Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Frana e la fel... chiar si dupa ce au fost desfacuti etrierii si curatati calumea. Nu am stat sa vad cum se miscau pistonasele, dar nu s-a simtit mare lucru. Ar mai fi de umblat la garniturile de la etrieri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand ai servisat etrierii,ai verificat fiecare pistonas in parte?Cum se miscau?

 

Pai si ce ma-sa le-ai facut?

:) servisat = desfacut tot (pompe frana si ambreaj, etrieri, furtune). curatat interior pompe, scos pistonase, curatat depuneri, curatat orificiile de alimentare/presiune/comunicante, verificat simeringuri, sters pistonase sa-ti faci freza-n ele, uns cu DOT4 si reasamblat.

Durerea mare la pompele alea este ca-s gandite cu cooru' si se aerisesc greu, sau tre sa le amorsezi pana sa le repui pe motor (eu cel putin nu pot gasi o alta cale)

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acum ma oftic.. am avut o pompa de frana de R1 completa, cu tot cu bidonas si maneta - o pusesem pe Fazer mai demult -, si i-am dat-o cuiva, ca o tineam de pomana prin acasa... Cred ca o sa fac artificiul asta cat de curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca idee, din ce m-am mai uitat pe net, Brembo is gandite cel mai interesant (nu doar ca sunt un nume mare pe piata)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CB500-ele soatei are frane mai bune ca VTRul :crack: ......... are frane Brembo pe ea.

 

Eu n-am zis degeaba :P

 

Are frane brembo, cu un singur disc pe fata, placute goldfren si e la fel de grea....dar am impresia cel putin daca nu asa e, ca musca mult mai bine. Franele pe ea n-au fost servisate complet niciodata, doar lilchid nou, aerisire si placute.

Nu mai zic comparat de Bandit, care avea frana si mai slaba ca VTR-ul, dar se stie ca inafara de GSXR, franele pe Suzuki-s mediocre.

» Post actualizat in 21 May 2015 08:47

pai si ce rost mai au capacele?

 

de unde le-ai luat cat a durat si cat au fost??? buloanele nu capacele...

 

tot ce am gasit eu sare de 130-150 de euro...

Editat de MotoRocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu au fost scumpe, nu mai stiu, 200 de lei, 200 si umpic, cu tot cu tija de prindere. Mi le-a facut repede, in nici o saptamana. De montat, le-a montat Patrick.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant la modul de bine sau rau? :)

Interesant in sensul bun: simple si eficiente.

Capacele alea de motor (cele din carbon) nu tin caldura mai mult decat trebuie? Arata foarte calumea si mascheaza si logo-ul honda :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roni, ca sa-ti treaca de Honda, ia-ti un CB500, consum mic, manevrabila, fiabila in draci si usor de surubarit (schimbi filtrul de aer si bujiile in 5 min, si nu exagerez) dar e ca si cum ai merge cu juma de VTR :P


» Post actualizat in 21 May 2015 12:34

PS: Voi cat aer bagati in gume? cat scrie pe bascula?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i cam moale?

 

eu la drum lung pun 2.3-2.4 fata si 2.7-2.8 spatele, mai ales ca de obicei e si mandra in spate (pe bascula aparatoarea la lant scrie 2.5 fata si 2.9 spatele)

 

poate d-aia scot eu consumul ala de 5.5 - 6.6 :crack: ca fac gumele tzeava

 

eu am si Michelin PP-uri si astea au carcasa moale si elastica fata de Dunlop si Pireli

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

moaaamaaa..... :baubau: :duel: stai sa iesim impreuna sa dam o linitua, de preferat serpuita

 

mi s-a mai spus ca din cauza mersului scot consumul mic, dar nu de batranica, ci ca merg " cu viteza dar prea liniar si constant" :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)))

 

Pai asa mi-a scos si mie 6 - am tinut toata autostrada spre mare numai cu 110-120. Era noapte, era liber si aveam si limitatorul de viteza-n spate. In schimb, la intoarcere a fost prapad, sub 200 n-am lasat-o :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar 110-120 pe A nu, dar nici peste 200 constant :P si nici sacadat/bruscat (eu, colegii cam da)

 

 

VTR - 6/100 km

TL - 6.5/100 km

SVN - 6.8/100 km

SVS - 7/100 km.

 

Ca viteze 140-150 constant pe A3, cu sprinturi pe la 180-240. Pe DN1 pana pe la Comarnic 120-140, in localitati maxim 90. Pe curbe (pana ruta Comarnic-Predeal- Bran-Campunlung) gumele la cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roni, ca sa-ti treaca de Honda, ia-ti un CB500, consum mic, manevrabila, fiabila in draci si usor de surubarit (schimbi filtrul de aer si bujiile in 5 min, si nu exagerez) dar e ca si cum ai merge cu juma de VTR :P

clar, o fi si CB500 ala facut de suzuki ceva :))

In alta ordine de idei, peste 3 saptamani e Seawolves party. Va bagati careva la o pletoseala, somn la cort, roackereala si bere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a ajus o viata intreaga de rockereala si betivaneala :))

 

Eu duminica as vrea sa dau o tura pana la mare, la dus pe drumul vechi si intoarcere pe autostrada. Daca nu se leaga marea, bag un Targoviste-Rucar-Bran-Paraul Rece-Valea Prahovei


» Post actualizat in 25 May 2015 11:13

De weekendul asta.

post-20786-0-51587700-1432552430_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma...culorile alea nu-s cam suprasaturate?

 

 

pt GBV

 

For the year 2001, the VTR receives a host of improvements intended to broaden its range of enjoyment and provide better adaptability to longer riding distances and more touring-oriented applications.

Increased Fuel Capacity

Since its 1997 debut, Honda’s VTR1000F Sport Touring model has carved a strong reputation amongst weekday commuters, weekend scratchers and holiday tourers. Alas, it’s Achilles heel for touring riders has been its fuel range, ideal for day to day riding but limiting for some longer distances. To broaden the Firestorm’s range of long-distance riding enjoyment, several fundamental changes were made to its design to improve its level of comfort and touring convenience. First among these was a major increase in the fuel tank’s size. Now able to hold 19 litres of fuel—an increase of three litres and a slightly larger profile —the Firestorm offers a greatly extended range of riding distance between fuel stops.

New riding position

Complementing the Firestorm’s extended range, a more relaxed riding position for increased comfort on long-distance and around town riding has been adopted. The clip-on style handlebars have been raised by 15.6mm and angled upward approximately 7 degrees for a slightly more upright posture, better for long hours on the road.

Slender looks

The new Firestorm also features a compact and stylish new set of multi-reflector indicators that provide a high visibility flash while featuring a smaller, new angular design that distinctively complements its sporty good looks.

Engine tweaks

The VTR1000F Firestorm’s high-powered 90-degree V-twin engine has won instant renown for providing strong, exhilarating performance coupled with superb reliability. For 2001, the engine received a detailed inspection of all the components that factor into its performance equation, which resulted in small but significant modifications made to such points as its carburettor and ignition settings in the interests of smoother, more responsive performance.

New colour and graphics

The Firestorm’s graphics have been completely changed for 2001, with a prominent Honda Wing mark now installed proudly on its fuel tank. Its VTR mark and Firestorm name now appear together on both sides of its sleekly designed half-fairing, and the Honda logo is now prominently displayed at the rear of its tail cowl. Its lightweight, sportily designed triple-spoke wheels now feature a glistening new black finish to beautifully complement the Firestorm’s brilliant colours. Carrying over from the previous year are the same bright red that has defined the Firestorm’s high-spirited performance since its first debut, and a light and pearlescent yellow. The new addition for the year is a deeply exotic metallic Lapis blue that shimmers like an evening sky to temp one with a beckoning call to ride, and ride

Sharper handling

To ensure the Firestorm delivers top handling and performance over the widest range of riding conditions, its front forks were modified slightly to provide smoother damping operation at initial compression for more precise control.

Lightweight New Instrument Panel

One of the biggest changes to the new Firestorm can be seen the instant one sits down to ride. Its slim and stylish new instrument panel features a new tachometer and speedometer layout, with a white-face tachometer prominently positioned at the top of the compact unit, and a black-face speedometer appearing to be partially hidden under its dial. To the right is a large, all-new liquid crystal display (LCD) that provides instant readout of such information as the time, coolant temperature, fuel reserve, odometer and dual-setting trip meter. Positioned for easy view are the usual indicator lights in a row under this new display.

New Honda Ignition Security System (H.I.S.S.)

One of Honda’s most recent innovations in the fight against motorcycle theft—and now included on the new 2001 VTR1000F Firestorm—is the Honda Ignition Security System, or H.I.S.S. for short. This advanced anti-theft ignition system features a special electronic interlock that prevents the engine from being started by any other key than the two originally supplied with the motorcycle, each of which features a special coded chip implanted in its plastic grip. When the coil antenna built into the ring surrounding the upper edge of the ignition switch detects the presence of an encoded key, it transmits the key’s unique code number to the ignition system’s electronic control unit (ECU), which instantly checks the number against either of the two codes it is programmed to recognise. If the code matches, as indicated by the lighting of a corresponding LED built into the Firestorm’s new meter panel, the engine can be started normally. However, if the key code does not match the ECU’s programmed code number, even if the key is otherwise identical and turns the switch, the ignition remains disabled and the engine cannot be started. Since the engine is disabled at the heart of its ignition system, it cannot be bypassed by either hot-wiring the ignition or exchanging the ignition switch module.

H.I.S.S. Indicator Light Operation

The H.I.S.S. system is instantly engaged when the ignition key is switched off and removed, and its panel-mounted indicator light continues to blink once every 5 seconds for a period of 24 hours to visually ward off potential thieves, After this period, the light automatically switches off, although the system remains fully active.

While the Firestorm’s anti-theft ignition system cannot protect the motorcycle against every possibility of theft, it does effectively prevent the motorcycle from being ridden away—one of the most common occurrences—thus making it more difficult and time-consuming to attempt to steal. A bright yellow diamond-shaped H.I.S.S. sticker placed on top of the Firestorm’s fuel tank clearly indicates to potential thieves and joy-riders the presence of this highly effective new system, and will hopefully convince them to give up and look elsewhere.

Compact New Battery

The Firestorm’s powerful, maintenance-free (MF) battery has also been changed to a new ‘wet-type’ that not only provides strong, reliable output for its small and lighter size, but also holds its charge longer than the ‘dry-type’ battery that it replaces.

The VTR1000F continues in it’s fine tradition of providing a superb torquey V-Twin heart in a chassis designed to answer a sport-touring rider’s every need from day to day commuting, to the occasion track day as well as long distance touring. In contrast to the increasing trend toward uncompromising sheer sports machines, the new 2001 VTR1000F expands and satisfies the meaning of the true universal motorcycle.

SPECIFICATIONS VTR1000F FIRESTORM (ED-type)

Engine Liquid-cooled 4-stroke 8-valve DOHC 90˚ V-twin

Bore 180; Stroke 98 180; 66mm

Displacement 996cm3

Compression Ratio 9.4 : 1

Carburettors 48mm slanted flat-slide CV-type x 2

Max. Power Output 110PS/9,000rpm (95/1/EC) (81kW/9,000min-1)

Max. Torque 9.9kg-m/7,000rpm (95/1/EC) (97Nm/7,000min-1)

Ignition Computer-controlled digital transistorised with electronic advance

Starter Electric

Transmission 6-speed

Final Drive ‘O’-ring sealed chain

Dimensions (L180; W180; H) 2,050 180; 710 180; 1,155mm

Wheelbase 1,430mm

Seat Height 810mm

Ground Clearance 135mm

Fuel Capacity 19 litres (including 3.5-litre LCD reserve)

Wheels Front/Rear Hollow-section triple-spoke cast aluminium

Tyres Front 120/70 ZR17 (58W) (Radial)

Rear 180/55 ZR17 (73W) (Radial)

Suspension Front 41mm H.M.A.S. cartridge-type fork with adjustable spring

preload and rebound damping, 109mm axle travel

Rear Pro-Link with preload and rebound damping-adjustable

gas-charged H.M.A.S. damper, 124mm axle travel

Brakes Front 296 180; 4.5mm dual hydraulic disc with 4-piston callipers

and sintered metal pads

Rear 220 180; 5mm hydraulic disc with single-piston calliper and

sintered metal pads

Dry Weight 193kg

Colours Bright Red

Pearlescent Yellow

Metallic Lapis Blue

Available Expected February 2001

 

http://www.autoweb.com.au/cms/A_52966/title_Honda-VTR1000F-Firestorm-Goes-the-Bigger-Distance/newsarticle.html

Editat de MotoRocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apreciez gestul,dar sti(cred) ca nu prea ma mai intereseaza genul asta de motocicleta...

Una peste alta,tot imi sustin ideea ca e doar o mobra de weekend care sta cam prost cu fiabilitatea,consuma destul de mult si are o ciclistica asemanatoare cu o mobra de 250...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce vrei sa faci in weekend :) Ca asa putem generaliza la nesfarsit.

 

Cat despre fiabilitate, ma indoiesc totusi ca sunt asa pacatoase. Afara sunt foarte apreciate - vezi UK. Cred ca doar cele incapute pe mana alor nostri au ajuns niste cazaturi ordinare... Sunt curios a lui MotoRocker cum o sa reziste in timp - motor adus de afara, stare destul de ok, proprietar in Romania destul de grijuliu si cu capul pe umeri. In afara de consumabile nu cred ca ar trebui sa ii faca alte lucruri.

 

Si referitor la consum, eu zic ca e decent pentru o motocicleta de 1000 pe carburatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apreciez gestul,dar sti(cred) ca nu prea ma mai intereseaza genul asta de motocicleta...

Una peste alta,tot imi sustin ideea ca e doar o mobra de weekend care sta cam prost cu fiabilitatea,consuma destul de mult si are o ciclistica asemanatoare cu o mobra de 250...

 

 

Depinde ce vrei sa faci in weekend Ca asa putem generaliza la nesfarsit.

 

Cat despre fiabilitate, ma indoiesc totusi ca sunt asa pacatoase. Afara sunt foarte apreciate - vezi UK. Cred ca doar cele incapute pe mana alor nostri au ajuns niste cazaturi ordinare...

 

Si referitor la consum, eu zic ca e decent pentru o motocicleta de 1000 pe carburatie.

 

Cam despre asta e vb....

Majoritatea motoristilor romani nu-si intretin mobrele cum trebe! Cand cautam in toamna V2 1000cc numai cazane gaseam, de la VTR la TL si SV....si daca nu erau cazane aveau cate o buba ce costa o gramada s-o repari si te facea sa te indoiesti de cum era intretinuta in rest. Ce era ok, era la preturi maricele si pt IT/DE/UK. E cunoscut ca motoristii romani cumpara mobre, merg cu ele pana incep sa ceara bani si atunci le vand, urmatorul posesor tragand si mai tare de ea, cand incepe sa ceara si mai multi bani la fel, o vinde si tot asa...pana ajunge un cazan infect, cu consumabile varza, gume de cand era mamaia fata mare duse la sarme, lichidele daca nu curg sunt varza, "apa" inloc de DOT4, mâl in furci, ulei mai negru ca abanosul schimbat acum 3 ani, antigel H2O 100%, , placute fer-pe-fer cu etrieri semiblocati, deci ce sa mai vb de supape/pastile, bujii, carburatii si distributii...mai sunt si trantite pe toate partile si reparate d-ampulea, eventual doar sa arate bine, nu si sa fie bine.

Care nu sunt asa (si majoritatea sunt intr-un procent sau altul), trebuie ori sa le cauti/astepti mult, ori abia aduse, ori nu la vanzare.

Si atunci cum sa judeci un model de mobra cand la noi sunt numai cazaturi? te uiti pe afara si vezi ce zice lumea, sau citesti un review bine facut (gen MCN)

VTR-ul nu-i chiar o mobra slaba pt genaratia '98-'06...mai ales daca mergi pe una buna.

In UK sunt f cautate si-n afara de intinzatoare (care-i buba la TOATE Hondele) nu prea se plang de altceva...

Cred ca tre' sa stii sa te dai fff bine ca sa "scoti untu'" dintr-un VTR bun si sa zici "Ciclistica e praf, suspensia naspa, frana de 2 lei" ....si nu prea cred ca e cazul.

Pt mine cel putin, comparat cu TL si SV1000 e mult mai manevrabila si fasneata.

Apropos, ciclistica la o mobra de 250 mereu va fi mai buna ca la o mobra de 1000 din aceasi categorie: sa luam un CBR 250R, un 600 RR si un Fireblade:

- intre Brasov si Poiana cel mai rapid va fi 250R

- intre Brasov si Sighisoara cel mai rapid va fi Blade-ul

- 600RR-ul e media intre cele doua...

 

 

Cat despre a mea, adusa intr-adevar din IT, a fost fost oarecum ingrijita si intretinuta, cred ca a fost alergata de cateva ori si pe un circuit de viteza mare, si data tare pe strada, a venit cu guma spate "topita" pe margini, mansoane de spuma, dynojet+filtru sport+tobe sport si suspensiile tzapene, adica f tari, spatele era intarit la maxim (7/7), fata cred ca are ceva arcuri schimbate, ca desi am schimbat uleiul si simeringurile, pe setarea standard de fabrica tot mi se pare (prea) tare/sportiva pt DN-uri....spatele l-am pus la 4/7 si e mai ok....

dar a venit si ea cu niste bube mai "romanesti" asa:

- am un surub la capacul de ambreiaj cam ciudat, cred ca e fwtut filetul acolo si alezat ceva, voi vedea/remedia daca e cazul cand uumblu la amreiaj, deocamdata ambreiajul e giugiuc.

- toba stanga a frecat binisor de bascula la un moment dat (probabil cand au fost montate prima data) italianul a observat si a remediat, nu a mai frecat dar a ramas frecatura aia pe bascula si e urata...bine ca nu prea se vede (buba strict estetica) - am mai marit eu luftul cu niste saibe, sa fiu sigur)

- a venit cu un semghidon de model 1998 (mobra a fost cazuta pe stanga, s-a schimbat totul cu chestii bune <scarita. maneta, pedala. toba>)...sa zicem ca nu-i pot imputa asta fostului prop, putini stiu ca sunt diferite semighidoanele intre '98 si '01 + ca se simte doar la mana, vizual f greu iti dai seama...am gasit la dezmembrari semighidon de 2001 si l-am pus, se simte!

- carena de codita a venit cu una dintre prinderi rupta si prinsa cu soricel, la fel si in partea opusa, nu-i rupta prinderea dar inloc de clips a fost folosit soricel.

- oglinzile aftermarrket, aleia de pe dreapta nu-i mergea semnalul si avea geam de bricolaj decupat pe forma si lipit (ciudat, ca mobra pe dreapta n-a fost tavalita)

 

astea pe langa: zornaiala distributie (rezolvat), un etrier blocat pe fata (reparat amandoi cu kit nou), furca plansa peste placute (rezolvat)

 

Ce ma incanta e ca:

- mobra nu-i hartanita si daca e sa fi fost forjata a fost forjata cu cap

- din 2009/2010 pana in 2014 a cam stat - a venit guma spate DOT 2008 (70%) si fata DOT 2009 (90%), ceea ce explica si etrieru/furca plansa ...pe langa asta, e fab 2001 dar prima inmatric e 2003. (samsaru imi spusese ca e fab 2003)

- trage bine, consuma bine, nu e obosita

Patrick a zis cand a servisat-o ca dupa pastile si starea motorului are maxim 50.000 (32.000 pe ceas) si a stat pe bara in ultimii ani...

Ce nu ma incanta (dar mi-a trecut) e ca la cat am dat pe ea si cat am mai bagat dupa, imi luam un exemplar mai nou si mai bine intretinut din UK/IT/DE...dar trebuia sa merg eu dupa ea sau sa vb cu niste oameni care sa verifice bine, gen fratii Biris...dar asta e, acum stiu ce si cum pe viitor....

 

oricum, am pus-o la punct din toate punctele de vedere, toate consumabilele sunt noi sau in stare buna/f buna (inclusiv gume si lichide), am accesorizat-o pe gustul meu si de acum aduce doar zambate in casca, mai ales pt curbe.

nici daca as vrea n-as putea s-o vand...valoarea ei reala se apropie de 3000 euro, dar piata e la maxim 2.000, d-aia il cert pe Metal ca o da "la pret de CB500", ca si el a turnat bani in a lui.

 

si i-as mai lua crashpaduri ca ale lu Metal da' negre, si o baterie YTX12 (10-12 Ah) ca ea a venit cu un YTX9 (8-9 Ah) no name, cre'ca pusa de samsar...

 

intre timp, conserva cere bani (si sunt si putini) dar nu-mi vine sa-i bag in ea :crack: desi va trebui :(


» Post actualizat in 27 May 2015 14:10

PS: Eu sper sa nu le vindeti : P ...ca raman singur p-aici : (

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu compara VTRu tau cu tlu,ca nu exista grad de comparatie....

Cu toate ca avea furca servisata,tot era nasoala.Probabil din cauza arcurilor si a semeringurilor.

Sa nu mai zic de amortizorul spate.

 

Motorocker,nu ma intelege gresit.Mai sunt eu hater asa cand fac cate o "remarca",dar vtru e o mobra care stie sa faca de toate:de la dat pe roata si mers haotic pana la touring relaxat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi lipsesc: cheie inelara 10-12, imbus 6 si 8 si cheia de bujii. Daca de inelara si imbusuri fac rost usor, cheia de bujii de VTR/Varadero carburat/ Africa Twin se gaseste greu sau deloc SH. Noua e 85 de lei.

post-9738-0-85628000-1432907412_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...