Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

De acord cu MotoRocker (desi sunt hater de Honde), nu e chiar prafu' prafului. Cum spunea si Metal, depinde si la ce o folosesti si cum o intretii. Rocker, e bine ca te-ai uitat la aspectele mecanice inaintea celor estetice, pentru ca majoritatea isi iau mobre considerand taman invers. Si-apoi vin pe forum si se plang ca-s modele de rahat, ca gasesc bucati de cuzineti in baie, ca-s franele sau furcile nu stiu cum ... a mea cand am luat-o era foarte neglijata, dar mecanic vorbind, fara probleme. La cum am servisat-o probabil ca nu va mai avea nevoie de interventii mult timp de acum incolo, deci daca n-o vand (asa cum ne-ai urat tu :)) ) nu vad de ce m-as plange de ea.

Mai nou i-am facut CCT-uri manuale pe care sper sa le montez weekend-ul asta si cam asta ar fi. Daca nu am omis ceva la revizia pe care am facut-o mai mult decat batraneste, cred ca mobra asta o sa mearga mult si bine. Plus ca am schimbat tot ce nu mi-a placut cum era facut de fabrica

Cred ca fiabilitatea superioara a HONDA e un mit de c%$@t care vinde fraierilor. Mi se pare la fel de fiabila ca si alte marci japan, cu conditia sa fie intretinuta/exploatata corespunzator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Treaba rau de tot cu topcase. Cat te-a costat toata distractia si pune linkuri si aici, sa ramaie.

 

Daca n-o vand pana la jumatatea lui iulie, cand vin din concediu, ii pun si eu ca vreau sa fac niste drumuri vara asta si parca nu m-as chinui cu rucsacul in spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt ca aveam deja topcase + placa ramase de la Bandit am cautat doar suport, si cel mai ok mi s-a parut asta

 

http://www.polo-motorrad.com/en/monorack-f-topcasetrager-honda-vtr-1000-f-ohne-querplatte.html

 

normal ca suportul nu era ca in poza, se termina fara prinderile alea cu gauri, doar cioturile...asa ca a trebuit sa comand si asta

 

http://www.polo-motorrad.com/en/verbindungs-set-z890-f-trager-fur-monorackplatte-m2-m3.html

 

....dar daca nu ai topcase si placa, sau ai topcase Givi, e mai bine sa comanzi direct asta:

 

http://www.polo-motorrad.com/en/monorack-f-topcasetrager-honda-vtr-1000-f-fur-monokey.html

 

e acelasi suport cu ale meu, numai ca vine cu tot cu prinderi si placa in acelasi pachet, pregatit pt Givi

 

topcaseul si placa lui le-am luat in 2011 cu 260 de lei si sunt Moto Detail/SHAD... cumva asta e urmasul lui:

 

https://www.louis.de/artikel/moto-detail-top-case-inkl-adapterplatte-48l/10029200?list=34590388

 

iti recomand sa-l iei pregatit pt Givi, ca topcase Givi gasesti SH la greu la noi...

 

adica asta

 

http://www.polo-motorrad.com/en/monorack-f-topcasetrager-honda-vtr-1000-f-fur-monokey.html

+ un topcase Givi SH de la noi

» Post actualizat in 29 May 2015 21:04

PS: Le-am comdandat prin MyMoto, s-au miscat repede bajetii


» Post actualizat in 30 May 2015 08:33

Motorocker: am avut-o la vanzare in 2013 chiar si la 1800. Functiona impecabil, si se pisa pe VTR , TL si SV din orice unghi (culmea,chiar si la consum). De frana,ciclistica, nu mai zic, n-are rost.

 

In afara de niste zgarieturi pe carene si pe bot, in rest tehnic n-aveai ce sa-i reprosezi... Si tot nu se dadea. Ca lumea cauta VTR sau TL :) (si nici pe alea nu se dadeau bani)...

 

(era fabricatie 2002 cu motor 2003 (practic identic), injectie,2 harti pe EPROM (in ECU),etc etc etc)

 

Da ma, da RSV-ul e din alta categorie....VTR/TL/SV sunt sport touring....RSV-ul e sport pur, cam din aceeasi gama cu SP1/SP2 si Ducatele mari.

Cre'ca a ta nu s-a dat, sau se dadea pe bani putini pt ca lumea la noi fuge de italience.

 

Cred ca fiabilitatea superioara a HONDA e un mit de c%$@t care vinde fraierilor. Mi se pare la fel de fiabila ca si alte marci japan, cu conditia sa fie intretinuta/exploatata corespunzator.

 

Nu e un mit...sau cel putin, nu a fost, pe vremea cand se cauta fiabilitate mobrele Honda erau fiabile (din anii '60 pana spre sfarsitul anilor '90). Acum se fac mobre sa tina maxim 10 ani, cu materiale proaste, electronica la greu si marketing din plin.

Daca te uiti la CBR-urile vechi, la CB500 / CB750 / CB1000, Africa Twin/Transalp, Dominator, Goldwing etc...toate mobrele astea au fost f fiabile...nu neaparat mult mai fiabile restul ....ca toate mobrele vechi japoneze erau fiabile (si aici am in minte motorul SACS de la Suzuki, care chiar e bullet-proof)...numai ca Honda folosea materiale mai bune, mai scumpe si finisarile erau mai atente + ca nu fortau motoarele cum facea Kawa de ex...

Si BMW era privit ca un monument de fiabilitate...dar acum au dat chix la greu, sa faci recall la modelele 1200 fabricate in perioada 2004-2014 din cauza unui rulment e de chacat dar asa se intampla cand 80% din mobra e ansamblata din piese facute in China.

 

Ca top al fiabilitatii din ce am observat eu la japoneze facute pana in 2000:

1. Honda/Yamaha

2. Suzuki

3. Kawasaki

 

dar depinde si de model si categorie...si mai ales de utilizator.

dupa 2000 toate sunt la fel de stricacioase si fiabile

 

iar la europence inainte era:

1. BMW

2. Ducati/Triumph/Ktm

3. Restul italiencelor.

 

iar acum e

1. Ducati/Triumph/Ktm

2. Bmw/restul italiencelor.

 

Oricum, sunt sigur ca daca a fi luat ORICE mobra de noua (japoneza sau europeanca) si intretinuta strict cum zice manualul (chiar si aberatiile) si nu o "trageai prin coor" nu existau diferente de notat in fiabilitatea lor.

 

Asta toamna cand cautam mobra am fost sa vad un SV1000S, fabricat in 2007, luat de nou de la reprezentanta Suzuki din Romania, primul proprietar, accesorizat binsor (parbriz, suport+topcase, suporturi+genti laterale, bricheta etc) facut pt touring cu 20.000 de km pe bord.... mobra aia arata JALNIC!!!! cred ca avea uleiul in ea din 2008-2009, pisa pe la simeringul schimbatorului, ii batea ambreiajul in draci, zornaia distributia, placute pana la fier, etrierii pareau blocati, plangeau furcile, lantul era intins la maxim si fff larg, gumele vai mama lor...iar TOT ce era de plastic, daca dadeai cu unghia pe ele, se crapaceau/dezintegrau. Era asa de pacat incat imi venea sa-l sunt pe individ si sa-l injur de morti la cum a tras prin kur mobra aia (o vindea printr-un gigi-intermediar)...cre'ca timp de 7 ani, a stat numai in ploaie/zapada/soare si dupa garantie n-a mai pupat service nici macar pt ulei...doar forja si batjocorire.

 

Acum...cum pot sa judec eu SV1000S-ul ca model dupa ce am vazut mobra aia, n-am cum, factorul "uman" cantareste f mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e un mit...sau cel putin, nu a fost, pe vremea cand se cauta fiabilitate mobrele Honda erau fiabile (din anii '60 pana spre sfarsitul anilor '90). Acum se fac mobre sa tina maxim 10 ani, cu materiale proaste, electronica la greu si marketing din plin.

Daca te uiti la CBR-urile vechi, la CB500 / CB750 / CB1000, Africa Twin/Transalp, Dominator, Goldwing etc...toate mobrele astea au fost f fiabile...nu neaparat mult mai fiabile restul ....ca toate mobrele vechi japoneze erau fiabile (si aici am in minte motorul SACS de la Suzuki, care chiar e bullet-proof)...numai ca Honda folosea materiale mai bune, mai scumpe si finisarile erau mai atente + ca nu fortau motoarele cum facea Kawa de ex...

Si BMW era privit ca un monument de fiabilitate...dar acum au dat chix la greu, sa faci recall la modelele 1200 fabricate in perioada 2004-2014 din cauza unui rulment e de chacat dar asa se intampla cand 80% din mobra e ansamblata din piese facute in China.

 

Ca top al fiabilitatii din ce am observat eu la japoneze facute pana in 2000:

1. Honda/Yamaha

2. Suzuki

3. Kawasaki

 

dar depinde si de model si categorie...si mai ales de utilizator.

dupa 2000 toate sunt la fel de stricacioase si fiabile

 

iar la europence inainte era:

1. BMW

2. Ducati/Triumph/Ktm

3. Restul italiencelor.

 

iar acum e

1. Ducati/Triumph/Ktm

2. Bmw/restul italiencelor.

 

Oricum, sunt sigur ca daca a fi luat ORICE mobra de noua (japoneza sau europeanca) si intretinuta strict cum zice manualul (chiar si aberatiile) si nu o "trageai prin coor" nu existau diferente de notat in fiabilitatea lor.

I've got stucked to the '90s :))) Remarca mea la fiabilitate este strict legata de faptul ca nu mi se pare Honda mai fiabila decat alte marci japan, iar daca au ales sa le faca mai putin fiabile, macar sa nu se mai prevaleze de chestii pe care le faceau in trecut si nu le mai fac acum.

 

In alta ordine de idei, mi-am vopsit carenele si-n 2 sapt sper sa fiu la Seawolves; se mai baga cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poze!!!

n-au iesit asa cum ne asteptam dar, soon to be pics. Am tras tare ca anul asta chiar vreau sa ajung pe la ceva intalniri :) e si vremea mai promitatoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, mi-am vopsit carenele si-n 2 sapt sper sa fiu la Seawolves; se mai baga cineva?

Hai cu pozele alea sau iti place sa ne tii in suspans!?!?!?1

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai cu pozele alea sau iti place sa ne tii in suspans!?!?!?1

 

:)

:)) hai sa vad ce asamblez maine la ea; sper sa nu ploua

 

Daca nu o vand (ca se tot roaga un prieten la dzeu sa nu gasesc cumparator ca s-o cumpere el ca-i place :)) ) si voi avea timp si chef, o voi modifica intr-un fel de viziune a mea

» Post actualizat in 06 Jun 2015 21:44

dupa cum am promis niste imagini cu scroafa proaspat coafata: before and after

 

 

post-45894-0-24357200-1433627052_thumb.jpg

post-45894-0-77282300-1433627056_thumb.jpg

post-45894-0-31581100-1433627064_thumb.jpg

post-45894-0-89394100-1433627069_thumb.jpg

post-45894-0-03315900-1433627074_thumb.jpg

post-45894-0-65549300-1433627079_thumb.jpg

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mama-mama, Roni, daca mai insisti un pic pe ea ai putea sa o faci ca scoasa din MadMax :) Cred ca ar merge bine cu niste textila din aia termoizolanta pe galerii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gand la gand. M-am conversat cu Garcya pe tema benzii thermo dar din pacate am avut o perioada full si n-am apucat sa-l sun (scuze Garcya, sun cat pot de repede)

Culoarea e calumea, e facuta la comanda, doar ca la carene ar mai fi de facute ceva retusuri. we shall see

de mers merge ceas acum; nush cati sunt mandri de mine la mecanica da mie-mi creste inima cand ma vad in oglinda :))))

 

TIPS - pentru CCT-ul cilindrului din fata, ca alea crapa primele mai des din cauza lipsei de ungere: eu am desfacut surubul-capac si am turnat o seringa de ulei pana a dat pe dinafara. Poate ajuta, eu cred ca prelungeste viata intinzatorului.

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi poate spune cineva ce diametru are electroventilatorul la Vtr ?

ochiometric, cam 20-25 cm

 

cat de mult/greu e de desfacut pentru o simpla verificare a intinzatoarelor de la distributie?

spatele e simplu ca ai loc si e vizibil. Pe fata cam ai de demontat daca nu te descurci prin lateral

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 zile + 1.100 km intre care vreo jumate pe curbe

...spre sfarsit se resimteau bucile si incheiturile la maini...mai ales la viteza mica - in rest, giugiuc: manevrabilitate, putere, confort la vant, topcase+tankbag nici nu se simt. Consum: 6/100 (A : 150-170/h, DN/E - 110-140/h, Loc:70-90/h)

 

mai vreau!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 zile + 1.100 km intre care vreo jumate pe curbe

...spre sfarsit se resimteau bucile si incheiturile la maini

Pentru dos,merge refacuta saua:latita,inaltata si adaugat niste gel pe partea superioara iar pentru maini,poti sa anulezi semighidoanele si sa pui unu asemanator fazerului(spre exemplu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am bagat azi vreo 60 km prin oras. Credeam ca mi se topesc bucile!


» Post actualizat in 09 Jun 2015 15:10

MotoRocker, hai cu poze :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 09 Jun 2015 15:10

 

MotoRocker, hai cu poze :)

subscriu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am cine stie ce poze....pun ce s-a facut cu telefoanele, mai am cateva pe o sapuniera dar inca nu le-am copiat

traseul a fost: Buc - Pitesti - Rm Valcea - Sibiu - Copsa Mica - Blaj - Jidvei - Blaj - Jidvei - Salina Turda - Blaj - Jidvei - Tarnaveni - Medias - Sighisoara - Brasov - Cheia - Buc

 

11406993_10200674305175311_3294514138245

 

11390042_907850985941704_529188902652263

 

11401057_907939712599498_668610633499728

 

11406430_908342439225892_408454775732751

 

11390002_847672061978500_725398545360477

 

11406976_10200680207762872_8570915986385

 

11407254_908404299219706_913071256817782

 

11390097_908426942550775_299152049395394

 

11407034_908476495879153_581846597981712

 

11391772_908476992545770_252277348990264

 

11407298_908476959212440_162027011468054

 

A fost ok organizarea la Blaj aLive, cea mai ok de la cate festivaluri am fost pana acum, nu se statea deloc la cozi

 

misto concertul Dubioza Kolektiv si Manu Chao

 

10417767_908482959211840_324580515405101

 

10363819_908502022543267_454667377209483

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roackere, cum te descurci cu folia mata? Nu se pateaza/intinde/rupe?

Cat costa pe la voi un colantat moto?

 

In poze arata fain ambele motoare, in realitate arata la fel de bine folia? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe VTR stiu ca a fost vopsea standard negrul mat la modelele de dupa 2001.

 

Nu merita sa pui colant pe ea, mai mult te chinui, cred ca iesi mai bine cu vopsitul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe VTR stiu ca a fost vopsea standard negrul mat la modelele de dupa 2001.

 

Nu merita sa pui colant pe ea, mai mult te chinui, cred ca iesi mai bine cu vopsitul.

 

mai ales ca daca te pricepi catusi de putin si mobra nu are are defecte (indoituri, crapaturi, rugina, etc), ai nevoie doar de cateva foi de smirghel de apa si 3-4 sprayuri de negru mat, doar sa fie de calitate si sa stii sa dai cat ce cat cu fâsu.... ai de facut carenele, codita si rezervorul, negru mat nu-i o culoarea greu de dat, riscul sa "gazezi" e aproape inexistent si 2-3 maini sunt de ajuns peste vopseaua veche, dar repet, tre' sa fie spray/vospea de calitate, nu d-ala la 15 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...