Sari la conținut

Hayabusa Turbo Vs Zxr 750


Sergiu 30
 Share

Postări Recomandate

lasati-l pe sergiu, e un tip de treaba. problema lui e ca noi prea laudam Honda Suzuki si alte motoare cand si Kawasaki face motoare teribile....

Asa e. ah si btw Baiazid, in 2003 nu era zx10r.

motorul ca al lui sergiu a fost prima mea iubire, si stiu de ce. Faza cu motorul care toarce ca un pumn de suruburi, e chiar adevarat, cica a speriat multi clienti la vremea aia....

Peace and love, si nu va mai faceti idioti, nu e frumos.

nimeni nu are nimik cu kawasaki.. acum daca se simte cineva ca are motor nashpa e partea a 2-a.Iar sergiu face misto aiurea.. daca toata lumea ar face misto asa ar fi un site de (cuvant urat).Si mie imi plac kawasaki si honda si suzuki etc.. sunt frumoase si sunt reusite majoritatea.fiecare cu gusturile lui dar asta nu inseamna sa ne batem joc de cel de langa.Daca la sergiu nu ii place fata lui vasile atunci sa ii zica personal prin mesaj etc.nu sa facem topicuri aiurea.Iar daca nu ii debiteaza creieru la om sa faca un topic ok atunci nu mai zic nimik.

pace tutuor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 170
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

tu a cui esti ca tat te uit?

 

<small>--- Mesaj completat în 04 Aug 2007 17:15 -------------</small><br/>

Mane: M-AM DAT CU ZXR750 MODEL K (banuiesc ca stii despre ce e vorba). Cu axele cu came yoshimura.

Nu m-am umezit de loc la aceasta motocicleta. Are un coleg de gasca si mi l-a imprumutat la o tura. Pur si simplu nu as cumpara asa ceva niciodata.

 

Si sincer: e mult mai slab ca cbr900rr sc28 pe care il am. 15-20nm in cuplu in minus se simt. Chiar daca au aceiasi cai putere. Cifrele vorbesc de la sine.

 

ZXR750R -> 60-70nm si 118-124CP (functie de model)

 

CBR900RR SC28 -> 88nm si 123CP

 

Nu mai zic ca face zxr ca o cutie cu suruburi cand o amesteci.

 

ZX10R din 2002-2003 si GSXR1000 K7 dau mucu la toate acum (dintre japoneze).

Te-am vazut ca te-ai bagat in seama aiurea si pe topicul cu fireblade (desi nu aveai ce cauta acolo cu kawa).

Ai o motocicleta buna si atat. Nu inseamna ca ai pus mana pe Vasilica cu modelul acesta. Exista 100.000 de motoare mai bune ca a ta. Trezeste-te la realitate.

intre zxr 750 k si fireblade exista 10 ani de cercetari si 20 de kile in minus....e normal sa fie mai tare honda....

nu zice nimeni ca nu e...

da asta nu inseamna ca zxr nu e mai tare ca busa :burnout:

plus ca cilindreeea e mai mare pe honda

 

<small>--- Mesaj completat în 04 Aug 2007 17:19 -------------</small><br/>chiar asa nasoala cum e sunt curios peste 14-15 ani daca cineva isi va mai aminti de alde gsxr1000 sau 929 asa cum isi aduce lumea aminte acum de zxr 750 sau srad 750....

sunt foarte curios

 

--- Mesaj completat în 04 Aug 2007 18:38 -------------
asta e busa pe care am ars-o http://bikeshop.ro/uploads/file_49726_php78dBN2.jpg

:hurt:

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'ai ma ce sunteti rai!? uite si io acum 2 zile am dovedit un un Y2K cu CBR ica mea de 6oo. Nu conteaza ca am 2 tije in picior..tot am facut-o nu!? rapiti dreptul omului la a visa.. huo..derbedeilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai doua tije in picior?

cum ai reusit performanta asta....

btw pe circuit faci y2k lejer :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o franare mai violenta pe linia dreapta la o viteza destul de mare (serres). am prins piciorul sub mine cand am cazut. ghinion.. dar clar a fost mare parte vina mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nasoala treaba....hondele astea sunt periculoase :burnout: fiindca iti creeaza senzatia ca iarta multe cand de fapt nu e asa :hurt:

oricum sper sa te faci bine cat de repede

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alalta sara am fo pa borsului(asta ii o strada plina de tarfe dar si de linii drepte numa buna de liniute) si deodata apare langa mine unu cu o haya daie nervoasa rau , numa fluiera(cre ca era turbata) sapu traje a mneu da ambreaj si-o tat tureaza in semn ca si ne luam la o linie... dapu cand am daschis io gazu lam lasat in urma me cu tare suta da metri... deci in concluzie dupa cum e si refrenul melodiei... daca zxr nu eeeeeeeeee...nimic nu eeeeeeeeeee.

Sa nu uiti sa tragi apa..... :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum o sa vinda omu busa si isi cumpara 2 ZXR750 si leaga motoarele in serie...sa aibe motor de 1500 :hurt: Care face de doua ori mai mult zgomot si atat.

Frate, e doar logic ca unii sa isi aminteasca si peste 30 de ani de zxr750....cand repari un motor de 30 de ori si bagi bani in el cat pentru 3 motoare ...normal ca iti aduci aminte...si mecanicii la fel....Cand repari sute de kawa....e normal sa iti aduci aminte de ele....Acum nu stiu cu cata placere, dar sigur iti aduci aminte. Despre 929 sau gixxerul k7 isi va aduce lumea aminte si va povesti si la nepoti: uite, gigele, cu motorul ala se dadea bunicul cand era tanar si agata privirile fetelor si le si plimba..Si aveam si un prieten cu zxr750, sergiu, care agata fetele ce treceau prin fata service-lui unde isi repara "bestia".

 

Hai sergiu, ca sunt si eu rautacios, am glumit.. in acelasi spirit in care ai glumit si tu...ca doar nu in fiecare prinzi o busa pe strada sa ii dai fum in ochi (la propriu :burnout: ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma sa agati gagici cu motoru poate orice prost...da sa le agati din fata service-ului ...pt asta tre sa fii tare nu gluma...

la faza cu reparatu...sa stii ca gsxr 750 si zxr 750 sunt adevarate legende...care vor trai peste zeci de ani in inimile fanilor...

tine minte...toti oamenii celebri au devenit celebrii prin ce au realizat nu prin ceea ce au fost ei....queen de exemplu a fost homosexual...da pe nimeni nu a interesat asta....exact asa si cu motoarele....poate se stricau ele mai des decat altele dar cu siguranta nu sunt atat de celebre pt asta...trebuia sa fi fost altceva..:burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-a mai zis cineva...o legenda moto tine maxim 10 ani, dupa care e oricum perimata...dpdv al performantelor si fiabilitatii :burnout: Daca e asa de smecher motorul tau, de ce nu il mai fac zeii astia de la kawasaki si acum, in acceasi stare???? Ca doar e legenda??? Mda...asa ma gandeam si eu....

Si spre deosebire de zx7r, gixxerul a fost fabricat si mai spre zilele noastre, nu doar in zilele de glorie ale parintilor nostrii. Acum banuiesc ca nu ai mostenit mobra zx7r de la bunicu' tau si de aia zici tu ca e legendara...si buna.. (ca sa glumesc, cred ca ai luat-o de la bunicul unui prieten de-al meu :hurt: )

 

Bafta si asfalt uscat.

Editat de AllexxM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din motive ce tin de economie si comert....de asta nu le mai fabrica...

multa lume mai plange dupa ele...

uita-te ca in ziua de azi toti vor 1000...

atunci era vremea de mijloc...nici 600 nici 1000...

oricum sunt sigur ca gsxr 750 nu va mai sta mult timp pe linia de productie...fiindca nu are clasa sau mai bine zis categorie..

cei de la Kawasaki si-au dat seama de ce va reprezenta viitorul si au renuntat la 750....pacat zic eu....

oricum sa stii ca la muzeul kawasaki sta cu mandrie un zxr 750 langa care scrie "one of the best machines we ever built"...:burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"one of the best machines we ever built"...Corect...WE-ul acela spune multe...Ca si reclama la Heineken: Probably the best beer in the world...Probably.

 

Cum sa nu aibe clasa 750?? Sunt multi producatori care fac in continuare motoare cu aceasta capacitate. Acum ca nu sunt decat 2 japoneze mai cunoscute...asta e altceva. Dar sunt si italience, si englezoaice...if you get my point. Si un motor 750 nu tre sa fie neaparat super-sport :burnout: (btw, kawa Z 750 e un motor superb, am oscilat mult intre unul din 2005 parca, un gixxer 750 din 2003 si 929-le meu).

 

Personal consider 750 clasa hibrid pentru cei care prefera puterea la motoare, dar au mai multe drumuri de facut in oras decat pe circuit/autostrada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat despre triumph nu stiu ce 750 sport au construit ei in ultima vreme...

dar yamaha a scos de pe linie frumosul si puternicul yzf 750 si fzr....

asa ca acum la clasa 750 exista doar gixx si 749 de la ducati....

daca mai exista si ala ca nu am mai auzit de el e multa vreme...

cred ca gixx 750 a ramas singura...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la Triumph este vorba de DAYTONA, 675, 3 cilindrii in linie. (nu 750).

Un motor "modest" care si-a "permis" sa bata toate japonezele la master bike test 2oo7 he he.

hai gat ainchideti topicul ca se freaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu uitam nici de Honda VFR :moto: desi nu e un supersport.....

 

pe de alta parte eu zic ca daca se pune cate-un detinator de kawa, suzi, honda... fiecare o sa lauda motorul lui asa ca nu prea vad sensul sa va certati :) fiecare motor poate fii si bun si rau. depinde cum le intretine, cum o foloseste....eu personal nu as vrea nimic decat honda incontinuare! intra-adevar am facut o schimbare si mi-am cumparat in loc de VFR, un VTR, dar daca tot e vorba de fiabilitate, hai sa zic cateva cuvinte despre VFR :moto: ca nu prea cred ca in afara de touringurile alea mari de la BMW, mai exista vreun motor care merge PERFECT si la 80.000-100.000.... km

 

"un pumn de sububuri in motor" e adevarat despre kawa, dar eu asa stiu ca e un motor foarte bun...dar sincer? :nono: raman la honda :lol:

 

a, si sa faci un busa cu zxr...hai lasa :D

 

asfalt uscat

 

a, si apropo borsului... :lol: RIP Fazek&Timi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci nu stiu daca gaseam in limba romana cuvintele cu care sa o laud la adevarata ei valoare....

KAWASAKI e prea mult pentru limba romana :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa te mai provoc un pic, doar de dragul de a mai continua discutia... ca tot a fost pornita la misto (OARE?????):

 

Pai man, eu sunt de parerea ka-kawasaki nu e in stare sa faca un v-twin performant...asa ca ii lasa pe altii sa o faca...si asta e...au facut-o si chiar bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te-ai intrebat oare ce v-twin au suzuki sau yamaha performant....

traditia japoneza spune clar.....in-line four...

si totusi de ce tre sa faca kawasaki v-twin cand se descurca de minune cu 4 in linie?

sa faca altii v-twin-uri aia care se pricep...ducati aprilia...

si sa ii lase pe altii sa faca motoare incredibil de fiabile...iar cand zic fiabiliatte extrema aproape absurda ma refer bineinteles la MAGICA honda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate pentru kawa, pe langa faptul ca sunt fiabile, Honda mai sunt si bine gandite, finisajele facute cu responsabilitate si respect pentru client. Si sunt si performante...Parerea mea e ca la un motor nu conteaza doar puterea bruta...cum zicea cineva pe forum, orice prost stie sa traga de gaz in linie dreapta....dar maiestria intervine pe viraje, iar bicicleta Honda sta foarte bine la acest capitol :lol: .

Ca un exemplu, care nu include nici kawa si nici honda, a fost prezentat un test intr-o revista moto acum cateva luni, intre Yamaha R1 si Ducati 999 parca, unde diferenta de putere era semnificativ in favoarea japonezei. Acelasi pilot, aceleasi gume, acelasi circuit. Despre R1 a zis ca are o explozie de putere fantastica. Despre Ducati insa, a zis ca de cum te asezi in sa, parca simti ca acolo te-ai nascut (expresia imi apartine, insa ceva genul asta a spus si pilotul). Rezultatele pe circuit au fost net in favoarea Ducati, la aproape o secunda in fata Yamaha. Si din cate imi aduc aminte, erau aproape 40 de cai diferenta. Deci nu puterea e totul.

 

Word!

 

PS Si ce daca traditia spune in-line four????? Daca pot sa fac si un v-twin, de ce nu??? Cine poate, oase roade...cine nu nici carne moale. Daca 3 dintre japoneze au facut, de ce nu si a 4-a??? Si nu-mi da raspunsul ala ca decat sa faca unul prost, mai bine nu il fac....ca ei nici alea in 4 cilindrii nu le fac stralucit....:) . Nu stiu care in-line 4 e stralucit de la kawa....sau care a stralucit vreodata asa de tare incat sa lase concurenta in urma (si ma refer la toate japonezele, nu doar la cea cu aripi :moto: )

Editat de AllexxM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...