Sari la conținut

Se opreste...


Harnigan
 Share

Postări Recomandate

Poate s-a intins cablul de ambreiaj si nu tine destul. Incearca sa tragi la maximum de maneta de ambreiaj si vezi daca se mei opreste. Daca nu se mai opreste, schimba cablul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Mi-am luat o aprilia rs 125 care merge bine,dar cand ajung la un stop(apas ambreiaj,bag viteza I,ma opresc) se opreste motorul.

Nu ma prea pricep la reparat.Ce pot sa fac sa nu se mai opresca?

Multumesc anticipat!

Service United Motors. Simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa cum a zis Radu.Daca e cumva defectiune electrica(motorul se opreste brusc,la intrarea in viteza fara sa smuceasca cu ambreiajul tras) atunci s-ar putea sa fie probleme cu o dioda ce asigura logica opririi motorului in situatia cind cricul e lasat si actionezi schimbatorul.Din acest circuit fac parte contactele de cric,ambreiaj, contactul de neutral(care inchide si circuitul becului verde de pe bord),si o dioda.Din moment ce poti pleca de pe loc cu motorul inseamna ca, contactele sint ok.Eu cred ca dioda in cauza s-ar putea sa functioneze defectuos.

Asta doar in cazul in care nu e defectiune mecanica,deci verifica mai intii cablul si reglajul ambreiajului,cum a zis Radu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze de off topic

 

Chopper, te rog frumos, pune si tu un anunt 'Nu intrati!Link rau!' ca era sa ma muste cand am dat click. Am sarit 3 metri, ca eram si cu boxele la maxim. :cheers:

 

Saritura nu mi-a prins prea bine, ca tocmai mi-am incheiat primul sezon cu o cazatura intr-o curba, pe o strada cu pietre de rau si mi-am stricat un pic genunchiul stang. :cheers:

Editat de dara
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos chopper, acum na, pentru altii, ca eu oricum nu mai intru acolo, nu nimeream sa-l inchid mai repede :cheers:

 

http://members.home.nl/saen/Special/zoeken.html

 

 

daca tot suntem la service, aveti idee cum fac sa indrept ghidonul? nu s-a strambat rau de la cazatura, pana in 10 grade...ce m-a socat a fost c-am reusit sa merg cu el asa dupa aia, noroc ca nu mai aveam foarte mult

Editat de dara
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dai jos minerele si manetele,apoi ai nevoie de o tzeava cu interiorul mai mare decit ghidonul.De aici incolo intervine SFORTZA bruta,dar cu simtz.Daca nu e indoit tare,poti lasa ghidonul pe motocicleta,sa il indrepti acolo,numa sa ai grija sa nu indoi altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Harnigan: Intinde bine ambreiajul cum ai mai fost sfatuit si verifica uleiul din cutie (daca nu se ung bine placile de ambreiaj nu decupleaza bine si "franeaza" motorul in ralanti).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...