Sari la conținut

Cagiva Mito 125


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 133
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Parelile sunt multe si impartzite, daca ar fi sa aleg intre cele 2 as alege o Cagiva, pare mai sportiva... As vrea sa vad cum alearga una....

 

Eu am un Nsr de 125 delimitat complet si cu power valve, pun pariu ca nici un Mitto nu se tzine dupa mine....

 

Nu vb in cai putere si nici in altceva, Nsr-ul dupa ce trece de 6000 de ture e motor adevarat... eu am prins cel mai mult cu el 182, 183 si pana in 100 la demaraj nu ma putut lua un motor de 300 cc cu plecare de la semafor:P

 

Cum ziceam parerile sunt multe si impartzite ..... e alegerea fiecarui

Editat de sil3nt_control
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parelile sunt multe si impartzite, daca ar fi sa aleg intre cele 2 as alege o Cagiva, pare mai sportiva... As vrea sa vad cum alearga una....

 

Eu am un Nsr de 125 delimitat complet si cu power valve, pun pariu ca nici un Mitto nu se tzine dupa mine....

 

Nu vb in cai putere si nici in altceva, Nsr-ul dupa ce trece de 6000 de ture e motor adevarat... eu am prins cel mai mult cu el 182, 183 si pana in 100 la demaraj nu ma putut lua un motor de 300 cc cu plecare de la semafor:P

 

Cum ziceam parerile sunt multe si impartzite ..... e alegerea fiecarui

Minti de ingheata apele....vrei sa vii la Bucuresti sa o faci cu un Mito binenteles cu talonu pe masa ??

200 cat iti fuge?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parelile sunt multe si impartzite, daca ar fi sa aleg intre cele 2 as alege o Cagiva, pare mai sportiva... As vrea sa vad cum alearga una....

 

Eu am un Nsr de 125 delimitat complet si cu power valve, pun pariu ca nici un Mitto nu se tzine dupa mine....

 

Nu vb in cai putere si nici in altceva, Nsr-ul dupa ce trece de 6000 de ture e motor adevarat... eu am prins cel mai mult cu el 182, 183 si pana in 100 la demaraj nu ma putut lua un motor de 300 cc cu plecare de la semafor:P

 

Cum ziceam parerile sunt multe si impartzite ..... e alegerea fiecarui

 

frate.. tu cred ca esti distrus =)) aici zici ca mere 183 pe alt topic ziceai ca mere 170 .. esti lovit la cap? :D plus.. nsr`u sa dea ceata la mito? :P poate daca te mai nasti odata!! si nici un 125 nu`i motor adevarat!! esti sigur ca nici un motor pana in 300cc nu te face la demaraj? :cheers: un rs 250 te face de nu te vezi!! si mai lasa`ne cu nsr`u tau cu tot .. pt ca chiar nu ne intereseaza! :D daca esti asa tare hai fate cu mine cu rs`u.. pe actele de la motor :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baiatu asta e prastie rau sa mor io...mai omule tu chiar tre sa ne povestesti aici ce visezi tu noaptea ?:cheers:) ia mergi paralel cu o masina..mai mult de 150 nu prinzi..si dupa 7000 un rs e si mai adevarat ca nu NSR...numai vb din auzite...NSR`u e un motor urst..mai mic decat RS si putin de tot mai mare decat CBR, e mai fiabil decat restu da la performante e praf..

Editat de 69WRX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...