Sari la conținut

Jawa


CrazYRaveN
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Daca nu ai umblat la avans e posibil sa fie si nivelul. Nu il face nici mai mic nici mai mare decat zice producatorul pentru ca iti creste consumul, porneste greu si merge prost. Descarca Manual in romana postat de mine si vezi ca ai acolo modul de reglaj la carburatoarele Jikov. (Vezi ca pe partea de jos a paginii ai "Save file to your PC: click here")

Daca ai umblat si la avans, atunci e posibil sa fie imens de mare. Gasesti in manual si reglarea corecta a avansului.

Mesaj completat

:wacko:)) cine stie cunoaste

am uitat sa precizez si dist mare intre trepte .scuze..

Ciudata formulare: "Distanta intre trepte". Daca te referi la o cursa prea mare a pedalei de la schimbatorul de viteze, atunci cred ca sunt putine motive pentru care ar putea sa se intample asa ceva. Nu ma pot gandi decat la: sistemul de miscare al hartii din cutie cu uzura de exemplu clicketii, arcurile lor, joc mare la nitul central al hartii, cele 4 suruburi ale hartii care nu sunt stranse pe carter, lucruri pe care le-ai putea verifica doar daca desfaci capacul lateral din dreapta, ambreiajul si lantul de transmisie primara sau vezi inainte de a le desface daca nu cumva ai montat invers cama de la comanda semiautomata a ambreiajului si din cauza asta axul comenzii vitezelor are joc axial imens. Cauta in Manual tradus in romana la paginile 28 - 29 si vezi ce scrie acolo.

Editat de panaitepaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, defapt e cursa mare a pedalei(sa folosim un limbaj tehnic totusi) :wacko:

-joc mare la nitul central al hartii

doamne tot uit sa mai trec alte probleme in revista

este ceva joc la nitul acesta, se roteste putin stanga dreapta suportul pt tija furcilor(cam 1-1.5mm la lungimea cercului descris de capatul extrem al suportului)

Editat de kinguh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ...de cateva zile am "dezgopat" bijuteria tatei o JAWA 250 (353-04) din '61, care nu am mai vazut asfaltul de aprox 25 ani (fiind complet dezbracata,doar cutia de viteze a scapat neatinsa), si m-am apucat de reconditionat...am terminat cu tinichigeria si vopsitul de aici partea mai nasoala, piese lipsa sau defecte (Kilometraj defect, lipsa tambur spate, lipsa axe roti, lipsa far,stop spart,amortizoare spate alt model,bateria albita de vreme)

Baterie am gasit (6v-14A=69 ron), de amortizoare m-am apucat de adaptat azi,maine le termin, de far am facut comanda (de precizat ca renunt la suportul vechi de far si kilometraj), urmeaza sa imi faca taicamiu axele la roti (fiind strungar), ca sa pot urca motorul pe cadru fara sa-mi fie frica ca se urca nazista pe mine si poate cu noroc pana vineri sa ii dau o pedala de proba (dupa 25 ani) :wacko:

 

Acum problema este ca m-am tot interesat de piesele lipsa, dar sperantele mele se cam duc :laugh: si nu stiu unde as mai putea gasi lipsurile....

Daca stie cineva ceva de piese moto antice sau ce piese de la alte motociclete s-ar potrivi pls da-ti 1 semn......chiar vreau sa o vad la viata

 

Piese Lipsa

----Tambur spate (eventual o alta roata)

----ceas kilometraj

----axe roti

----stop

----bobina de inductie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Hop Âşi eu...

Carburator murat în decarbusolv Âşi asamblat după ureche :wacko:

alimentare din sticlă (rezervorul Âşi cutiile laterale sunt la vopsit - dacă tot s-a suprapus peste ocazia spoirii "conservei")

platini reglate de un nene anterior

spart cap pînă aflat că panarama de lîngă accelerație e contactul pt scînteie :( :D :laugh: :lol:

 

Âşi rezultatul....

 

 

Mesaj completat

...Âşi cît a vibrat acolo mergînd a căzut un bolț sub ea... de la ce mama naibii mai e Âşi ăsta?

post-7266-1271787328_thumb.jpg

 

Are cineva de vînzare cutie pt baterie?

A mea a fost ciopîrțită Âşi arată.....

post-7266-1271787404_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hop Âşi eu...

Carburator murat în decarbusolv Âşi asamblat după ureche :wacko:

alimentare din sticlă (rezervorul Âşi cutiile laterale sunt la vopsit - dacă tot s-a suprapus peste ocazia spoirii "conservei")

platini reglate de un nene anterior

spart cap pînă aflat că panarama de lîngă accelerație e contactul pt scînteie :( :D :laugh: :lol:

 

Âşi rezultatul....

 

 

Mesaj completat

...Âşi cît a vibrat acolo mergînd a căzut un bolț sub ea... de la ce mama naibii mai e Âşi ăsta?

post-7266-1271787328_thumb.jpg

 

Are cineva de vînzare cutie pt baterie?

A mea a fost ciopîrțită Âşi arată.....

Maine ma uit, am un cadru in curte , sper ca are cutia pt baterie

post-7266-1271787404_thumb.jpg

 

Maine ma uit, am un cadru in curte , sper ca are cutia pt baterie

Editat de easy rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O poza pt easy_rider cu carburatorul.

 

 

Buna , am desfacut cam tot ce am putut . PM pt detalii daca te intereseaza

Mesaj completat

Pt Vulpoiu : Buna am cutie pt baterie ( JAWA 350), nu e nou, trebuie curatat si revopsit . daca te intereseaza scot de pe cadru si fac poza. Deocamdat am doar aceasta poza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

dorucioby: Âştii că eÂşti boier cu poza aia? :wacko:

schumydan: mersi! sigur bolțul e de la cric. Are crestătură pt siguranță în capăt, vizibil Âşi în poză. De altfel acesta a fost primul lucru pe care l-am remarcat cînd l-am recoltat. ÂŞi mi s-a părut mie că cricul nu merge cum ar fi trebuit Âşi a mers... o să mă uit cînd ajung acolo. Motocicleta este în garajul unui prieten.

easy_rider: mulțam fain! sigur îmi trebuie, din poză nu există dubii. Mai ai Âşi alte bucăți din motocicletă? (protecțiile gofrate ale telescoapelor furcii față? maneta de accelerație Âşi perechea ei din stînga -acele manÂşoane - în stare bună? cablu de ambreiaj original? al meu e improvizat din cablu de accelrație - cred eu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Pen' că io am zis, am asamblat carburatorul "după ureche"... habar n-aveam dacă jigloarele vin la locul lor (am rămas de exemplu cu cel de ralanti în mînă Âşi nu îmi dădeam seama unde vine!) iar poza aia face cît o mie de cuvinte, sau, după cum se zice în ziua de azi, "cît toate minutele mele naționale din abonament" :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dorucioby: Âştii că eÂşti boier cu poza aia? :rolleyes:

schumydan: mersi! sigur bolțul e de la cric. Are crestătură pt siguranță în capăt, vizibil Âşi în poză. De altfel acesta a fost primul lucru pe care l-am remarcat cînd l-am recoltat. ÂŞi mi s-a părut mie că cricul nu merge cum ar fi trebuit Âşi a mers... o să mă uit cînd ajung acolo. Motocicleta este în garajul unui prieten.

easy_rider: mulțam fain! sigur îmi trebuie, din poză nu există dubii. Mai ai Âşi alte bucăți din motocicletă? (protecțiile gofrate ale telescoapelor furcii față? maneta de accelerație Âşi perechea ei din stînga -acele manÂşoane - în stare bună? cablu de ambreiaj original? al meu e improvizat din cablu de accelrație - cred eu)

 

Buna Vulpoiu

protecțiile gofrate ale telescoapelor furcii față nu am

maneta de accelerație Âşi perechea ei din stînga am undeva.. cand am schimbat ghidonul am pus undeva trebe sa caut

cablu de ambreiaj original nu am, in rest am doar piese din motor. un cadru si un rezervor.

 

poftim cutia de baterie, din pacate are o crapatura,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

doresc si eu o informatie despre JAWA 250 model 353. ce cote are cilindrea,adica alezaj X cursa. si ce dimensiuni is cotele? vreau sa il adaptez la IFA bk350.am 2 cilindrii ,care is la ultima cota,si nu mai pot folosi la nimic.dar mai pot aleza cilindrul ca e din fonta si mai incape pistoane si mai mari.si de unde as putea cumpara pistoane noi?

imi trebuie 2 identice.

multumesc

Editat de robert bk350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Din păcate e cam ciopîrțită cutia aia.... aÂşa e Âşi a mea, deci nu prea are rost să mă complic..

Mai aÂştept, poate are cineva întreagă...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

doresc si eu o informatie despre JAWA 250 model 353. ce cote are cilindrea,adica alezaj X cursa. si ce dimensiuni is cotele? vreau sa il adaptez la IFA bk350.am 2 cilindrii ,care is la ultima cota,si nu mai pot folosi la nimic.dar mai pot aleza cilindrul ca e din fonta si mai incape pistoane si mai mari.si de unde as putea cumpara pistoane noi?

imi trebuie 2 identice.

multumesc

Cauta cateva pagini in urma manualul de jawa 350 TS tradus in romana de mine sau unul in engleza pe net si gasesti acolo tot ce ai nevoie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...