Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

Sa nu deturnam ideea initiala a topic-ului "VTR" ... dar totusi: imi explicati de ce distributia de pe TL are in dezavantaj al treilea pinion? Eu acum am vazut si mi se pare f ok din punct de vedere "engine safety" daca sare/rupe lantul de distributie ... subliniez: uitandu-ma la imagini :) Cea mai fiabila distributie mi se pare cea pe cascada de pinioane :D

Da asa e,dar cine isi permite cu SP?Plus ca sunt supra evaluate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator Adrian

Da asa e,dar cine isi permite cu SP?Plus ca sunt supra evaluate

 

+1

 

Si daca tot vrei pinioane,iei un RC36 II (VFR) :)

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+1

 

Si daca tot vrei pinioane,iei un RC36 II (VFR) :)

Si mai corect.De bine de rau,la vfr te bucuri de drum:e comoda,consum omenesc,pozitie cat de cat dreapta asemanatoare cu un touring.Nu mai zic ca la revanzare nu o sa iesi foarte tare in gaura.In schimb la SP ce primesti??Lungire maxima de maini,durere de spate,caci nu se poate merge continuu mai mult de 200 km fara sa nu simti nimic,consum destul de mare si la revanzare ce sa mai zic....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sp-ul nu se cumpara de drum lung.Se cumpara pentru dat in we pe sosele virajate/circuit si atat. Intra in aceiasi clasa de "incomoditate" cu Ducati 998-999 si Aprilia Mille.

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sp-ul nu se cumpara de drum lung.Se cumpara pentru dat in we pe sosele virajate/circuit si atat. Intra in aceiasi clasa de "incomoditate" cu Ducati 998-999 si Aprilia Mille.

De...daca ar fi bani,ar merge din fiecare cate una

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VFR-ul nu e nici pe departe touringul ideal, dar este un compromis foarte bun, are plusuri si minusuri.

 

Mie imi place mult V-ul, dar la Ducati nu prea am ce alege - singurul cat de cat ok ar fi fost ST2/ST4, dar nu prea erau ok de oras, SV1000 e un pic cam scump, RSV Mille e mult prea sportiva pentru ce am eu nevoie, TL-urile sunt mai rarute si un pic mai scumpe, asa ca VTR-ul a ramas cam singura optiune. Bine, cand l-am cumparat am fost si conditionat de bani, dar daca tot l-am luat, am inceput sa ne intelegem si sa-mi placa. Am luat-o in 2012 si o sa o mai tin cu siguranta inca vreo doua sezoane. De fapt, as tine-o mult si bine daca mi-as mai permite sa mai iau altceva pentru all day use, gen FZ6, Monster sau SV650N

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VFR-ul nu e nici pe departe touringul ideal, dar este un compromis foarte bun, are plusuri si minusuri.

 

Mie imi place mult V-ul, dar la Ducati nu prea am ce alege - singurul cat de cat ok ar fi fost ST2/ST4, dar nu prea erau ok de oras, SV1000 e un pic cam scump, RSV Mille e mult prea sportiva pentru ce am eu nevoie, TL-urile sunt mai rarute si un pic mai scumpe, asa ca VTR-ul a ramas cam singura optiune. Bine, cand l-am cumparat am fost si conditionat de bani, dar daca tot l-am luat, am inceput sa ne intelegem si sa-mi placa. Am luat-o in 2012 si o sa o mai tin cu siguranta inca vreo doua sezoane. De fapt, as tine-o mult si bine daca mi-as mai permite sa mai iau altceva pentru all day use, gen FZ6, Monster sau SV650N

Am un TLu la vanzare foarte ieftin pentru ca are crapata carena fata din cauza unui "incepator"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa vorbiti despre VFR de parca ar fi un etalon de confort, gen Goldwing, RT sau LT. Dar tot ghemuit stai, intins peste rezervor, semighidoane inguste si destul de joase si cu picioarele flexate de iti vine sa turbi. Si nu ai nici cuplul miarelor gen VTR sau TL.

La confort, dupa cum pui tu problema depinde cat de inalt esti, chestie care "afecteaza" fiecare motor, dar nu e nici un cbr600, e mai incapator. Cat despre cuplu ... nu e facut neaparat pentru cuplu si pe langa asta fiind un 4V nu au cum sa scoata cuplu mult din el dar e compromisul perfect cuplu-putere. Cand 4L in ture mici e aproape mort dar are ceva cuplu in ture si destula putere, apoi 2V, mai ales miarele, au cuplu de-ti intind mainile in ture mici apoi ceva putere in ture medii dar in ture mari is moarte, 4V-ul are si ceva cuplu in ture mici dar putere ture mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place mult V-ul, dar la Ducati nu prea am ce alege - singurul cat de cat ok ar fi fost ST2/ST4, dar nu prea erau ok de oras, SV1000 e un pic cam scump, RSV Mille e mult prea sportiva pentru ce am eu nevoie, TL-urile sunt mai rarute si un pic mai scumpe, asa ca VTR-ul a ramas cam singura optiune. Bine, cand l-am cumparat am fost si conditionat de bani, dar daca tot l-am luat, am inceput sa ne intelegem si sa-mi placa. Am luat-o in 2012 si o sa o mai tin cu siguranta inca vreo doua sezoane. De fapt, as tine-o mult si bine daca mi-as mai permite sa mai iau altceva pentru all day use, gen FZ6, Monster sau SV650N

Subscriu 100% cu motivatia de a cumpara un VTR in detrimentul altor modele. Nu spune nimeni ca VTR e la coada vacii sau mega-campioana, dar raportul pret/calitate, pt unii dintre noi, bate tot ce inseamna brand, faima, opinii, Hp etc ...

Nea Metale, cand imi faci o vizita sa mai auz si eu bestia? ca al meu e in revizii accentuate pana prin iunie cred:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tati, stai sa ma pun si eu la punct cu revizia, ca am bagat kiloemetri anul asta, dar uleiul si filtrul tot nu l-am schimbat. Am de schimbat ceva pe la ea, si vreu dupa Pasti sa o duc la mecanic ca sa o am si eu ok de 1 Mai.

 

In Mai vreau sa o duc la vopsit si sa-i pun tobe. Asa ca... rabdare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Sp-ul nu se cumpara de drum lung.Se cumpara pentru dat in we pe sosele virajate/circuit si atat. Intra in aceiasi clasa de "incomoditate" cu Ducati 998-999 si Aprilia Mille.

 

Tin sa te contrazic: Mille e cea mai comoda dintre cele 3 (SP, 999).

 

SP e cam cea mai incomoda cred (cam la fel ca 999 ul)

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tati, stai sa ma pun si eu la punct cu revizia, ca am bagat kiloemetri anul asta, dar uleiul si filtrul tot nu l-am schimbat. Am de schimbat ceva pe la ea, si vreu dupa Pasti sa o duc la mecanic ca sa o am si eu ok de 1 Mai.

 

In Mai vreau sa o duc la vopsit si sa-i pun tobe. Asa ca... rabdare :)

:) eheeee, tot e bine. Eu cred ca prin iunie o s-o am gata cel mai devreme la cat de des am vreme de ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De toate, cam din roata-n roata :) ambreajul facea figuri, cred ca l-am rezolvat, frane, rulmenti, roti, electrica etc ...

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ieri mi-am pus si eu fizicul pe un Fire Storm (al lui Jumba) si am datcateva ture de Titan.

Concluzia : Cum ajung intr-o saptamana inapoi in Doiciland imi cumpar una. Inca nu sunt sigur daca Sp sau Storm dar parca la cat costa un Storm in mintile lui...:)

Nu m-am mai dat de mult pe o mobra fata de care sa nu pot fi obiectiv ci doar entuziasmat.Fun Bike.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Coane eu am un fix cu mobrele in V (L) de cand am avut Ducati. Mobra e pur si simplu fun. Imi caut una musai cu tobe de carbonski, ca sa fie pachetul complet.:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica sa n-aibe DynoJet pe carburatoare montate, ca s-ar putea sa te omoare consumul.

Cauta sa iei una dupa 2001, cea cu kilometrajul digital. Mai jos e ce ar trebui sa aibe-n plus.

 

 

From model year 2001, Honda introduced a number of improvements. These included increasing the tank from 16 liters (4.23 US gallons) to 19 liters (5.02 US gallons), internal modifications to the front forks, black wheels, smaller indicators, an improved riding position thanks to less steeply raked clip-on bars and an LCD display for fuel level, engine temperature, dual trip meters, odometer and clock. A Honda Ignition Security System (HISS) immobiliser also became standard. The US market (Superhawk), never received the larger tank, but retained the original 16 liter (4.2 US gallons).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee daca se pot pune pe VTR oglinzi de alt model? Mi-am gasit motocicleta daramata in Vama si acum caut sa cumpar chestii, iar oglinda stiu ca.i relativ scumpa si dureaza pana vine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee daca se pot pune pe VTR oglinzi de alt model? Mi-am gasit motocicleta daramata in Vama si acum caut sa cumpar chestii, iar oglinda stiu ca.i relativ scumpa si dureaza pana vine.

Da merge.Eu o aveam pe ea unele de la kronau(asa o cumparasem).Cu 50-60 de leig asesti un set.Ideea e sa se potriveasca la suruburi.Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare vtr-isti!

Ca tot fu' vreme buna de plimbat azi,bagai si eu o tura mai zdravana cu bestia din dotare...cand m-am intors am observat ca unul din simeringuri a inceput sa scape ulei,deci trebuie programata o servisare a furcii...aveti idee cam cat ar costa?un pret asa aproximativ ca sa stiu cum imi gestionez cheltuielile:p multam fain anticipat pt ajutor...

Asfalt uscat!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare vtr-isti!

Ca tot fu' vreme buna de plimbat azi,bagai si eu o tura mai zdravana cu bestia din dotare...cand m-am intors am observat ca unul din simeringuri a inceput sa scape ulei,deci trebuie programata o servisare a furcii...aveti idee cam cat ar costa?un pret asa aproximativ ca sa stiu cum imi gestionez cheltuielile:p multam fain anticipat pt ajutor...

Asfalt uscat!!

Cam 300 ron(cu + sau -).Sfatul meu e sa ii schimbi si arcurile cu unele progresive,ca Vtru e cam "barca" atunci cand vine vorba de furca fata....

Salutare:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare vtr-isti!

Ca tot fu' vreme buna de plimbat azi,bagai si eu o tura mai zdravana cu bestia din dotare...cand m-am intors am observat ca unul din simeringuri a inceput sa scape ulei,deci trebuie programata o servisare a furcii...aveti idee cam cat ar costa?un pret asa aproximativ ca sa stiu cum imi gestionez cheltuielile:p multam fain anticipat pt ajutor...

Asfalt uscat!!

Pai,

 

daca vrei sa schimbi doar semeringurile, nu te costa foarte mult - intre 50 si 100 de lei semeringurile, uleiul tot pe acolo si mana de lucru cred ca pana in 100 de lei. Daca vrei sa mai schimbi si altceva, preturile cresc, functie de ce nevoi ai (arcuri, cuzineti, etc).

 

Apropo,

 

vreun VTR la dezmembrari mai stie careva? Am nevoie de semighidon dreapta, oglinda stanga si cadru de bord (asta daca nu-l pot indrepta).

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

0752374483 are un vtr la dezmembrat pe mercador.e avariat in fata,dar da-i un tel poate ai noroc...

Legat de pb mea,deocamdata o sa ma rezum la schimbat ulei si semeringuri.sper sa nu fie nevoie si de altceva:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...