Andrei Silvasanu Postat Iulie 27, 2007 Share Postat Iulie 27, 2007 Am cautat peste tot dar nu am gasit informatia asta. Am inteles ca are rezervorul de ulei in cadru si ca e cu carter uscat si alte nebunii dar nu stiu cit ulei am in ea. Concret,am cumparat de curind motoreta de la o firma care le aduce de afara,buna ea dar mecanicii de acolo sint niste cretini,"pregatirea lor de vinzare"a fost o munca in plus pt mine,au stricat mai rau...ma rog nu intru in detalii.Asa ca am luat-o la puricat pe toata si m-am lovit de problema asta. Am verificat nivelul la ulei pe joja,cu mot. cald,cu mot rece,in toate felurile si e peste nivel! am scos cam 200 ml de ulei,era bun nivelul si acum iar e mare cind am verificat din nou.Benzina nu are in el sau apa,asta sint sigur.Mi-e teama sa nu fie prea mult ulei. Are cineva idee cum se face schimbul de ulei,cit intra,cum se verifica nivelul? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroma Postat Iulie 30, 2007 Share Postat Iulie 30, 2007 Am cautat peste tot dar nu am gasit informatia asta. Am inteles ca are rezervorul de ulei in cadru si ca e cu carter uscat si alte nebunii dar nu stiu cit ulei am in ea. Concret,am cumparat de curind motoreta de la o firma care le aduce de afara,buna ea dar mecanicii de acolo sint niste cretini,"pregatirea lor de vinzare"a fost o munca in plus pt mine,au stricat mai rau...ma rog nu intru in detalii.Asa ca am luat-o la puricat pe toata si m-am lovit de problema asta. Am verificat nivelul la ulei pe joja,cu mot. cald,cu mot rece,in toate felurile si e peste nivel! am scos cam 200 ml de ulei,era bun nivelul si acum iar e mare cind am verificat din nou.Benzina nu are in el sau apa,asta sint sigur.Mi-e teama sa nu fie prea mult ulei. Are cineva idee cum se face schimbul de ulei,cit intra,cum se verifica nivelul? Multumesc anticipat! Nu prea pot sa iti dau un raspuns direct, dar o indrumare (la care probabil te-ai gandit) Manualu' ce zice domn'le? Nu-l gasesti? Nici Haynes in PDF etc.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Silvasanu Postat August 15, 2007 Autor Share Postat August 15, 2007 Nu prea pot sa iti dau un raspuns direct, dar o indrumare (la care probabil te-ai gandit) Manualu' ce zice domn'le? Nu-l gasesti? Nici Haynes in PDF etc.? R-ar al dreak da' manual ca nu am reusit sa fak rost de el! Nici macar de ala de intretinere,care vine odata cu motoreta... Am fost la Bavaria si am vb cu un mecanic care mi-a spus ca nivelul la ea e relativ...cel mai bine ar fi sa scot uleiul sa masor 2,1 l si sa-l pun la loc! Cica asa e cel mai sigur si nu ma pacalesc. Alta varianta ar fi sa incalzesc motorul pina la temp de lucru(pina porneste ventilatorul),sa-l opresc si sa masor pe joja nivelul dupa ce a stat asa 10-15 min! Am facut si asa,intradevar ba e mai mult,ba mai putin,orientativa treaba intradevar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 (editat) Iti pot spune ca la F650 GS din 2000 se pun 2.3L de ulei. Ca si operatiune, la mine-n manual scrie ca se pun 2L de ulei, se porneste motorul si se lasa sa mearge 30 secunde apoi se completeaza restul pana la 2.3L. Editat August 16, 2007 de Trumansky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
David Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 Eu verific cum scrie pe f650.com http://faq.f650.com/FAQs/Oil_Change_FAQ.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 Iti pot spune ca la F650 GS din 2000 se pun 2.3L de ulei. Ca si operatiune, la mine-n manual scrie ca se pun 2L de ulei, se porneste motorul si se lasa sa mearge 30 secunde apoi se completeaza restul pana la 2.3L. stii cumva cat costa un cablu de ambreaj la f 650 gs 2001 ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 Uleiul la f clasic se verifica in modul urmator: Se poerneste motorul si se lasa la relanti pana porneste ventilatorul. Se opreste motorul si se lasa cca 10 minute. Se desfileteaza joja de ulei aflata pe cadru in fata rezervorului de benzina si se curata cu o carpa(servetel curpapir etc) Se introduce joja in gaura FARA A SE INFILETA LA LOC. Se citeste nivelul uleiului artat pe joja (el trebuie sa fie in jona cu striatii) Se repeta operatiuna de la momentul curatarii jojei si se mai citeste o data nivelul pentru siguranta masuratorii. Motocicleta trebuie sa se afle pe un teren orizontal sau cat mai aproape de orizontal si sa fie ridicat pe cricul central. Sper ca am fost explicit. --- Mesaj completat în 03 Oct 2007 14:43 -------------Schimbul de ulei se efectueaza asa: Se scoate uleiul uzat folosind surubul aflat sub motor si cel aflat pe cadru chiar sub radiator. Se demonteaza filtrul de ulei aflat pe partea drapta a motorului in spatele cilindrului. Este in forma circulara si are doua suruburi tip imbus. Se desfac suruburile, se scoate filtrul vechi si se inlocuieste cu altul nou. Se strang la loc toate suruburile despre care am discutat si se completeaza prin busonul de sus, din fata rezervorului de benzina cu cca 1,5l ulei mineral sau semisintetic. Se porneste motorul si se lasa cca 1 minut sa isi faca circuitul, dupa care se completeaza cu restul de ulei pana la 2,1 l. Cantitatea de ulei este de 2,1l cu schimbarea filtrului si 1,9l fara schimbarea filtrului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.