Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

Pana la sfarsitul anului am de gand sa-i rezolv distributia, sa schimb tot ce se poate schimba si eventual un set de tobe de carbon de la Danmoto.

In iarna vreau sa-i fac transplant cu toata partea frontala de 1000RR - furca, roata, etrieri, juguri, semighidoane, aripa, pompa de frana... din astea.

Asta ar fi cea mai buna treaba pe care ai putea sa i-o faci.Spor la treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

probabil ca te poti juca cu consumul, dar pierzi din modul in care trage. De aia as prefera rezervor mai mare dar sa traga la fel :D

Cum majoritatea vin cu dyno jet pe ele,nu mai conteaza consumul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut pe net cateva extensii ale rezervorului, personal nu-mi plac. Eu aveam de gand sa-i fac un alt rezervor dar m-am cam razgandit cu mobra asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conform wiki, modelele de pana in 2001 au 15L. Cele de dupa 2001 (cele cu HISS si kilometraj digital, plus o imbunatatire la suspensia fata) au 19L.

Se zice ca-s niste baieti in UK care fac rezervoare de VTR de 24L. Dar ar costa undeva la 5-600E (sau lire?).

 

Consumul la motocicleta nu e mare, in acelasi regim de mers, pe aceeasi distanta, mi-a luat cu 1L mai mult la suta de km fata de un R1 2007 (stock, doar cu finalele matrasite). Si nu am mers deloc ortodox. Deci, la VTR nu consumul e problema, ci autonomia pacatoasa datorita rezervorului mic - 15L cu tot cu rezerva :(

 

Vad ca cineva a pus rezervor de VFR 98-01 pe VTR fara mari batai de cap.

 

http://www.superhawkforum.com/forums/modifications-cosmetic-34/vtr-vfr-tank-pro-modification-30030/

 

Avantajul e ca, la preturile astea, poti face un plin ochi sub 100 lei :)

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

De ce ai da jumatate din pretul motocicletei pe un rezervor de 24 L :))


Iti spun eu, consumul e problema, nu autonomia :) Nu e gandit ca un motor cu autonomie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din moment ce imi ia cu 1L (un litru) mai mult ca un R1 2007, eu nu vad unde-i problema cu consumul!!!

Da, clar, consuma semnificativ mai mult ca un SV650 pe injectie, dar hei, vorbim despre motoare de 1000.

 

Eu am media de 10 in oras si 8 in afara. Am spus-o si pe paginile precedente, la mers constant, pe autostrada, cu pasager si doua rucsacuri mi-a luat sub 7. Undeva la 6.8. Dar am atins 130 doar in depasiri si am putut tine constant 110. Iar in localitati mergeam cu 90 - liber si noapte. Dar ca sa mergi cu VTR-ul cu 110 e ca si cum ai fu.te cu plua flasca... te chinui si nu intelegi nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Da ma, si un GSX-R 1000 K4 scoate 5.3 %, si care-i smenu? vrei sa mergi toata viata cu 90 la ora ca sa scoti 6%^macar ?:))

 

O medie de 10 oras si 8 in afara este MULT pt performantele si pt ce ofera motorul/motocicleta aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce ai da jumatate din pretul motocicletei pe un rezervor de 24 L :))

Pentru ca la noi preturile VTR-urilor sunt de rahat, iar afara lumea isi mai permite una-alta.

» Post actualizat in 16 Jul 2014 09:12

Da ma, si un GSX-R 1000 K4 scoate 5.3 %, si care-i smenu? vrei sa mergi toata viata cu 90 la ora ca sa scoti 6%^macar ? :))

 

O medie de 10 oras si 8 in afara este MULT pt performantele si pt ce ofera motorul/motocicleta aia.

Eu nu ma plang de consum. Am vazut ca poa' sa ia si mai putin daca merg mai domol. Deci se poate. Mie un 10% in oras pentru o motocicleta de generatia ei mi se pare decent. Un singur amic a recunoscut ca ii haleste in oras de-l ia dracu - avea un R1 2003 si un stil de mers destul de turbat, in rest toti merg pe burta sau fac sacrifcii sa tina consumul in limite normale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca la noi preturile VTR-urilor sunt de rahat, iar afara lumea isi mai permite una-alta.

» Post actualizat in 16 Jul 2014 09:12

Eu nu ma plang de consum. Am vazut ca poa' sa ia si mai putin daca merg mai domol. Deci se poate. Mie un 10% in oras pentru o motocicleta de generatia ei mi se pare decent. Un singur amic a recunoscut ca ii haleste in oras de-l ia dracu - avea un R1 2003 si un stil de mers destul de turbat, in rest toti merg pe burta sau fac sacrifcii sa tina consumul in limite normale.

Mai bine se opteaza pentru un scuter.

Oricum Vtru are printre cele mai mari carburatoare puse pe vreo mobra(keihin)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine se opteaza pentru un scuter.

Oricum Vtru are printre cele mai mari carburatoare puse pe vreo mobra(keihin)

Yep, 48mm :)

Eu m-am gandit sa fac trecerea pe baterie de carburatoare de Varadero, sunt o idee mai mici, dar facand o paralele cu cat costa operatiunea vs. cata benzina as economisi, am ales sa nu fac manevra :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia frate alta mobra si gata :)

Eu?

Nu am de gand anul asta. Si nici nu cred ca la anul o sa o schimb daca fac modificarea de mai sus cu furca de 1000RR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vacum robinet benzina - aveti vreo idee de unde pot gasi kit de reparatie? Mi s-a recomandat Romimoto, insa ei au doar robinetul pe intreg. Citisem pe net ca s-ar potrivi si cel de la vfr, a incercat careva? Mi se pare penibil sa dau 200 EUR pe-un robinet intreg in masura in care problema e la o membrana care ar trebui sa coste 10RON in obor ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Metal, la o scurta cautare pe ebay in UK n-am gasit nimic, dar o sa mai caut si de varadero sa vad daca se potriveste. Eu speram sa gasesc ceva in tara, pnm: e un jeg cat un prezervativ rulat ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, atunci nu stiu ce sa zic... Nu cred ca Honda facea cacatelul ala de robinet diferit la VTR fata de restul. Tot cu ebay va trebui sa te descurci, dupa ce afli compatibilitatile. Zic si eu...

 

Daca nu, the easy way, vezi cine are Honde la dezmembrat pe aici prin Capitala, ia saracia aia de robinet si vezi daca ti se potriveste.

 

Eu am patit-o si mai misto cu o garnitura care a cedat si mi-a tasnit benzina din rezervor pe acolo dupa ce facusem plinul.

 

/index.php?/topic/659991-bucuresti-pod-fundeni-ambulanta-moto-service-general/?p=3788024

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ok :) . Am gasit o oferta, in final, o sa comand si asta e. Mai e compatibilitate cu blackbird-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dillypoint.ro la 300 RON (pe nou) sau 150 (sh). Cam scump pt un prezervativ cu arc dar deh ... pentru ca Honda :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...