gabi bv Postat August 9, 2007 Share Postat August 9, 2007 (editat) Salut. Am si eu o problema.....poate ma ajuta cineva cu un sfat....o piesa... Am joc la roata spate. Jocul este intre inelul exterior al rulmentului si butuc, deci scot si bag rulmentul cu mana..... Am cautat un rulment cu diametru ext. mai mare dar urmatorul este cu 7 mm mai mare si nu pot aleza asa mult din butuc. Solutii ar fi: - sa alezez butucul, si sa-i bag o bucsa din aluminiu sau alama....multa munca - butuc nou ( 500 ron la KTM) - butuc second hand Asa ca apelez la cei care s-au lovit de problema asta, care se se mai pricep sau care au prin garaj vre-un butuc. Motorul este un KTM model EXC 400 din 2000. Multumesc anticipat. Editat August 9, 2007 de gabi bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 9, 2007 Share Postat August 9, 2007 Salut. Am si eu o problema.....poate ma ajuta cineva cu un sfat....o piesa... Am joc la roata spate. Jocul este intre inelul exterior al rulmentului si butuc, deci scot si bag rulmentul cu mana..... Am cautat un rulment cu diametru ext. mai mare dar urmatorul este cu 7 mm mai mare si nu pot aleza asa mult din butuc. Solutii ar fi: - sa alezez butucul, si sa-i bag o bucsa din aluminiu sau alama....multa munca - butuc nou ( 500 ron la KTM) - butuc second hand Asa ca apelez la cei care s-au lovit de problema asta, care se se mai pricep sau care au prin garaj vre-un butuc. Motorul este un KTM model EXC 400 din 2000. Multumesc anticipat. Din punctul meu de vedere, butuc nou. 5 bulioane nu e chiar un capat de tara.......mai ales pentru asa o pasiune ca motocicleta. Daca vrei sa pastrezi motocicleta, asta e cea mai corecta varianta. Second in stare buna merge, dar nu prea cred ca vei gasi asa usor. Daca nu, fa o tiganie ca romanu' si vinde-o. Oricum ar fi, bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat August 9, 2007 Share Postat August 9, 2007 "- sa alezez butucul, si sa-i bag o bucsa din aluminiu sau alama....multa munca"... io cred k este putina munca..si mai simplu asa nu tre sa alezezi trebuie un strungar priceput sa tina cont cit anume se preseaza incit sa mai intre si rulmentu putin "batut" ii freci o bucsa de otel sau de bronz...in prealabil incalzesti putin butucu ...masurat...batucu /bucsa la cald si cind se raceste...e belea. pt mine e floare la ureche k am strungar cind vreau si pe deasupra e si "motociclist" sii cu asta imi intareste ideea k un ktm cade mult mai repede k un japan.... Ia fa treaba buna acolo!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 9, 2007 Share Postat August 9, 2007 sii cu asta imi intareste ideea k un ktm cade mult mai repede k un japan.... Am un amic care a avut aceeasi problema cu un bmw 650 dakar, care avea vreo 20.000 km. Ce concluzie se poate trage de aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Placid Demon Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 Am un amic care a avut aceeasi problema cu un bmw 650 dakar, care avea vreo 20.000 km. Ce concluzie se poate trage de aici? ... ca Germania e mai aproape de Austria decat de Japonia !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 ... ca Germania e mai aproape de Austria decat de Japonia !!!! .......Ok, dar cred ca ai inteles cam ce-am vrut eu sa spun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Placid Demon Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 .......Ok, dar cred ca ai inteles cam ce-am vrut eu sa spun ... ca orice motocicleta se strica !!! Pana la urma e mai importanta pasiunea decat optiunea, iar cea mai buna motocicleta e aceea care ne aduce satisfactiile dorite. Restul e polemica, din punctul meu de vedere, un noncompetitor. Numai bine tuturor si mai ales fara evenimente nedorite , indiferent ce calariti !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 (editat) toooate se strica oricit de mistocar ai fi. Editat August 10, 2007 de ------ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motardu Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Salut. Am si eu o problema.....poate ma ajuta cineva cu un sfat....o piesa... Am joc la roata spate. Jocul este intre inelul exterior al rulmentului si butuc, deci scot si bag rulmentul cu mana..... Am cautat un rulment cu diametru ext. mai mare dar urmatorul este cu 7 mm mai mare si nu pot aleza asa mult din butuc. Solutii ar fi: - sa alezez butucul, si sa-i bag o bucsa din aluminiu sau alama....multa munca - butuc nou ( 500 ron la KTM) - butuc second hand Asa ca apelez la cei care s-au lovit de problema asta, care se se mai pricep sau care au prin garaj vre-un butuc. Motorul este un KTM model EXC 400 din 2000. Multumesc anticipat. Salutare! Parerea mea cum as face au daca as avea aceasta problema.Diametrul interior al rulmentului (de exemlu 20 mm)as cauta imediat urmatorul cu acelas diametru interior dar exteriorul mai mic,ex.6304 int 20 mm ex 52 mm.cu 6204 int 20 mm ex 47 mm. sau cum i-ti trebuieste tie.Cauti in seriile de rulmenti iar la exterior faci o bucsa pe rulment de ex de la 47 mm la 52 mm+cite zecimi ai uzura.Faci bucsa in asa fel incit sa ai o anumita presare (avind in vedere ca sigur gaura de rulment este ovalizata..).Merge sigur si nu necesita prelucrari de precizie mare,(un strungar mai priceput)si o bere..!!!In rest ,astfalt curat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanu' Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 (editat) acceasi problema am avut-o si eu. solutia: butuc nou, cu ocazia aia am aranjat si spitzele, am centrat roata. toate celalalte solutii sunt mai mult sau mai putin de moment. succes rectific, pb mea a fost mai mare, am mers in continuare cu joc si am facut butucul praf Editat August 16, 2007 de motanu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 Salutare! Daca jocul in butuc nu este foarte mare......1-2 zecimi de mm. se poate folosi cu maxim succes o solutie de la WURTH sau Locitite creata special pt. acest tip de problema. Daca jocul este mai mare atunci cea mai sugura varianta este alezarea butucului ....... si schimbarea dimensiunii ext. a rulmentului..... esu personal recomand cu maxima incredere un magazin specializat in rulmenti (FAG, SKF, INA, si de ce nu URB) si imposibil sa nu gasesti ceva potrivit...... Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi bv Postat August 20, 2007 Autor Share Postat August 20, 2007 Multumesc pentru sfaturi. Inca nu am luat nici o decizie..... mai merge asa . Din solutiile propuse de voi cred ca cea mai simpla ar fi cea cu rulmentul cu diam. ext. mai mic, dar inca nu am ajuns pe la vre-un magazin de profil sa vad ce gasesc. Cea cu solutiile de la WURTH sau LOCTITE nu cred ca s-ar potrivi la mine ca jocul este mai mare. Aproximativ 1 mm. Pe langa cele propuse de voi ar mai fi una, si anume o roata second hand care a gasit-o un amic de-al meu in Italia la pretul de 130 EURO. Cred totusi ca voi opta pentru roata second ca mi-ar mai ramane si o janta cu spite de rezerva.....sau de vanzare. Multumesc inca o data pt. sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanu' Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 Multumesc pentru sfaturi. Inca nu am luat nici o decizie..... mai merge asa . Din solutiile propuse de voi cred ca cea mai simpla ar fi cea cu rulmentul cu diam. ext. mai mic, dar inca nu am ajuns pe la vre-un magazin de profil sa vad ce gasesc. Cea cu solutiile de la WURTH sau LOCTITE nu cred ca s-ar potrivi la mine ca jocul este mai mare. Aproximativ 1 mm. Pe langa cele propuse de voi ar mai fi una, si anume o roata second hand care a gasit-o un amic de-al meu in Italia la pretul de 130 EURO. Cred totusi ca voi opta pentru roata second ca mi-ar mai ramane si o janta cu spite de rezerva.....sau de vanzare. Multumesc inca o data pt. sfaturi. AI grija! cu gandul ca " mai merge si asa " iti f...ti butucul complet si nu mai ai de ales . Io am patit-o. Salve Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.