G B V Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Daca e sa luam asa, toate au pinioane cu o bucata din distributie pe lant ) Asa e...si toate motocicletele au 2 roti:).Aprinde un manual pt motorul de TL si o sa intelegi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Asa e...si toate motocicletele au 2 roti:).Aprinde un manual pt motorul de TL si o sa intelegi Stai linistit, stiu sistemul e tipic suzuki ... am gasit cateva distributii de genul asta sarite de la punct + ca avand al 3-lea pinion forta exercitata asupra lantului e mai mare, singurul "avantaj" e ca daca iti sare de la punct lantul admisia si evacuarea raman totusi sincronizate, care e defapt un minus, in fine ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 ce-am observat la a mea (la RSV) este ca pe forestiere (drumuri destul de drepte,cu praf si putin pietris), se comporta foarte bine...merg si cu 60 km/h chiar Insa pe asfalt din ala in care au fost multe gropi si gropicele,si au fost peticite, pe ala e crima si pedeapsa.... Aproape-mi clantane rulmentii de jug (bine,oricum trebuie schimbati)... Dar pe genul ala de asfalt peticit, e suicid sa mergi cu mai mult de 40 la ora, la felul cum salta fata tot. Orice damping ai avea pe fata, nu stiu daca face fata, decat poate doar o furca moale moale, setata pt off road). Explica mai bine omu asta aici: http://www.sportbikes.net/forums/help-me-fix/449819-inverted-forks-vs-regular-forks.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Vorbeam de motoare in V nu strict V2.Da stiu ca cel de pe rsv e facut de rotax.Si TL-ul are pinoane,doar ca spre deosebire de SP,o bucata din distributie e pe lant pai si RSV e tot pe pinioane o parte, si restul pe lant. N-ai cum lant fara niste pinioane, bro' )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 pai si RSV e tot pe pinioane o parte, si restul pe lant. N-ai cum lant fara niste pinioane, bro' )) In fine...Facem cate o poza si comparam pe el.Glumesc... Eu unu nu sunt fan aprilia.Am avut un pegaso de 650 si de atunci am renuntat la idee... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 In fine...Facem cate o poza si comparam pe el.Glumesc... Eu unu nu sunt fan aprilia.Am avut un pegaso de 650 si de atunci am renuntat la idee... Care defapt are motorizarea tot rotax ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 In fine...Facem cate o poza si comparam pe el.Glumesc... Eu unu nu sunt fan aprilia.Am avut un pegaso de 650 si de atunci am renuntat la idee... fiecare renunta la o marca sau alta in functie de cat de mult se lasa afectat de ideile preconcepute. eu am avut o problema cu niste pinioane la distributie si mi s-a bulit motorul la RSV si am pus alt motor pe ea si sunt foarte multumit.... daca eram (ca tine) cum sunt multi altii, o dezmembram si o vindeam pe bucati si ma 'juram' ca nu-mi mai iau Aprilia motocicletele te tin in functie de cum au fost intretinute. E drept ca diverse modele de la diverse brand-uri au cate o hiba (nu exista motocicleta perfecta), dar daca te interesezi din timp vis a vis de modelul ala,stii la ce sa te astepti si stii cum sa preintampini sau sa rezolvi posibilele probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Care defapt are motorizarea tot rotax ... Ca majoritatea modelelor vechi.Cele mai noi(parca dupa 2007) au luat motorul de yamaha fiecare renunta la o marca sau alta in functie de cat de mult se lasa afectat de ideile preconcepute. eu am avut o problema cu niste pinioane la distributie si mi s-a bulit motorul la RSV si am pus alt motor pe ea si sunt foarte multumit.... daca eram (ca tine) cum sunt multi altii, o dezmembram si o vindeam pe bucati si ma 'juram' ca nu-mi mai iau Aprilia motocicletele te tin in functie de cum au fost intretinute. E drept ca diverse modele de la diverse brand-uri au cate o hiba (nu exista motocicleta perfecta), dar daca te interesezi din timp vis a vis de modelul ala,stii la ce sa te astepti si stii cum sa preintampini sau sa rezolvi posibilele probleme. Ma uitam pe un forum din italia si erau persoane care aveau facuti cu rsv-urile cate 90000 km fara interventi in motor(distributia,intinzator sau pastile la supape nu se pune).Sa nu mai zic ca futura trecuse de 150000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Ma uitam pe un forum din italia si erau persoane care aveau facuti cu rsv-urile cate 90000 km fara interventi in motor(distributia,intinzator sau pastile la supape nu se pune).Sa nu mai zic ca futura trecuse de 150000. pai da m3n, dar eu nu raspund pt uzura sau ce-a facut boul care a detinut motocicleta inaintea mea Partea ironica e ca eu in general merg touring si ca pensionarul. De aia mi-era ciuda. Daca o tineam in 8500 RPM + constant, mai ziceam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Sa nu deturnam ideea initiala a topic-ului "VTR" ... dar totusi: imi explicati de ce distributia de pe TL are in dezavantaj al treilea pinion? Eu acum am vazut si mi se pare f ok din punct de vedere "engine safety" daca sare/rupe lantul de distributie ... subliniez: uitandu-ma la imagini Cea mai fiabila distributie mi se pare cea pe cascada de pinioane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Sa nu deturnam ideea initiala a topic-ului "VTR" ... dar totusi: imi explicati de ce distributia de pe TL are in dezavantaj al treilea pinion? Eu acum am vazut si mi se pare f ok din punct de vedere "engine safety" daca sare/rupe lantul de distributie ... subliniez: uitandu-ma la imagini Cea mai fiabila distributie mi se pare cea pe cascada de pinioane Da asa e,dar cine isi permite cu SP?Plus ca sunt supra evaluate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 (editat) Da asa e,dar cine isi permite cu SP?Plus ca sunt supra evaluate +1 Si daca tot vrei pinioane,iei un RC36 II (VFR) Editat Aprilie 13, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 +1 Si daca tot vrei pinioane,iei un RC36 II (VFR) Si mai corect.De bine de rau,la vfr te bucuri de drum:e comoda,consum omenesc,pozitie cat de cat dreapta asemanatoare cu un touring.Nu mai zic ca la revanzare nu o sa iesi foarte tare in gaura.In schimb la SP ce primesti??Lungire maxima de maini,durere de spate,caci nu se poate merge continuu mai mult de 200 km fara sa nu simti nimic,consum destul de mare si la revanzare ce sa mai zic.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 (editat) Sp-ul nu se cumpara de drum lung.Se cumpara pentru dat in we pe sosele virajate/circuit si atat. Intra in aceiasi clasa de "incomoditate" cu Ducati 998-999 si Aprilia Mille. Editat Aprilie 13, 2014 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Sp-ul nu se cumpara de drum lung.Se cumpara pentru dat in we pe sosele virajate/circuit si atat. Intra in aceiasi clasa de "incomoditate" cu Ducati 998-999 si Aprilia Mille. De...daca ar fi bani,ar merge din fiecare cate una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Asa vorbiti despre VFR de parca ar fi un etalon de confort, gen Goldwing, RT sau LT. Dar tot ghemuit stai, intins peste rezervor, semighidoane inguste si destul de joase si cu picioarele flexate de iti vine sa turbi. Si nu ai nici cuplul miarelor gen VTR sau TL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 VFR-ul nu e nici pe departe touringul ideal, dar este un compromis foarte bun, are plusuri si minusuri. Mie imi place mult V-ul, dar la Ducati nu prea am ce alege - singurul cat de cat ok ar fi fost ST2/ST4, dar nu prea erau ok de oras, SV1000 e un pic cam scump, RSV Mille e mult prea sportiva pentru ce am eu nevoie, TL-urile sunt mai rarute si un pic mai scumpe, asa ca VTR-ul a ramas cam singura optiune. Bine, cand l-am cumparat am fost si conditionat de bani, dar daca tot l-am luat, am inceput sa ne intelegem si sa-mi placa. Am luat-o in 2012 si o sa o mai tin cu siguranta inca vreo doua sezoane. De fapt, as tine-o mult si bine daca mi-as mai permite sa mai iau altceva pentru all day use, gen FZ6, Monster sau SV650N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 VFR-ul nu e nici pe departe touringul ideal, dar este un compromis foarte bun, are plusuri si minusuri. Mie imi place mult V-ul, dar la Ducati nu prea am ce alege - singurul cat de cat ok ar fi fost ST2/ST4, dar nu prea erau ok de oras, SV1000 e un pic cam scump, RSV Mille e mult prea sportiva pentru ce am eu nevoie, TL-urile sunt mai rarute si un pic mai scumpe, asa ca VTR-ul a ramas cam singura optiune. Bine, cand l-am cumparat am fost si conditionat de bani, dar daca tot l-am luat, am inceput sa ne intelegem si sa-mi placa. Am luat-o in 2012 si o sa o mai tin cu siguranta inca vreo doua sezoane. De fapt, as tine-o mult si bine daca mi-as mai permite sa mai iau altceva pentru all day use, gen FZ6, Monster sau SV650N Am un TLu la vanzare foarte ieftin pentru ca are crapata carena fata din cauza unui "incepator"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Asa vorbiti despre VFR de parca ar fi un etalon de confort, gen Goldwing, RT sau LT. Dar tot ghemuit stai, intins peste rezervor, semighidoane inguste si destul de joase si cu picioarele flexate de iti vine sa turbi. Si nu ai nici cuplul miarelor gen VTR sau TL. La confort, dupa cum pui tu problema depinde cat de inalt esti, chestie care "afecteaza" fiecare motor, dar nu e nici un cbr600, e mai incapator. Cat despre cuplu ... nu e facut neaparat pentru cuplu si pe langa asta fiind un 4V nu au cum sa scoata cuplu mult din el dar e compromisul perfect cuplu-putere. Cand 4L in ture mici e aproape mort dar are ceva cuplu in ture si destula putere, apoi 2V, mai ales miarele, au cuplu de-ti intind mainile in ture mici apoi ceva putere in ture medii dar in ture mari is moarte, 4V-ul are si ceva cuplu in ture mici dar putere ture mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Mie imi place mult V-ul, dar la Ducati nu prea am ce alege - singurul cat de cat ok ar fi fost ST2/ST4, dar nu prea erau ok de oras, SV1000 e un pic cam scump, RSV Mille e mult prea sportiva pentru ce am eu nevoie, TL-urile sunt mai rarute si un pic mai scumpe, asa ca VTR-ul a ramas cam singura optiune. Bine, cand l-am cumparat am fost si conditionat de bani, dar daca tot l-am luat, am inceput sa ne intelegem si sa-mi placa. Am luat-o in 2012 si o sa o mai tin cu siguranta inca vreo doua sezoane. De fapt, as tine-o mult si bine daca mi-as mai permite sa mai iau altceva pentru all day use, gen FZ6, Monster sau SV650N Subscriu 100% cu motivatia de a cumpara un VTR in detrimentul altor modele. Nu spune nimeni ca VTR e la coada vacii sau mega-campioana, dar raportul pret/calitate, pt unii dintre noi, bate tot ce inseamna brand, faima, opinii, Hp etc ... Nea Metale, cand imi faci o vizita sa mai auz si eu bestia? ca al meu e in revizii accentuate pana prin iunie cred:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Tati, stai sa ma pun si eu la punct cu revizia, ca am bagat kiloemetri anul asta, dar uleiul si filtrul tot nu l-am schimbat. Am de schimbat ceva pe la ea, si vreu dupa Pasti sa o duc la mecanic ca sa o am si eu ok de 1 Mai. In Mai vreau sa o duc la vopsit si sa-i pun tobe. Asa ca... rabdare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 (editat) Sp-ul nu se cumpara de drum lung.Se cumpara pentru dat in we pe sosele virajate/circuit si atat. Intra in aceiasi clasa de "incomoditate" cu Ducati 998-999 si Aprilia Mille. Tin sa te contrazic: Mille e cea mai comoda dintre cele 3 (SP, 999). SP e cam cea mai incomoda cred (cam la fel ca 999 ul) Editat Aprilie 14, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Tati, stai sa ma pun si eu la punct cu revizia, ca am bagat kiloemetri anul asta, dar uleiul si filtrul tot nu l-am schimbat. Am de schimbat ceva pe la ea, si vreu dupa Pasti sa o duc la mecanic ca sa o am si eu ok de 1 Mai. In Mai vreau sa o duc la vopsit si sa-i pun tobe. Asa ca... rabdare eheeee, tot e bine. Eu cred ca prin iunie o s-o am gata cel mai devreme la cat de des am vreme de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Pai ce te-ai apucat fraticule sa-i faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 (editat) De toate, cam din roata-n roata ambreajul facea figuri, cred ca l-am rezolvat, frane, rulmenti, roti, electrica etc ... Editat Aprilie 14, 2014 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.