Sari la conținut

Imi Fierbe Motoru K Dreq


Slick
 Share

Postări Recomandate

Salut ! Am un Kawasaki GPZ de 600 si am o mica problema la el...

 

L-am luat cu motorul demontat de la cineva, am reusit sa-l pun la loc si sa-l pornesc....merge impecabil...singura problema este ca se incinge foarte rau daca stau cu el pe loc, la relanti si incepe sa-mi arunce lichidul de racire pe aerisirea de la vasul de expansiune.

 

Cand merg cu el si ii vine vantul in radiator nu are nici o problema....sta temperatura mai jos de jumate.

 

Cand sta pe loc la relanti incepe sa creasca temperatura, porneste ventilatorul dar in acelasi timp moare motorul.....scade turatia sub 500 de rot/min si nu mai pot sa-l turez si in cele din urma se opreste.

Ca lichid de racire folosesc Texaco Halvoline ...un lichid portocaliu si nu pun nici un strop de apa....doar lichid simplu.

Problema cred ca este de la baterie...este atat de slaba incat nu porneste motorul la automat...n-are putere sa-l invarta...asa ca pornesc motorul cu un robot de pornire. Cred ca din aceasta cauza cand porneste ventilatorul de racire solicita foarte mult bateria iar motorul la turatia de relanti nu da suficient curent cat sa incarce bateria. Voi ce credeti ?

 

Voi ce lichid de racire folositi ?

Este OK daca pui lichid in stare pura ? Pe el scrie ca ofera protectie impotriva coroziunii si depunerilor si curata radiatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca lichid de racire folosesc Texaco Halvoline ...un lichid portocaliu si nu pun nici un strop de apa....doar lichid simplu.

Salut!

Partea aia cu lichid fara apa e una din probleme. Antigelul nu raceste la fel de bine ca apa. Antigelul face ca apa sa inghete la temperatura mai scazuta, are ceva proprietati anticorozive si greseaza intr-o oarecare masura. Respecta o concentratie din manual/de pe cutia de antigel, eventual un pic mai mult antigel (asta pt tine, sa stai linistit) si o sa raceasca cum trebe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da jos antigelul din motor,nu se foloseste DOAR antigel.

Prepara o solutie 50-50 de antigel cu apa distilata si pune-o in motor si sunt sanse mari sa nu-ti mai fiarba.

Apropo,nu turna solutia in vasul de ex[ansiune,ci pe la termostat(are un capac acolo).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta antigel pentru instalatii din aluminiu. Eventual da jos radiatorul si fa-i o curatare, sa nu fie partial infundat.

 

Ar mai putea fi:

- senzor de temperatura uzat - cupleaza ventilatorul prea tarziu

- termostat uzat - nu mai deschide complet

- amestec prea sarac la relanti (vezi ce culoare au bujiile si daca sunt albicioase deschide un sfert de tura suruburile de amestec)

 

Bateria slaba poate sa explice problemele la pornire, dar apoi e problema de alternator. Masoara voltajul la borne la relanti, ar trebui sa fie peste 13V cu farul stins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand merg cu el si ii vine vantul in radiator nu are nici o problema....sta temperatura mai jos de jumate.

 

Cand sta pe loc la relanti incepe sa creasca temperatura, porneste ventilatorul dar in acelasi timp moare motorul.....scade turatia sub 500 de rot/min si nu mai pot sa-l turez si in cele din urma se opreste.

Ca lichid de racire folosesc Texaco Halvoline ...un lichid portocaliu si nu pun nici un strop de apa....doar lichid simplu.

Problema cred ca este de la baterie...este atat de slaba incat nu porneste motorul la automat...n-are putere sa-l invarta...asa ca pornesc motorul cu un robot de pornire. Cred ca din aceasta cauza cand porneste ventilatorul de racire solicita foarte mult bateria iar motorul la turatia de relanti nu da suficient curent cat sa incarce bateria. Voi ce credeti ?

 

 

 

Principala ta problema nu este lichidul (desi nu se merge pe antigel pur ci 50/50 cu apa distilata) ci instalatia electrica.

 

Aproape sigur regulatorul e dus, posibil si alternatorul - verifica-le pe astea mai intai.

 

Dup-aia verfica si daca nu cumva ai un scurt in instalatie (de ex fir cu izolatia topita/roasa care atinge de cadru sau mufa topita) - asta e un motiv frecvent pentru care crapa regulatorul.

 

Orice lichid de racire ii pui, daca nu merge ventilatorul (apropos, verifica-l si pe ala, inclusiv de scurt) o sa se supraincalzeasca cand stai pe loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scoate mufa releului de incarcare si vezi daca e putin carbonizata in jurul papucilor... daca da atunci ori e pe duca releu ori s-a dus si nu mai incarca destul (poti sa verifici asta cu un voltmetru pe bornele bateriei. Oprita trebuie sa aibe peste 12, iar in mers peste 14 cu farul aprins). Cat despre lichidu de racire poti sa iei de la motul lichid de racire ce nu necesita apa distilata .. este gata pregatit (anticoroziv si antiinghet)

 

Bafta multa la remediarea problemei ... si sper sa te fi ajutat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi !

 

Cred totusi ca principala problema pleaca de la baterie...releul incarca...imi arata asta in bord, cand turez motorul se duce la 16. Daca stiti la modelul asta de GPZ are ampermetru in bord in acelasi cadran cu turometrul si are un buton de comutare turometru / ampermetru.

 

Releul functioneaza, alternatorul functioneaza....i-am pus o baterie auto si problema dispare!

 

Am lasat motocicleta pe cric la relanti pana a pornit ventilatorul....temperatura lichidului de racire a scazut, ventilatorul s-a oprit, iar a crescut temperatura...iar a pornit si s-a oprit ventilatorul...deci totul e OK !!! Nu a mai aruncat nici un strop de lichid !

 

O sa va urmez sfaturile si o sa-i pun lichid diluat cu apa distilata in proportie de 50:50. Am mai intrebat pe cineva care se pricepe si mi-a spus ca antigelul ala simplu nu prea face bine la componentele din aluminiu...

 

Ii pun o baterie noua si am rezolvat toate problemele!

Inca o data va multumesc pentru ajutor !

 

Va salut !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ti-a mai spus cineva, sa umpli dupa aceea pe la radiator. tu cum ai umplut instalatia? este posibil sa ai aer in ea. motivul ptr care se pune in radiator, este ca de cele mai multe ori gura de completare este sub nivelul radiatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ti-a mai spus cineva, sa umpli dupa aceea pe la radiator. tu cum ai umplut instalatia? este posibil sa ai aer in ea. motivul ptr care se pune in radiator, este ca de cele mai multe ori gura de completare este sub nivelul radiatorului.

 

:rusinica: la aspectul asta nu m-am gandit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...