popa84silviu Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 Totul a inceput la ultima iesire prin Apuseni in Rachitele CJ zona buna pentru enduro ! Astea au fost cele frumoase acum dupa picaturii repetate mi-am bulit electromotorul, acum am bobinat ultima spira arotorului si piesa care o atasez face in dicatit si nu vrea sa porneasca electromotorul, ajutat cu un fir direct pe + porneste !!! asa ca, nu stiu ce sa fie pe piesa scrie pare a fi un releu ?! nu stiu are 4 pinii ' 3M09, ,05.6700-5260' ND 12V 22A 3,4 are semnul unui intrerupator 1,2 asta e un butoi culcat cu doua linii in stanga si dreapta ?! multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 Totul a inceput la ultima iesire prin Apuseni in Rachitele CJ zona buna pentru enduro ! Astea au fost cele frumoase acum dupa picaturii repetate mi-am bulit electromotorul, acum am bobinat ultima spira arotorului si piesa care o atasez face in dicatit si nu vrea sa porneasca electromotorul, ajutat cu un fir direct pe + porneste !!! asa ca, nu stiu ce sa fie pe piesa scrie pare a fi un releu ?! nu stiu are 4 pinii ' 3M09, ,05.6700-5260' ND 12V 22A 3,4 are semnul unui intrerupator 1,2 asta e un butoi culcat cu doua linii in stanga si dreapta ?! multumesc ! Este vorba de releul de pornire al demarorului, daca faci contact intre firele 3 si 4 ar trebui sa porneasca motorul. Releul are contactele arse si de aceea nu porneste, desfa-l si curata-l sau cauta la magazinele auto sau la demontari un alt releu sa reziste la 22 A. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popa84silviu Postat August 7, 2007 Autor Share Postat August 7, 2007 Mercii mult ! Acuma l-am desfacut. ''Sper sa il mai stiu baga la fel inauntru '' ce ii drept ii cam ruginit si oxidat inauntru ce zici merge cu sprei de rugina ? Mercii inca odata!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
landazoli Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 incearca cu un spray de contact (de la careva electronist) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 Mercii mult ! Acuma l-am desfacut. ''Sper sa il mai stiu baga la fel inauntru '' ce ii drept ii cam ruginit si oxidat inauntru ce zici merge cu sprei de rugina ? Mercii inca odata!!! Cel mai bine ar fi sa cureti contactele cu smirghel fin, asa le poti curata bine. Atentie sa nu rupi firele de la bobina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popa84silviu Postat August 8, 2007 Autor Share Postat August 8, 2007 NU am reusit nimi cu el tot asa face ! incerc la un maistor sa vad! Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 8, 2007 Share Postat August 8, 2007 cumpara un releu universal de 30 A e foarte ieftin. posibil din cauza aluia sa se fi ars si electromotorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popa84silviu Postat August 9, 2007 Autor Share Postat August 9, 2007 am cumparat unul de la Dacia ''releu de semnalizare'' cu 3 ron o fi bun ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 9, 2007 Share Postat August 9, 2007 am cumparat unul de la Dacia ''releu de semnalizare'' cu 3 ron o fi bun ? doar ca releu de semnalizare. pt pornire ia ce am zis eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat August 9, 2007 Share Postat August 9, 2007 am cumparat unul de la Dacia ''releu de semnalizare'' cu 3 ron o fi bun ? Deci sa le luam pe rand: -releul de semnalizare de Dacia nu este bun pentru demaror, este numai pentru semnalizari. -ai alaturat schema electrica a circuitului de pornire la KLR600, se vede ca ai doua relee care comanda demarorul. Releul din poza ta este Starter Circuit Relay si comanda mai departe Starter Relay. Trebuie sa verifici si al doilea releu sa vezi daca functioneaza, il gasesti daca vezi unde merge firul de la demaror, are doua fire groase si doua mai subtiri- unul negru si unul negru/galben- daca legi firul negru la plusul bateriei ar trebui sa porneasca motorul, daca nu si al doilea releu are probleme. Daca faci contact intre cele doua fire groase de la releu de asemenea ar trebui sa porneasca motorul. Cauta-ti un prieten care se pricepe la electrica si sigur ai dati de cap. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popa84silviu Postat August 10, 2007 Autor Share Postat August 10, 2007 Multumesc mult pt schema! Nu imi trimiti si mie manualul daca poti merci ! Mai am o mica problema imi curge la pornire cate un strop de ulei pe o gaurica din fabrica ce se afla oarecum sub pompa de apa! ce o fi si acolo ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 Multumesc mult pt schema! Nu imi trimiti si mie manualul daca poti merci ! Mai am o mica problema imi curge la pornire cate un strop de ulei pe o gaurica din fabrica ce se afla oarecum sub pompa de apa! ce o fi si acolo ? Manualul poti sa il iei de aici: http://www.tanga-moteurs.ro/service/ gasesti manualul pentru klr600 si mai e si un supliment pentru klr600 cu demaror. Gaurica aia este aerisirea spatiului dintre simeringurile care etanseaza pompa de apa si carterul motorului. Daca curge apa este dus simeringul de la pompa de apa, daca curge ulei e dus simeringul de la carter. Daca curge cate un strop nu e bai mare, dar va trebui in curand sa le inlocuiesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.