Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iulie 24, 2007 Share Postat Iulie 24, 2007 salut! ma gandeam sa-i pun un radiator de racire a uleiului la niprul meu! acuma va rog pe voi sa ma lamuriti putin: se poate raci uleiul folosit la ungerea motorului folosind un radiator de racire a lichidului de racire dintr-un motor(apa, glycol, etc... etc...)? va intreb deoarece am vreo 4 radiatoare si nu stiu pe care sa-l pun... adica : am 2 de oltcit(unu mai vechiut si altul mai nou si in stare mai buna) , si 2 de la instalatia de racire a unor scutere: unul de la o gilera de 125cmc, si unul mai mic de la un malaguti F12 phantom! singura diferenta intre cele 2 tipuri de radiatoare este ca la cele SPECIAL pt. racirea uleiului de la oltcit si cele de scuter, este ca DACA SUFLI PRIN ELE , la cele de oltcit sufli mai greu, deci m-am gandit eu , o sa "inainteze " mai greu uleiul "de racit"!cat despre cele de scuter efortul de a sufla prin ele este minim , cu mult mai usor fatza de cele de oltcit! ACUMA , VA LAS PE VOI SA MA LAMURITI, CU TOATE CA EU AS MONTA PE UNUL DIN CELE DE SCUTER! din cauza ca uleiul ar circula mult mai usor in comparatie cu cele de Oltcit! VA ASTEPT CU RASPUNSURI! BYE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Iulie 24, 2007 Share Postat Iulie 24, 2007 salut! ma gandeam sa-i pun un radiator de racire a uleiului la niprul meu! acuma va rog pe voi sa ma lamuriti putin: se poate raci uleiul folosit la ungerea motorului folosind un radiator de racire a lichidului de racire dintr-un motor(apa, glycol, etc... etc...)? va intreb deoarece am vreo 4 radiatoare si nu stiu pe care sa-l pun... adica : am 2 de oltcit(unu mai vechiut si altul mai nou si in stare mai buna) , si 2 de la instalatia de racire a unor scutere: unul de la o gilera de 125cmc, si unul mai mic de la un malaguti F12 phantom! singura diferenta intre cele 2 tipuri de radiatoare este ca la cele SPECIAL pt. racirea uleiului de la oltcit si cele de scuter, este ca DACA SUFLI PRIN ELE , la cele de oltcit sufli mai greu, deci m-am gandit eu , o sa "inainteze " mai greu uleiul "de racit"!cat despre cele de scuter efortul de a sufla prin ele este minim , cu mult mai usor fatza de cele de oltcit! ACUMA , VA LAS PE VOI SA MA LAMURITI, CU TOATE CA EU AS MONTA PE UNUL DIN CELE DE SCUTER! din cauza ca uleiul ar circula mult mai usor in comparatie cu cele de Oltcit! VA ASTEPT CU RASPUNSURI! BYE! Si cum ai planuit sa iasa/intre tevile din baia de ulei? Nipru are pompa de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iulie 24, 2007 Share Postat Iulie 24, 2007 asta e un mic "secret" de-a meu ! cred ca o sa fac proba cu fiecare din ele si dupa vad care raceste mai bine! oricum este mult mai sigur radiatorul de scuter(oricare din cele 2 )pt . ca poti prinde mai bine furtunul cu un colier mai zdravan...pe cand la radiatorul de oltcit nu prea poti...trebuie montat in locasul lui din blocul motor de oltcit... deci : "mai tarziu" o sa incerc sa fac ceva poze si sa le postez aici sa va faceti o idee , sa nu ma luati de "om dus cu pluta"... BYYYE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 radiatorul de oltcit e facut special pt racirea uleiului. Furtunele sunt mai subtiri decat cele pt apa. Problema e sa nu pierzi presiune daca folosesti un radiator pt racirea apei. Mai incearca un radiator de racire a uleiului de la golf2. ala e si mic si expres pt racirea uleiului. Bafta la modificare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 mercy mercy! si asa am 4 radiatoare, ce mai conteaza unul de golf! numa sa gasesc unu nespart!chiar asta de golf nu stiu cum arata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 arata ceva de genu: http://www.rennsport.co.uk/ProdImages/1153_s.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 Uite aici Poti sa pui oricefel de radiator numai de plastic nu. Si oricum cauta unul de Cupru ca poti sa-l cositoresti la fix cum vrei tu ,oricum pe mobra ta ai loc berechet unde sa-l montezi. Pe de alta parte ala de "Citroen" ar fi cel mai indicat chestia e ca tre sa-i faci o placa de prindere unde sa bagi o-ringurile si sa-l strangi iat in partea opusa furtunele de ulei. Sa pui poze cu ce mesteresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 offcourse ca voi pune poze, dar momentan le-am abandonat prin sertarele din birou ca maine s-ar putea sa vina chiulasa de stanga NOUA de la GASPAR din BT. am renuntat sa o refac pe cea actuala , asa ca ... sa vedem cum se va comporta chiulasa asa... care e tot de cacao... DAR , cum spunea un orb: "vom vedea" ! daca tot se duce si chiulasa asta in aproximativ~6000km... ma duc la ALEKO CU CHIULASA LA RECONDITIONAT CU PIESE DE CALITATE!cu toate ca nu o sa mai ies asa des cu motorul la plimbare pt. ca nu mai am timp si de ea! revenind la radiatoare: am 2 de oltcit din aluminiu, si nu imi plac pt. ca nu poti prinde BINE cu colier furtunul prin care va circula uleiul(e tot ca la 2CV, cu o-ringuri... ) asa ca le-as pune pe cele 2 de scuter , pt. racire cu apa(practic asta faceau : raceau motorul de scuter...si sunt destul de mari, unul e mai mare decat ala de oltcit, iar altul e lunguietz si mai putin lat) eu vroiam sa le pun , DAR nu prin pompa orignala de nipru, ci printr-o pompa de benzina electrica de cielo sau o pompa oarecare electrica de benzina!ca sa nu afectez in nici un fel ungerea motorului, cu toate ca are pompa cu pinioane duble ca latime de 24mm, original fiind "undeva" pe la 12 mm... minuscule as putea spune...pt. cat motor e...) DACA O FAC SA PORNEASCA , SA DAU SI O TURA CU EA PANA LA BZ. SI INAPOI , ATUNCI MA APUC SI DE MONTAREA RADIATORULUI DE ULEI , CA ORICUM TREBE SA-I SCHIMB ULEIUL DIN MOTOR!(am 4 litri de 20W50 Mobil , pregatiti ) NUMAI SA O SIMT CA MERGE , CA DE ALTFEL MI-A CAM PIERIT CHEFUL...si o spun cu parere de rau, da' asta-i adevarul! VB DUPA MIERCURI , EVENTUAL PE JOIA ASTA , ca stau pana dimineata numa sa-i montez chiulasa, cum trebuie! BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 (editat) Daca vrei sa pui radiatorul pe circuitul de ulei iti trebuie un radiator pentru ulei, trebuie sa reziste la presiunea din circuitul de ungere, care e de 4-6 bari, oricare radiator folosit in circuitul de racire cu apa va crapa la presiunea asta. Eu l-as folosi pe cel de oltcit. Oricum daca pui un radiator prea mare iar nu e bine, vei avea uleiul prea rece, instalatiile de ungere performante cu radiator de racire au termostat. Daca vrei sa folosesti o pompa electrica, pune si un termocontact pe baia de ulei ca pompa sa inceapa sa functioneze numai cand uleiul ajunge la circa 90-95 grade. Editat Iulie 31, 2007 de mecaniku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.