Sari la conținut

Raspusuri Si Intrebari


axi
 Share

Postări Recomandate

:alcy: am facut acest topic, ca noi...cei cu comuniste.....sa dam raspunsuri intrebarilor......avand legatura doar cu porblemele motoarelor noastre..... :cheers:

Deci daca aveti nedumeriri, sau nu mai dati de cap unor probleme, indiferent care sunt ele...electrica, mecanica...orice :cheers: postati aici..cu intrebari, iar daca STIM raspunde-m......sau ajutam...chiar cu piese :drink: :cheers:

va multumesc, si spewr k nu o sa mai vad toata pagina plina de topicuri ratacite :crack: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) salutare !....si salut si initiativa......am putea face ,piata ,in ce priveste piesele....ca aici se arunca toti la piese,ca de,fiind comuniste (sa le spunem mnai bine oldtimer-e?clar ca se gasesc greu...salut cu draga inima initiativa ta,Axi si o sa dau cat de des pot raid0uri pe aici !salutare

 

--- Mesaj completat în 27 Jul 2007 00:20 -------------
....si iacata ,ca din pretenie cu axi tot io ma arunc primul......cine are de dat ,contra bani ,bere,temenele adanci un filtru ed aer de ij? salve !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Pot aplica o vopsea peste niste amortizoare care au fost cromate dar acuma is cam amarate?

(is cele din poza). Va tine vopseaua, trebuie una speciala, tre sa le fac ceva?

Nu am unde sa le cromez si vreau sa le vopsesc.

2. Ce ulei trebuie sa pun in amortizoare? Ce vascozitate si unde mai pot gasii asa ceva.

3. Are ceva daca invelesc o bucata din toba cu o banda textila? (ca unele choppere)

Are ceva tinand cont ca motorul ii 2 timpi?

4. Decanol, cum il folosesc cum imi usureaza munca mai exact?

5. Ce vopsea pot aplica pe restul tobei (neagra) starea ei fiind destul de trista.

Rog veteranii sa aiba putina rabdare cu mine ca.. A-ul e pe vine (scap de A1) vreau sa merg si inafara de MZ nu am altceva asa ca.. :blink: :nono: :blink: :haha: :) :bigstar: si poate :wave:

Si o sa mai am intrebari destule.

 

--- Mesaj completat în 30 Jul 2007 21:28 -------------
Later edit, amortizoarele in cauza si toba.

post-8859-1185820128_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 - se poate, trebuie sa le matuiesti cu smirghel, daca iti curg or sa se nasoleasca

3 - trebuie banda speciala, mai bine nu o faci, se raceste mai greu, e mai grau de intretinut. daca faci asta pe la galerie tine cont ca e foarter, foarte fierbinte

4 - curata vopsea veche, scrie pe sticla cum se foloseste exact. in principiu il dai cu pensula pe vopsea veche apoi cureti mai usor

5 - cauta vopsea termorezistenta si curata si decapeaza foarte bine inainte , preferabil sa dai si un grund termorezistent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

pentru piesele care au fost cromate/nichelate poti sa faci urmatoarea "magarie" : le duci la un atelier de zincat(galvanizat) si le explici ca vrei sa nu mai vezi rugina , si sa mai si tina acoperirea :nono: eu asa am facut cu niste amortizoare spate de Yamaha XS-400(pe care nici nu le-am mai folosit EU :) .... i le-am dat unui amic... ca mie mi-a pierit entuziasmul de a tot modifica niprul...) acuma nu stiu daca ai sa gasesti prin iasi un atelier dispus sa-si piarda timpul cu piesele tale...ca trebuie pregatite bine inainte, si trebuie sa mai aiba si o baie de zincare fixa MARISOARA... (eu le-am facut la tata la firma... i-am obosit pe muncitorii aia :wave: , ca am zincat tot ce mi-a trecut prin mana ...deh am facut niprul bucati si am ales: "asta-i buna, asta nu-i buna.. la zincat cu ea :bigstar: ...) dar sa stii ca a tinut "magaria"!!! amortizoarele au un an de cand le-am zincat si in punctele unde a fost rugina(inclusiv pe arcuri) nu a cedat zincarea!!! practic cand au fost decapate a "zburat" rugina , cromul/nichelul..nu stiu exact ce a fost pe ele, nici nu a fost deranjat, iar acum suprafata e "carpita" :blink: "de aici pana aici e nichel, o mica pauza de zinc , si apoi iar nichel... si tot asa .... ca erau pline de punctulete de rugina :blink:

poate iti iese treaba!cu de-astea de MZ n-am incercat!

BAFTA! :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
Vizitator stress_L&P

salut

 

cu ce pot etansa carterele la un IZH ?

pe tubul de silicon rosu pe care mi la recomandat vanzatorul scria : a nu se folosi la garnituri care intra in contact permanent cu benzina

 

foloseste cu incredere siliconul. doar lasa-l 48 de ore sa se usuce in casa la temperetura acceptabila (sa nu-ti fie tie frig in tricou) si pune motorul pe cadrul. o sa tina mult si bine. indiferent de marca de silicon.

 

Am si eu o intrebare unde mai gasesc platina de mobra si un plutitor?? help numai bine

Denis

 

aprindere electronica. exista, e ieftina, mai cauta si tu pe forum ca nu iti spun unde gasesti detalii despre ea ca m-ai disperat cu drujba aia de mobra. JUR ca daca o sa ajung vreodata dictator sterg si ultimile scrieri de pe peretii ultimelor garaje despre mobra si toae cartile despre ea! este un motor degeaba, fara putere, fara fiabilitate, fara nimic! mai rau ca el nu exista nimic dar la fel de rau este minsk-ul cu exceptia faptului ca e destul de fiabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da am observat ca se vorbeste pe un topic despre aprinderea electronica,dar nu o sa dau mai multi bani pe aprindere decat cat o costat mobra.Mobra este un motor destul de reusit,daca el era facut de 125cc era cel mai tare in vremea lui.Tu zici ca e un motor degeaba,fara putere,fara fiabilitate,fara nimic dar sa sti ca aproape toti incepem cu mobra!!!

Traiasca mobra!!

Mersi de sfat numai bine

Editat de Denis MBR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da am observat ca se vorbeste pe un topic despre aprinderea electronica,dar nu o sa dau mai multi bani pe aprindere decat cat o costat mobra.Mobra este un motor destul de reusit,daca el era facut de 125cc era cel mai tare in vremea lui.Tu zici ca e un motor degeaba,fara putere,fara fiabilitate,fara nimic dar sa sti ca aproape toti incepem cu mobra!!!

Traiasca mobra!!

Mersi de sfat numai bine

Probabil ar fi fost grozava un 125 cm3 la 7300 de ture era grozav dar crede-ma cu nu tinea nici ambielaj cutie de viteza care de altfel e f. slaba despre roti si suspensie sa nu stam de vorba . In concluzie pt, 125 cm3 era vorba de alta motocicleta. Crede-ma am facut cu Mobra vreo 45000 Km si am schimbat cam 5 ambielaje si pistan si segmenti tot la 3000 Km. Si la consum de 3 litri pe 100 de Km la 4CP e cam mult Simsonul la 14 CP in solo consuma sub 4 litri .Deci nu merita.

Salutari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ar fi fost grozava un 125 cm3 la 7300 de ture era grozav dar crede-ma cu nu tinea nici ambielaj cutie de viteza care de altfel e f. slaba despre roti si suspensie sa nu stam de vorba . In concluzie pt, 125 cm3 era vorba de alta motocicleta. Crede-ma am facut cu Mobra vreo 45000 Km si am schimbat cam 5 ambielaje si pistan si segmenti tot la 3000 Km. Si la consum de 3 litri pe 100 de Km la 4CP e cam mult Simsonul la 14 CP in solo consuma sub 4 litri .Deci nu merita.

Salutari!

 

Da,inteleg ce spui dar asta e Mobra ramane Mobra.

Acum vreau sa imi iau un mz cross :ok:

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,inteleg ce spui dar asta e Mobra ramane Mobra.

Acum vreau sa imi iau un mz cross :ok:

numai bine

Este excelent ca iti place sa lucrezi si te descurci dar incearca sa-ti investesti energia si banii in ceva ce merita au fost bune Mobrele dar pt. tehnologia de acum 40 de ani.

Salutari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este excelent ca iti place sa lucrezi si te descurci dar incearca sa-ti investesti energia si banii in ceva ce merita au fost bune Mobrele dar pt. tehnologia de acum 40 de ani.

Salutari!

 

Deocamdata nu am in ce sa investesc energia,banii mai putin pentru ca nu prea am,ceea ce inseamna ca vreau sa lucru undeva macar pe 20 ron pe zii pentru a strange un ban :ok: (pentru motor,ca parinti nu prea ma ajuta ca au si ei problemele lor si nu vreau sa ii "omor mai repede de vreme") ;) vara trecut am lucrat la o spalatorie auto vro 2 saptamani si banii au fost bine veniti castigam in jur de 30ron+ciubuc eu ma multumeam,dar nu am unde lucra acum ca nu am unde si vara asta mi-am cautat dar nu am gasit :D

Deci...... :lol: incerc sa strang ceva bani pentru un motor... :)

numai bine&asfalt uscat ;) :pow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deocamdata nu am in ce sa investesc energia,banii mai putin pentru ca nu prea am,ceea ce inseamna ca vreau sa lucru undeva macar pe 20 ron pe zii pentru a strange un ban :cheers: (pentru motor,ca parinti nu prea ma ajuta ca au si ei problemele lor si nu vreau sa ii "omor mai repede de vreme") :) vara trecut am lucrat la o spalatorie auto vro 2 saptamani si banii au fost bine veniti castigam in jur de 30ron+ciubuc eu ma multumeam,dar nu am unde lucra acum ca nu am unde si vara asta mi-am cautat dar nu am gasit :lol:

Deci...... ;) incerc sa strang ceva bani pentru un motor... :lol:

numai bine&asfalt uscat :lol: :moto:

Denis vei gasi si servici vei avea si motor ai rabdare nu se poate totul deodata orice motor iti iei costa deci invata , cauta o meserie banoasa care sa-ti si placa ex. vanzator la Honda un fost elev era vanzator la First Bykecastiga cam 9 milioane pe luna. ( pana si-arupt piciorul cu Kawa). De la Mobra mai am o pedala de pornire noua daca ai nevoie ti-o trimit fara bani .

Multa sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Denis vei gasi si servici vei avea si motor ai rabdare nu se poate totul deodata orice motor iti iei costa deci invata , cauta o meserie banoasa care sa-ti si placa ex. vanzator la Honda un fost elev era vanzator la First Bykecastiga cam 9 milioane pe luna. ( pana si-arupt piciorul cu Kawa). De la Mobra mai am o pedala de pornire noua daca ai nevoie ti-o trimit fara bani .

Multa sanatate!

 

In primu' rand vreau sa iti multumesc pentru(sustinere,sfaturi).

Eu daca la anu(16ani) gasesc sa ma angajez,nu la negru' ci cu carte,cum zici tu la First Bike,ar fi prea frumos sa pot sa ma angajez la 16 ani,daca pot in vara ma angajez :) :cheers:

Editat de Denis MBR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primu' rand vreau sa iti multumesc pentru(sustinere,sfaturi).

Eu daca la anu(16ani) gasesc sa ma angajez,nu la negru' ci cu carte,cum zici tu la First Bike,ar fi prea frumos sa pot sa ma angajez la 16 ani,daca pot in vara ma angajez :) :cheers:

Denis mamă, fa scoala mai intai...este loc de muncit in constructii si ca si vanzator de ceva minunat ...garla...

Fa scoala cat mai poti , si cat mai pot ai tai sa te tina...dupa aia daca te tin bretelele va fi si de muncit...Oricum pana la 68 de ani cand vei fi supt de toata seva si aruncat printre pensionari ,altceva nu vei avea de facut...numa' "sa bagi"... :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Denis mamă, fa scoala mai intai...este loc de muncit in constructii si ca si vanzator de ceva minunat ...garla...

Fa scoala cat mai poti , si cat mai pot ai tai sa te tina...dupa aia daca te tin bretelele va fi si de muncit...Oricum pana la 68 de ani cand vei fi supt de toata seva si aruncat printre pensionari ,altceva nu vei avea de facut...numa' "sa bagi"... :)

 

Da,dar nu lucru in timpu' scolii ci ca si sezionier(3 luni de vacanta). :cheers:

Editat de Denis MBR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...