adrian91089 Postat August 4, 2007 Share Postat August 4, 2007 Banuiesc ca o vinde sa isi ia zx 750 r... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat August 4, 2007 Share Postat August 4, 2007 Mi-ai furat cuvintele din "tastatura" Acum vedem ca s-a suparat omul pe busa si o vinde sa isi ia zx750r Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 5, 2007 Autor Share Postat August 5, 2007 ar face cea mai buna afacere a vietii Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat August 5, 2007 Share Postat August 5, 2007 'ai ma ce sunteti rai!? uite si io acum 2 zile am dovedit un un Y2K cu CBR ica mea de 6oo. Nu conteaza ca am 2 tije in picior..tot am facut-o nu!? rapiti dreptul omului la a visa.. huo..derbedeilor. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 5, 2007 Autor Share Postat August 5, 2007 ai doua tije in picior? cum ai reusit performanta asta.... btw pe circuit faci y2k lejer Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 o franare mai violenta pe linia dreapta la o viteza destul de mare (serres). am prins piciorul sub mine cand am cazut. ghinion.. dar clar a fost mare parte vina mea. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 7, 2007 Autor Share Postat August 7, 2007 nasoala treaba....hondele astea sunt periculoase fiindca iti creeaza senzatia ca iarta multe cand de fapt nu e asa oricum sper sa te faci bine cat de repede Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian91089 Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 Pe cand kawasaki nu iti creeaza nici o senzatie... glumesc.. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat August 8, 2007 Share Postat August 8, 2007 alalta sara am fo pa borsului(asta ii o strada plina de tarfe dar si de linii drepte numa buna de liniute) si deodata apare langa mine unu cu o haya daie nervoasa rau , numa fluiera(cre ca era turbata) sapu traje a mneu da ambreaj si-o tat tureaza in semn ca si ne luam la o linie... dapu cand am daschis io gazu lam lasat in urma me cu tare suta da metri... deci in concluzie dupa cum e si refrenul melodiei... daca zxr nu eeeeeeeeee...nimic nu eeeeeeeeeee. Sa nu uiti sa tragi apa..... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllexxM Postat August 9, 2007 Share Postat August 9, 2007 Acum o sa vinda omu busa si isi cumpara 2 ZXR750 si leaga motoarele in serie...sa aibe motor de 1500 Care face de doua ori mai mult zgomot si atat. Frate, e doar logic ca unii sa isi aminteasca si peste 30 de ani de zxr750....cand repari un motor de 30 de ori si bagi bani in el cat pentru 3 motoare ...normal ca iti aduci aminte...si mecanicii la fel....Cand repari sute de kawa....e normal sa iti aduci aminte de ele....Acum nu stiu cu cata placere, dar sigur iti aduci aminte. Despre 929 sau gixxerul k7 isi va aduce lumea aminte si va povesti si la nepoti: uite, gigele, cu motorul ala se dadea bunicul cand era tanar si agata privirile fetelor si le si plimba..Si aveam si un prieten cu zxr750, sergiu, care agata fetele ce treceau prin fata service-lui unde isi repara "bestia". Hai sergiu, ca sunt si eu rautacios, am glumit.. in acelasi spirit in care ai glumit si tu...ca doar nu in fiecare prinzi o busa pe strada sa ii dai fum in ochi (la propriu ). Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 9, 2007 Autor Share Postat August 9, 2007 ma sa agati gagici cu motoru poate orice prost...da sa le agati din fata service-ului ...pt asta tre sa fii tare nu gluma... la faza cu reparatu...sa stii ca gsxr 750 si zxr 750 sunt adevarate legende...care vor trai peste zeci de ani in inimile fanilor... tine minte...toti oamenii celebri au devenit celebrii prin ce au realizat nu prin ceea ce au fost ei....queen de exemplu a fost homosexual...da pe nimeni nu a interesat asta....exact asa si cu motoarele....poate se stricau ele mai des decat altele dar cu siguranta nu sunt atat de celebre pt asta...trebuia sa fi fost altceva.. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllexxM Postat August 9, 2007 Share Postat August 9, 2007 (editat) Ti-a mai zis cineva...o legenda moto tine maxim 10 ani, dupa care e oricum perimata...dpdv al performantelor si fiabilitatii Daca e asa de smecher motorul tau, de ce nu il mai fac zeii astia de la kawasaki si acum, in acceasi stare???? Ca doar e legenda??? Mda...asa ma gandeam si eu.... Si spre deosebire de zx7r, gixxerul a fost fabricat si mai spre zilele noastre, nu doar in zilele de glorie ale parintilor nostrii. Acum banuiesc ca nu ai mostenit mobra zx7r de la bunicu' tau si de aia zici tu ca e legendara...si buna.. (ca sa glumesc, cred ca ai luat-o de la bunicul unui prieten de-al meu ) Bafta si asfalt uscat. Editat August 9, 2007 de AllexxM Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 9, 2007 Autor Share Postat August 9, 2007 din motive ce tin de economie si comert....de asta nu le mai fabrica... multa lume mai plange dupa ele... uita-te ca in ziua de azi toti vor 1000... atunci era vremea de mijloc...nici 600 nici 1000... oricum sunt sigur ca gsxr 750 nu va mai sta mult timp pe linia de productie...fiindca nu are clasa sau mai bine zis categorie.. cei de la Kawasaki si-au dat seama de ce va reprezenta viitorul si au renuntat la 750....pacat zic eu.... oricum sa stii ca la muzeul kawasaki sta cu mandrie un zxr 750 langa care scrie "one of the best machines we ever built"... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllexxM Postat August 9, 2007 Share Postat August 9, 2007 "one of the best machines we ever built"...Corect...WE-ul acela spune multe...Ca si reclama la Heineken: Probably the best beer in the world...Probably. Cum sa nu aibe clasa 750?? Sunt multi producatori care fac in continuare motoare cu aceasta capacitate. Acum ca nu sunt decat 2 japoneze mai cunoscute...asta e altceva. Dar sunt si italience, si englezoaice...if you get my point. Si un motor 750 nu tre sa fie neaparat super-sport (btw, kawa Z 750 e un motor superb, am oscilat mult intre unul din 2005 parca, un gixxer 750 din 2003 si 929-le meu). Personal consider 750 clasa hibrid pentru cei care prefera puterea la motoare, dar au mai multe drumuri de facut in oras decat pe circuit/autostrada. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 10, 2007 Autor Share Postat August 10, 2007 cat despre triumph nu stiu ce 750 sport au construit ei in ultima vreme... dar yamaha a scos de pe linie frumosul si puternicul yzf 750 si fzr.... asa ca acum la clasa 750 exista doar gixx si 749 de la ducati.... daca mai exista si ala ca nu am mai auzit de el e multa vreme... cred ca gixx 750 a ramas singura... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 la Triumph este vorba de DAYTONA, 675, 3 cilindrii in linie. (nu 750). Un motor "modest" care si-a "permis" sa bata toate japonezele la master bike test 2oo7 he he. hai gat ainchideti topicul ca se freaca. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 nu uitam nici de Honda VFR desi nu e un supersport..... pe de alta parte eu zic ca daca se pune cate-un detinator de kawa, suzi, honda... fiecare o sa lauda motorul lui asa ca nu prea vad sensul sa va certati fiecare motor poate fii si bun si rau. depinde cum le intretine, cum o foloseste....eu personal nu as vrea nimic decat honda incontinuare! intra-adevar am facut o schimbare si mi-am cumparat in loc de VFR, un VTR, dar daca tot e vorba de fiabilitate, hai sa zic cateva cuvinte despre VFR ca nu prea cred ca in afara de touringurile alea mari de la BMW, mai exista vreun motor care merge PERFECT si la 80.000-100.000.... km "un pumn de sububuri in motor" e adevarat despre kawa, dar eu asa stiu ca e un motor foarte bun...dar sincer? raman la honda a, si sa faci un busa cu zxr...hai lasa asfalt uscat a, si apropo borsului... RIP Fazek&Timi Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 12, 2007 Autor Share Postat August 12, 2007 a da vfr-ul..un adevarat ducati japonez Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllexxM Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Si daca era facut de kawasaki ce mai ziceai?? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 14, 2007 Autor Share Postat August 14, 2007 atunci nu stiu daca gaseam in limba romana cuvintele cu care sa o laud la adevarata ei valoare.... KAWASAKI e prea mult pentru limba romana Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllexxM Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 Hai sa te mai provoc un pic, doar de dragul de a mai continua discutia... ca tot a fost pornita la misto (OARE?????): Pai man, eu sunt de parerea ka-kawasaki nu e in stare sa faca un v-twin performant...asa ca ii lasa pe altii sa o faca...si asta e...au facut-o si chiar bine... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 14, 2007 Autor Share Postat August 14, 2007 te-ai intrebat oare ce v-twin au suzuki sau yamaha performant.... traditia japoneza spune clar.....in-line four... si totusi de ce tre sa faca kawasaki v-twin cand se descurca de minune cu 4 in linie? sa faca altii v-twin-uri aia care se pricep...ducati aprilia... si sa ii lase pe altii sa faca motoare incredibil de fiabile...iar cand zic fiabiliatte extrema aproape absurda ma refer bineinteles la MAGICA honda Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllexxM Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 (editat) Din pacate pentru kawa, pe langa faptul ca sunt fiabile, Honda mai sunt si bine gandite, finisajele facute cu responsabilitate si respect pentru client. Si sunt si performante...Parerea mea e ca la un motor nu conteaza doar puterea bruta...cum zicea cineva pe forum, orice prost stie sa traga de gaz in linie dreapta....dar maiestria intervine pe viraje, iar bicicleta Honda sta foarte bine la acest capitol . Ca un exemplu, care nu include nici kawa si nici honda, a fost prezentat un test intr-o revista moto acum cateva luni, intre Yamaha R1 si Ducati 999 parca, unde diferenta de putere era semnificativ in favoarea japonezei. Acelasi pilot, aceleasi gume, acelasi circuit. Despre R1 a zis ca are o explozie de putere fantastica. Despre Ducati insa, a zis ca de cum te asezi in sa, parca simti ca acolo te-ai nascut (expresia imi apartine, insa ceva genul asta a spus si pilotul). Rezultatele pe circuit au fost net in favoarea Ducati, la aproape o secunda in fata Yamaha. Si din cate imi aduc aminte, erau aproape 40 de cai diferenta. Deci nu puterea e totul. Word! PS Si ce daca traditia spune in-line four????? Daca pot sa fac si un v-twin, de ce nu??? Cine poate, oase roade...cine nu nici carne moale. Daca 3 dintre japoneze au facut, de ce nu si a 4-a??? Si nu-mi da raspunsul ala ca decat sa faca unul prost, mai bine nu il fac....ca ei nici alea in 4 cilindrii nu le fac stralucit.... . Nu stiu care in-line 4 e stralucit de la kawa....sau care a stralucit vreodata asa de tare incat sa lase concurenta in urma (si ma refer la toate japonezele, nu doar la cea cu aripi ) Editat August 15, 2007 de AllexxM Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 (editat) Inainte sa am hayabusa ,timp de 2 ani am avut zx9.M-am simtit excelent in saua zx si in cei 2 ani nu am reparat nimic la el,am schimbat decat consumabilele si am facut kilometri nu gluma.Pe cuvant ! este motorul pe care l-am indragit cel mai tare insa nu am termen de comparatie cand vine vorba de hayabusa...hai omule,fi serios !mai bine hai sa bem o bere si sa comparam zx750 cu altceva ca asa ne pierdem vremea de pomana Editat August 15, 2007 de Reaper Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 Pana sa merg pe un circuit adevarat, am crezut si eu ca multi de altfel, ca daca ai 10 cai in plus esti jupan. Ca idee, pe unul mai virajat,( nu cautati modele in Romania) doar un profesionist face diferenta intre un motor de 600 si unul de 1000, dar nu asa mare cum s-ar crede, de 3 secunde cel mult. Dar cum la noi s-a dezvoltat o clasa aparte de straight line raceri, toti fug dupa cai putere gramada, le modifica si pe alea cum pot, dar cand au de scos ceva din ele, folosesc maxim 70% din ce poate da saraca. Ca o concluzie, cel mai bun motor e ala pe care te simti cel mai bine, din ala scoti maximum de performanta, nu din sute de cai sau marca. Am vazut in realitate o Busa turbo si desi nu ma atrage deloc modelul asta, tot am stat sa o admir vreo 5 minute, iar sunetul in mers e demential. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate