ti faci motocicleta sa mearga bine va trebui sa iti bagi mana in ea de nenumarate ori. cu cat intelegi asta mai repede cu atat mai bine. Nu o sa gasesti prieteni sau printi ai niprului dispusi sa faca asta in locul tau. Ti-am pus o poza cu mici explicatii in cazul in care desfaci cutia. Si eu cred ca este de la pedala de pornire. Saptamana viitoare ar trebui sa ajung in Brasov, 0742146291 - da-mi un telefon cand ai timp ca sa vorbim despre capacul ala de cutie de viteze si ce o mai fi, ca sa ti-le aduc. Mult noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Noiembrie 18, 2007 Share Postat Noiembrie 18, 2007 Daca ai scanteie si cilindrul nu merge inseamna ca e de la carb. Daca n-ai scanteie verifica pe rand bujia, fisa, platina, si bobina. Cutia de viteze e foarte simpla, dar te sfatuiesc sa stai cu manualul in fata.Acelasi manual din care a pus poza @bubaq. Daca desfaci cutia te sfatuiesc sa dai jos marsarierul.Cu cat ai mai puine piese in miscare cu atat e mai bine. Cutia se da jos f simplu.Dai jos cablul de ambreiaj si apoi cele 4 piulite, scoti cutia, o bagi intr-o sacosa de rafie ca e destul de grea si o duci acasa.O desfaci pe o suprafata curata si fara alte prostii pe ea ca sa nu pierzi vreo piesulica. Desfaci tot, vezi ce uzuri ai si ce ai de schimbat.Parerea mea e ca acel carait vine de la un sincron, sau ai arcul de la pedala de pornire slabit si nu iti ridica pedala cat trebuie.Ca sa vezi daca e de la arc procedezi astfel: cu motorul pornit si scos pe liber apesi usor pedala de pornire pana incepe sa o agate cutia si sa caraie.Daca apare alt carait nu e de la arc.Daca e acelasi carait si se accentueaza e arcul. Totusi daca spui ca dispare cand apesi ambreiajul e posibil sa fie si din alta parte. Daca dai cutia jos, sa ai pregatit 1 l de motorina si o pensula lunga si subtire sa cureti bine carcasa de depuneri.In general se aduna destul shpan. Fa-ti curaj si pune cutia la punct.Dupa ce am schimbat furcile si sincroanele la cutia mea am ramas uimit cat de silentioasa poate fi si cat de bine intra si iese din viteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.