Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

Bai, deci nu se poate, frate, in felul asta... VTR-ul e ca o pietricica-n prezervativ!!! Am dat azi o tura scurta pe Buc-Oltenita-GR-Buc si la dupa ce trecusem de Uzunu, mergea baiatul cu 220, poc, se aprinde becul la 130 km de la ultimul plin... "Ce plm o fi consumat in halul asta cu nu am chitait-o prea mult? N-are nimic, in vreo 20 km am benzinarie si alimentez" Oha!!! Am mai facut fix 9 km de cand s-a aprins becul si am ramas intr-un giratoriu din ala... Se dusese benzina de numa'-numa'. "Cum dracu'?", ma intrebam eu nedumerit, pe rezerva daca-i dau odata cox, suge tot ce-i in rezerovr??!?! Tragem pe dreapta, rezervorul secat... Mai sa fie... Ma dau jos, hop benzina pe motor. Pe sa, pe cizma stanga, pe toba de pe dreapta.... Mirosea serios a fara plumb de 95. Eheee, stai ca nu-i a buna. Baiatul cu care eram si tasnise spre benzinarie sa aduca la prost o sticla de gaz. A venit in 10 min, dar stai ca nu-i a buna. Desfacem rezervorul, se mai opreste un baiat cu un Intruder de 1800 sa vada daca poate ajuta, dau rezervorul jos... si... si... si... S U R P R I Z A !!!!! Un cacatel de surub ce prinde robinetul de benzina de rezervor se desfacuse si l-am pierdut pe drum. Si pisa bezina pe acolo la greu. Punem un surub de carena de pe Suzuki-ul colegului, punem rezervorul, hai sa-i futem o proba inainte sa ne urnim. La o prima vedere nu curgea, dar cand am inceput sa o accelerez, tot curgea benzina... Surubul era prea lung si nu strangea bine! Scoate iarasi benzina din rezervor (sunt patit, merg intotdeauna cu furtun la mine :) ), m-am chinuit pana am scos un surub de la carena spate si am reusit sa prind calumea robinetul ala. A durat cam 45 min - o ora toata tarasenia asta, suficient cat sa-mi phuta directia. Pe de o parte eram nervos ca mi-a stricat bunatate de plimbare si in ultima vreme am patit numai nimicuri din astea de-mi scot peri alb, pe de alta parte ma bucuram ca a fost doar cu rahat de surub si am putut pleca mai departe. Asa ca, de nervi, dinainte de Adunatii Copaceni am mers incet, numai cu 100, asa, de-al dracu! Iar ma mananca palma sa updatez anuntul de pe OLX :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

poate d-aia iti consuma tie asa mult... pierdeai benzina pe drum :D

chchitele astea te fac sa te atasezi de ea.... creeaza amintiri care in retrospectiva sunt placute si poveste cu haz despre ele :) ca la un IJ sau o nepra :crack:

 

in alta ordine de idei: Before & After.

mai am sa-mi vina supoertul de topcase si BASTA

 

post-9738-0-95598200-1431782824_thumb.jpg

Editat de MotoRocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dar daca voiam amintiri placute, imi luam, cum zici tu, Nepra. Asa, am vrut un motor sa ma sui pe ea si sa merg... Nu sa stau pe marginea soselei si sa repar la ea tot felul de cacatisuri... :(

Clar, urmatoarea motocicleta nu va mai fi una cu proprietar roman! Romanii sunt saraci si de asta piata e asa cum e. De fapt, motocicletele se vand pe 3 lei sau nu se vand, nu din cauza pietei, ci din cauza motocicletelor, ca-s numai gioarse, numai cazaturi, numai rupturi si reparate pe genunchi. Chiar si cand ai bani si vrei sa iti iei ceva calumea, tot de naspeteuri dai/ai parte. Putine sunt acelea care chiar isi merita banii.

 

 

Tu ce ai facut la motocicleta, ca nu-mi dau seama?!?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LOL!

 

Da boss, l-am pus :) , dar n-am apucat sa umblu noaptea cu ea sa imi dau seama de imbunatatire.

 

In alta ordine de idei, am dat o tura prin pod si mi-am adunat ce chei aveam dubluri si o sa le iau la motocicleta :) , am de la 6 pana la 19. O sa imi fac o trusa calumea de scule, cu suruburi de rezerva, becuri, soricei, tot ce trebuie. Cred ca in curand o sa incep sa ma uit si eu dupa un top case :), o sa arade mizda rau de tot cu capac monopost si topcase.

 

Luni ma duc la Patrick sa-mi schimb placutele pe fata, sa-mi puna kitul de reparatie pentru pompa de frana fatza si sa imi montez crash-padurile


» Post actualizat in 16 May 2015 18:03

In alta ordine de idei, uite ce a aparut pe la baietii astia din CJ

 

http://www.motomus.ro/motociclete/motociclete-second-hand/d2172#!prettyPhoto

 

plm, azi iar m-am trezit mergand cu 240. Pleci si tu ca omul intr-o depasire, te apleci putin pe rezervor si hop, cand te uiti la vitezometru.. 200.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai Metal, imi pare maxim de rau pt "distractie", azi fuse si-o zi placuta. Robinetul ala cu vacum incorporat e o alta mizerie marca honda (not hatin'). eu azi am "servisat" ca sa fiu mai plastic, frana spate: mai precis, nu e nimic in neregula dar nu face presiune pe etrier desi pompa-ti rupe ficatii. asa am mai patit la pompa de ambreaj: dat la maneta ca tampitu' cateva ore, cu aerisiri si tot tacamu', lasat motorul la garaj in spume si injuraturi, ca sa vin o sapt mai tarziu, sa fac doua compresii si sa mearga snur ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Topcase-ul oricat de urat e, e bun la drumuri mai lungi de 500 km.

Ducatiul ala e dinainte de 2000, eu nu prea m-as baga la Ducatiuri facute inainte de 2000... sa nu dai din lac in putz

 

SV-ul ala de-am pus sapt trecuta poze cu el a devenit si el negru mat :D

 

19619_10200581712180544_8549038294348943

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SV N-ul ala chiar e misto. Si motorul e frumos pe el, e destul de puternic, trage liniar, pozitia e ok la drum, numai ca saua aia nu e deloc pe gustul curului meu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am terminat si eu cu mecanica la VTR, l-am pornit duminica, am dat o tura scurta ... :) un mare zambet pentru cum suna V2-ul ala, cum stai pe ea si cum pleaca de pe loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam asa e Rocker: o iubesti pentru ciclistica, cutie, cum trage ca o scroafa sportiva ... o urasti pt ca e honda :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit, am terminat si eu cu investitiile majore pe anul asta :) Am rezolvat si frana fata, si crashpadurile... gata. Ar mai fi suspensia fata, dar despre aia vorbim la iarna. Maine o iau din service, sunt curios cum o sa se simta cu cauciucurile noi, cu placute CL si kitul de la pompa de frana inlocuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Placutele nu erau deloc ce trebuia (SBS-uri de doua sezoane - nu mi-au placut de la bun inceput) si pompa de frana, chiar si la modul cel mai pretensionat, cand strangeam maneta, imi prindea manusa. Si cum nu cred ca i s-a umblat vreodata la pompa, am zis sa ii schimb garniturile, vedem ce se intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca neste furtune o sa caut si eu curand, care de unde ti-ai luat si la ce cascaval?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asadar, cu crashpaduri arata misto :)

 

Placutele sunt calumea, franele sunt ceva mai ferme, se simt ca musca mai tare din discuri. In schimb, desi s-a umblat la pompa de frana, daca strang tare de ea si e setata pe 2-3, imi prinde degetele intre maneta si manson. Trebuie sa merg cu ea setata la 6 - asta pentru cine are manete de frana din alea scurte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mie mi se pare molicica dar nici chiar ca la tine, eu tin la jumate maneta si cand strang mai raman cam 2-2.5 cm pana la maner...oricum nu-i stres, strangi mai tare daca e....

 

CB500-ele soatei are frane mai bune ca VTRul :crack: ...adica desi are un singur disc, maneta e tare si ferma si musca al dracu de bine...DAR, e CB500 d-ala de "Made in Italy" si are frane Brembo pe ea.

 

pune si tu o poza cu capecele alea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bah frate, la mine franele au fost cele mai injurate din tot ce am mesterit la mobra; da' stiu ca rup discu' numai daca le antrenez nitel. Pana la jumatea cursei e deja "la blana"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...