Sari la conținut

Bmw F 650/94


Postări Recomandate

Am cautat peste tot dar nu am gasit informatia asta. Am inteles ca are rezervorul de ulei in cadru si ca e cu carter uscat si alte nebunii dar nu stiu cit ulei am in ea.

 

Concret,am cumparat de curind motoreta de la o firma care le aduce de afara,buna ea dar mecanicii de acolo sint niste cretini,"pregatirea lor de vinzare"a fost o munca in plus pt mine,au stricat mai rau...ma rog nu intru in detalii.Asa ca am luat-o la puricat pe toata si m-am lovit de problema asta. Am verificat nivelul la ulei pe joja,cu mot. cald,cu mot rece,in toate felurile si e peste nivel! am scos cam 200 ml de ulei,era bun nivelul si acum iar e mare cind am verificat din nou.Benzina nu are in el sau apa,asta sint sigur.Mi-e teama sa nu fie prea mult ulei.

 

Are cineva idee cum se face schimbul de ulei,cit intra,cum se verifica nivelul?

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat peste tot dar nu am gasit informatia asta. Am inteles ca are rezervorul de ulei in cadru si ca e cu carter uscat si alte nebunii dar nu stiu cit ulei am in ea.

 

Concret,am cumparat de curind motoreta de la o firma care le aduce de afara,buna ea dar mecanicii de acolo sint niste cretini,"pregatirea lor de vinzare"a fost o munca in plus pt mine,au stricat mai rau...ma rog nu intru in detalii.Asa ca am luat-o la puricat pe toata si m-am lovit de problema asta. Am verificat nivelul la ulei pe joja,cu mot. cald,cu mot rece,in toate felurile si e peste nivel! am scos cam 200 ml de ulei,era bun nivelul si acum iar e mare cind am verificat din nou.Benzina nu are in el sau apa,asta sint sigur.Mi-e teama sa nu fie prea mult ulei.

 

Are cineva idee cum se face schimbul de ulei,cit intra,cum se verifica nivelul?

 

Multumesc anticipat!

 

 

Nu prea pot sa iti dau un raspuns direct, dar o indrumare (la care probabil te-ai gandit) :bigstar:

Manualu' ce zice domn'le? Nu-l gasesti? Nici Haynes in PDF etc.?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Nu prea pot sa iti dau un raspuns direct, dar o indrumare (la care probabil te-ai gandit) :lol:

Manualu' ce zice domn'le? Nu-l gasesti? Nici Haynes in PDF etc.?

 

R-ar al dreak da' manual ca nu am reusit sa fak rost de el! Nici macar de ala de intretinere,care vine odata cu motoreta... Am fost la Bavaria si am vb cu un mecanic care mi-a spus ca nivelul la ea e relativ...cel mai bine ar fi sa scot uleiul sa masor 2,1 l si sa-l pun la loc! Cica asa e cel mai sigur si nu ma pacalesc. Alta varianta ar fi sa incalzesc motorul pina la temp de lucru(pina porneste ventilatorul),sa-l opresc si sa masor pe joja nivelul dupa ce a stat asa 10-15 min! Am facut si asa,intradevar ba e mai mult,ba mai putin,orientativa treaba intradevar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti pot spune ca la F650 GS din 2000 se pun 2.3L de ulei.

Ca si operatiune, la mine-n manual scrie ca se pun 2L de ulei, se porneste motorul si se lasa sa mearge 30 secunde apoi se completeaza restul pana la 2.3L.

Editat de Trumansky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Iti pot spune ca la F650 GS din 2000 se pun 2.3L de ulei.

Ca si operatiune, la mine-n manual scrie ca se pun 2L de ulei, se porneste motorul si se lasa sa mearge 30 secunde apoi se completeaza restul pana la 2.3L.

stii cumva cat costa un cablu de ambreaj la f 650 gs 2001 ? multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul la f clasic se verifica in modul urmator:

 

Se poerneste motorul si se lasa la relanti pana porneste ventilatorul.

Se opreste motorul si se lasa cca 10 minute.

Se desfileteaza joja de ulei aflata pe cadru in fata rezervorului de benzina si se curata cu o carpa(servetel curpapir etc)

Se introduce joja in gaura FARA A SE INFILETA LA LOC.

Se citeste nivelul uleiului artat pe joja (el trebuie sa fie in jona cu striatii)

Se repeta operatiuna de la momentul curatarii jojei si se mai citeste o data nivelul pentru siguranta masuratorii.

 

Motocicleta trebuie sa se afle pe un teren orizontal sau cat mai aproape de orizontal si sa fie ridicat pe cricul central.

 

Sper ca am fost explicit.

 

--- Mesaj completat în 03 Oct 2007 14:43 -------------
Schimbul de ulei se efectueaza asa:

 

Se scoate uleiul uzat folosind surubul aflat sub motor si cel aflat pe cadru chiar sub radiator.

Se demonteaza filtrul de ulei aflat pe partea drapta a motorului in spatele cilindrului. Este in forma circulara si are doua suruburi tip imbus. Se desfac suruburile, se scoate filtrul vechi si se inlocuieste cu altul nou.

Se strang la loc toate suruburile despre care am discutat si se completeaza prin busonul de sus, din fata rezervorului de benzina cu cca 1,5l ulei mineral sau semisintetic.

Se porneste motorul si se lasa cca 1 minut sa isi faca circuitul, dupa care se completeaza cu restul de ulei pana la 2,1 l.

 

Cantitatea de ulei este de 2,1l cu schimbarea filtrului si 1,9l fara schimbarea filtrului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...