ivan pedala Posted May 24, 2022 Share Posted May 24, 2022 Acum 7 ore, patrick1 a spus: Sunt și urme de la mâna ta pe acolo, nu? Urme vagi...subtile, greu de observat cu ochiu' liber...numa' cine stie, cunoaste! Ah, era sa uit consumul...mixt, alergata bine combinat cu mers lejer, 4.2 l/100km. Tine cu saracu'! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivan pedala Posted June 1, 2022 Share Posted June 1, 2022 De ziua copilului din mine, mi-am facut cadou o plimbare inspre cel mai inalt punct al Drumului Regelui-Transalpina, la imboldul de nerefuzat al lui Dan Tudor, prietenu' meu de nebunii cehesti! In poze: o Jawa, dooo Jawe...mai multe motociclete... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivan pedala Posted June 1, 2022 Share Posted June 1, 2022 Toate au frumusetea lor, trebuie doar s-o vezi! Maine cred ca trisez si io, o sa ies cu nemtoaica! Sambata...sigur, tot cu ea, ca o sa fiu pe fuga! Sanatate si tie, @Nica...si sper sa ne revedem curand! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivan pedala Posted June 2, 2022 Share Posted June 2, 2022 Da, mi-amintesc timpul cand mergeam acolo cu CZ-ul (ma aprovizionam cu raritati de la unitatea militara din zona si de la unicul hotel, al partidului, gestionat de un prieten bun si iubitor moto, Nicu Mitroi). Coboram muntele precum magaru' cu desagii in spinare, incarcat cu tigari, ness, conserve cu carne...drumul era sub nivelul unui forestier din ziua de azi...! Acum merg de drag, fuge Jawa (si am fost si cu CZ-ul, anii trecuti) de parca nici nu simte pantele abrupte... Alte timpuri! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shashka Posted June 15, 2022 Share Posted June 15, 2022 Un prieten la probe cu 634-01 . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shashka Posted June 15, 2022 Share Posted June 15, 2022 Acum 9 ore, patrick1 a spus: Totuși, poza asta e pentru probe la 334 1)? Mno ... dacă parear fi tractor agricol: https://www.curieruljudiciar.ro/2017/06/28/iccj-conducerea-pe-drumurile-publice-a-unui-tractor-agricol-neinmatriculat-nu-intruneste-conditiile-de-tipicitate-ale-infractiunilor-prevazute-de-art-334-alin-1-si-art-335-alin-1-c-pen/ Are numarul in atas, ca militienii se uita de sus la astea vechi. 334 1 / 2. Pe jumatate drept Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shashka Posted August 30, 2022 Share Posted August 30, 2022 La 02.06.2022 la 9:15, ivan pedala a spus: Da, mi-amintesc timpul cand mergeam acolo cu CZ-ul (ma aprovizionam cu raritati de la unitatea militara din zona si de la unicul hotel, al partidului, gestionat de un prieten bun si iubitor moto, Nicu Mitroi). Coboram muntele precum magaru' cu desagii in spinare, incarcat cu tigari, ness, conserve cu carne...drumul era sub nivelul unui forestier din ziua de azi...! Acum merg de drag, fuge Jawa (si am fost si cu CZ-ul, anii trecuti) de parca nici nu simte pantele abrupte... Alte timpuri! Nea Ivane, stii poate exista ceva kit-uri de reparatie pentru carburator la JAWA ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivan pedala Posted August 30, 2022 Share Posted August 30, 2022 Da, normal ca exista...cele mai ieftine si care ajung foarte repede sunt astea: http://www.motorbike-bg.com/products.php?id=2086 Calitate/pret mi s-au parut OK, nu am avut repros decat la unele piese din cauciuc (burdufuri de furca, de lant...care au crapat in doi-trei ani). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shashka Posted August 30, 2022 Share Posted August 30, 2022 Mai zi-mi te rog , daca se regleaza nivelul la astea pentru 634, sau ceva ghidusii ca sa nu mai curga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shashka Posted August 31, 2022 Share Posted August 31, 2022 Acum 10 ore, patrick1 a spus: P.S. Rectificarea o poți face prin demontarea axului din plutitor și cuplarea acestuia pe axul unui motoraș electric chinezesc (de la jucării) cu o bucșă din plastic (din cămașa de izolație a unui conductor electric). Zgârieturile din uzură sunt de obicei longitudinale (pe generatoarea conului). Cu puțină îndemânare și atenție ... rectificarea (cu hârtia abrazivă fină între degete) iese perfect ”oglindă”. Metodă verificată practic și funcțională perfect! Multam de informatii. Cand eram pustan am vazut plutitoare reglabile, dar nu stiam de la ce sunt. Interesant e ala din plastic. Cu rectificarea ma descurc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivan pedala Posted October 4, 2022 Share Posted October 4, 2022 Azi m-am destrabalat! Ploaia m-a spalat din cap pana-n picioare, soarele m-a uscat apoi cu razele-i fierbinti si spre seara m-a batut un alizeu sosit dinspre rusi (cred)! Dar Jawa n-a icnit, a mers ca-n tineretea ei si-a mea! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivan pedala Posted April 19, 2023 Share Posted April 19, 2023 Pai daca tot se iveste soarele printre nori si doua ploi zdravene, sa scoatem si motoarele! Numa' ca Jawa mea inca de anu' trecut avea un comportament din ce in ce mai naravas la plecarea de pe loc, din cauza uzurii oalei de ambreiaj. Asa ca am gasit piesa care s-o inlocuiasca pe cea uzata, am facut rost de placi de ambreiaj bune, pinion de pornire, arcuri si ce mai trebuia, si azi, dupa o munca asidua cu maruntisurile de mai sus, am reusit sa incropesc un ambreiaj bun. Urmeaza sa-l schimb cand mai stau ploile, si-apoi...asigurare, pedala si...diiiiii! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivan pedala Posted July 13, 2023 Share Posted July 13, 2023 Dupa schimbare motocicleta merge ca noua! Ambreiajul (cam tot ce tine de el, mai putin un "o"-ring mare montat pe placa principala de frictiune), este iarasi in parametri si schimba, trage, face serviciu ca in tinerete! Motocicleta de zi cu zi, de facut piata, de mers ici si colo, un motor fiabil si frumos! Ceva poze de la schimbul ambreiajului si...probe pe ulita! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivan pedala Posted September 6, 2023 Share Posted September 6, 2023 Ruginita, plina de paianjeni, cu rotile desumflate, vopseaua sarita, intepenita si nemiscata de vreo cativa ani de sub o pergola, Jawa 350 TS "choperizata", de azi a intrat in "renovare"! Pana acum a fost donatoare pentru Jawa cea rosie, iar acum voi incerca s-o fac iarasi ca sa intoarca pe drum capete! Nu-i graba, dar vreau s-o calaresc! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shashka Posted September 6, 2023 Share Posted September 6, 2023 Acum 44 minute, ivan pedala a spus: Ruginita, plina de paianjeni, cu rotile desumflate, vopseaua sarita, intepenita si nemiscata de vreo cativa ani de sub o pergola, Jawa 350 TS "choperizata", de azi a intrat in "renovare"! Pana acum a fost donatoare pentru Jawa cea rosie, iar acum voi incerca s-o fac iarasi ca sa intoarca pe drum capete! Nu-i graba, dar vreau s-o calaresc! Stii poate ce model de 638 e? Intreb pentru ca eu cand eram pustan am avut 3 bucati, dar nu au fost doua la fel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivan pedala Posted September 6, 2023 Share Posted September 6, 2023 Asta a fost "tocata" de fostul stapan, un militian tinerel de la potera de frontiera de pe Clisura Dunarii, a fost un TS normal, fabricat in Cehoslovacia (nu ca alea din Est, facute piste Prut), deci la baza seamana identic cu oricare TS din anii '90. Am salvat-o de la topit, am reusit sa gasesc ceva acte de radiere, fara fiscal, fara carte si certificat, fara numar... Dar, va circula iar, candva! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lup69 Posted September 6, 2023 Share Posted September 6, 2023 (edited) OOOOOOFFFF, mai nea Ivane, plange inimioara in mine....am fost si raman fan Jawa... gasisem la un moment dat pe mobile un dealer in DE care avea vreo 4 bucati cu km putini si vopsea originala....le-am pierdut...Prima mea Jawa a fost o batranica din '61, cu cilindru de CZ sport , 175cmc cu doua evacuari...apoi am trecut la TS 638...trei bucati...am avut curaj sa modific ambielajul, eram chitit rau pe ele, aveam ceasul comparator cu reductie ptr bujie de veneau altii pe la mine sa le reglez aprinderea, ii intrebam cum doresc: sport sau sa tina cu casa?...aveam pana si preducea special ptr garniturile din tobe, aveam presa ptr demontat pinionul de pe ambielaj, stiam exact la ce cota trebuiau strunjiti tamburii de frana dupa inlocuire ferodouri, in functie de diametrul oalei de franare, eram tatic/bunic...ma uit la poze cu un gol in stomac/fluturi...GREU mai nene!!!!!!!!!!! Ce Suzuki, ce Honda, ce BMW, ce Yamaha?????motoare simple, eficiente, pline de inginerie si bun-simt tehnic.... Edited September 6, 2023 by Lup69 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivan pedala Posted September 7, 2023 Share Posted September 7, 2023 Pai si de ce nu-ti iei o Jawa, colcaie internetul de TS-uri?! Ah, e drept ca preturile sunt aliniate cu alea din Vest, dar daca vrei/poti! Si sincer, in vremurile astea, am ajuns sa prefer Jawa cand plec la mici cumparaturi sau cu alte treburi pe la oras, in detrimentul BMW-ului de 1200, fiindca este mult mai usoara, fasneata si atragatoare. Consumul este mic, grija ca mi-o zgarie copiii care vor sa-si faca poze pe ea este mica (ei prefera sportivele cu 300 pe bord!) si iti faci o gramada de fani printre cunoscatorii modelului, normal...de varsta mai inaintata! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lolo_ID Posted February 12 Share Posted February 12 Am inteles eu gresit sau ivan pedala ne-a parasit ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.