Metal Heart Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Nimic ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Nimic ce? N-are rost sa intru in detalii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat August 22, 2015 Share Postat August 22, 2015 Putina porceala nu strica nimanui daca tot o ardeti pe offtopic si fanii mei asteapta sa vada cu ce mai ard gazu' ... am tras o drumetie cu conu' Imperion pana la Alba Iulia si l-am "scapat" pe Cooler de xj-ul de 900 dupa o scurta exploatare a agregatului pot spune ca e o mobra extraordinara care merge foarte bine, trage ca o scroafa la 100m garduri si suna ca un muscle car din anii '70-'80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 23, 2015 Share Postat August 23, 2015 Poze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Imperion Postat August 23, 2015 Share Postat August 23, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat August 23, 2015 Share Postat August 23, 2015 Revin eu cu poze maine, ca-n astea de la tine bre apare troaca aia de mi-a scos peri albi trollin' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Imperion Postat August 23, 2015 Share Postat August 23, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Dupa cum am promis si cu asta inchei "porceala" si offtopicul ca la urma urmei e un topic pt VTR. Metal, Rocker, poate reusim o iesire cat de curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 arata f bine babeta! o sa-ti placa combinatia motor 4L + racire aer+ulei... ar iesi un cafe misto din ea dar e pacat s-o modifici, arata prea bine pt varsta ei s-o caferesti acu ai cardan, te doare la basca cum sta pe curbe, cum franeaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Eu i-as pune o furca USD de R1 prima generatie cu frane si tot ce trebuie si aia e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Bah...s-a umplut OLX-ul de VTR-uri ieftine! unde pla mea erau anu atrecut cand cautam eu? :-w Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 )))) Deci sa-mi iau gandul de la vanzare, huh? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 mai degraba un schimb ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Mi-a dat cuneva mesaj ca-mi da un Shadow de 400 pe VTR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 4 linie e un oarecare compromis pt mine (prefer mai degraba mono/V2) dar motorul se aude frumos si merge foarte bine. Cardan si racire pe aer imi place dinainte sa o iau, ca asta fuse un criteriu de achizitie Legat de cafe, greu de spus acum: de principiu pt cafe am luat-o dar cand am vazut-o cum arata, parca-mi vine greu s-o schimb. Insa, chiar daca o sa o cafe-resc, o sa pastrez intacte toate componentele originale. Moto e cam 98-99% in stare originala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Bai, e misto rau motocicleta. Liniile alea specifice anilor '80 au ceva aparte. Cum tu nu esti un reisar din nastere si veleitatile tale de pilot de curse sunt egale cu ale unui jder plictisit, atunci clar ti-ai gasti M O T O C I C L E T A !!! Te duce si te aduce! Fiabila, robusta, confortabila, ceva protectie la vant, intretinere fara prea mare bataie de cap, cardan, motor de 900 - e numa' buna de batut tara-n lung si-n lat cu ea. E chiar pacat sa o strici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 (editat) aia cu jderu' plictisit ma face inca sa rad ... de acord cu tine la capacitatile mele de reisar » Post actualizat in 24 Aug 2015 19:32cum sta pe curbe, cum franeaza? Rocker, dupa cum spunea mai sus un mare clasic in viata despre veleitatile mele de reisar , franele sunt ok pentru ce fac eu cu ea. Evident va intra si asta mica intr-un proces mai amplu de revizie, probabil in primavara. La manevrabilitate e sub vtr, fiind mai lunga si mai greoaie. Editat August 24, 2015 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Mi-am facut si eu consumul strict urban, ca pana acum nu am calculat deloc...nu prea apucam sa golesc un rezervor doar in oras metoda plin-rezerva-plin (pana atinge benzina in bara aia de metal, nu ochi) am facut 167 km ... mins 8-10% eroarea kilometrajului (am pinioane -1+1 si cam asta e eroarea), sa zicem 150 km si mi-au intrat 12.8 litri pana inapoi la tija aia => un consum de 8.5/100 km. in condititii de mers la greu printre masini, stat mult la semafoare, multe ture pe distante scurte + pornit des cu socu + canicula si frig + pasagera cam jumate din distanta + stil mai "smuls" => ma declar multumit de consum, avand in vedere ca e VeTeReu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Intrebare Rocker-e: tu cand ai inscris agregatu' parca nu aveai tobe stock. Si daca nu aveai, cum ai trecut de RAR? ca pe mine m-a ucis treaba asta. Intreb pentru micul Imperion, ca o sa se loveasca si el de aceeasi problema si bag seama ca nu indrazneste sa intrebe ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Ce ai facut tu asta o sa faca si el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Ce ai facut tu asta o sa faca si el Am inteles, mersi Metal. Ia-uzi Imperioane ... )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Imperion Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 sarumana:)) trebuie sa dau 2 beri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 sarumana:)) trebuie sa dau 2 beri asta crezi tu ) totul se cuantifica in kile de vin, trebuie sa mituiesti intrarea in grupul vtr-istilor » Post actualizat in 25 Aug 2015 15:30 sarumana:)) trebuie sa dau 2 beri Eu acum m-am prins: daca tu dai 2 beri, inseamna ca METAL nu brea deloc?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 (editat) Bai acestia, ar trebui sa puneti mana de la mana si sa-mi luati un set de tobe aftermarket, iar eu pe ale mele le pun la share pentru cine are nevoie de ele la RAR Editat August 25, 2015 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Intrebare Rocker-e: tu cand ai inscris agregatu' parca nu aveai tobe stock. Si daca nu aveai, cum ai trecut de RAR? ca pe mine m-a ucis treaba asta. Intreb pentru micul Imperion, ca o sa se loveasca si el de aceeasi problema si bag seama ca nu indrazneste sa intrebe ) Man,eu am luat-o de la samsar cu ITP, autenticitate si CIV facut (am platit pt ele) dar sunt prim prop, adica primul trecut in CIV.Cum a luat ITPul nu stiu, ca tobele sunt zgomotoase si desi au niste E-uri stantate pe ele sunt no-name. Pe langa tobe, ii curgea furca si avea etrier blocat pe fata...probabil la CJ se ia mai usor, nu stu. Pe un pretin era sa-l respinga la Rar Grivita ca are parbriz racing negru si nu clar, deci... Furati-i tobele lu' metalu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.