Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

am avut sv 650 si ceva (nu multa ) experienta pe motociclete. eu nu m-as urca pe asa ceva mai mult de cativa km, sa vad cum e. ai grija mare sa nu fii urmatorul care apare la rubrica de accidente (grave). sunt sigur ca e o motocicleta foarte buna dar mult prea puternica si agresiva pt un incepator.

iti doresc numai bine si gandeste-te ca au fost multi care au crezut ca pot stapani motociclete puternice si acum nu mai sunt in viata. cu siguranta ca exista si multi care le-au stapanit si se bucura de ele.

 

Te risti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut am o honda vtr 1000F si as vrea sa stiu mai multe desprea cum se comporta in trafic si la drum lung ,de la cei care au avut ocazia sa mearga mai multi kilometri .Io nu am avut ocazia inca sa merg inca nam permis.

Va Multumesc .

Asfalt uscat

Consum mare de la inceput.Suspensia cam varza pe fata.In rest e foarte fiabila.Nu te speria daca o sa vezi ca iti consuma ulei caci e ceva normal.Am avut asa ca vorbesc si din cunostinta de cauza

 

am avut sv 650 si ceva (nu multa ) experienta pe motociclete. eu nu m-as urca pe asa ceva mai mult de cativa km, sa vad cum e. ai grija mare sa nu fii urmatorul care apare la rubrica de accidente (grave). sunt sigur ca e o motocicleta foarte buna dar mult prea puternica si agresiva pt un incepator.

iti doresc numai bine si gandeste-te ca au fost multi care au crezut ca pot stapani motociclete puternice si acum nu mai sunt in viata. cu siguranta ca exista si multi care le-au stapanit si se bucura de ele.

 

Te risti ?

Daca pleci de acasa cu frica asta...mai bine te urci pe 125:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- In primul rand iti recomand sa spicuiesti, macar, link-ul recomandat de danutu_m; gasesti mai mult decat vrei initial sa afli despre model.

- In al doilea rand, desi e un miar o sa-l simti mai degraba ca pe un 600 in ture joase, considerand ca nu-i dai blana pe Magheru :) Probabil ca pogor se referea la 4linie ca-s mai nervoase; asta fiind V2 il poti stapani din gaz foarte usor.

 

Pro:

- foarte manevrabila

- cuplu relativ bun din ture joase

- gratioasa la mersul in oras chiar prin aglomeratie

- nu e un motor recomandat inceptorilor dar nici pe departe un R1 sau SS

 

Contra:

- nu as recomanda-o ca motor de touring, stai cu cooru-n cap la drum lung

- consum ridicat, o spun mai toti. Eu am scos in jur de 6% mers pana in 140/h mers decent de croaziera (depinde pentru ce o iei)

 

Spor la citit si sa te bucuri de ea,

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am o honda vtr 1000F si as vrea sa stiu mai multe desprea cum se comporta in trafic si la drum lung ,de la cei care au avut ocazia sa mearga mai multi kilometri .Io nu am avut ocazia inca sa merg inca nam permis.

Va Multumesc .

Asfalt uscat

Inca o chestie.O vei vinde voarte greu...Motoarele in V nu au cautare la noi in tara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu merg de vre-o luna cu vtr-ul... are plecarea buna dar mai mult de treapta 3 n-ai ce sa faci cu ea in oras... 60 in a treia la 2500-3000 rpm... bicicleta e oc in primele 20min dupa care pozitia iti cam da batai de cap...

astea sunt impresiile mele dupa o luna de fataiala prin oras!

consumul nu se pune, e miar, doar n-o sa consume 3....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

- In primul rand iti recomand sa spicuiesti, macar, link-ul recomandat de danutu_m; gasesti mai mult decat vrei initial sa afli despre model.

- In al doilea rand, desi e un miar o sa-l simti mai degraba ca pe un 600 in ture joase, considerand ca nu-i dai blana pe Magheru :) Probabil ca pogor se referea la 4linie ca-s mai nervoase; asta fiind V2 il poti stapani din gaz foarte usor.

 

Pro:

- foarte manevrabila

- cuplu relativ bun din ture joase

- gratioasa la mersul in oras chiar prin aglomeratie

- nu e un motor recomandat inceptorilor dar nici pe departe un R1 sau SS

 

Contra:

- nu as recomanda-o ca motor de touring, stai cu cooru-n cap la drum lung

- consum ridicat, o spun mai toti. Eu am scos in jur de 6% mers pana in 140/h mers decent de croaziera (depinde pentru ce o iei)

 

Spor la citit si sa te bucuri de ea,

 

 

Bai nene, voi ce fumati cand scrieti dumele aseta?

 

Cum sa-l simti ca pe un 600 in ture joase? cand tocmai in ture joase trage. Ce inseamna ture joase la tine? 1500-2000 RPM? Idle?

 

cica 4L is mai nervoase, iar asta, fiind V2 il poti stapani hahahahahh PE BUNE?

 

Deci V2 urile,mai ales de 1000,is scutere chinezesti pe langa 4L ....

 

IAr aia cu "il poti stapani din gaz foarte usor" a fost cireasa de pe tort.

 

PRIETENE, TU AI VTR? sau doar te uiti pe youtube si iti dai cu parerea?

 

Cum adica stai cu çooru-n cap la drum lung? e chiar foarte comoda fata de alte vitezane, saua e ok iar pozitia e destul de relaxanta pt ca semighidoanele sunt mai inalte decat la superbike uri.

 

Am crezut ca nu e nici un vtr pe aici pe motociclism .... Bafta Si poate ne intanlim undeva in bucuresti Veterani :)) Bafta asfalt uscat

 

 

romanul tipic. intai cumpara,si dupa aia ne intreaba cum e.

 

 

de ce nu te-ai interesat/documentat inainte sa o cumperi?

 

SPER, spre binele tau,ca nu ti-ai luat VTR doar pt ca e ieftina,si acu vrei sa vezi si tu ce-i cu ea si ne intrebi pe forum:)

 

Presupun ca asta e motoreta ta: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-vtr%201000%20f-din-2001-564340.html

 

Ai negociat-o la un 1300/1350 ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de consum, mie imi ia 10 in oras si 8 in afara. Daca merg mai incet afara, constant si sub 130, scot undeva la 7, poate si mai putin. Dar tentatia e mare sa o calci pe coada.

Din cate am citit eu, VTR_ul are cele mai mari carburatoare care s-au pus vreodata pe motocicleta, de (?)48mm. Multe care-s venite din afara au kit de dynojet montat, de unde si consumul crescut.

Ca si pozitie, nu e ca un R1, dar e destul de decenta, saua este moala, suspensiile sunt suficient de moi cat sa nu te rupa la drum lung. Am facut si 600 km intr-o zi si nu au fost probleme cu pozitia, e chestie doar de obisnuinta. Normal ca Roni si Jumba, care vin de pe capre, spun ca stau in gat si-i obosesc pozitia. Daca te urci de pe 600RR pe VTR, pozitia e vis :)

 

Cum a spus si Jumba, mai mult de a 3-a in oras nu prea ai unde sa-i dai, daca vrei sa simti ceva din ea. Problema la VTR e ca e brutala, smuceste, haleste cauciucul spate intr-o veselie, la orice frana de motor se blocheaza spatele, la curbe trebuie sa fii atent in ce treapta intri... NU E O MOTOCICLETA DE INCEPATOR si NU IARTA. Dupa VTR, R6 din prima generatie mi se pare pisoi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Cum a spus si Jumba, mai mult de a 3-a in oras nu prea ai unde sa-i dai, daca vrei sa simti ceva din ea. Problema la VTR e ca e brutala, smuceste, haleste cauciucul spate intr-o veselie, la orice frana de motor se blocheaza spatele, la curbe trebuie sa fii atent in ce treapta intri... NU E O MOTOCICLETA DE INCEPATOR si NU IARTA. Dupa VTR, R6 din prima generatie mi se pare pisoi...

 

uite, un om care a inteles chintesenta VTR ului :)

 

Apropos de consum, da, dintre V uri, VTR ul are consumul cel mai mare cam, in ciuda performantelor destul de slabe.

 

Si apropos de furca. Furca aia nu e panarama.. are o tentativa de 'dive' pe franare brusca, insa se rezolva cu alt ulei sau arcuri + ca e reglabila. Vedeti cum e furca de pe SV 650 si apoi o sa vi se para parfum aia de pe VTR.

 

iar care vrea sa bage bani in VTR, poate schimba fata complet cu una de 929/954 :) desi e overkill

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai nene, voi ce fumati cand scrieti dumele aseta?

***** Chiar m-am lasat de fumat de tot

Cum sa-l simti ca pe un 600 in ture joase? cand tocmai in ture joase trage. Ce inseamna ture joase la tine? 1500-2000 RPM? Idle?

***** Exact in ture joase e foarte docila pentru ca are mai mult cuplu si mai putini cai, cand urca in ture incepe sa fuga. Eu ma refer la recomandari pentru un incepator, am si subliniat asta.

cica 4L is mai nervoase, iar asta, fiind V2 il poti stapani hahahahahh PE BUNE?

***** Da, pe bune :) vezi raportul Rpm/Nm/Hp la ambele (VTR si un CBR600F, de ex)

Deci V2 urile,mai ales de 1000,is scutere chinezesti pe langa 4L ....

***** Nu am spus asta, e destul de clar :)

IAr aia cu "il poti stapani din gaz foarte usor" a fost cireasa de pe tort.

***** Oi fi eu in alta dimensiune si de aia imi iese

PRIETENE, TU AI VTR? sau doar te uiti pe youtube si iti dai cu parerea?

***** Exact VTR 1000 am iar pe youtube ma uit in general la documentare, cu motorul ma dau ca de aia il am

Cum adica stai cu çooru-n cap la drum lung? e chiar foarte comoda fata de alte vitezane, saua e ok iar pozitia e destul de relaxanta pt ca semighidoanele sunt mai inalte decat la superbike uri.***** Eu spuneam ca nu o recomand ca touring, nu stiu pe ce touring-uri te-ai dat dar cu siguranta intelegi diferentele

NB - Eu am avut inainte un DR 750 si te asigur ca la capitolul cuplu la start rupe fashu' cam la tot ce misca in gama de vitezane, indiferent de tipul de motor sau capacitate. E mono si e mare; cand te dai pe ala cum trebe chiar e greu sa-l mai compari cu altceva, iar cand te duci pe VTR-ul de-o mie o sa gasesti un motor decent si docil :D

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Roni: orice mono, cu atat mai mult unu de 600+ o sa-ti para nervos la plecare. Mono e basina dupa 90 km/h

Daca o luam asa,de ce nu aduci in discutie si alea 2 timpi? sa vedem atunci care-i mai nervoasa...


Hai sa nu o dam in diverse acum..

 

Trebuie sa stabilim ce intelegi TU prin ture joase, ca e posibil ca acceptiunea ta asupra acestui termen sa difere de a mea sau a altora....

 

De ex pana si BT1100 Bulldog de la Yamaha e diferit de VTR 1000 F, chiar daca unu e naked, si V2, si celalalt e sport-touring si V2, si multi ar spune ca merge o comparatie intre ele..

 

BT1100 Bulldog: cuplu maxim de 88nM la 4500 RPM si puterea maxima 65 hp la 5500 RPM

VTR 1000 F: cuplu maxim de 93 nM la 7000 RPM !! si puterea maxima de 106 hp la 9000 RPM

 

BT 1100 trage mai de jos ca VTR, care VTR, la randul lui,trage mai de jos ca un VTR SP / RSV (desi isesizabil).


Cand pleci de pe loc cu VTR, cu a I-a si tragi de gaz sa se duca in 3500rpm nu ti salta roata fata?

 

Tocmai ca VTR se pierde in ture inalte, nu incepe sa traga,( contrar la ceea ce spui tu.) VTR dupa 9000 e lesinat (nu ca ai sta prea des acolo pe genu asta de motor)

 

 

Nu vreau sa ma contrazic cu tine sau sa fac pe-a desteptul,dar nu trebuie sa compari doar din prisma anumitor motoare, atunci cand compari cu VTR.... Mai ales comparatii VTR cu monocilindru sunt stupide si deplasate....

 

Zici ca DR pisa tot la plecare, nu stiu mai nene, mergi si tu cu o vitezana noua,sa-ti rescrie putin definitia de acceleratie. Am mers pe un BMW HP4 ....crede-ma,dupa ce te dai jos de pe ala, DR tau si VTR si tot ti se par niste pistoale cu apa, in termeni de acceleratie si viteza...

 

Toata lumea stie ca motoarele astea gen TLS®, VTR, SV, RSV, etc.....sunt foarte ON / OFF. Tu te descurci cu ea pt ca ti-ai calit mana cu DR ul,care necesita finete la fel,pt ca e foarte zbuciumat si agresiv,fiind un mono de cilindree mare. Dar make no mistake, VTR ul este un motor brutal, nerecomandat total unui incepator, pentru ca fix in ture joase, in primele 2 trepte poate sa aiba de cele mai multe cazaturi...

 

Cat despre touring, principalul aspect care nu-l recomanda pt touring este consumul (parerea mea).

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adrian, eu imi spuneam parerea in raport VTR - user (incepator sau nu). Mie nu mi se pare un cuplu fenomenal la VTR pentru ca vin de pe mono mare care, crede-ma, in afara de un Mustang de 6L biturbo care s-a jucat cu mine, restul mi-au vazut placuta de inmatriculare in prima suta de metri: speeduri indiferent de an, masini cipuite si alte mergatoare tunning sau stock. Am mai discutat pe forum treaba asta si s-a ajuns ca DR se plafoneaza in ture mari; ceea ce este adevarat pentru ca scopul lui e altul. Da un semn cand pici prin Buc, iesim la o bere si compari tot ce-ti spun eu acum, subliniez, din experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daaaa, pui suspensii de curse pe o ciclistica din '44 sa iei virajul cu 65 in loc de 60.... cat de tare vrei sa mergi si mai ales pe ce sosele ????

nu mai bine servisezi furca, ii pui un ulei mai gros si eventual si putin mai mult si o sa fi blana, o sa iti clantane dintii la fiecare denivelare...

 

apropos, mi se pare foarte instabila pe micile denivelari/ marcaje rutiere asta in comparatie cu supermoto unde nu sint nici suna de tramvai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daaaa, pui suspensii de curse pe o ciclistica din '44 sa iei virajul cu 65 in loc de 60.... cat de tare vrei sa mergi si mai ales pe ce sosele ????

nu mai bine servisezi furca, ii pui un ulei mai gros si eventual si putin mai mult si o sa fi blana, o sa iti clantane dintii la fiecare denivelare...

 

apropos, mi se pare foarte instabila pe micile denivelari/ marcaje rutiere asta in comparatie cu supermoto unde nu sint nici suna de tramvai...

Confunzi un pic si vorbesti de lucruri total diferite ... e clar ca o furca servisata e mai ok decat una neservisata dar instabilitatea aia de care vorbesti din furca vine ... poate nu e setata cum trebuie sau chiar setata si servisata tot nu se comporta ok. O setare a furcii ok nu trebuie sa iti faca dintii in gura sa-ti clantane ci doar sa iti ofere un feedback mai bun.

 

Comparatia cu supermoto nu-si are rostul, vtr-ul cu un supermoto sunt aproape la poli opusi ca motoare, e normal sa se comporte total diferit cand ele nu au in comun decat numarul de roti.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Adrian, eu imi spuneam parerea in raport VTR - user (incepator sau nu). Mie nu mi se pare un cuplu fenomenal la VTR pentru ca vin de pe mono mare care, crede-ma, in afara de un Mustang de 6L biturbo care s-a jucat cu mine, restul mi-au vazut placuta de inmatriculare in prima suta de metri: speeduri indiferent de an, masini cipuite si alte mergatoare tunning sau stock. Am mai discutat pe forum treaba asta si s-a ajuns ca DR se plafoneaza in ture mari; ceea ce este adevarat pentru ca scopul lui e altul. Da un semn cand pici prin Buc, iesim la o bere si compari tot ce-ti spun eu acum, subliniez, din experienta.

 

 

m3n, cum am zis : recunosc vana DR ului ,mai ales 750 ul,dar ce zici tu de sute de metri fabulezi. In primii 50 metri, hai 100 metri (sa nu zici ca-s bulangiu), faci un VTR,dar dupa aia,te mananca pe PAINE !!!

 

alte comparatii cu masini si etc, n are sens, ca nu incepem pissing contest aici.

 

Si bineinteles, NU in ultima instanta, se reduce la RIDER. Daca pui un soarec pe VTR si un experimentat pe DR, n-o sa fie chiar clear & cut victoria VTR ului..

 

Abia astept sa fac o liniuta cu tine in Bucuresti :))) asa, la semafoare, ca BAETII :)))))))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m3n, cum am zis : recunosc vana DR ului ,mai ales 750 ul,dar ce zici tu de sute de metri fabulezi. In primii 50 metri, hai 100 metri (sa nu zici ca-s bulangiu), faci un VTR,dar dupa aia,te mananca pe PAINE !!!

 

alte comparatii cu masini si etc, n are sens, ca nu incepem pissing contest aici.

 

Si bineinteles, NU in ultima instanta, se reduce la RIDER. Daca pui un soarec pe VTR si un experimentat pe DR, n-o sa fie chiar clear & cut victoria VTR ului..

 

Abia astept sa fac o liniuta cu tine in Bucuresti :))) asa, la semafoare, ca BAETII :)))))))))))))

Maxim 100m de la start spuneam si eu. Motor n-am pentru liniute dar ceva demonstreaza si plecarea aia de pe loc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confunzi un pic si vorbesti de lucruri total diferite ... e clar ca o furca servisata e mai ok decat una neservisata dar instabilitatea aia de care vorbesti din furca vine ... poate nu e setata cum trebuie sau chiar setata si servisata tot nu se comporta ok. O setare a furcii ok nu trebuie sa iti faca dintii in gura sa-ti clantane ci doar sa iti ofere un feedback mai bun.

 

Comparatia cu supermoto nu-si are rostul, vtr-ul cu un supermoto sunt aproape la poli opusi ca motoare, e normal sa se comporte total diferit cand ele nu au in comun decat numarul de roti.

 

... setarea unei suspensii (eventual schimbarea)pt a optine maximul de aderenta pe viraje si franare , la capitolul asfalt, inseamna o suspensie dura, care, in conditiile minunatului nostre carosabil o sa dea dureri de dinti si sale :)

 

pentru dinti exista colgate, pentru sale mobilat gel si pentru mersul sportiv cu motoreta exista circuite. ca acuma noi incercam sa impacam si capra si varza.... asta e alta problema a motociclistilor din Romanica :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu nu zici rau ce zici acolo, si le zici pe intelesul tuturor. E clar ca suspensia nu e un etalon in domeniu, e suficient de moale cat sa nu te omoare la drum si destul de rigida pentru un mers mai sportiv. :)

Problema intervine atunci cand chiar stii sa scoti tot ce se poate de la agregatul cu pricina - riderii experimentati se vor fi oarecum limitati. Iar cine stie, poate si are pe unde, nu cred ca are in vedere un VTR :)

 

Eu mi-as dori o suspensie mai ferma pe fata, dar nu cred ca as tine neaparat sa am asa ceva - la un mers preponderent in oras, cred ca mai mult m-ar deranja. In schimb, parca s-ar cere mai repde un amortizor de ghidon ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... setarea unei suspensii (eventual schimbarea)pt a optine maximul de aderenta pe viraje si franare , la capitolul asfalt, inseamna o suspensie dura, care, in conditiile minunatului nostre carosabil o sa dea dureri de dinti si sale :)

 

pentru dinti exista colgate, pentru sale mobilat gel si pentru mersul sportiv cu motoreta exista circuite. ca acuma noi incercam sa impacam si capra si varza.... asta e alta problema a motociclistilor din Romanica :)

Again, confunzi, o suspensie reglata nu inseamna neaparat o suspensie dura, cat despre asfaltul nostru ca intradevar sa ai catusi de putin confort pe VTR ar trebui sa mergi cu suspensia fleasca, ori asta ar indemna sa ii dai "cap" la fiecare groapa sau denivelare mai mare de 5-10cm. In fine vad ca traiesti intr-o bula si nu iti place acolo ...

 

Tu nu zici rau ce zici acolo, si le zici pe intelesul tuturor. E clar ca suspensia nu e un etalon in domeniu, e suficient de moale cat sa nu te omoare la drum si destul de rigida pentru un mers mai sportiv.

Problema intervine atunci cand chiar stii sa scoti tot ce se poate de la agregatul cu pricina - riderii experimentati se vor fi oarecum limitati. Iar cine stie, poate si are pe unde, nu cred ca are in vedere un VTR :)

 

Eu mi-as dori o suspensie mai ferma pe fata, dar nu cred ca as tine neaparat sa am asa ceva - la un mers preponderent in oras, cred ca mai mult m-ar deranja. In schimb, parca s-ar cere mai repde un amortizor de ghidon ...

Uneori da, are in vedere ... mie spre exemplu imi place foarte mult motorizarea de pe VFR dar motocicleta in sine, stock nu-mi place deloc. E greoaie si se comporta ca o balena pe sosea, in schimb cu alta fata se comporta mult mai bine. La fel cum s-au gasit cativa sa puna turbo pe VTR pentru putere s-or gasi destui care sa schimbe o amarata de furca pentru performanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Again, confunzi, o suspensie reglata nu inseamna neaparat o suspensie dura, cat despre asfaltul nostru ca intradevar sa ai catusi de putin confort pe VTR ar trebui sa mergi cu suspensia fleasca, ori asta ar indemna sa ii dai "cap" la fiecare groapa sau denivelare mai mare de 5-10cm. In fine vad ca traiesti intr-o bula si nu iti place acolo ...

de curiozitate, ce setari folosesti pe "comfort" compresie, rebound, kn/ arc, SAG?

si evident ce model de furca...

 

Salutari din bula! :P

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Again, confunzi, o suspensie reglata nu inseamna neaparat o suspensie dura, cat despre asfaltul nostru ca intradevar sa ai catusi de putin confort pe VTR ar trebui sa mergi cu suspensia fleasca, ori asta ar indemna sa ii dai "cap" la fiecare groapa sau denivelare mai mare de 5-10cm. In fine vad ca traiesti intr-o bula si nu iti place acolo ...Uneori da, are in vedere ... mie spre exemplu imi place foarte mult motorizarea de pe VFR dar motocicleta in sine, stock nu-mi place deloc. E greoaie si se comporta ca o balena pe sosea, in schimb cu alta fata se comporta mult mai bine. La fel cum s-au gasit cativa sa puna turbo pe VTR pentru putere s-or gasi destui care sa schimbe o amarata de furca pentru performanta.

Da dar puţini sunt cei ce aleg VTR.ul. Pentru asta există SP1. Mai rigidă, mai puternică, suspensie mai calumea samd...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-as dori o suspensie mai ferma pe fata, dar nu cred ca as tine neaparat sa am asa ceva - la un mers preponderent in oras, cred ca mai mult m-ar deranja. In schimb, parca s-ar cere mai repde un amortizor de ghidon ...

fa-mi o oferta pt amortizor de ghidon ca am unul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de curiozitate, ce setari folosesti pe "comfort" compresie, rebound, kn/ arc, SAG?

si evident ce model de furca...

 

Salutari din bula! :P

Chiar conteaza? pana la a pune pe hartie si a putea vorbi de setari(pe forum) trebuie sa cunosti bine motorul, greutatea motociclistului, stil de mers, etc ... Asta a fost o intrebare menita sa ma inchida sau cum?

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...