Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

Nu ma conving nimic, in 30 min plec sa iau Africana :) wish me luck :) ma asteapta 6 ore de drum (cu platforma)

Pune si tu link cu ea, sa vaza si bajetii ce-ti iei / ce ti-ai luat.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am ajuns acasa, am mers cu ea doar 400 de metri :)

 

Prima impresie: mai grea decat ma asteptam la manevre pe loc (impins, etc). In mers,e parfum.

S-o stapanesti sanatos.

De apreciat ca are carenele originale.

De partea mecanica nu te mai intreb ca se stie by default de fiabilitate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pleci la dakar? :D

 

mi-a ajuns si mie suportul de topcase, ma rog...doar cracii, ca nu era ca in poze si mai am nevoie de piesele alea din semnatura ca sa-i prind placa de la topcasul meu, oricum, maine ii montez bridele alea de raman pe mobra/cadru de codita cand il dai jos...dup-aia pus si datul jos al suportuli va dira maxim 5 minute

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa africana, printre cele mai frumoase mobre de dual sport, asta si transalpu' al mai vechi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am ajuns acasa, am mers cu ea doar 400 de metri :)

 

Prima impresie: mai grea decat ma asteptam la manevre pe loc (impins, etc). In mers,e parfum.

S-o stapanesti sanatos Adriane! Nu stiu de ce zici ca e mai greu de impins de pe loc, ca tragi de coarne mai usor decat de semighidoane, plus ca ai pozitia mai dreapta si te impingi mai bine in picioare cand tragi de ea... Cel putin TDM-ul il scoteam mai usor de pe o rampa din curte decat zx9r-ul, chiar daca era ceva mai greu...

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, daca nu o farami si pe asta, s.ar putea sa te bucuri mult si bine de ea

:crack: mare om, mare caracter, mare optimism. Succes cu ea Adriene, ia-o batraneste si intins :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adriane,

Apropo, cum esti cu recuperare? Ti.ai revenit complet, esti meteosensibil la fracturi? Pretena stiu ca a iesit si ea sifonata, cum e, e in regula totul?

 

Am vorbit intotdeauna tot felul de prostii, dar de sanatate am uitat sa te intreb...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper sa-ti placa africana ca-i schimbare majora de la sportive la dual sport

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa ai parte de ea si sa fie mai putin honda decat VTR-ul (ma refer la mecanica si intretinere :)) ) not trollin' :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles ca doar ca sa ajung la bujii tre sa dau jos rezervor,saua (care se desface din suruburi), o carena laterala si inca ceva...

 

Asa ca s-ar putea sa duca chestia cu mecanica si intretinerea ''beyond'' the realms of VTR :)))

Poi esti bine. La vtr tre sa basculezi rezervorul, pt cilindrul spate iar la ala din fata tre sa desfaci un radiator de apa (daca vrei sa nu fortezi furtunul comunicant) si radiatorul de ulei :rusinica: . Aerisirea pompelor de frana si scoaterea pompei de frana spate bat orice logica mecanica de bun simt. O mare statuie de C@&%t pt mirifica companie si pentru inteligentii care le gandesc/comanda cum sa faca motoarele

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles ca doar ca sa ajung la bujii tre sa dau jos rezervor,saua (care se desface din suruburi), o carena laterala si inca ceva...

 

Asa ca s-ar putea sa duca chestia cu mecanica si intretinerea ''beyond'' the realms of VTR :)))

Pai doar schimburile astea tre sa i le faci la africana.

In rest,un ulei,un lichid de frana,un antigel si placute.

Distractie placuta cu ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai doar schimburile astea tre sa i le faci la africana.

In rest,un ulei,un lichid de frana,un antigel si placute.

Distractie placuta cu ea

sper ca pompele de frana se amorseaza mai usor decat la vtr. Cat despre verificari, va contrazic, sau sunt eu prea minutios :)) vedeti lista cu ce am verificat la vtr si veti intelege sila mea viscerala pt aceasta marca :eek:

» Post actualizat in 06 May 2015 15:32

Intrebare de rutina mecanica:

 

Cum iti dai seama daca pompa de apa la VTR e busita? Gen, ca i s-a uzat simeringul de ax si risti sa-ti toarne apa in ulei. E o intrebare pe care-o am in minte de cand am desfacut-o pe a mea s-o vad cum se prezinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am bagat ieri o tura de vreo 450 km impreuna cu niste prieteni, si ei cu V2-uri mari :)

 

in sfarsit am apucat si eu sa ma dau cum trebe cu VTRu si sunt f multumit

 

am facut si schimb de mobre, pe locul 2 in preferinte e SV-ul naked DAR, VTR-ul a castigat la: confort (inclusiv la pasagere), manevrabilitate si...CONSUM :D

 

11062031_882175478510335_127612195730842

 

1509821_882175485177001_3414510151125505

 

11164570_882175471843669_173136988796172

 

10006612_882175451843671_173303841351016

 

18240_882175441843672_153970387444185750

 

 

11203156_882175435177006_339249181812018

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curios, despre ce consum e vorba la VTR?

Eu am facut ieri un drum de ~250km cu prietena, mers destul de rapid si cateva topuri de 200+ la consum de 6.4 calculat la plin.

 

PS: faina gasca de v2-isti aveti acolo :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, si mie imi place SV1000 N, dar parca nu poate inlocui cu totul VTR-ul :) Si asta mi s-a parut si mie, ca VTR-ul sta mult mai bine la confort.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mers cu SV1000 ca sa spui ca VTR sta mai bine la confort?

 

Da, cu S :) Nici 650-ul, atat N-ul, cat si S-ul nu ma dau pe spate la confort. Prefer oricand un Hornet sau Fazer.

La fel pot afirma ca nu-mi place pozitia pe 600RR, dar pe R6 stau mult mai bine. Depinde de la om la om.

» Post actualizat in 10 May 2015 19:11

la 110/120 poti zice c-ai scos 5.7%,sub.......ar fi blasfemie

Iti iei bataie daca scoti atata cu VTR-ul :)))

 

Se zice ca varintanta 2001 ar avea si ceva electronica schimbata fata de 1998, alta aprindere, cica si de aici ar rezulta un consum mai mic la astea...

Eu inca n-am apucat sa-i fac un consum extraurban dupa ce i-am schimbat distributia si acum in aprilie a primit si o sincronizare de carburi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am bagat ieri o tura de vreo 450 km impreuna cu niste prieteni, si ei cu V2-uri mari :)

 

in sfarsit am apucat si eu sa ma dau cum trebe cu VTRu si sunt f multumit

 

am facut si schimb de mobre, pe locul 2 in preferinte e SV-ul naked DAR, VTR-ul a castigat la: confort (inclusiv la pasagere), manevrabilitate si...CONSUM :D

Pe ultimul sigur era TLU :crack: .

La ciclistica era pamanat...

Cu toate ca a avut furca fata servisata inainte de vanzare,tot praf era....saraca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curios, despre ce consum e vorba la VTR?

Eu am facut ieri un drum de ~250km cu prietena, mers destul de rapid si cateva topuri de 200+ la consum de 6.4 calculat la plin.

 

PS: faina gasca de v2-isti aveti acolo

Merci :D

Da, si mie imi place SV1000 N, dar parca nu poate inlocui cu totul VTR-ul Si asta mi s-a parut si mie, ca VTR-ul sta mult mai bine la confort.

Ai mers cu SV1000 ca sa spui ca VTR sta mai bine la confort?

 

Misto tare poza aia cu VTR negru si cu muntii in background,merge pusa pe bikepics

 

SV ala cu coada portcalie si cu carene la radiatoare n-a fost achizitionat din Iasi? (stiu ca aici era la vanzare ultima oara)

 

Sunt f curios cat ai scos consumu la VTR, Motorocker (in ce regim: turatii,treapta,viteza km/h)

 

la 110/120 poti zice c-ai scos 5.7%,sub.......ar fi blasfemie

 

Da, cu S Nici 650-ul, atat N-ul, cat si S-ul nu ma dau pe spate la confort. Prefer oricand un Hornet sau Fazer.

La fel pot afirma ca nu-mi place pozitia pe 600RR, dar pe R6 stau mult mai bine. Depinde de la om la om.

» Post actualizat in 10 May 2015 19:11

Iti iei bataie daca scoti atata cu VTR-ul ))

 

Se zice ca varintanta 2001 ar avea si ceva electronica schimbata fata de 1998, alta aprindere, cica si de aici ar rezulta un consum mai mic la astea...

Eu inca n-am apucat sa-i fac un consum extraurban dupa ce i-am schimbat distributia si acum in aprilie a primit si o sincronizare de carburi.

 

 

VTR - 6/100 km

TL - 6.5/100 km

SVN - 6.8/100 km

SVS - 7/100 km.

 

Ca viteze 140-150 constant pe A3, cu sprinturi pe la 180-240. Pe DN1 pana pe la Comarnic 120-140, in localitati maxim 90. Pe curbe (pana ruta Comarnic-Predeal- Bran-Campunlung) gumele la cap.

Toti am avut pasagere.

Eu cred ca tine mult si de stilul de mers, cre'ca baietii merg mai turat si ceva mai sacadat in accelerari/frana de motor ca mine.

VTR ul are Dynojet, filtru sport, tobe aftermarket si mai putin de 1000 km de la revizia capitala facuta de Patrick (inclusiv reglat/sincronizat carburi). Cum a zis si Metal, cre'ca conteaza si ca e modelul 2, la care au mai schimbat chestii.

 

Iar confortul: desi SV naked e naked, la inceput am zis ca e mai comod ca VTR-ul dar dupa cativa km era cam ciudat, drept dar cu picioarele in spate. SV-ul are scaritele cam in spate pt un naked. SVS-ul a fost cel mai incofortabil, iar TL-ul a iesit pe 3. Asta la conducatori....la pasagere, toate au zis ca cel mai bine stau pe VTR-u :)

 

 

Pe ultimul sigur era TLU

La ciclistica era pamanat...

Cu toate ca a avut furca fata servisata inainte de vanzare,tot praf era....saraca

 

e lunga in draci sa fie stabila la viteze mari, + ca ciclistica nu face fata puterii livrate....adica, odata in curba nu prea poti sa mai faci nimic cu gazu

 

TL-ul castiga la putere si accelratie clar, rupa in linie dreapta :)

» Post actualizat in 10 May 2015 20:30

@ Adrian: Da, SV-ul ala e luat din Iasi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e lunga in draci sa fie stabila la viteze mari, + ca ciclistica nu face fata puterii livrate....adica, odata in curba nu prea poti sa mai faci nimic cu gazu

 

TL-ul castiga la putere si accelratie clar, rupa in linie dreapta :)

» Post actualizat in 10 May 2015 20:30

@ Adrian: Da, SV-ul ala e luat din Iasi

Macar a schimbat ambreiajul,placile si arcurile?

Legat de lungime,din contra,e scurtata fata de alte motorete.

Asa au gandit-o(prost) suzuki,crezand ca vor face din cacao bici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

VTR - 6/100 km

atat am scos si eu la un consum mixt cu mers pana in 150 km/h. Atunci nu avea verificat nimic (bujii, fise, carb-uri desincron etc) acum ma astept sa fie mai ok.

Perfect de acord cu consumul raportat la stilul de mers. Mai e si cum tragi de ea pe un urcus, directia din care bate vantul etc :)

Cred ca ma reapuc si eu de troaca mea din weekend-ul viitor si poate ma alatur gastii de Vtwin-isti, din poza lipsea Metal :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...