Sari la conținut

Cb500 In Timisoara


fressko
 Share

Postări Recomandate

Cum a zis Cstelia ce se va schimba ca nu iei vantul direct in piept ci posibil in casca.

Am avut un prof de faculta care zicea "nu exista avantaj fara dezavantaj": acum tot vantu o sa fie dirijat catre casca - da nu o sa simti contra in piept - dar acesta poate rezulta in dureri de gat, vajait mai tare.

 

Sa-ti arat diferenta de parbriz la CBF stock vs Touring.

Diferenta: - vantul acuma se sparge undeva la nivelul vizorului+deasupra si de acolo se duce mai usor decat inainte unde venea la nivelul barbiei

- apa in caz de ploaie... direct pe viziera! o sa vad daca reusesc sa fac ceva margini sa directionez apa

- suieratul la vant puternic s-a diminuat serios, in schimb are un suierat mic si cand cel original nu a avea (pe la 80-90km/h)

- smuciturile puternice la viteza de peste 90 km/h si vant au disparut

- a scazut si nivelul musculitelor luate in viziera, in schimb aduna acuma prabrizul din belsug

- scade un pic distanta de vedere in fata motorului, vezi prin ea dar distorsionat - dezavnataj pt gropile in oras.

 

post-43874-0-77612900-1429626151_thumb.jpg

 

Deci in cazul acesta avantaju bate dezavanatjul :)

 

La scooter de ex taica meu si-a pus un prabriz gen http://www.scooterloungeonline.com/files/1669893/uploaded/Kymco%20Scooter%20Windshields.jpg
In oras e genial...da scooteru ala oricum merge max 50 km/h. La CB 500 nu stiu daca te-ar avantaja asa ceva.

 

Daca cumva vanzatorul i-ti permite sa dai o tura cu parbriz de proba... te-ai scos. Macar stii cum sta treaba. Merita investitia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da mah Zsolt, fa-mi in ciuda cu parbrizul tau touring de CBF. Eu am stock da' is mai mica si nu ma bate vantul, nah! :P

 

Cu CBF vantul incepe sa devina deranjant de pe la 170-180 km/h... cu CB-ul mergeam la drum drept pe autostrada si cu 140-150 dar comod e cam pana la 130. O sa-ti ia nitel pana te obisnuiesti. Maxim i-am dat 170 la CB dar simteam ca vantul imi rupe gatul. :)) Nu ai de ce s-o chinui asa, oricum nu la inceput si nu outside the freeway. ;)

Editat de northern_freyja
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-ti fac!!! :haha:

Pai exact de asta vorbim. Poate daca eram si mai inalt nici nu ma deranja parbrizul original ca venea vantul in piept. sau na... cine e asa mai mititica ca tine :blbl:

La CBF la peste 180 km/h se creaza un vant pe langa carene care vine direct sub barbie de jos si simti ca-ti smulge capu. Am scos max din CBF, adica 205 km/h dar nu am putut sa mentin si am decis chiar daca ma dau pe autostrada la nemti nu are rost sa merg mai mult de 150-160 km/h.
In rest... in limitele legale +9 km/h ca e scumpa amenda, mai bine bag benzina de banii aia.

 

CB a fost inventat pentru oras, distante mici si medii (naveta de ex), incepatori sau oameni linistiti

 

CBF a fost inventat sa mergi la drum lung

Editat de dragonlord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La CBF i-am dat maxim 190 si era deja mult... n-am fost curioasa mai departe... 180 am mers in croaziera pe Deva-Sibiu o vreme cand ma grabeam.

 

CB-ul chiar poate surprinzator de multe pentru o motocicleta cu utilitatea ei (asa cum zici tu, distante mai scurte, naveta, etc). Am mers si 600 km intr-o zi pe CB si nu eram distrusa... asa am prins gustul turelor lungi. Bine, clar iti trebuie un upgrade daca vrei sa incepi sa mergi frecvent pe distante mari dar la o adica te descurci si cu CB. In caz extrem, stiu si un tip care a mers pana la Nordkapp cu Honda CB 500. ;)

 

La manevrabilitatea ei poti sa te joci in fel si chip... chestia asta imi lipseste la CBF. Duminica voi face niste cursuri de Road Safety si abia astept sa ma joc si cu CBF-ul la viteza mica... dar nush de ce mi-e ca o s-o cam pun jos. :(

Editat de northern_freyja
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

camioanele le vei simti si cu parbrizul ala. te mai scapa de putin din vant, dar tot naked ramane, asa ca vantul face parte din distractie

:peace:

 

Parbrizul te ajuta doar sa nu iti vina vantul in freza asta daca stai aplecat pe rezervor, nakedu e pentru maxim 120km/h, vantul intra peste tot.Eu am dat parbrizu jos pt ca nu imi placea cum arata.Iar modelele S sunt hidoase.

Editat de kawazaki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

actualmente, vantul imi da in piept /cap , combinat cu un tir din send opus te zdruncina un pic, poate doar tura trecuta a fost mai windy , pe la 80-90-max 100 e ok si fara parbriz dar daca ajuta cat de putin de ce nu?

e adevarat ca-i strica din look si nu-i mai asa "naked" dar am gasit ceva modele faine ce arata binisior.

de culcat pe rezoervor poate doar pe loc :-))

daca asta-mi va face mai lejer tripu eu cred ca merita investitia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

actualmente, vantul imi da in piept /cap , combinat cu un tir din send opus te zdruncina un pic, poate doar tura trecuta a fost mai windy , pe la 80-90-max 100 e ok si fara parbriz dar daca ajuta cat de putin de ce nu?

 

de culcat pe rezoervor poate doar pe loc :-))

 

Asta cu TIR-ul nu o rezolva niciun fel de parbriz si se simte a naibii de tare de pe orice motocicleta. Sunt niste senzatii cu care te obisnuiesti mai greu la inceput - crede-ma ca si mie o vreme mi-a fost "frica" sa trag de gaz pana la 120/peste, se simtea ciudat. Tot asa, 90-110. Vine cu experienta. O sa te obisnuiesti sa te zboare vantul si o sa te relaxezi. ;)

 

O sa te culci si pe rezervor din mers cand o sa ai un drum lung si o sa fii obosit, pe un drum mai drept si cu asfalt bun... o s-o lasi sa mearga si o s-o tii in brate, o sa simti vibratiile motorului combinate cu bataile inimii tale - ca sa facem poezie - si o sa-ti placa la nebunie! :P

 

Pe CBF e incomod sa ma culc pe rezervor, este mult prea in fatza si e departe de mine, trebuie sa ma aplec prea mult... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nakedu nu e pentru drumuri extra orasenesti.

 

Adica ton-up boys ii dadeau 100mph numai pe Chelsea Bridge, intre doua cafenele? Nu prea cred.

 

Am avut si eu pe vremuri un CB500N, mai exact chiar CB-ul din topic, pe care i l-am vandut in 2006 lui fressko, si cred ca pana la 130kph chiar poti face cateva sute de km zilnic fara sa te stoarca de puteri. Normal ca-i mult mai comod cu un dual purpose echipat full, si m-am simtit king of the world cand am trecut la V-Strom.

 

Dar pana la urma, trebuie sa admitem ca tot naked-u´ si stilul minimalist iti ofera cea mai mare libertate. Mai da-l in ma-sa de confort, pentru confort exista Honda Civic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salutare,

 

ceva cb-uri pe duminica la arad? din tm spre..! eu vreau sa plec mai de dimineata pe la 8, sa prind loc pe acolo.

 

astept propuneri...

 

asfalt uscat!

Ce film este de vrei sa prinzi loc ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...