Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

sa ai parte de ea si sa fie mai putin honda decat VTR-ul (ma refer la mecanica si intretinere :)) ) not trollin' :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am inteles ca doar ca sa ajung la bujii tre sa dau jos rezervor,saua (care se desface din suruburi), o carena laterala si inca ceva...

 

Asa ca s-ar putea sa duca chestia cu mecanica si intretinerea ''beyond'' the realms of VTR :)))

Poi esti bine. La vtr tre sa basculezi rezervorul, pt cilindrul spate iar la ala din fata tre sa desfaci un radiator de apa (daca vrei sa nu fortezi furtunul comunicant) si radiatorul de ulei :rusinica: . Aerisirea pompelor de frana si scoaterea pompei de frana spate bat orice logica mecanica de bun simt. O mare statuie de C@&%t pt mirifica companie si pentru inteligentii care le gandesc/comanda cum sa faca motoarele

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles ca doar ca sa ajung la bujii tre sa dau jos rezervor,saua (care se desface din suruburi), o carena laterala si inca ceva...

 

Asa ca s-ar putea sa duca chestia cu mecanica si intretinerea ''beyond'' the realms of VTR :)))

Pai doar schimburile astea tre sa i le faci la africana.

In rest,un ulei,un lichid de frana,un antigel si placute.

Distractie placuta cu ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai doar schimburile astea tre sa i le faci la africana.

In rest,un ulei,un lichid de frana,un antigel si placute.

Distractie placuta cu ea

sper ca pompele de frana se amorseaza mai usor decat la vtr. Cat despre verificari, va contrazic, sau sunt eu prea minutios :)) vedeti lista cu ce am verificat la vtr si veti intelege sila mea viscerala pt aceasta marca :eek:

» Post actualizat in 06 May 2015 15:32

Intrebare de rutina mecanica:

 

Cum iti dai seama daca pompa de apa la VTR e busita? Gen, ca i s-a uzat simeringul de ax si risti sa-ti toarne apa in ulei. E o intrebare pe care-o am in minte de cand am desfacut-o pe a mea s-o vad cum se prezinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am bagat ieri o tura de vreo 450 km impreuna cu niste prieteni, si ei cu V2-uri mari :)

 

in sfarsit am apucat si eu sa ma dau cum trebe cu VTRu si sunt f multumit

 

am facut si schimb de mobre, pe locul 2 in preferinte e SV-ul naked DAR, VTR-ul a castigat la: confort (inclusiv la pasagere), manevrabilitate si...CONSUM :D

 

11062031_882175478510335_127612195730842

 

1509821_882175485177001_3414510151125505

 

11164570_882175471843669_173136988796172

 

10006612_882175451843671_173303841351016

 

18240_882175441843672_153970387444185750

 

 

11203156_882175435177006_339249181812018

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curios, despre ce consum e vorba la VTR?

Eu am facut ieri un drum de ~250km cu prietena, mers destul de rapid si cateva topuri de 200+ la consum de 6.4 calculat la plin.

 

PS: faina gasca de v2-isti aveti acolo :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, si mie imi place SV1000 N, dar parca nu poate inlocui cu totul VTR-ul :) Si asta mi s-a parut si mie, ca VTR-ul sta mult mai bine la confort.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mers cu SV1000 ca sa spui ca VTR sta mai bine la confort?

 

Da, cu S :) Nici 650-ul, atat N-ul, cat si S-ul nu ma dau pe spate la confort. Prefer oricand un Hornet sau Fazer.

La fel pot afirma ca nu-mi place pozitia pe 600RR, dar pe R6 stau mult mai bine. Depinde de la om la om.

» Post actualizat in 10 May 2015 19:11

la 110/120 poti zice c-ai scos 5.7%,sub.......ar fi blasfemie

Iti iei bataie daca scoti atata cu VTR-ul :)))

 

Se zice ca varintanta 2001 ar avea si ceva electronica schimbata fata de 1998, alta aprindere, cica si de aici ar rezulta un consum mai mic la astea...

Eu inca n-am apucat sa-i fac un consum extraurban dupa ce i-am schimbat distributia si acum in aprilie a primit si o sincronizare de carburi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am bagat ieri o tura de vreo 450 km impreuna cu niste prieteni, si ei cu V2-uri mari :)

 

in sfarsit am apucat si eu sa ma dau cum trebe cu VTRu si sunt f multumit

 

am facut si schimb de mobre, pe locul 2 in preferinte e SV-ul naked DAR, VTR-ul a castigat la: confort (inclusiv la pasagere), manevrabilitate si...CONSUM :D

Pe ultimul sigur era TLU :crack: .

La ciclistica era pamanat...

Cu toate ca a avut furca fata servisata inainte de vanzare,tot praf era....saraca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curios, despre ce consum e vorba la VTR?

Eu am facut ieri un drum de ~250km cu prietena, mers destul de rapid si cateva topuri de 200+ la consum de 6.4 calculat la plin.

 

PS: faina gasca de v2-isti aveti acolo

Merci :D

Da, si mie imi place SV1000 N, dar parca nu poate inlocui cu totul VTR-ul Si asta mi s-a parut si mie, ca VTR-ul sta mult mai bine la confort.

Ai mers cu SV1000 ca sa spui ca VTR sta mai bine la confort?

 

Misto tare poza aia cu VTR negru si cu muntii in background,merge pusa pe bikepics

 

SV ala cu coada portcalie si cu carene la radiatoare n-a fost achizitionat din Iasi? (stiu ca aici era la vanzare ultima oara)

 

Sunt f curios cat ai scos consumu la VTR, Motorocker (in ce regim: turatii,treapta,viteza km/h)

 

la 110/120 poti zice c-ai scos 5.7%,sub.......ar fi blasfemie

 

Da, cu S Nici 650-ul, atat N-ul, cat si S-ul nu ma dau pe spate la confort. Prefer oricand un Hornet sau Fazer.

La fel pot afirma ca nu-mi place pozitia pe 600RR, dar pe R6 stau mult mai bine. Depinde de la om la om.

» Post actualizat in 10 May 2015 19:11

Iti iei bataie daca scoti atata cu VTR-ul ))

 

Se zice ca varintanta 2001 ar avea si ceva electronica schimbata fata de 1998, alta aprindere, cica si de aici ar rezulta un consum mai mic la astea...

Eu inca n-am apucat sa-i fac un consum extraurban dupa ce i-am schimbat distributia si acum in aprilie a primit si o sincronizare de carburi.

 

 

VTR - 6/100 km

TL - 6.5/100 km

SVN - 6.8/100 km

SVS - 7/100 km.

 

Ca viteze 140-150 constant pe A3, cu sprinturi pe la 180-240. Pe DN1 pana pe la Comarnic 120-140, in localitati maxim 90. Pe curbe (pana ruta Comarnic-Predeal- Bran-Campunlung) gumele la cap.

Toti am avut pasagere.

Eu cred ca tine mult si de stilul de mers, cre'ca baietii merg mai turat si ceva mai sacadat in accelerari/frana de motor ca mine.

VTR ul are Dynojet, filtru sport, tobe aftermarket si mai putin de 1000 km de la revizia capitala facuta de Patrick (inclusiv reglat/sincronizat carburi). Cum a zis si Metal, cre'ca conteaza si ca e modelul 2, la care au mai schimbat chestii.

 

Iar confortul: desi SV naked e naked, la inceput am zis ca e mai comod ca VTR-ul dar dupa cativa km era cam ciudat, drept dar cu picioarele in spate. SV-ul are scaritele cam in spate pt un naked. SVS-ul a fost cel mai incofortabil, iar TL-ul a iesit pe 3. Asta la conducatori....la pasagere, toate au zis ca cel mai bine stau pe VTR-u :)

 

 

Pe ultimul sigur era TLU

La ciclistica era pamanat...

Cu toate ca a avut furca fata servisata inainte de vanzare,tot praf era....saraca

 

e lunga in draci sa fie stabila la viteze mari, + ca ciclistica nu face fata puterii livrate....adica, odata in curba nu prea poti sa mai faci nimic cu gazu

 

TL-ul castiga la putere si accelratie clar, rupa in linie dreapta :)

» Post actualizat in 10 May 2015 20:30

@ Adrian: Da, SV-ul ala e luat din Iasi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e lunga in draci sa fie stabila la viteze mari, + ca ciclistica nu face fata puterii livrate....adica, odata in curba nu prea poti sa mai faci nimic cu gazu

 

TL-ul castiga la putere si accelratie clar, rupa in linie dreapta :)

» Post actualizat in 10 May 2015 20:30

@ Adrian: Da, SV-ul ala e luat din Iasi

Macar a schimbat ambreiajul,placile si arcurile?

Legat de lungime,din contra,e scurtata fata de alte motorete.

Asa au gandit-o(prost) suzuki,crezand ca vor face din cacao bici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

VTR - 6/100 km

atat am scos si eu la un consum mixt cu mers pana in 150 km/h. Atunci nu avea verificat nimic (bujii, fise, carb-uri desincron etc) acum ma astept sa fie mai ok.

Perfect de acord cu consumul raportat la stilul de mers. Mai e si cum tragi de ea pe un urcus, directia din care bate vantul etc :)

Cred ca ma reapuc si eu de troaca mea din weekend-ul viitor si poate ma alatur gastii de Vtwin-isti, din poza lipsea Metal :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil, ca si aia a fost in revizie, ambreiajul merge bine...

 

Pe hartie o fi mai scurta, mie mi s-a paut mai "lunga", cert e ca motorul ala e fortos in draci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil, ca si aia a fost in revizie, ambreiajul merge bine...

 

Pe hartie o fi mai scurta, mie mi s-a paut mai "lunga", cert e ca motorul ala e fortos in draci

La ambreiaj i-a fost bagata doar o placa in plus,pilita pe o parte.Asta ca sa incapa acolo...

Daca pentru el a fost mai de pret estetica,decat partea mecanica....atunci :stuck: ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ma reapuc si eu de troaca mea din weekend-ul viitor si poate ma alatur gastii de Vtwin-isti, din poza lipsea Metal :D

Eu am fost plecat cu masina din Bucuresti, am fost tata model weekendul asta. Tocmai sa imi asigur weekendul viitor. Poa' sa fie ploaie sa rupa pamantul, tot ies sa invart roata pe undeva. Asa ca sunt in cautare de anturaj :) Daca rezolv si cu placutele pana vineri, m-am scos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am fost plecat cu masina din Bucuresti, am fost tata model weekendul asta. Tocmai sa imi asigur weekendul viitor. Poa' sa fie ploaie sa rupa pamantul, tot ies sa invart roata pe undeva. Asa ca sunt in cautare de anturaj :) Daca rezolv si cu placutele pana vineri, m-am scos!

Ar merge o cheia cu/sau fara continuare spre brasov.

Asta cu mentiunea ca mobra mea nu alearga ca si vtru :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pana una alta, sper sa nu ploua ca sa am spor la ce mai e de facut la ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar merge o cheia cu/sau fara continuare spre brasov.

Asta cu mentiunea ca mobra mea nu alearga ca si vtru :crack:

Parca as lasa Cheia pentru atunci cand se mai incalzeste. As baga mai degraba un Rucar-Bran cu intoarcere pe Paraul Rece si V. Prahovei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca as lasa Cheia pentru atunci cand se mai incalzeste. As baga mai degraba un Rucar-Bran cu intoarcere pe Paraul Rece si V. Prahovei.

Distanta e asemanatoare,nu?

Merge si varianta aia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cheia as lasa-o ca sa o combin cu Siriul.

Asa am facut anul trecut,dar merge si un traseu scurt.

 

In cazul in care te decizi,faci un topic separat si poate se ofera si alti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar merge o cheia cu/sau fara continuare spre brasov.

Asta cu mentiunea ca mobra mea nu alearga ca si vtru :crack:

 

 

Parca as lasa Cheia pentru atunci cand se mai incalzeste. As baga mai degraba un Rucar-Bran cu intoarcere pe Paraul Rece si V. Prahovei.

 

Cheia s-a cam fwtut! e plina de gropi si valuri, mai ales Valenii-Cheia... Cheia-Sacele e mai ok.

Grija ca in weekend e plin de camioane care taie curbele.

 

La Buc-Rucar-Bran-Predeal sunt vreo 15 km mai nasoi intre Targoviste si Rucar (daca o iei pe Targoviste), pe Pitesti nu stiu cum e....si mai e o bucata nasoala intre Bran si Rasnov, pe care se si lucreaza si au decopertat aia gropile mai rau.

In rest, giugiuc, numa' bun de topit gume :P

 

Eu in week-end sunt la un botez, deci pauza plimbari

» Post actualizat in 11 May 2015 10:17

@GBV

 

Stiu ca TL-ul ala cand a fost inmatriculat prima oara avea si un suport de topcase, a ajuns la tine cu el? sau fara?

Editat de MotoRocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@GBV

 

Stiu ca TL-ul ala cand a fost inmatriculat prima oara avea si un suport de topcase, a ajuns la tine cu el? sau fara?

Da au ajuns la mine,dar le-am vandut pe amandoua in a 3 a zi de la cumparare.

Suportul a ajuns pe un zzr si topcaseul de 52l pe un vstrom.

 

 

Pentru doritorii de VTR,se pare ca fosta mobra inca traieste!!!!!!!!!!!!!!!!:

http://olx.ro/oferta/vand-honda-vtr-1000-ID3SHZU.html#035fdf6d92

Daca are numerele in regula,sariti pe ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ziceai ca a fost facuta pachet?

 

La banii astia ma indoiesc ca mai e in toate mintile ei...

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ziceai ca a fost facuta pachet?

 

La banii astia ma indoiesc ca mai e in toate mintile ei...

Am fost invormat gresit se pare....

 

Cand a plecat de la mine era ok:carburatie facuta cu 1 luna inainte,buji iridium,filtru aer schimbat,placute fata la fel noi,releul de incarcare schimbat

Ar fi trebuit sa fie refacuta furta fata pentru ca era cam barca....Nu curgea,dar nici nu era cum trebuie.

Posibil sa nu fie in regula la acte

Si acum imi aduc aminte de evacuarile alea :tempted: .

Care e interesat,poate sa dea un telefon,cine stie.De preferat sa fie fie din bucuresti,asa poate o mai revad si eu :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...