Sari la conținut

Scuipa Ulei Pe La Toba


Grigu
 Share

Postări Recomandate

sal, am un xor50 si dupa un mini tuning la toba ( am pus un Gianeli racing) si schimbarea rolelor am obs ca scuipa ulei prin toba ( dupa silencer). e normal asa ceva? sa-i rup capul mecanicului? nu i-am schimbat inca carburatorul si nici jiglerul (n-am gasit) si parca merge inecata, (subalimentata sau supra). ce parere aveti? multam fain pt sfaturi ( aia cu vrei tuning, ia-ti motor sa se abtina, been there, done tht)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

banuiesc ca e 2timpi nu???e relativ normal pt ca acum tu nu mai ai nimic care sa restrictioneze uleiul ala sa nu mai iasa...probabil si tu ii pui mult ulei in amestec...sau isi face singur amestecul??da si tu mai multe detalii...oricum...toba finala si rolele doar ii schimba momentul puterii maxime...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bagi ulei in rezervoru cu benzina??Daca bagi ulei in rez cu benzina e normal..bagi prea mult...daka nu...cred ca e calitatea uleiului..Salutari!

sal, da, e 2 t si face singur amestecul. am rezolvat-o din carburator de la reglajul amestecului. oricum cred ca trebuie sa schimb si carb sau macar jiglerul pt ca acum nu mai e atat de nervoasa la demaraj( dupa ce-am schimbat rolele si toba) si pana se incalzeste motorul nerge cam ragusit (ca si cand ar fi subalimentata)

ty

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dat nivelul uleiului mai mic...ai dereglat cum era din fabrica..acum nu mai ai destul ulei sa asigure o ungere buna..pune mana si regleaza l cum era daca mai ti minte si lasa l asa..schibma uleiul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dat nivelul uleiului mai mic...ai dereglat cum era din fabrica..acum nu mai ai destul ulei sa asigure o ungere buna..pune mana si regleaza l cum era daca mai ti minte si lasa l asa..schibma uleiul

mai...chestia cu "raguseala" pana se incalzeste sau tureaza motorul o facea si inainte sa umblu eu la nivelul de ulei.ori scupipa ulei nears pe la toba nu ars. din fabrica era reglat pt toba originala , role si cu limitator pus. nu pt gianelli, role pt yamaha si fara limitator. esti sigur ca am facut o prostie? :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal, am un xor50 si dupa un mini tuning la toba ( am pus un Gianeli racing) si schimbarea rolelor am obs ca scuipa ulei prin toba ( dupa silencer). e normal asa ceva? sa-i rup capul mecanicului? nu i-am schimbat inca carburatorul si nici jiglerul (n-am gasit) si parca merge inecata, (subalimentata sau supra). ce parere aveti? multam fain pt sfaturi ( aia cu vrei tuning, ia-ti motor sa se abtina, been there, done tht)

sunt mai multe incomveniente care stau la baza acestui lucru!

ca de exemplu: ulei f naspa, care nu se amesteca in de-ajuns cu benzina, sau: bagi ului in benzina, sau s-a dereglat pompa de ului....sau e benzina nashpa si nu exista amestec OMOGEN..dar apropo... ai compresie la motor? :cheers: , ca de nu tre alt set de segmentii!! :cheers: :rusinica: aste-as raspunsuri--le!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si al meu scuipa ulei ars pe toba... toba stock. Ulei castrol full sintetic... benzina de la omv 95. Motorul trage excelent si are compresie f buna... deci nu are cum sa fie din segmenti sau alte cauze legate de uzura motorului. Cred k ar putea fi din 2 cauze: 1.pompa de ulei introduce o cantitate mai mare decat ar trebuii si 2. unele tobe au in interior un strat de vata de sticla pt reducerea zgomotului, acel strat se imbiba k ulei ajunge la saturatie si scuipa in afara. Asta in cazul meu... in cazul tau nu stiu... daca motorul trage bine are compresie buna atunci nu vad nici un motiv de ingrijorare. Am intrebat un mecanic moto si mi-a zis k atat timp cat motorul functioneaza in parametri normali nu este nici un motiv de ingrijorare. De cele mai multe ori pompa de ulei se deregleaza si baga putin mai mult ulei... acel surplus se resimte printr-un consum(de ulei) mai mare, fum mai mult si ulei ars scuipat afara. Dupa ce se incalzeste imi scoate fum in mod normal...scuterul functioneaza foarte bine deci singurul dezavantaj ar fi k se cam murdareste toba de la uleiul ars care se prelinge. In rest... nimic. Numai bine :rusinica: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza cu "schimba uleiul ca este prost" nu creca este valabila..si mie mi se intampla acelasi lucru,arunca ceva ulei pe toba,si folosesc Motul full sintetic...dar mai este si altceva...nu cumva ai limitare de turatie din CDI ?ca asa am eu si nu da scanteie cand depasesc o anumita turatie si deci nu arde amestecul...si deci...incet incet il arunca pe toba afara....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza cu "schimba uleiul ca este prost" nu creca este valabila..si mie mi se intampla acelasi lucru,arunca ceva ulei pe toba,si folosesc Motul full sintetic...dar mai este si altceva...nu cumva ai limitare de turatie din CDI ?ca asa am eu si nu da scanteie cand depasesc o anumita turatie si deci nu arde amestecul...si deci...incet incet il arunca pe toba afara....

 

sal, compresie buna, motorul trage ( e nou, 1200 km) posibil sa fie cdi-ul limitat. am inteles ca la xor asa e. cum iti dai seama? merge orice cdi? info pls

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai nou cdi-urile au inceput sa le faca cu microcontrolere care iti masoara si turatia si daca depasesti o anumita turatie nu mai da scanteie...si pe langa asta mai poate face si calculul avansului in functie de turatie...nu cred ca se potriveste orice cdi,in primul rand tre sa aiba conectorul identic cu al tau,si sa se potriveasca semnalele la conector...tre sa ai minim 5 fire (masa,alternator,bobina inductie,senzor rotatie si oprirea)...tre sa studiezi daca vrei sati pui o alta cdi,depinde de cum ai tu si ce cumperi....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ar fi sa te duci la reprezentanta de unde ai achizitionat scuterul si sa ceri mai multe informatii despre limitari... iar daca chiar este din Cdi numai ei ar fi in masura sa-ti aduca un Cdi delimitat pt scuterul tau. Nu cred k se potriveste alt Cdi decat cel fabricat de producatorul scuterului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e luat de la kawa motors. adi (unul din patroni- i guess) spunea ca limitarea e doar in toba. pana mea. e clar ca nu e asa. ma bate gandul sa-i pun si un ambreiaj racing pt ca dupa toba si role am pierdut zvacul caracteristic motoarelor in 2T si nu gasesc ca e normal. poate si un jigler / carburator mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...