Metal Postat Octombrie 20, 2004 Share Postat Octombrie 20, 2004 cum fac sa fixez suruburile alea 3 care tin pesa triunghiulara prin care trece pedala de pornire? trang suruburile la maxim si dupa ce merg cu ea 10 Km cad suruburile prin cutie si nu e placut deloc, ce pot face ca sa ramana acolo sa nu mai cada de la vibratie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 20, 2004 Share Postat Octombrie 20, 2004 daca filetul mai e bun inseamna ca ai uitat sa pui saibe grover (sunt alea facute dintr-un fel de sarma, taiate pe o parte si strambate) - se pun pe fiecare surub si se strange bine. daca filetul e dus tre sa mergi la un meserias sa iti majoreze gaurile alea. Nu te juca tu cu tarozi ca daca ii rupi inauntru adio carter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Octombrie 20, 2004 Share Postat Octombrie 20, 2004 Salut! Din cate imi aduc aminte piesa triunghiulara de care zici tu face parte din harta cutiei, prin ea trece axul crabotilor pe care se monteaza axul pedalei de pornire/schimbator.Piesa aia se fixeaza pe carter cu 3 suruburi m6 cu cap ingropat, deci varianta cu saibe grover se exclude. Solutia eleganta ar fi acuma "Locktite" , un lipici special,elastic, pt blocat suruburi care nu lipseste din trusa nici unui mecanic de prin occident. Se gaseste si la noi in targul vitan dar e o galagie de bani un tub pt 10-12 suruburi. Solutia clasica, recomandata si in cartea tehnica a jawei, este blocarea cu un punctator/dalta/surubelnita.Strangi surubul cat poti, dupa care aplici o lovitura sau mai multe in materialul de baza langa surub ,in dreptul crestaturii pt surubelnita, astfel incat fierul sa se deformeze si sa intre putin in crestatura,blocand surubul.Daca te uiti atent langa gaurile de surub vei vedea urme de punctator din fabrica. Cateodata sunt urme date aiurea mai departe de surub, in functie de cat de beat era mecanicul Spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Postat Octombrie 21, 2004 Autor Share Postat Octombrie 21, 2004 pai suruburile sunt bune, filetul lafel dar... de la vibratie se desfac, o sa incerc sa gasesc locktite daca nu ma tine buzunarul incerc sa punctez, dar cu piulitza de la oala de ambreaj cum fac ca si aia bag de seama ca s-a slabit , o desfacui cu mana ? multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Octombrie 21, 2004 Share Postat Octombrie 21, 2004 Metoda cu punctatorul n-are moarte, nu degeaba o fac aia in fabrica asa.Eu in 12.000 km nu am avut probleme cu desfacerea suruburilor. Piulita de la ambreiaj ar trebui sa aiba o saiba speciala de blocaj, pe care o indoi peste piulita si are craci care intra in canelurile de pe ax sa nu se invarta.In caz ca nu mai ai piulita aia, iti faci una la pila( eu asa am facut, am muncit 2 ore la ea dar functioneaza) sau nu folosesti saiba si blochezi piulita cu lovituri de dalta(ascutita si din otel dur) in metalul de baza al oalei de ambreiaj, care e fier moale,ideea e sa ridici span pe cateva laturi ale piulitei sa nu se poata invarti. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Octombrie 21, 2004 Share Postat Octombrie 21, 2004 Shaiba grover nu este eficienta daca nu se dau fac niste crestaturi radiale atat pe piulitza (caneluri mici de 0.5mm cu panza de bonfire sau tot cu dalta) cat si pe suprafatza pe care strange piulitza - o dalta ascutzita bine de tot, derivata eventual dintr-o surubelnitza ascutzita cu flexul (disc pus in bormasina pentru cine nu are flex). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Postat Octombrie 22, 2004 Autor Share Postat Octombrie 22, 2004 multzumesc mult pt sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vreau Postat Noiembrie 2, 2004 Share Postat Noiembrie 2, 2004 locktite e sfint dar merge foarte bine si cu super glue daca e bine degresat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Postat Noiembrie 3, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2004 nu bag superglue ca mi-e ca dupaia raman suruburile acolo pe vecie numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vreau Postat Noiembrie 3, 2004 Share Postat Noiembrie 3, 2004 Pai nu ai reparat motorul pt vecie? Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Postat Noiembrie 7, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2004 reparat pe vvecie ? sigur mai cade ceva in 3-4 ani sau poate mai repece chiar si trebuie iar desfacut adika totusi e din 1961 ceva tot va pica mai devreme sau mai tarziu ca eu nu merg ca mosulica cu el, ai dau in gura [mai putin acum ca ai fac rodajul] toate cele bune si merci frumos pt sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.