Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

Revin eu cu poze maine, ca-n astea de la tine bre apare troaca aia de mi-a scos peri albi :crack: trollin'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dupa cum am promis si cu asta inchei "porceala" si offtopicul :) ca la urma urmei e un topic pt VTR.

Metal, Rocker, poate reusim o iesire cat de curand

 

 

post-45894-0-40464200-1440396933_thumb.jpg

post-45894-0-50089700-1440396950_thumb.jpg

post-45894-0-64779400-1440396965_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata f bine babeta! o sa-ti placa combinatia motor 4L + racire aer+ulei...

ar iesi un cafe misto din ea dar e pacat s-o modifici, arata prea bine pt varsta ei s-o caferesti

 

acu ai cardan, te doare la basca :)

 

cum sta pe curbe, cum franeaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 linie e un oarecare compromis pt mine (prefer mai degraba mono/V2) dar motorul se aude frumos si merge foarte bine. Cardan si racire pe aer imi place dinainte sa o iau, ca asta fuse un criteriu de achizitie :)

Legat de cafe, greu de spus acum: de principiu pt cafe am luat-o dar cand am vazut-o cum arata, parca-mi vine greu s-o schimb. Insa, chiar daca o sa o cafe-resc, o sa pastrez intacte toate componentele originale. Moto e cam 98-99% in stare originala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, e misto rau motocicleta.

Liniile alea specifice anilor '80 au ceva aparte. Cum tu nu esti un reisar din nastere si veleitatile tale de pilot de curse sunt egale cu ale unui jder plictisit, atunci clar ti-ai gasti M O T O C I C L E T A !!! Te duce si te aduce! :) Fiabila, robusta, confortabila, ceva protectie la vant, intretinere fara prea mare bataie de cap, cardan, motor de 900 - e numa' buna de batut tara-n lung si-n lat cu ea. E chiar pacat sa o strici!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: aia cu jderu' plictisit ma face inca sa rad ... :crack: de acord cu tine la capacitatile mele de reisar


» Post actualizat in 24 Aug 2015 19:32

cum sta pe curbe, cum franeaza?

Rocker, dupa cum spunea mai sus un mare clasic in viata despre veleitatile mele de reisar :crack: , franele sunt ok pentru ce fac eu cu ea. Evident va intra si asta mica intr-un proces mai amplu de revizie, probabil in primavara. La manevrabilitate e sub vtr, fiind mai lunga si mai greoaie.

 

 

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am facut si eu consumul strict urban, ca pana acum nu am calculat deloc...nu prea apucam sa golesc un rezervor doar in oras

 

metoda plin-rezerva-plin (pana atinge benzina in bara aia de metal, nu ochi) am facut 167 km ... mins 8-10% eroarea kilometrajului (am pinioane -1+1 si cam asta e eroarea), sa zicem 150 km si mi-au intrat 12.8 litri pana inapoi la tija aia => un consum de 8.5/100 km.

in condititii de mers la greu printre masini, stat mult la semafoare, multe ture pe distante scurte + pornit des cu socu + canicula si frig + pasagera cam jumate din distanta + stil mai "smuls" => ma declar multumit de consum, avand in vedere ca e VeTeReu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare Rocker-e: tu cand ai inscris agregatu' parca nu aveai tobe stock. Si daca nu aveai, cum ai trecut de RAR? ca pe mine m-a ucis treaba asta. Intreb pentru micul Imperion, ca o sa se loveasca si el de aceeasi problema si bag seama ca nu indrazneste sa intrebe :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ai facut tu asta o sa faca si el :)

Am inteles, mersi Metal. Ia-uzi Imperioane ... :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sarumana:)) trebuie sa dau 2 beri

asta crezi tu :)) totul se cuantifica in kile de vin, trebuie sa mituiesti intrarea in grupul vtr-istilor

» Post actualizat in 25 Aug 2015 15:30

sarumana:)) trebuie sa dau 2 beri

Eu acum m-am prins: daca tu dai 2 beri, inseamna ca METAL nu brea deloc?! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai acestia,

 

ar trebui sa puneti mana de la mana si sa-mi luati un set de tobe aftermarket, iar eu pe ale mele le pun la share pentru cine are nevoie de ele la RAR :)

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare Rocker-e: tu cand ai inscris agregatu' parca nu aveai tobe stock. Si daca nu aveai, cum ai trecut de RAR? ca pe mine m-a ucis treaba asta. Intreb pentru micul Imperion, ca o sa se loveasca si el de aceeasi problema si bag seama ca nu indrazneste sa intrebe :))

Man,eu am luat-o de la samsar cu ITP, autenticitate si CIV facut (am platit pt ele) dar sunt prim prop, adica primul trecut in CIV.

Cum a luat ITPul nu stiu, ca tobele sunt zgomotoase si desi au niste E-uri stantate pe ele sunt no-name. Pe langa tobe, ii curgea furca si avea etrier blocat pe fata...probabil la CJ se ia mai usor, nu stu. Pe un pretin era sa-l respinga la Rar Grivita ca are parbriz racing negru si nu clar, deci... Furati-i tobele lu' metalu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, ce uameni!!!

 

Imperion, daca ai nevoie, maine motocicleta e la Patrick pana la ora 18:00. Poti lua tobele, iti faci treaba cu ele si le aduci inapoi. Totusi, din cate tin minte, la RAR trebuie programare, asa-i?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imperionu' momentan are alte prioritati, pana sa ajunga sa se deie in voie cu V2-iu' :) Multam eu pt oferta Metal, probabil ca le va lua "la pachet", montat frumos acolo de poza si demontat la loc

Rocker, eu ma refeream la faptul ca, la schimbarea de proprietar, se face identificarea la RAR (ca-i adusa de afara sau ca e din Ro) ca s-o inscrii pe numele tau. Gen, bajetii de la RAR iti iscalesc numele pe CI-ul mobrei ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da bre, stiu ca te refereai la autenticitate si nu ITP...dar si la autenticitate, pe langa serii, poate sa ti-o bage p-aia cu "tobele nu sunt autentice" si te trimite la plimbare, mai ales daca nu sunt Leo Vince, Mivv, Akrapovici etc...adica stantate cu E (omologate) si neaparat DBkiller montat....asta in Bucale si nu mereu. Daca il faci la Cuca Macaii si/sau dai de un inginer mai ok nu-i problema. Ca sa nu ai dureri de cap tobele OEM sau cum am zis, after-market dar omologate pt motoreta (eventual cu certfificatul ala emis de producatorul tobei).

 

PS: proprietarul in CIV nu-l scrie RAR-ul, ei doar emit CIV (cu datele mobrei etc, folie bla bla), proprietarul il completeaza DRPCIV (aia de la Pipera)

 

stiu tot legat de inmatriculari acum, vrand-nevrand, la ditamai alergaturile facute cu mobrele de-alungul timpului, ultima acu 2 saptamani cu Rapitoru nevestii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...