Gioro_T Postat Noiembrie 9, 2004 Share Postat Noiembrie 9, 2004 (editat) Pai mergeam si eu domol pe banda intai si deodata unu care era mai in fata si pe banda doi pur si simplu trage de volan ca sa faca dreapta pe o straduta, fara sa semnalizeze - fara nimic. Binenteles ca mai erau si niste pietoni care exact atunci traversau si deci bou' franeaza brusc, si eu la fel ... Franez OK ... insa nu stiu de ce la sfarsitu franarii cand sa ma opresc de tot imi fuge fata si motoru ajunge jos (pe partea stanga) eu cad in picioare. Prin urmare m-am oprit la mai putin de juma de metru de jegos, iar ala ezita putin si pe urma o calca ca un maniac ... In fine, ridic imediat motoru si ma uit pe partea stanga - nimic stricaciuni ... pe urma observ ca maneta de abreiaj atarna asa - fleoshc/pleoshc ... era rupt de la baza. Ma gandesc ce pielea mea sa fac si pan la urma zic c-ar fi o idee sa ma car asa acasa, fara ambreiaj. Acuma, cei cu Suzuki stiu ca motoru nu porneste daca ambreiaju nu e tras. Ma holbez eu sa vad care-i faza, pe unde o fi senzoru ala si vad doua fire care intra acolo la maneta. Le smulg afara, le leg, dau start si porneste ... Acuma, faza e cum s-o bag intr-a-ntaia ca sa ma car si eu acasa ... Am avut noroc de n-am prins prea multe semafoare ... cam vreo 4-5 plecari dintr-astea ne-ortodoxe am trebuit sa fac. In principiu o acceleram mai tare (nu stiu la catre ture ca nu-mi merge turometru) si o bagam intr-a-ntaia ... ori murea, ori se smuncea mai tare si mergea pan'la'urma ... Saraca transmisie o suferit putin, da' las ca nu-i fac asa in fiecare zi Pe urma celelelte viteze nu prezinta nici o problema ... retrogradarea e la fel de simpla si fara efort daca ai grija la viteza si turatiile motorului. Mi-ar fi fost chiar si mai usor daca nu eram in oras si in ora de varf pe deasupra ... Concluzia e ca se poate merge si fara ambreiaj (normal, nu ? ) Cam asta-i ... PS: A, uitasem sa specific ca am facut bine sa pastrez distanta si sa nu merg paralel cu ala. Daca nu aveam spatiu ala chiar ca era nasol. Faza cu "dormitatul" e ca daca eram mai atent franam putintel mai devreme ... insa ma gandeam aiurea, daca sa trec pe la nu-stiu-unde sau nu. Deci holbati ochii cat barabulele !!! Editat Noiembrie 9, 2004 de Gioro_T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Noiembrie 9, 2004 Share Postat Noiembrie 9, 2004 Mie mi s-a rupt cablu de ambreiaj de vreo doua ori si am mers fara probleme. Prima oara eram la filmare, cu trupa Bere Gratis, si aveam o domnisoara in spate. Ideea este ca trebuie sa impingi motocicleta, sa nu pleci cu ea fix de pe loc! Daca e in miscare, oricat de mica, intra in trapta 1 mai lejer, fara sa fortezi prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gioro_T Postat Noiembrie 9, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2004 Intr-adevar, odata pornisem mai in vale si a fost mult mai lin ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vreau Postat Noiembrie 9, 2004 Share Postat Noiembrie 9, 2004 Ideea este ca trebuie sa impingi motocicleta, sa nu pleci cu ea fix de pe loc! Daca e in miscare, oricat de mica, intra in trapta 1 mai lejer, fara sa fortezi prea mult. Foarte corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Noiembrie 9, 2004 Share Postat Noiembrie 9, 2004 Mda...pai eu de regula folosesc ambreiajul numai la pornire...dupa aceea nu mai stiu ce e ala...Rar cand trebuie sa franez brusc si ii dau trepte in jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elf_away Postat Noiembrie 9, 2004 Share Postat Noiembrie 9, 2004 sorry for you .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBRAND Postat Noiembrie 9, 2004 Share Postat Noiembrie 9, 2004 Naspa treaba!!! Si nu ai luat numarul de inmatriculare al jegosului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v-twin Postat Noiembrie 9, 2004 Share Postat Noiembrie 9, 2004 Ce nationalitate era soferul? Anyway, imi pare rau pentru tine si sper sa-ti rezolvi problema cat mai repede insa nu prea ai de ce sa te grabesti avand in vedere ca azi a nins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gioro_T Postat Noiembrie 10, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2004 N-am apucat de nici un numar. Ei; pan la urma tot pe mine ma invinuesc ca doar trebuia sa fiu mai atent; Borati dintr-astia care merg ca bezmeticii sunt din "oficiu", ce tot atata sa fiu ofticat ? ... A, problema am rezolvat-o imediat ce am ajuns acasa (de fapt am trecut de am luat un levier de ambreiaj prima data). Nu-i bai Nins, ne-nins; nu conteaza, bre ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Noiembrie 10, 2004 Share Postat Noiembrie 10, 2004 Chestia e ca daca il atingeai catusi de putin puteai sa chemi pulitia linistit. El era de vina ca a facut o manevra fara sa semnalizeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
12adu Postat Noiembrie 10, 2004 Share Postat Noiembrie 10, 2004 Am patit'o si io de vreo doua ori, dar din fericire au avut efect frinele. Chiar si cu conserva am patit'o. De atunci am invatat sa'i intuiesc pe idiotii astia. Oricum, pastrez distanta, nu ma las la discretia intuitiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v-twin Postat Noiembrie 10, 2004 Share Postat Noiembrie 10, 2004 Chestia e ca daca il atingeai catusi de putin puteai sa chemi pulitia linistit.El era de vina ca a facut o manevra fara sa semnalizeze. Care scoteau culpa comuna si gata. Crede-ma, asa opereaza jegosii astia cacanadezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Noiembrie 10, 2004 Share Postat Noiembrie 10, 2004 Stai linistit. Nu se merita sa-l atingi doar ca sa ajungi la politie cu el. Bine ca ai scapat doar cu atat. Ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Noiembrie 13, 2004 Share Postat Noiembrie 13, 2004 Imi pare rau ca si tu ai patit-o... insa bine ca ai scapat sanatos. Fierul/ambreiajul se repara rpd. Cat despre soferul ala... n-am cuvinte... pacat nu i-ai memorat nr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gioro_T Postat Noiembrie 13, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2004 Mersi, man. Corect, e bine sa ai un GS500 ca primu motor. Asa tot ce m-a costat a fost un levier de ambreiaj ... Daca era un 600 carenat - cam nasol ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v-twin Postat Noiembrie 13, 2004 Share Postat Noiembrie 13, 2004 Mersi, man. Corect, e bine sa ai un GS500 ca primu motor. Asa tot ce m-a costat a fost un levier de ambreiaj ... Daca era un 600 carenat - cam nasol ... Concluzia:scapati de plastociclete si luati-va enduroaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.