sury Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 ma duc cu ea la proba pe wknd sa vedem ce-i gasesc, am vazut si cateva modele dragute, dar na' io nu ma bag ,o las sa-si aleaga singura sa nu avem probleme dupa :-))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Cum a zis Cstelia ce se va schimba ca nu iei vantul direct in piept ci posibil in casca. Am avut un prof de faculta care zicea "nu exista avantaj fara dezavantaj": acum tot vantu o sa fie dirijat catre casca - da nu o sa simti contra in piept - dar acesta poate rezulta in dureri de gat, vajait mai tare. Sa-ti arat diferenta de parbriz la CBF stock vs Touring. Diferenta: - vantul acuma se sparge undeva la nivelul vizorului+deasupra si de acolo se duce mai usor decat inainte unde venea la nivelul barbiei - apa in caz de ploaie... direct pe viziera! o sa vad daca reusesc sa fac ceva margini sa directionez apa - suieratul la vant puternic s-a diminuat serios, in schimb are un suierat mic si cand cel original nu a avea (pe la 80-90km/h) - smuciturile puternice la viteza de peste 90 km/h si vant au disparut - a scazut si nivelul musculitelor luate in viziera, in schimb aduna acuma prabrizul din belsug - scade un pic distanta de vedere in fata motorului, vezi prin ea dar distorsionat - dezavnataj pt gropile in oras. Deci in cazul acesta avantaju bate dezavanatjul La scooter de ex taica meu si-a pus un prabriz gen http://www.scooterloungeonline.com/files/1669893/uploaded/Kymco%20Scooter%20Windshields.jpgIn oras e genial...da scooteru ala oricum merge max 50 km/h. La CB 500 nu stiu daca te-ar avantaja asa ceva. Daca cumva vanzatorul i-ti permite sa dai o tura cu parbriz de proba... te-ai scos. Macar stii cum sta treaba. Merita investitia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 (editat) Da mah Zsolt, fa-mi in ciuda cu parbrizul tau touring de CBF. Eu am stock da' is mai mica si nu ma bate vantul, nah! Cu CBF vantul incepe sa devina deranjant de pe la 170-180 km/h... cu CB-ul mergeam la drum drept pe autostrada si cu 140-150 dar comod e cam pana la 130. O sa-ti ia nitel pana te obisnuiesti. Maxim i-am dat 170 la CB dar simteam ca vantul imi rupe gatul. ) Nu ai de ce s-o chinui asa, oricum nu la inceput si nu outside the freeway. Editat Aprilie 21, 2015 de northern_freyja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 (editat) I-ti fac!!! Pai exact de asta vorbim. Poate daca eram si mai inalt nici nu ma deranja parbrizul original ca venea vantul in piept. sau na... cine e asa mai mititica ca tine La CBF la peste 180 km/h se creaza un vant pe langa carene care vine direct sub barbie de jos si simti ca-ti smulge capu. Am scos max din CBF, adica 205 km/h dar nu am putut sa mentin si am decis chiar daca ma dau pe autostrada la nemti nu are rost sa merg mai mult de 150-160 km/h.In rest... in limitele legale +9 km/h ca e scumpa amenda, mai bine bag benzina de banii aia. CB a fost inventat pentru oras, distante mici si medii (naveta de ex), incepatori sau oameni linistiti CBF a fost inventat sa mergi la drum lung Editat Aprilie 21, 2015 de dragonlord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 (editat) La CBF i-am dat maxim 190 si era deja mult... n-am fost curioasa mai departe... 180 am mers in croaziera pe Deva-Sibiu o vreme cand ma grabeam. CB-ul chiar poate surprinzator de multe pentru o motocicleta cu utilitatea ei (asa cum zici tu, distante mai scurte, naveta, etc). Am mers si 600 km intr-o zi pe CB si nu eram distrusa... asa am prins gustul turelor lungi. Bine, clar iti trebuie un upgrade daca vrei sa incepi sa mergi frecvent pe distante mari dar la o adica te descurci si cu CB. In caz extrem, stiu si un tip care a mers pana la Nordkapp cu Honda CB 500. La manevrabilitatea ei poti sa te joci in fel si chip... chestia asta imi lipseste la CBF. Duminica voi face niste cursuri de Road Safety si abia astept sa ma joc si cu CBF-ul la viteza mica... dar nush de ce mi-e ca o s-o cam pun jos. Editat Aprilie 21, 2015 de northern_freyja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 (editat) camioanele le vei simti si cu parbrizul ala. te mai scapa de putin din vant, dar tot naked ramane, asa ca vantul face parte din distractie Parbrizul te ajuta doar sa nu iti vina vantul in freza asta daca stai aplecat pe rezervor, nakedu e pentru maxim 120km/h, vantul intra peste tot.Eu am dat parbrizu jos pt ca nu imi placea cum arata.Iar modelele S sunt hidoase. Editat Aprilie 21, 2015 de kawazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sury Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 actualmente, vantul imi da in piept /cap , combinat cu un tir din send opus te zdruncina un pic, poate doar tura trecuta a fost mai windy , pe la 80-90-max 100 e ok si fara parbriz dar daca ajuta cat de putin de ce nu? e adevarat ca-i strica din look si nu-i mai asa "naked" dar am gasit ceva modele faine ce arata binisior. de culcat pe rezoervor poate doar pe loc :-)) daca asta-mi va face mai lejer tripu eu cred ca merita investitia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 actualmente, vantul imi da in piept /cap , combinat cu un tir din send opus te zdruncina un pic, poate doar tura trecuta a fost mai windy , pe la 80-90-max 100 e ok si fara parbriz dar daca ajuta cat de putin de ce nu? de culcat pe rezoervor poate doar pe loc :-)) Asta cu TIR-ul nu o rezolva niciun fel de parbriz si se simte a naibii de tare de pe orice motocicleta. Sunt niste senzatii cu care te obisnuiesti mai greu la inceput - crede-ma ca si mie o vreme mi-a fost "frica" sa trag de gaz pana la 120/peste, se simtea ciudat. Tot asa, 90-110. Vine cu experienta. O sa te obisnuiesti sa te zboare vantul si o sa te relaxezi. O sa te culci si pe rezervor din mers cand o sa ai un drum lung si o sa fii obosit, pe un drum mai drept si cu asfalt bun... o s-o lasi sa mearga si o s-o tii in brate, o sa simti vibratiile motorului combinate cu bataile inimii tale - ca sa facem poezie - si o sa-ti placa la nebunie! Pe CBF e incomod sa ma culc pe rezervor, este mult prea in fatza si e departe de mine, trebuie sa ma aplec prea mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sury Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 ce frumos le li zici tu ! :-) in concluzie va trebui sa calaresc cat mai mult pana ma obisnuiesc. oricum ar fi imi place! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 ce frumos le li zici tu ! :-) in concluzie va trebui sa calaresc cat mai mult pana ma obisnuiesc. oricum ar fi imi place! Nakedu nu e pentru drumuri extra orasenesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 poate doar tura trecuta a fost mai windy Da, a fost "windy" pe E70 - apoi cand am intrat uin munti nu se mai simtea, plus ca si viteza era mai mica pe curbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Nakedu nu e pentru drumuri extra orasenesti. Hihihi, asa suntem noi, mai rebeli, mergem si in afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Hihihi, asa suntem noi, mai rebeli, mergem si in afara Si eu am avut naked,normal ca am mers in afara dar seara aveam cosmaruri cu vajaieli,vant si fete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 (editat) Fete? Sury, iti doresc numai cosmaruri cu fete care profita de tine pe motocicleta )) Editat Aprilie 22, 2015 de northern_freyja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sury Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 e clar! orice drum am in oras il voi face cu ocol pe la Caras Severin culcat pe rezervor normal ! :-))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 (editat) Fete? Sury, iti doresc numai cosmaruri cu fete care profita de tine pe motocicleta )) Editat Aprilie 22, 2015 de dragonlord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 de culcat pe rezoervor poate doar pe loc :-)) Pe loc exista pozitia "laid back" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Pe loc exista pozitia "laid back" 1243545_644137278954229_1248738081_o.jpg Laid back sleep mode Nu recomand necunoscatorilor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sury Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 :-))) foarte tare si pe aficana pare chiar confortabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razv Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 Nakedu nu e pentru drumuri extra orasenesti. Adica ton-up boys ii dadeau 100mph numai pe Chelsea Bridge, intre doua cafenele? Nu prea cred. Am avut si eu pe vremuri un CB500N, mai exact chiar CB-ul din topic, pe care i l-am vandut in 2006 lui fressko, si cred ca pana la 130kph chiar poti face cateva sute de km zilnic fara sa te stoarca de puteri. Normal ca-i mult mai comod cu un dual purpose echipat full, si m-am simtit king of the world cand am trecut la V-Strom. Dar pana la urma, trebuie sa admitem ca tot naked-u´ si stilul minimalist iti ofera cea mai mare libertate. Mai da-l in ma-sa de confort, pentru confort exista Honda Civic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian hondacb Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 salutare, ceva cb-uri pe duminica la arad? din tm spre..! eu vreau sa plec mai de dimineata pe la 8, sa prind loc pe acolo. astept propuneri... asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 salutare, ceva cb-uri pe duminica la arad? din tm spre..! eu vreau sa plec mai de dimineata pe la 8, sa prind loc pe acolo. astept propuneri... asfalt uscat! Ce film este de vrei sa prinzi loc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian hondacb Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Ce film este de vrei sa prinzi loc ? loc pe circuit! in final, am prins locul dorit la arad. asfalt uscat! chiar este....e vara cu mult soare afara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.