A n d y Postat Iulie 22, 2007 Share Postat Iulie 22, 2007 (editat) Dupa probleme cu pornirea la automat... care nu mi-a mers niciodata de cand am motoru' asta... saptamana trecuta am reusit sa-i rup si pedala de pornire... dupa cum scriam si AICI... si puneam poze AICI. ... Si cum nu-mi vine sa stau in mijlocu' verii cu motoru' pe butuci... mi-am facut curaj sa vad cum e treaba cu angrenajul "mobilizat" de elecromotor si cu bendixul. Asadar, ieri am inceput demontarea... si am plecat de la asta am desfacut capacele de la distributie am desfacut capacul de la roata/pinionul angrenat de electromotor a urmat scoaterea uleiul din motor (iese ~ 0,5-0,75 l) am desfacut distributia (rolele intinzatoare, cureaua, pinioanele) si capacul din spate de la distributie. am scos capacul lateral de pe partea stanga a motorului am scos pinionul in spatele caruia era bendixul (cel de pe primul ax din stanga in foto) si SURPRIZA... de pe coroana aia cu role excentrice (care blocheaza cele 2 pinioane intr-un sens - cand invarte electromorul si le lasa libere cand functioneaza motorul) lipsea o rola... Rolele arata cam asa: Si aici vin cu rugamintea: are cineva idee daca se potrivesc role de la modele de Pegaso mai noi, de la Tuareg sau ETX sau de la BMW F650... sau poate de la alte modele? Si inca o rugaminte: daca are cineva un bendixul vechi/stricat de pe care sa incerc sa iau o rola si s-o pun la motor... Multumesc si ma pregatesc anticipat Andy Editat Iulie 22, 2007 de BAlanuS-u' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Iulie 22, 2007 Autor Share Postat Iulie 22, 2007 Dimensiunile... aproximative... sunt urmatoarele: - diametru exterior bendix ("coroana") - 61,5 mm -diametru interior bendix ("coroana") - 46 mm - "diametru maxim rola" (excentrica) - 9,4 mm - "diametru minim rola" (excentrica) - 8,3 mm - latime rola - 7,9 mm (fiecare "lob" are 3 mm si santul are 1,9 mm) Coroana are 18 role excentrice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Iulie 24, 2007 Autor Share Postat Iulie 24, 2007 ... m-am linistit... nu se potriveste de la BMW F650... la modelul asta coroana are 20 role... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 Nu se poate face la strung ? Faci forma de baza intii si apoi cu pila faci forma finala si o calesti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 cred ca ar trebui sa cauti unde dreaq e rola aia in motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Iulie 25, 2007 Autor Share Postat Iulie 25, 2007 cred ca ar trebui sa cauti unde dreaq e rola aia in motor Coroana aia cu role vine intre cele 2 pinioane din poza. Rola nu are cum sa iasa din lacas ptr. ca este prinsa intre ce doua pinioane. Pinionul din spate are o extensie cilindrica (spre exterior, care "imbraca" axul) pe care intra coroana, iar apoi coroana este bagata in interiorul unei extensii a pinionului din fata. Practic coroana aia e inconjurata de cele 2 pinioane si nu are cum "pierde" rolele printre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 Practic coroana aia e inconjurata de cele 2 pinioane si nu are cum "pierde" rolele printre ele. poate iesi radial, pe sensul pe care se deschid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Iulie 25, 2007 Autor Share Postat Iulie 25, 2007 poate iesi radial, pe sensul pe care se deschid Pinioanele alea se "deschid" numai cand se demonteaza motoru' dupa cum arata si pozele de mai sus. Pinioanele numai se invart, nu se muta transversal pe ax. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iulie 27, 2007 Share Postat Iulie 27, 2007 Era un flacau cu o Tuareg de 350 i-amm reparat eu motorul si mai avea unul de piese aproape complet Costin parca in chema pune termopane nu prea sta pe forum dar mai incearca poate dai de el da o cautare dupa tipul de mobra . Vezi ca rolele alea dac nu sunt perfecte scapa si nu prind sa invarta motorul sau prind un pic si cand dau de compresie scapa.Cred ca avea si pedala de pornire. Succes cu reparatul naspa motor ai luat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sohei Postat Iulie 28, 2007 Share Postat Iulie 28, 2007 am un prieten cu aceeasi problema.....a facut la strung unul nou (nu tine se sparge) sfatul meu este sa iti iei unul original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.