Jump to content

Jawa


CrazYRaveN
 Share

Recommended Posts

eu sunt incepator si am nevoie de ajutor,si nu cred k sunt singurul.Proprietari de Jawa,hai sa ne intalnim aici cu probleme,cu rezolvari,cu sfaturi,cu ideii,sa ne ajutam.O sa fie un topic super.

:lol: hai sa reinviem spiritul jawa,sau de ce nu motoarelor in 2 timpii,comuniste cum le spun ei.......nu vreau sa cred k suntem o minoritate

NU SUNTEM UNA

Japonezele nu vor invinge spiritul alor noastre

chiar dak "fug mai tare"

asa k prieteni sus paharu de timisoreana si asfalt uscat

:baldy: :lol: :D :lol: :bounce: aaaaa si sa nu uitam si de ceva poze cu ale noastre

post-20716-1183407078_thumb.jpg

Edited by CrazYRaveN
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

da fratilor hai sa discutam aici am si eu o jawa,abia am luat-o -si vin cu prima problema se aude un tacanit la motor ca si cum ar fi o piulita in el ,care ar fi cauzele?se poate sa nu fie reglata cum trebe?

a mai patit cineva?

si apropo haideti sa ne si intalnim,facem o intrunire moto de jawa,sau un club de jawa?poate ne vedem la iasi pe 3 august

si sapt viitoare pun si eu niste foto

Edited by brujaandrei
Link to comment
Share on other sites

Guest stress_L&P

da fratilor hai sa discutam aici am si eu o jawa,abia am luat-o -si vin cu prima problema se aude un tacanit la motor ca si cum ar fi o piulita in el ,care ar fi cauzele?se poate sa nu fie reglata cum trebe?

a mai patit cineva?

si apropo haideti sa ne si intalnim,facem o intrunire moto de jawa,sau un club de jawa?poate ne vedem la iasi pe 3 august

si sapt viitoare pun si eu niste foto

 

 

daca e un "carrr" continuu e o boala de-a jawei, ca si ambreiajul dealtfel. caraie rolele de la boltul pistonului. nu te chinui sa le schimbi ca daca pui camasa noua, role (sau colivie) si bolt nou in vreo 300 de km iar o sa caraie. se schimba doar cand au joc. verifica jocul din cand in cand si atat.

Link to comment
Share on other sites

din cate am observat nici ambreiaju nu e prea stralucit... niciodata nu am reusit sa-l reglez calumea... bine are si un +, nu se sparg ferodourile... au insertie de metal.Oricum cred ca cea mai mare problema e ca sunt cam scumpe piesele... in rest imi place mai mult decat orice comunista...

Link to comment
Share on other sites

Guest stress_L&P

din cate am observat nici ambreiaju nu e prea stralucit... niciodata nu am reusit sa-l reglez calumea... bine are si un +, nu se sparg ferodourile... au insertie de metal.Oricum cred ca cea mai mare problema e ca sunt cam scumpe piesele... in rest imi place mai mult decat orice comunista...

 

 

nu se sparg dar bulesc oala mare de ambreiaj, se fac santuri cu timpul! :rusinica:

 

cu ambreiajul nu ar trebui sa ai probleme la reglaj. zi daca agata, smuceste. daca da, nu e din reglaj. e una din bolile ei.

Link to comment
Share on other sites

zmucitul este de la ulei si de la oringul uzat

eu am mers foarte mult pe jawa si n-am intalnit nicioidata probleme mari (singura problema a ei era dupa 1600 - 1700km trebuia sa umbli la platini ca nu mai calcau la fel).

Link to comment
Share on other sites

salut baieti care stie prin zona sucevei un mecanic bun de jawa?si un loc de unde se iau piese?vreau sa o fac de la zero(cutie,ambreiaj,alternator,segmenti,carburator,etc-as vrea sa le schimb noi sau de la o jawa buna)?si oare ma ajunge mult ?cam cati lei ma ajunge sa fact motorul ?daca ma puteti ajuta,dau o naveta de bere la iasi la intrunirea de pe bucium pe 3 august! :cheers: :cheers: :rusinica:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

eu sunt incepator si am nevoie de ajutor,si nu cred k sunt singurul.Proprietari de Jawa,hai sa ne intalnim aici cu probleme,cu rezolvari,cu sfaturi,cu ideii,sa ne ajutam.O sa fie un topic super.

:nono: hai sa reinviem spiritul jawa,sau de ce nu motoarelor in 2 timpii,comuniste cum le spun ei.......nu vreau sa cred k suntem o minoritate

NU SUNTEM UNA

Japonezele nu vor invinge spiritul alor noastre

chiar dak "fug mai tare"

asa k prieteni sus paharu de timisoreana si asfalt uscat

:) :moto: :lol: :moto: :lol: aaaaa si sa nu uitam si de ceva poze cu ale noastre

AM AVUT 2 JAWE CALIFORNIA AN 1976+1980. SOLUTIA.... LE AM VANDUT.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Iti vine cateodata sa o mananci de drag (ma refer la Jawa), i-am curatat carburatorul, i-am reglat iarasi aprinderea, am mai rezolvat vreo 3 probleme electrice (sambata trecuta) ca sa o am si eu pregatita pentru restul weekend-ului. Am mers vreo 40 de km si a murit.... Robinetul de la rezervor s-a infundat. Acum trebuie sa prind o zi cand vin mai devreme de la servici sa ii curat rezervorul de rugina, sa repar filtrul de la robinet, cel din panza metalica si sa inlocuiesc filtrul de benzina. Si pentru ce? Oricum in weekend e festivalul berii.... :moto: :D :bounce:

Link to comment
Share on other sites

post-21543-1188408593_thumb.jpgcaraitul poate fi si de la toba dupa cum am descoperit si eu ,, finala e prinsa in suruburi dar in interior nu e prinsa asa ca vibreaza cel putin la mine si daca-i dau un impuls mai tare in toba ci pumnul in special de dedesuptul tobei incepe sa zbarnaie . nmepornita .. solutia . ma gandesc un manson ..

 

--- Mesaj completat în 29 Aug 2007 20:41 -------------
probabil filtrul de benzina e cel mai bun ... si eu suntv incepator aa ca probabil nu e cel mai bun sfatb bafta

Link to comment
Share on other sites

ca veni vorba de carburator, eu l-am curatat demult (5 luni) si nu am mai avut probleme cu el, in schimb am un sunet ciudat de motor,ca si cum ar bate pistonoanele sau bolturile,am inteles ca e normal la Jawa si ambreiajul nu tot timpul debraiaza, adica il las si se "gandeste un PIC" daca nu accelerez ramane actionat in cutia de viteze!

La inceput m-am speriat dar se pare JAWA are un sunet metalic de carait , frecat , in motor! dar m-am obisnuit cu feru'!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ma supara rau pistonul de pe stanga...nu merge rotund...am curatat carburatorul,am schimbat filtrele.fisele,bobinele...la fel face.Ma gandeam sa fie pistoanele aiurea uzate,segmentii...sau mai mult ca sigur aprinderea.Oricum in iarna bag o aprindere electronica,si un set motor nou de la mama lui...sa vedem dupa mai scuipa ceva??? Sunt eu un nostalgic?insa cu probleme care le ridica ink imi place Jawa si sper sa o invat de la un capat la celalalt

Link to comment
Share on other sites

Guest stress_L&P

ce nu-mi place la jawa e ca nu are cama... oare un carburator k65/k68 adaptat ar fi mai bun ?

 

nu cred ca e mai bun un k rusesc. in schimb cu un burghiu de 4 si o bucata de spita ii faci cama la carburator. :) e foarte simplu

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dragi tovarasi si pretini,sa nu imi spune-ti ca nu mai exista proprietari de jawe,de nu mai posteaza nimeni aici :lol: ...... sau s-a lasat un pic frigu si gata,in casica langa soba :moron:

Ei bine vin eu cu o mic subiect,si sunt sigur ca multi dintre voi s-au gandit la asta.Ma refer la imbunatatirea motorului de jawa.Eu in iarna vreau sa bag in el un set motor nou nout de la mama lui+o aprindere electronica......Dar ma mai gandeam la un filtru sport sau eventual la un ventilator in filtrul vechi.Sunt sigur ca mai exista si alte metode de a face mai puternic motorul d jawa.Asa ca ce ziceti,ceva secrete??? :finger:

Link to comment
Share on other sites

Dragi tovarasi si pretini,sa nu imi spune-ti ca nu mai exista proprietari de jawe,de nu mai posteaza nimeni aici :eek: ...... sau s-a lasat un pic frigu si gata,in casica langa soba :lol:

Ei bine vin eu cu o mic subiect,si sunt sigur ca multi dintre voi s-au gandit la asta.Ma refer la imbunatatirea motorului de jawa.Eu in iarna vreau sa bag in el un set motor nou nout de la mama lui+o aprindere electronica......Dar ma mai gandeam la un filtru sport sau eventual la un ventilator in filtrul vechi.Sunt sigur ca mai exista si alte metode de a face mai puternic motorul d jawa.Asa ca ce ziceti,ceva secrete??? :finger:

 

 

era un topic deschis... pt jawisti maniaci... set motor si ambielaje... pt marirea performantelor...

oricum... eu cred ca pt jawele noastre rusesti un set de tobe calumea (cu camera de expansiune) ar face mult... consum mai mic si putere mai mare... :cheers:

 

o sa incerc eu in viitorul apropiat... dupa ce o echipez cu o aprindere cu senzor... :moron:

Link to comment
Share on other sites

Dragi tovarasi si pretini,sa nu imi spune-ti ca nu mai exista proprietari de jawe,de nu mai posteaza nimeni aici :cheers: ...... sau s-a lasat un pic frigu si gata,in casica langa soba :lol:

Ei bine vin eu cu o mic subiect,si sunt sigur ca multi dintre voi s-au gandit la asta.Ma refer la imbunatatirea motorului de jawa.Eu in iarna vreau sa bag in el un set motor nou nout de la mama lui+o aprindere electronica......Dar ma mai gandeam la un filtru sport sau eventual la un ventilator in filtrul vechi.Sunt sigur ca mai exista si alte metode de a face mai puternic motorul d jawa.Asa ca ce ziceti,ceva secrete??? :finger:

 

 

eu ma gandeam laacelasi lucru cu filtru de aer,,dar daca-i fortez aer poate sa nu mai traga bine ca-ti papa mai putina benzina si mult aer si nu trage . eu ma gandeam sai pun in luc de enormitatea aia de cutie neagra doua guri de admisie cu doua filtre de aer macar scap de cutiocul negri si o fac si mai ,,slim ,,

:moron: :eek:

Link to comment
Share on other sites

eu ma gandeam laacelasi lucru cu filtru de aer,,dar daca-i fortez aer poate sa nu mai traga bine ca-ti papa mai putina benzina si mult aer si nu trage . eu ma gandeam sai pun in luc de enormitatea aia de cutie neagra doua guri de admisie cu doua filtre de aer macar scap de cutiocul negri si o fac si mai ,,slim ,,

:finger: :moron:

 

 

nu faceti nimic cu treaba asta... ii fortati mai mult amestec decat este nevoie...

era unu la tara cu o coaja de jawa cu un ventilator deala mic in filtru de aer si cu o baterie de dacie in spate... arata ca dracu si mergea mai rau...

Link to comment
Share on other sites

era un topic deschis... pt jawisti maniaci... set motor si ambielaje... pt marirea performantelor...

oricum... eu cred ca pt jawele noastre rusesti un set de tobe calumea (cu camera de expansiune) ar face mult... consum mai mic si putere mai mare... :cheers:

 

o sa incerc eu in viitorul apropiat... dupa ce o echipez cu o aprindere cu senzor... :finger:

 

la chestia cu tobele sunt intru totul de acord ,,cel putin mie imi place cum suna motorul dar tobele strica tot , :eek: poate si din cauza ca e din tabla aia nasoala oricum din teava ar sina mai bine ,,va salut si asfalt uscat :lol: :moron:

Link to comment
Share on other sites

la chestia cu tobele sunt intru totul de acord ,,cel putin mie imi place cum suna motorul dar tobele strica tot , :lol: poate si din cauza ca e din tabla aia nasoala oricum din teava ar sina mai bine ,,va salut si asfalt uscat :moron: :finger:

 

 

decat sa pui tzeava mai bine lasi numa coturile... ca nu rezolvi nimic... trebuie rezonator daca vrei tobe camulea.Ca la jawele noi

 

 

bine ca astea de jawa sunt cam mici... sa reduca doar consumul... oricum daca le calculezi iti dau mai mari... ceva de genu...

post-7769-1190813246_thumb.jpg

post-7769-1190813296_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...