axi Postat Iulie 26, 2007 Share Postat Iulie 26, 2007 am facut acest topic, ca noi...cei cu comuniste.....sa dam raspunsuri intrebarilor......avand legatura doar cu porblemele motoarelor noastre..... Deci daca aveti nedumeriri, sau nu mai dati de cap unor probleme, indiferent care sunt ele...electrica, mecanica...orice postati aici..cu intrebari, iar daca STIM raspunde-m......sau ajutam...chiar cu piese va multumesc, si spewr k nu o sa mai vad toata pagina plina de topicuri ratacite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacii Postat Iulie 26, 2007 Share Postat Iulie 26, 2007 salutare !....si salut si initiativa......am putea face ,piata ,in ce priveste piesele....ca aici se arunca toti la piese,ca de,fiind comuniste (sa le spunem mnai bine oldtimer-e?clar ca se gasesc greu...salut cu draga inima initiativa ta,Axi si o sa dau cat de des pot raid0uri pe aici !salutare --- Mesaj completat în 27 Jul 2007 00:20 -------------....si iacata ,ca din pretenie cu axi tot io ma arunc primul......cine are de dat ,contra bani ,bere,temenele adanci un filtru ed aer de ij? salve ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Iulie 27, 2007 Share Postat Iulie 27, 2007 Am eu un filtru de aer (c.. din alea de berbec ) de IJ 56. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Iulie 30, 2007 Share Postat Iulie 30, 2007 1. Pot aplica o vopsea peste niste amortizoare care au fost cromate dar acuma is cam amarate? (is cele din poza). Va tine vopseaua, trebuie una speciala, tre sa le fac ceva? Nu am unde sa le cromez si vreau sa le vopsesc. 2. Ce ulei trebuie sa pun in amortizoare? Ce vascozitate si unde mai pot gasii asa ceva. 3. Are ceva daca invelesc o bucata din toba cu o banda textila? (ca unele choppere) Are ceva tinand cont ca motorul ii 2 timpi? 4. Decanol, cum il folosesc cum imi usureaza munca mai exact? 5. Ce vopsea pot aplica pe restul tobei (neagra) starea ei fiind destul de trista. Rog veteranii sa aiba putina rabdare cu mine ca.. A-ul e pe vine (scap de A1) vreau sa merg si inafara de MZ nu am altceva asa ca.. si poate Si o sa mai am intrebari destule. --- Mesaj completat în 30 Jul 2007 21:28 -------------Later edit, amortizoarele in cauza si toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 30, 2007 Share Postat Iulie 30, 2007 1 - se poate, trebuie sa le matuiesti cu smirghel, daca iti curg or sa se nasoleasca 3 - trebuie banda speciala, mai bine nu o faci, se raceste mai greu, e mai grau de intretinut. daca faci asta pe la galerie tine cont ca e foarter, foarte fierbinte 4 - curata vopsea veche, scrie pe sticla cum se foloseste exact. in principiu il dai cu pensula pe vopsea veche apoi cureti mai usor 5 - cauta vopsea termorezistenta si curata si decapeaza foarte bine inainte , preferabil sa dai si un grund termorezistent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Iulie 30, 2007 Share Postat Iulie 30, 2007 2. ulei hidraulic.cantitatea specificata in manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 30, 2007 Share Postat Iulie 30, 2007 5. ale mele fac fatza cu vopsea termorezistenta. de altfel motocicleta a luat foc intre timp, si tobele nu au zis nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 1. lasa tu vopseaua si nichelat/cromat fa sa scrie pe ele da mai bine, sincer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 pentru piesele care au fost cromate/nichelate poti sa faci urmatoarea "magarie" : le duci la un atelier de zincat(galvanizat) si le explici ca vrei sa nu mai vezi rugina , si sa mai si tina acoperirea eu asa am facut cu niste amortizoare spate de Yamaha XS-400(pe care nici nu le-am mai folosit EU .... i le-am dat unui amic... ca mie mi-a pierit entuziasmul de a tot modifica niprul...) acuma nu stiu daca ai sa gasesti prin iasi un atelier dispus sa-si piarda timpul cu piesele tale...ca trebuie pregatite bine inainte, si trebuie sa mai aiba si o baie de zincare fixa MARISOARA... (eu le-am facut la tata la firma... i-am obosit pe muncitorii aia , ca am zincat tot ce mi-a trecut prin mana ...deh am facut niprul bucati si am ales: "asta-i buna, asta nu-i buna.. la zincat cu ea ...) dar sa stii ca a tinut "magaria"!!! amortizoarele au un an de cand le-am zincat si in punctele unde a fost rugina(inclusiv pe arcuri) nu a cedat zincarea!!! practic cand au fost decapate a "zburat" rugina , cromul/nichelul..nu stiu exact ce a fost pe ele, nici nu a fost deranjat, iar acum suprafata e "carpita" "de aici pana aici e nichel, o mica pauza de zinc , si apoi iar nichel... si tot asa .... ca erau pline de punctulete de rugina poate iti iese treaba!cu de-astea de MZ n-am incercat! BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deputamadre Postat Octombrie 23, 2007 Share Postat Octombrie 23, 2007 salut cu ce pot etansa carterele la un IZH ? pe tubul de silicon rosu pe care mi la recomandat vanzatorul scria : a nu se folosi la garnituri care intra in contact permanent cu benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 Am si eu o intrebare unde mai gasesc platina de mobra si un plutitor?? help numai bine Denis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 salut cu ce pot etansa carterele la un IZH ? pe tubul de silicon rosu pe care mi la recomandat vanzatorul scria : a nu se folosi la garnituri care intra in contact permanent cu benzina foloseste cu incredere siliconul. doar lasa-l 48 de ore sa se usuce in casa la temperetura acceptabila (sa nu-ti fie tie frig in tricou) si pune motorul pe cadrul. o sa tina mult si bine. indiferent de marca de silicon. Am si eu o intrebare unde mai gasesc platina de mobra si un plutitor?? help numai bine Denis aprindere electronica. exista, e ieftina, mai cauta si tu pe forum ca nu iti spun unde gasesti detalii despre ea ca m-ai disperat cu drujba aia de mobra. JUR ca daca o sa ajung vreodata dictator sterg si ultimile scrieri de pe peretii ultimelor garaje despre mobra si toae cartile despre ea! este un motor degeaba, fara putere, fara fiabilitate, fara nimic! mai rau ca el nu exista nimic dar la fel de rau este minsk-ul cu exceptia faptului ca e destul de fiabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 (editat) Da am observat ca se vorbeste pe un topic despre aprinderea electronica,dar nu o sa dau mai multi bani pe aprindere decat cat o costat mobra.Mobra este un motor destul de reusit,daca el era facut de 125cc era cel mai tare in vremea lui.Tu zici ca e un motor degeaba,fara putere,fara fiabilitate,fara nimic dar sa sti ca aproape toti incepem cu mobra!!! Traiasca mobra!! Mersi de sfat numai bine Editat Octombrie 26, 2007 de Denis MBR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 eu am inceput cu mobra. stiu ce vorbesc. la 12 ani am avut prima mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 eu am inceput cu mobra. stiu ce vorbesc. la 12 ani am avut prima mobra. Da vezi ca toti/aproape toti au inceput cu mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 La mine in targ duminica e un nene care mai are platini de mobra noi la cutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 La mine in targ duminica e un nene care mai are platini de mobra noi la cutie La ce pret? Denis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 Da am observat ca se vorbeste pe un topic despre aprinderea electronica,dar nu o sa dau mai multi bani pe aprindere decat cat o costat mobra.Mobra este un motor destul de reusit,daca el era facut de 125cc era cel mai tare in vremea lui.Tu zici ca e un motor degeaba,fara putere,fara fiabilitate,fara nimic dar sa sti ca aproape toti incepem cu mobra!!! Traiasca mobra!! Mersi de sfat numai bine Probabil ar fi fost grozava un 125 cm3 la 7300 de ture era grozav dar crede-ma cu nu tinea nici ambielaj cutie de viteza care de altfel e f. slaba despre roti si suspensie sa nu stam de vorba . In concluzie pt, 125 cm3 era vorba de alta motocicleta. Crede-ma am facut cu Mobra vreo 45000 Km si am schimbat cam 5 ambielaje si pistan si segmenti tot la 3000 Km. Si la consum de 3 litri pe 100 de Km la 4CP e cam mult Simsonul la 14 CP in solo consuma sub 4 litri .Deci nu merita. Salutari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 Probabil ar fi fost grozava un 125 cm3 la 7300 de ture era grozav dar crede-ma cu nu tinea nici ambielaj cutie de viteza care de altfel e f. slaba despre roti si suspensie sa nu stam de vorba . In concluzie pt, 125 cm3 era vorba de alta motocicleta. Crede-ma am facut cu Mobra vreo 45000 Km si am schimbat cam 5 ambielaje si pistan si segmenti tot la 3000 Km. Si la consum de 3 litri pe 100 de Km la 4CP e cam mult Simsonul la 14 CP in solo consuma sub 4 litri .Deci nu merita. Salutari! Da,inteleg ce spui dar asta e Mobra ramane Mobra. Acum vreau sa imi iau un mz cross numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 Da,inteleg ce spui dar asta e Mobra ramane Mobra. Acum vreau sa imi iau un mz cross numai bine Este excelent ca iti place sa lucrezi si te descurci dar incearca sa-ti investesti energia si banii in ceva ce merita au fost bune Mobrele dar pt. tehnologia de acum 40 de ani. Salutari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 Este excelent ca iti place sa lucrezi si te descurci dar incearca sa-ti investesti energia si banii in ceva ce merita au fost bune Mobrele dar pt. tehnologia de acum 40 de ani. Salutari! Deocamdata nu am in ce sa investesc energia,banii mai putin pentru ca nu prea am,ceea ce inseamna ca vreau sa lucru undeva macar pe 20 ron pe zii pentru a strange un ban (pentru motor,ca parinti nu prea ma ajuta ca au si ei problemele lor si nu vreau sa ii "omor mai repede de vreme") vara trecut am lucrat la o spalatorie auto vro 2 saptamani si banii au fost bine veniti castigam in jur de 30ron+ciubuc eu ma multumeam,dar nu am unde lucra acum ca nu am unde si vara asta mi-am cautat dar nu am gasit Deci...... incerc sa strang ceva bani pentru un motor... numai bine&asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 Deocamdata nu am in ce sa investesc energia,banii mai putin pentru ca nu prea am,ceea ce inseamna ca vreau sa lucru undeva macar pe 20 ron pe zii pentru a strange un ban (pentru motor,ca parinti nu prea ma ajuta ca au si ei problemele lor si nu vreau sa ii "omor mai repede de vreme") vara trecut am lucrat la o spalatorie auto vro 2 saptamani si banii au fost bine veniti castigam in jur de 30ron+ciubuc eu ma multumeam,dar nu am unde lucra acum ca nu am unde si vara asta mi-am cautat dar nu am gasit Deci...... incerc sa strang ceva bani pentru un motor... numai bine&asfalt uscat Denis vei gasi si servici vei avea si motor ai rabdare nu se poate totul deodata orice motor iti iei costa deci invata , cauta o meserie banoasa care sa-ti si placa ex. vanzator la Honda un fost elev era vanzator la First Bykecastiga cam 9 milioane pe luna. ( pana si-arupt piciorul cu Kawa). De la Mobra mai am o pedala de pornire noua daca ai nevoie ti-o trimit fara bani . Multa sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Noiembrie 3, 2007 Share Postat Noiembrie 3, 2007 (editat) Denis vei gasi si servici vei avea si motor ai rabdare nu se poate totul deodata orice motor iti iei costa deci invata , cauta o meserie banoasa care sa-ti si placa ex. vanzator la Honda un fost elev era vanzator la First Bykecastiga cam 9 milioane pe luna. ( pana si-arupt piciorul cu Kawa). De la Mobra mai am o pedala de pornire noua daca ai nevoie ti-o trimit fara bani . Multa sanatate! In primu' rand vreau sa iti multumesc pentru(sustinere,sfaturi). Eu daca la anu(16ani) gasesc sa ma angajez,nu la negru' ci cu carte,cum zici tu la First Bike,ar fi prea frumos sa pot sa ma angajez la 16 ani,daca pot in vara ma angajez Editat Noiembrie 3, 2007 de Denis MBR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 3, 2007 Share Postat Noiembrie 3, 2007 In primu' rand vreau sa iti multumesc pentru(sustinere,sfaturi). Eu daca la anu(16ani) gasesc sa ma angajez,nu la negru' ci cu carte,cum zici tu la First Bike,ar fi prea frumos sa pot sa ma angajez la 16 ani,daca pot in vara ma angajez Denis mamă, fa scoala mai intai...este loc de muncit in constructii si ca si vanzator de ceva minunat ...garla... Fa scoala cat mai poti , si cat mai pot ai tai sa te tina...dupa aia daca te tin bretelele va fi si de muncit...Oricum pana la 68 de ani cand vei fi supt de toata seva si aruncat printre pensionari ,altceva nu vei avea de facut...numa' "sa bagi"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Noiembrie 3, 2007 Share Postat Noiembrie 3, 2007 (editat) Denis mamă, fa scoala mai intai...este loc de muncit in constructii si ca si vanzator de ceva minunat ...garla... Fa scoala cat mai poti , si cat mai pot ai tai sa te tina...dupa aia daca te tin bretelele va fi si de muncit...Oricum pana la 68 de ani cand vei fi supt de toata seva si aruncat printre pensionari ,altceva nu vei avea de facut...numa' "sa bagi"... Da,dar nu lucru in timpu' scolii ci ca si sezionier(3 luni de vacanta). Editat Noiembrie 3, 2007 de Denis MBR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.