Bologa Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 se cheam Sp525 da modelul de strada este de 125 !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
erol.. Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 am avut si eu rs....si am fost multumit de el ambreiaj nu am schimbat nici o data cablu nici o data set o data poate am fost norocos sau am mers prea usor cu rs-urile:) modelu 2007 mito prea frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bologa Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 daca mergi frumos bagi ulei bun benzina buna le ingijesti te tin , nhu le forjezi . si ambreiajul se strica din cauza conducatorului pentru ca nhu stie cum sa`l foloseasca !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sil3nt_control Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 (editat) Parelile sunt multe si impartzite, daca ar fi sa aleg intre cele 2 as alege o Cagiva, pare mai sportiva... As vrea sa vad cum alearga una.... Eu am un Nsr de 125 delimitat complet si cu power valve, pun pariu ca nici un Mitto nu se tzine dupa mine.... Nu vb in cai putere si nici in altceva, Nsr-ul dupa ce trece de 6000 de ture e motor adevarat... eu am prins cel mai mult cu el 182, 183 si pana in 100 la demaraj nu ma putut lua un motor de 300 cc cu plecare de la semafor:P Cum ziceam parerile sunt multe si impartzite ..... e alegerea fiecarui Editat Noiembrie 20, 2007 de sil3nt_control Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 Parelile sunt multe si impartzite, daca ar fi sa aleg intre cele 2 as alege o Cagiva, pare mai sportiva... As vrea sa vad cum alearga una.... Eu am un Nsr de 125 delimitat complet si cu power valve, pun pariu ca nici un Mitto nu se tzine dupa mine.... Nu vb in cai putere si nici in altceva, Nsr-ul dupa ce trece de 6000 de ture e motor adevarat... eu am prins cel mai mult cu el 182, 183 si pana in 100 la demaraj nu ma putut lua un motor de 300 cc cu plecare de la semafor:P Cum ziceam parerile sunt multe si impartzite ..... e alegerea fiecarui Minti de ingheata apele....vrei sa vii la Bucuresti sa o faci cu un Mito binenteles cu talonu pe masa ?? 200 cat iti fuge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ge0rge Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 Parelile sunt multe si impartzite, daca ar fi sa aleg intre cele 2 as alege o Cagiva, pare mai sportiva... As vrea sa vad cum alearga una.... Eu am un Nsr de 125 delimitat complet si cu power valve, pun pariu ca nici un Mitto nu se tzine dupa mine.... Nu vb in cai putere si nici in altceva, Nsr-ul dupa ce trece de 6000 de ture e motor adevarat... eu am prins cel mai mult cu el 182, 183 si pana in 100 la demaraj nu ma putut lua un motor de 300 cc cu plecare de la semafor:P Cum ziceam parerile sunt multe si impartzite ..... e alegerea fiecarui frate.. tu cred ca esti distrus =)) aici zici ca mere 183 pe alt topic ziceai ca mere 170 .. esti lovit la cap? plus.. nsr`u sa dea ceata la mito? poate daca te mai nasti odata!! si nici un 125 nu`i motor adevarat!! esti sigur ca nici un motor pana in 300cc nu te face la demaraj? un rs 250 te face de nu te vezi!! si mai lasa`ne cu nsr`u tau cu tot .. pt ca chiar nu ne intereseaza! daca esti asa tare hai fate cu mine cu rs`u.. pe actele de la motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonHacker Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 hai fate cu mine cu rs`u.. pe actele de la motor Ti-ai luat ma RS ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ge0rge Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 (editat) cu ala spart si asa spart mere mai tare ca un NSR ) Editat Noiembrie 20, 2007 de ge0rge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 (editat) baiatu asta e prastie rau sa mor io...mai omule tu chiar tre sa ne povestesti aici ce visezi tu noaptea ?) ia mergi paralel cu o masina..mai mult de 150 nu prinzi..si dupa 7000 un rs e si mai adevarat ca nu NSR...numai vb din auzite...NSR`u e un motor urst..mai mic decat RS si putin de tot mai mare decat CBR, e mai fiabil decat restu da la performante e praf.. Editat Noiembrie 21, 2007 de 69WRX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.