betzigash Postat Iulie 22, 2007 Share Postat Iulie 22, 2007 dupa cautari indelungate insfarshit ma rezolvat cu carene, far shi alte alea, ampuso pe picioare, ii dau chei...shi lanaiba fierbe apa in vasu de expansiune am facut 15 miid e aerisiri, dar nicioshansa pornesc motoreta, sencalzeste, shi la juma de minut dupa ce intra in functziune electroventilatorul, incepe sa fiarba apa-n vasul de expansiune shi sa o dea afara pe furtunul de preaplin...fierbe la propriu, cu bulbuci....ce naiba a-i fac? ce nu e-nregula? poate=a mai avut carena problema asta.... apropo, in cel mult 5 min pornese electroventilatorul....dupa ce o tzin turata la 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Iulie 22, 2007 Share Postat Iulie 22, 2007 pare sa fie radiatorul . Daca era pompa de apa de incalzea motorul ca naiba si radiatorul ramanea rece. Daca termostatul nu deschide se intampla aproape aceeasi chestie. Daca porneste ventilatorul asta inseamna ca ai in radiator (termocupla ventilatorului e montata in radiator) @102 grade C Si canicula de afara e de vina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Iulie 22, 2007 Share Postat Iulie 22, 2007 dupa cautari indelungate insfarshit ma rezolvat cu carene, far shi alte alea, ampuso pe picioare, ii dau chei...shi lanaiba fierbe apa in vasu de expansiune am facut 15 miid e aerisiri, dar nicioshansa pornesc motoreta, sencalzeste, shi la juma de minut dupa ce intra in functziune electroventilatorul, incepe sa fiarba apa-n vasul de expansiune shi sa o dea afara pe furtunul de preaplin...fierbe la propriu, cu bulbuci....ce naiba a-i fac? ce nu e-nregula? poate=a mai avut carena problema asta.... apropo, in cel mult 5 min pornese electroventilatorul....dupa ce o tzin turata la 2000 unde o arunci?si cand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Iulie 22, 2007 Share Postat Iulie 22, 2007 ai pus apa simpla? sau combinata cu antigel? daca pui apa simpla sigur fierbe. a mea sta in jur de 110 C si nu da afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 23, 2007 Share Postat Iulie 23, 2007 Indicatorul de temp cat arata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Iulie 23, 2007 Share Postat Iulie 23, 2007 (editat) 1.sa ai apa cu antigel. 2.porneste-o la rece(la ralanti) si vezi daca dupa 2-3 min incepe sa se incalzeasca radiatorul(daca DA-termostat=ok) 3.vezi sa nu fie vreun furtun gatuit pe undeva. 4.cand ajunge la 102 grade ar tre sa porneasca ventilatorul si sa nu mai urce temperatura. Tine cont si de faptul ca acu e f cald si oricum moto carenate nu sant facute sa stea prea mult la stop(am avut TLR si ii pusesem un buton prin care porneam ventilatoarele mai devreme cand era f cald si stateam in trafic. PS:nu o mai tine la 2000 ,las-o la ralanti si vezi ce face(la 2000 rpm ar trebiu sa fii in mers si atunci are racire de la curentul de aer ) unde o arunci?si cand? Ce sa faci tu cu de astea de viteza ?? Editat Iulie 23, 2007 de A-L-E-X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Iulie 23, 2007 Autor Share Postat Iulie 23, 2007 gata s-a rezolvat....spre rushinea mea, stand cu moto fara radiator cca o luna pana a venit altu, am incurcat furtunele alea 2 subtziri.... shi de 2 zile ma gandesc c-ar putea fi problema asta....da nu le-am inversat la naiba acu m-am dat cu ea fre-o 2-3 ore shi nicioproblema (cu nr roshii exp de-o luina...) mai am shi diploma de shofer-mecanic auto la prestigiosul liceu ind "autobuzul"....ink-o data, rushine, mare rushine mie... miercuri am rarul, sper sa trec, cu carena asta fatza lipita shi raslipita cufibra care-arata de zici k e proaspat turnata din ciment....shi dak trec shi-mi scot nr...direct tg muresh-peninsula ...exploited frate!!!!! merci pt sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iulie 23, 2007 Share Postat Iulie 23, 2007 sal japonezii is japonezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Iulie 23, 2007 Share Postat Iulie 23, 2007 gata s-a rezolvat....spre rushinea mea, stand cu moto fara radiator cca o luna pana a venit altu, am incurcat furtunele alea 2 subtziri.... shi de 2 zile ma gandesc c-ar putea fi problema asta....da nu le-am inversat la naiba acu m-am dat cu ea fre-o 2-3 ore shi nicioproblema (cu nr roshii exp de-o luina...) mai am shi diploma de shofer-mecanic auto la prestigiosul liceu ind "autobuzul"....ink-o data, rushine, mare rushine mie... miercuri am rarul, sper sa trec, cu carena asta fatza lipita shi raslipita cufibra care-arata de zici k e proaspat turnata din ciment....shi dak trec shi-mi scot nr...direct tg muresh-peninsula ...exploited frate!!!!! merci pt sfaturi Ai circumstante atenuante ca ai diploma auto nu moto !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Iulie 23, 2007 Autor Share Postat Iulie 23, 2007 Ai circumstante atenuante ca ai diploma auto nu moto !! hahahhahahahha m-ai scos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.