Roni Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 cred ca la chicioare ar merge ceva protectii pe cadru in zona respectiva. In alta ordine de idei, GBV si toti honda enthuziasts, asta este prima si ultima mea honda ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 cred ca la chicioare ar merge ceva protectii pe cadru in zona respectiva. In alta ordine de idei, GBV si toti honda enthuziasts, asta este prima si ultima mea honda ) Cu parere de rau,cam da...recunosc. Urmatoarea mobra va fi Fjru de 1300,deci tot yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Nici pe mine nu m-au atras Hondele in mod special, daca gaseam TL in bani astia, luam fara nici o discutie. Voiam un V mare si cum modelele accesibile ca bani le numeri pe degete si cam toate-s pe acolo, am luat ce a picat. Adica VTR De la Honda cred ca mi-ar placea X11, Hornet 900 si, evident, SP-urile. Altceva nu cred ca mi-as lua, poate doar constrans de finante sau alte motive (gen chilipir adevarat). In rest sa fie la ei acolo ca nu ma incanta cu nimic brandul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 eu de la honda mi-as lua .... un GS 750 de prin '80 si ceva sa-l cafe-resc de sa-i mearga fulgii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 eu SV1000, da'n-am gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Metal, erau vro doua X11 de vanzare la un moment dat pe aici pe forum. Eu nu mai vreau honde din principiu. sper sa-si schimbe politica ultra-mercantila si sa se apuce sa faca mobre calumea nu petarde. Au avut in trecut cate ceva inovator, dar azi raman uimit de multii oameni care ridica in slavi marca asta si nu sunt in stare sa-ti dea macar un argument valid faptul ca sunt in moto gp ma lasa rece, nu ma intereseaza brand-uri nici la boarfe si nici la motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Cu TLu nu rezolvati nimic. In afara de motorul propriu-zis,restul e doar o reclama buna... Pentu cei care vor si ceva naked din fabrica,ar merge foarte bine o cagiva raptor,unde e pus din fabrica o furca fata destul de buna si sistem de franare rambo(brembo) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Tu incerci sa te convingi singur, sau ce? SV-ul e misto pentru o anumita categorie de oameni, dar saua aia nu e tocmai cea mai confortabila, franele si suspensia fata lasa de dorit. In schimb, daca pe un SV1000 se pune o furca de GSXR cu tot cu frane, atunci se schimb putin datele problemei Oricum, dupa ce am dat tura asta scurta cu VTR-ul, parca incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult, a fost ca sexul intre indragostiti dupa o cearta apriga! ) Poezie, frate, nu alta! » Post actualizat in 29 Apr 2015 19:13Si cum ziceam eu la un moment dat ca m-ar mainca in partea dorsala sa-i pun toata fata de 1000RR, acum vad ca daca-i pun niste arcuri liniare si ceva pistonase race prin furca s-ar putea sa obtin cam acelasi lucru. Deja incep sa-mi fac calculele. In suspensia fata ar mai trebui umblat, in rest e facut si schimbat tot ce se poate pe ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 Misto Africana, mobra legendara... dar e pacat s-o tii numai pe asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 (editat) Nu ma conving nimic, in 30 min plec sa iau Africana wish me luck ma asteapta 6 ore de drum (cu platforma) Pune si tu link cu ea, sa vaza si bajetii ce-ti iei / ce ti-ai luat. Editat Aprilie 30, 2015 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 Nu ma conving nimic, in 30 min plec sa iau Africana wish me luck ma asteapta 6 ore de drum (cu platforma) Good luck. Asteptam poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 sunt pe drum. e un XRV650 (RD03) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 am ajuns acasa, am mers cu ea doar 400 de metri Prima impresie: mai grea decat ma asteptam la manevre pe loc (impins, etc). In mers,e parfum. S-o stapanesti sanatos. De apreciat ca are carenele originale. De partea mecanica nu te mai intreb ca se stie by default de fiabilitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 pleci la dakar? mi-a ajuns si mie suportul de topcase, ma rog...doar cracii, ca nu era ca in poze si mai am nevoie de piesele alea din semnatura ca sa-i prind placa de la topcasul meu, oricum, maine ii montez bridele alea de raman pe mobra/cadru de codita cand il dai jos...dup-aia pus si datul jos al suportuli va dira maxim 5 minute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 frumoasa africana, printre cele mai frumoase mobre de dual sport, asta si transalpu' al mai vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 (editat) am ajuns acasa, am mers cu ea doar 400 de metri Prima impresie: mai grea decat ma asteptam la manevre pe loc (impins, etc). In mers,e parfum. S-o stapanesti sanatos Adriane! Nu stiu de ce zici ca e mai greu de impins de pe loc, ca tragi de coarne mai usor decat de semighidoane, plus ca ai pozitia mai dreapta si te impingi mai bine in picioare cand tragi de ea... Cel putin TDM-ul il scoteam mai usor de pe o rampa din curte decat zx9r-ul, chiar daca era ceva mai greu... Editat Mai 1, 2015 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 Bai, daca nu o farami si pe asta, s.ar putea sa te bucuri mult si bine de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 Bai, daca nu o farami si pe asta, s.ar putea sa te bucuri mult si bine de ea mare om, mare caracter, mare optimism. Succes cu ea Adriene, ia-o batraneste si intins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 Adriane, Apropo, cum esti cu recuperare? Ti.ai revenit complet, esti meteosensibil la fracturi? Pretena stiu ca a iesit si ea sifonata, cum e, e in regula totul? Am vorbit intotdeauna tot felul de prostii, dar de sanatate am uitat sa te intreb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 Vanquisher=fostul user Adrian? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 3, 2015 Share Postat Mai 3, 2015 Ti.a luat cam mult sa.ti dai seama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 sper sa-ti placa africana ca-i schimbare majora de la sportive la dual sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 sa ai parte de ea si sa fie mai putin honda decat VTR-ul (ma refer la mecanica si intretinere ) ) not trollin' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 (editat) Am inteles ca doar ca sa ajung la bujii tre sa dau jos rezervor,saua (care se desface din suruburi), o carena laterala si inca ceva... Asa ca s-ar putea sa duca chestia cu mecanica si intretinerea ''beyond'' the realms of VTR )) Poi esti bine. La vtr tre sa basculezi rezervorul, pt cilindrul spate iar la ala din fata tre sa desfaci un radiator de apa (daca vrei sa nu fortezi furtunul comunicant) si radiatorul de ulei . Aerisirea pompelor de frana si scoaterea pompei de frana spate bat orice logica mecanica de bun simt. O mare statuie de C@&%t pt mirifica companie si pentru inteligentii care le gandesc/comanda cum sa faca motoarele Editat Mai 4, 2015 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Am inteles ca doar ca sa ajung la bujii tre sa dau jos rezervor,saua (care se desface din suruburi), o carena laterala si inca ceva... Asa ca s-ar putea sa duca chestia cu mecanica si intretinerea ''beyond'' the realms of VTR )) Pai doar schimburile astea tre sa i le faci la africana. In rest,un ulei,un lichid de frana,un antigel si placute. Distractie placuta cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.