*adytza* Postat Iulie 31, 2008 Autor Share Postat Iulie 31, 2008 Am si eu un scuter chinezesc si nu am avut probleme cu el de un anu si jumatate , dar acum de cateva zile , nu mai porneste nu mai am scanteie la buje deloc, am schimbat bobina si nu e problema aia, nu mai stiu ce sa-i fac, stiti voi cumva ce ar putea fi? Da bujia ai schimbat-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 toata lumea isi pune halogene ....si eu am pus acum o saptamana,se vede mai bine...la far - pozitie - halogen 10w , faza scurta - halogen 20w,faza lunga - halogen 20w...cand este aprinsa faza lunga am un total de 50w , care baga mai multa lumina decat vechiul 35w\35w + 5w pozitie care erau becuri simple,chioare,cu lumina galbuie... Ok dezkreator..Dar ce modificari trebuie facute pentru ca sa imi pun halogene? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat August 18, 2008 Autor Share Postat August 18, 2008 (editat) Mie mi s-a cam dus dracu tot motorasul.Ieri l-am desfacut de tot.M-am uitat la segmenti,am intrebat 4 mecanici si decat unul a zis ca sunt dusi.Ei prezinta uzura,da nu foarte mare.In rest e ok,am umblat la supape.Acum numai trece de 40 nici in ruptul capului,a consumat in 250km jumate din ulei.Nu stiu ce sa zic,eu care credeam ca o sa ma mai tina. NU CUMPARATI FIRST BIKE!!!!!! Editat August 18, 2008 de *adytza* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 Mie mi s-a cam dus dracu tot motorasul.Ieri l-am desfacut de tot.M-am uitat la segmenti,am intrebat 4 mecanici si decat unul a zis ca sunt dusi.Ei prezinta uzura,da nu foarte mare.In rest e ok,am umblat la supape.Acum numai trece de 40 nici in ruptul capului,a consumat in 250km jumate din ulei.Nu stiu ce sa zic,eu care credeam ca o sa ma mai tina.NU CUMPARATI FIRST BIKE!!!!!! cati km ai apucat sa faci ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat August 18, 2008 Autor Share Postat August 18, 2008 (editat) cati km ai apucat sa faci ? 6200.Am vorbit cu un baiat de aici care se ocupa cu scutere,si cica la el:Pai tu cat vrei ma sa tina ?Fi multumit ca te-a tinut atat.Da ma inerveaza ca acum consuma 1l la 25km Editat August 18, 2008 de *adytza* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZICKU Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 6200.Am vorbit cu un baiat de aici care se ocupa cu scutere,si cica la el:Pai tu cat vrei ma sa tina ?Fi multumit ca te-a tinut atat.Da ma inerveaza ca acum consuma 1l la 25km inseamna ca l`ai dereglat de tot...am un prieten care e mester in scutere si are 2 FB`uri Tornado, le`a desfacut si le`a pus la punct cu supapele, iar acum nu mai au nici o problema, merg ca unse.Si cica avea vreo 5 semne din fabrica dar nici unul nu era bun pentru a fi la punct.Deci du-te cu el la cineva care se pricepe la astea in 4T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat August 18, 2008 Autor Share Postat August 18, 2008 Gata l-am reparat la first bike la magazin.A fost dereglat pe la carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojanionut Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 ce parere am?am cea mai proasta parere despre un motor pe 2 roti,pentru k cati oameni am auzit ca siau luat scuter de la FB au mers exact 3 luni.la estetic sunt frumoase imi plac,dar cand ma gandesc cei sub ele...lasa de dorit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madendre Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Sa va spun cei sub carenele frumoase ale FB. RUGINA mai am 3 saptamani pana la examen oare tine motorul atata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 Sa va spun cei sub carenele frumoase ale FB. RUGINA mai am 3 saptamani pana la examen oare tine motorul atata Am avut si eu expert... am patit acelasi lucru a ruginit acolo din cauza la baterie.... de la denivelari mai sare acid.. eu am scos bateria si am bagat-o intr-o punga si nu am mai avut probleme... din pacate am facut un mic accident si l0am vandut...in fine am gasit fraeru... l-am dat cu 30 mil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 (editat) Ce calumea gandesc unii ..."am gasit fraieru" si in occident nu stiu aia cum sa iti arate mai bine defectele cand cumperi ceva... Editat Septembrie 1, 2008 de brick23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 si in occident nu stiu aia cum sa iti arate mai bine defectele cand cumperi ceva... eeee...chiar crezi asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 eeee...chiar crezi asta? De obicei....dar daca e zgariat macar nu acopera cu stickere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madendre Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Am avut si eu expert... am patit acelasi lucru a ruginit acolo din cauza la baterie.... de la denivelari mai sare acid.. eu am scos bateria si am bagat-o intr-o punga si nu am mai avut probleme... din pacate am facut un mic accident si l0am vandut...in fine am gasit fraeru... l-am dat cu 30 mil dar ai scos ceva bani pe motor bravo cat despre baterie asai si mie curgea dar am scos putin din acid sper sa numai curga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Ca pieton nu cred ca mai rezist mult... Mi s-a pus pata pe choppere (sper ca am scris bine) am vazut unu in oras de 125 era perfect la marime.. avea doar toate indicatoarele inafara de turometru... nu stiu ce marca era.. dar era foarte frumos si ingrijit... acuma as vrea si eu ceva asemanator... imi recomandati ceva ? Am vazut la kymco ( Zinc II E3) dar cred ca e scump... nu-mi permit mai mult de 1000-1500 euro Bafta si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madendre Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 de asta ce zici? http://www.youtube.com/watch?v=7ow-WqgRTuU Eu am facut scoala pe el e de 125cc si este foarte grea . Mult mai grea decat expertul , la poligon ma cam straduiam sa trec printre jaloane fata de expertul , ala de la scoala avea peste 20 000km si mergea bine puteam schimba vitezele bine si tragea binisor mai putin in treptele 3 - 4 , confort ii dau nota 9 mult mai bun decat la expertul dar pasagerul sta cam prost nu stiu dar ultima oara cand ma dus instructorul cu motorul pana la poligon tot incercam sami schimb pozitia picioarelor pe scarite dar degeaba . Are un rezervor imens si cum prinz putina viteza numai este atat de greu de condus este perfect pentru calatorile lungi .Instructorul tot zicea ca a fost cu 100km/h cu el si consuma 3,5% dar nu stiu dacai adevarat . Inafara ca este un motor foarte grea este unul bun dupa mine si nu are racire pe aer , il are pe ulei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madendre Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Eu tot zic ca e bine sa aiba racire si pe ulei nu numai pe aer , si da este foarte grea nam intrebat instructorul cate kilograme are dar atata stiu ca prima lectie era sa pun pe cricul central si dupa 3 incercari eram obosit , a patra oara ma cam chinuiam.Si cand ma gandesc ca azi intro saptamana am examenul pentru A1 si o sa revad motorul ala am deja cosmaruri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Septembrie 10, 2008 Autor Share Postat Septembrie 10, 2008 Poate sa fie cat de greu motorul.Daca sti cum se foloseste cricul central e foarte usor.Nu trebuie sa tragi de motor,apesi cu putere pe pedala de la cric si cu o mana ti motorul(eventual tragi) ca sa nu se duca in alte parti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madendre Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 Acuma am inteles carei treaba cu racirea pe ulei.Na poate atuncea nu stiam eu cum sa pun pe cricul centrar ca cei drept prima data am vrut sa pun ca mopedul pe cricul centrar adica fara sa ma apas pe parghia de la cricul centrar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madendre Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 Pai dupa ce a vazut cum ma chinui sa pun motorul pe cric mia explicat cum dar dupa aia el statea la umbra si mai vorbea la telefon , ma mai atentiona cand am facut cateva opturi in plus si atata poate ca atuncea cand ma intrebat daca am mai fost vreodata pe un motor trebuia sai zic nu , dar eu am zis ca da si ca am acasa o mobra si un moped Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tik Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 Motorul il pui usor pe krik daca te asiguri inainte de sfortarea finala ca ambele talpici ale lui ating asfaltul. De-acolo mai departe stilul e la liber. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 SI cam la ce pret e un astfel de kymco? Se mai fabrica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madendre Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 (editat) Pe situl lor nam vazut modelul respectiv sigur nu se mai fabrica de ceva timp , dar am mai vazut cateva prin ro si daca cauti destul de atent pe net gasesti destul de bune.Aici am gasit una cu 1700 de euro dar daca mai cauti poate mai gasesti si cu 1500 bafta la cautari http://www.moto-net.ro/index.php?sec=motoc...=5139&img=2 ps: daca te intereseaza acela negru zimi ca pot da o fuga pana in sighisoara e aproape de medias Editat Septembrie 14, 2008 de madendre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 de eri sunt posesor de FIRST BIKE EXPERT sa vad cat ma tine pana acuma am uns lantul, am schimbat un surub lipsa de la motor, am sters bateria ca a curs din el acid am legat filtrul de benzina ca atarna alandala si am slabit ceva suruburi ce tineau carenele ca erau foarte stranse.a da si am verificat ca restul suruburilor inportante sa fie stranse , frana sa fie reglata , am reglat interupatorul si lam prins ca era pus asa de targ si am reglat si farul cam atat pentru primi 9km pana acuma nam avut probleme majore si sper sa nam asfalt uscat si salutari cu farul si sa vedem cat ne va tine chinezul asta Iti mai merge motorasul ala chinezesc ? Ai prins 7000 km cu el barim ? Sunt curios. PS Acum am vazut postul lui si topicul asta... Dar oricum ar mai trebui scris si pe aici cate ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madendre Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 am trecut de 7000km si acuma are peste 12000km=)).inca se tine bine mai naspa cu frigul ca inghet dracului pe el si abia invarte electromotorul motorul sa porneasca dar dupa ce porneste ma duce unde vreau eu brasov, intorsura buzaului, miercurea ciuc , sibiu nul intereseasza doar sa am bani de ulei si benzina ca el ma duce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.