CARBUNELE Postat Iulie 29, 2007 Share Postat Iulie 29, 2007 La un KTM cu motor LC 4. 620 (609)cmc, dupa citeva minute de mers se opreste si nu mai porneste decit daca ii curat bujia foarte afumata. Am reglat nivelul in carburator exact dupa manualul de reparatii, la fel si aprinderea. Dupa manual ar fi jiglorul de relanti decalibrat. Luni urmeaza sa primesc setul de jigloare. Are cineva vreo idee, daca problema nu se rezolva, ce ar mai putea fi? Motorul, nu consuma ulei, cel putin nu dupa 250-300km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Iulie 29, 2007 Share Postat Iulie 29, 2007 vezi sa nu fie legat de shok daca zici ca reglajele sunt ok si nu haleste ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CARBUNELE Postat Iulie 29, 2007 Autor Share Postat Iulie 29, 2007 Porneste bine cu socul tras la rece si daca il inchid prea repede se opreste. Deci cred ca nu are probleme cu socul. Pe decelerare de multe ori are detonatii in esapament, iar de multe ori dupa detonatiile din evacuare se opreste si nu mai porneste decit daca curat bujia care este ff. afumata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Iulie 30, 2007 Share Postat Iulie 30, 2007 in ciuda faptului ca l-ai verificat nivelul benzinei in carb pare a fi prea mare .Verifica si etanseitatea cuiului poantou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 Daca bujia e afumata, nu uda cu benzina, ai filtrul de aer infundat partial si motorul merge cu amestec foarte bogat. Schimba filtrul de aer, nu il curata cu aer comprimat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.