ares666 Postat Octombrie 13, 2004 Share Postat Octombrie 13, 2004 are careva idee de ce naiba imi oxideaza "bornele" bateriei si papucii firelor dupa cate 2-3 zile de utilizare a motorului??? Fara exagerare, oxideaza plumbul de pe + (plus) incat nu mai face contact cum trebuie, rezultand o mazga uleioasa de culoare inchisa, iar minusul face un fel de sare galbuie, care, la fel, impiedica realizarea contactului... de mi se mai opreste motorul in drum din cand in cand. mentionez ca bateria nu mai are multa viata, intrucat nu inmagazineaza curentul cum trebuie, sau mai precis il pierde. O incarc cam la 3-4 zile pe redresor pentru ca se descarca, motorul imi incarca si la relanti, am masurat cu aparat de masura atat digital cat si cu ac (analogic/ analog whatever). Bateria are lichid oarecum suficient, dar nu asta e problema, intrebarea este de ce dreq oxideaza in halul asta? Mai mentionez ca noaptea o scot de pe motor si o iau in casa, sau cand plec de langa ea mai mult de cateva ore, ii scot firul de pe plus, sa nu fure curent pe undeva. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hannibal Postat Octombrie 13, 2004 Share Postat Octombrie 13, 2004 Si mie imi oxideaza bornele... da' nu le bag in seama Adica la cateva zile - daca imi aduc aminte! - ma uit la ele si sunt pline de sarea aia nasola... torn niste apa, se dizolva si le las in pace ca am lucruri mai bune de facut Nu am probleme cu contactul ca nu scot bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Octombrie 13, 2004 Share Postat Octombrie 13, 2004 Dati cu spray de lant! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Octombrie 13, 2004 Share Postat Octombrie 13, 2004 Curatat contactele, strans suruburile si acoperit cu un strat fin de vaselina sa nu mai prinda oxigen.Cred ca si varianta cu sprayul de lant merge, dar poate unii au ij,jawa sau altceva si un lant costa cat un spray Sau transmisie pe cardan si n-au nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Babanu Postat Octombrie 13, 2004 Share Postat Octombrie 13, 2004 vaselina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Octombrie 13, 2004 Share Postat Octombrie 13, 2004 este vaselina speciala.....vezi pe la electrica vb cu un muncitor de acolo si iti da ....e f buna nu se mai oxideaza deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Octombrie 16, 2004 Share Postat Octombrie 16, 2004 Mizeria de pe borne se curata cu apa si praf de copt (no joke), dupa care se acopera bine bine, dupa cum s-a zis si mai sus, cu vaselina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandi Postat Octombrie 16, 2004 Share Postat Octombrie 16, 2004 am auzit ca shi daca-mbraci bornele cu miere e bine. tot asha, pe motiv de pelicula anti-oxidanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares666 Postat Octombrie 27, 2004 Autor Share Postat Octombrie 27, 2004 (editat) tin sa va anunt ca merge cu succes si varianta cu ulei de amestec. fara vraja. pur si simplu dat pe borne si pe papuci ca la plaja, dupa care izolat intr-un fel de cauciuc plastifiat sau dreq sa-l ia cum se keama. de o saptamana nu mai am probleme cu oxidarea contactelor de la baterie. dar nici motoreta nu mai merge. cutia de viteze muci. o scot cu greu pe liber (ca nimeresc ori a I-a ori a II-a), si daca dau doua pedale sa o pornesc, intra singura in viteza I sau II. CE MA FAC? Nu ma pricep deloc la cutia de jupiter. Care ma poate ajuta sambata duminica sa vad ce dreq are, ca doarme la servici ragalia, si eu nu dorm prea bine. Motoru asta e jupiter 4, dar mai am o cutie de viteza pe un jupiter 3, desi nu stiu daca se potriveste la 4. Heeeelp, mama ei de comunista. Multumirile de rigoare in bere. Editat Octombrie 27, 2004 de ares666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Postat Noiembrie 7, 2004 Share Postat Noiembrie 7, 2004 asta pt cei care tot mai au problema cu oxidarea si nu vor sa foloseasca vasilina , montati o tabla mica de aluminiu pe langa borne si veti vedea ca bornele raman curate toate cele bune, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Noiembrie 7, 2004 Share Postat Noiembrie 7, 2004 Vaselina,uleiul,uleiul ars nu sunt indicate!!! Sunt bune nu se mai oxideaza dar aceste substante nu sunt conductoare bune de curent si la o cerere mare de amperaj cedeaza(da ex. la pornire). Una dintre cele mai indicate este mierea de albina,WD 40 care se gaseste in comert oriunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Noiembrie 7, 2004 Share Postat Noiembrie 7, 2004 asta pt cei care tot mai au problema cu oxidarea si nu vor sa foloseasca vasilina , montati o tabla mica de aluminiu pe langa borne si veti vedea ca bornele raman curate toate cele bune, Hmmm..Sunt curios sa-mi explici chestia asta ca e interesanta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Noiembrie 9, 2004 Share Postat Noiembrie 9, 2004 C poza sexy ai spionutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Noiembrie 9, 2004 Share Postat Noiembrie 9, 2004 Eh...tineretea mi s-a dus cu anii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
t-rex Postat Noiembrie 10, 2004 Share Postat Noiembrie 10, 2004 Cu Ani si eu am patit-o! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Noiembrie 10, 2004 Share Postat Noiembrie 10, 2004 Cu Ani si eu am patit-o! Are you thinking what I'm thinking??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.