Harnigan Postat Noiembrie 7, 2004 Share Postat Noiembrie 7, 2004 Salut Mi-am luat o aprilia rs 125 care merge bine,dar cand ajung la un stop(apas ambreiaj,bag viteza I,ma opresc) se opreste motorul. Nu ma prea pricep la reparat.Ce pot sa fac sa nu se mai opresca? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vreau Postat Noiembrie 7, 2004 Share Postat Noiembrie 7, 2004 poate are un contact slab intrerupatorul de la cricul lateral. verifica intrerupatoarele din circuitul de sigurantza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radupop Postat Noiembrie 7, 2004 Share Postat Noiembrie 7, 2004 Poate s-a intins cablul de ambreiaj si nu tine destul. Incearca sa tragi la maximum de maneta de ambreiaj si vezi daca se mei opreste. Daca nu se mai opreste, schimba cablul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Noiembrie 7, 2004 Share Postat Noiembrie 7, 2004 SalutMi-am luat o aprilia rs 125 care merge bine,dar cand ajung la un stop(apas ambreiaj,bag viteza I,ma opresc) se opreste motorul. Nu ma prea pricep la reparat.Ce pot sa fac sa nu se mai opresca? Multumesc anticipat! Service United Motors. Simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Noiembrie 7, 2004 Share Postat Noiembrie 7, 2004 Fa cum a zis Radu.Daca e cumva defectiune electrica(motorul se opreste brusc,la intrarea in viteza fara sa smuceasca cu ambreiajul tras) atunci s-ar putea sa fie probleme cu o dioda ce asigura logica opririi motorului in situatia cind cricul e lasat si actionezi schimbatorul.Din acest circuit fac parte contactele de cric,ambreiaj, contactul de neutral(care inchide si circuitul becului verde de pe bord),si o dioda.Din moment ce poti pleca de pe loc cu motorul inseamna ca, contactele sint ok.Eu cred ca dioda in cauza s-ar putea sa functioneze defectuos. Asta doar in cazul in care nu e defectiune mecanica,deci verifica mai intii cablul si reglajul ambreiajului,cum a zis Radu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dara Postat Noiembrie 7, 2004 Share Postat Noiembrie 7, 2004 (editat) scuze de off topic Chopper, te rog frumos, pune si tu un anunt 'Nu intrati!Link rau!' ca era sa ma muste cand am dat click. Am sarit 3 metri, ca eram si cu boxele la maxim. Saritura nu mi-a prins prea bine, ca tocmai mi-am incheiat primul sezon cu o cazatura intr-o curba, pe o strada cu pietre de rau si mi-am stricat un pic genunchiul stang. Editat Noiembrie 7, 2004 de dara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Noiembrie 7, 2004 Share Postat Noiembrie 7, 2004 Sorry,Dara.Uite ca amu il schimb.Cinstit sa fiu,si pe mine ma cam stringe in spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dara Postat Noiembrie 7, 2004 Share Postat Noiembrie 7, 2004 (editat) multumesc frumos chopper, acum na, pentru altii, ca eu oricum nu mai intru acolo, nu nimeream sa-l inchid mai repede http://members.home.nl/saen/Special/zoeken.html daca tot suntem la service, aveti idee cum fac sa indrept ghidonul? nu s-a strambat rau de la cazatura, pana in 10 grade...ce m-a socat a fost c-am reusit sa merg cu el asa dupa aia, noroc ca nu mai aveam foarte mult Editat Noiembrie 7, 2004 de dara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Noiembrie 8, 2004 Share Postat Noiembrie 8, 2004 Dai jos minerele si manetele,apoi ai nevoie de o tzeava cu interiorul mai mare decit ghidonul.De aici incolo intervine SFORTZA bruta,dar cu simtz.Daca nu e indoit tare,poti lasa ghidonul pe motocicleta,sa il indrepti acolo,numa sa ai grija sa nu indoi altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dara Postat Noiembrie 8, 2004 Share Postat Noiembrie 8, 2004 aha, multumesc frumos, imi imaginam ca nu e o metoda de incercat de una singura taman ce-o duceam la 'iernat' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Noiembrie 8, 2004 Share Postat Noiembrie 8, 2004 @Harnigan: Intinde bine ambreiajul cum ai mai fost sfatuit si verifica uleiul din cutie (daca nu se ung bine placile de ambreiaj nu decupleaza bine si "franeaza" motorul in ralanti). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Harnigan Postat Noiembrie 8, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2004 Thx pt. informatii. Acum vad ca nu s-a mai oprit.Poate mai greseam si io ca abia m-am plimbat cativa km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.