Metal Heart Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 (editat) Vezi ca-i baiatul asta la BV, dezmembreaza un VTR. Eu mi-am luat cate ceva anul trecut de la el, anul asta am mai luat ceva. Din cate vad, are si tobe stock. Preturile sunt mai mult decat decente. E bine sa ai un set de tobe stock pe balcon, poate ai ghinionul sa dai peste un politist cu mai mult exces de zel. /index.php?/topic/712991-dezmembrez-honda-vtr-orice-piesa/ Sau la tine ar trebui si galerie??? Editat Mai 24, 2014 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 La mine-i evacuare cap-coada modificata; finalele stock nu stau pe galeriile de le am acum. E bine de stiut ca avem unde intreba de-o piesa ceva, pana acum am ajuns cu motorul pe la 70% din revizia capitala ce mi-am propus si se pare ca e nevoie numa de placute, ulei, filtru ulei si rulmenti la juguri; si poate o ieftinire a benzinei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Gataaaaa, ce a fost mai greu a trecut! Azi am luat carenele de la vopsit, au iesit S U P E R M I Z D A !!! Restul accesoriilor sunt pe drum. Cum au venit si alea, ma apuc de asamblat inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 (editat) ce a fost mai greu a trecut! inca ploua nea Metale al dreq de greu cu vremea anul asta. Asteptam poze cu bestia cand e gata Editat Mai 31, 2014 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Mai e nitel, mai e un pic, pana la marele nimic! Se pare ca nici weekendul asta nu-i gata... parbrizul mi-a venit, dar a venit spart... plm, mai am doua sparte-n pod, n-am ce face si cu al treilea, asa ca mai astept ceva pana vine unu' calumea. Si nici oglinzile nu mi-au sosit. Probabil ca de marti incolo. Azi cred ca o sa ma ocup sa pun carenele cap la cap, sa aranjez farul si... cam atata. Mi-am comandat undertray din ala de pe ebay si pana nu vine ala nu are rost sa ma apuc sa pun carenele, ca sa am ce face si desface... ala mai trebuie si vopsit, dar cred ca-i f*t un spray si aia e. Sunt tare curios. Lista de cumpraraturi arata in felul urmator: - semighidon dreapta - suport scarita fata dreapta - suport scarita spate dreapta - parbriz negru db - oglinzi cu semnale integrate - far - undertray din fibra - semnale fata-spate - mansoane Ce e cu italic nu trebuiau neaparat schimbate, dar daca tot am vopsit-o si a iesit bine, era pacat sa nu o pun calumea la punct. Nea' Jumba, am montat si capacul de ambreiaj de la tine, saru'mana mult. Parfum. O intrebare am la tine, o clapeta de soc buna ai in motorul ala al tau care sta degeaba? Piesa care-mi trebuie are codul OEM 16046-MBB-640. O gasesc la tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 soc-ul e dus si la mine, tre sa-l tii cu mana ca sa stea ca revine el de capul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Au inceput sa vina Aseara am asamblat carenele fata, mai am sa montez farul. Farul a venit de la BV, e un pic zgariat geamul, dar o sa-l tin o perioada asa, pana cand imi fac eu timp si lipesc o urechiusa la al meu. A venit si undertrayul, il vopsesc in weekend si il pun sa vad cum arata. La semighidon o sa am ceva bataie de cap, ca n-am mai schimbat niciodata asa ceva. Tre' sa-mi printez paginile din manual, sa le am la indemana Jur ca ma lasa nervii!!! Nu pot sa cred ca de la o simpla pleznitura in parcare am asa belele ) Dupa ce am vopsit-o (a iesit belea rau de tot), carenele s-au pupat la fix dupa ce mi-a indreptat taica-miu cadrul de bord cu doua lovituri de ciocan, dar oglinzile inca nu mi-au ajuns, parbrizul mi-a venit rupt in doua, al doilea, la o saptamana dupa ce l-am comandat a venit mail ca e nu mai au stoc pe fumuri db, asa ca am comandat transparent db, numai sa vina odata. Am schimbat si semighidonul (vai viata mea ce stramb era) si dupa ce l-am pus pe ala drept, na belea ca e suie in fata... practic acum ghidonul in sta usor bracat stanga ca sa mearga drept. Cand iau maxim stanga de ghidon, loveste de rezervor. Plus ca roata pare stramba fata de axul furcii si al aripii. Problema e ca dracia merge perfect drept, nu trage intr-o parte, nu se intampla nimic. Furca stramba nu pare sa fie pentru ca am slabit jugurile si prinderile si am tot invartit de jambe - nu se intampla nimic. Am vorbit cu baiatul de la BV sa-mi trimita jugul inferior, sa vedem, poate e al meu fugit. Daca nu, nu stiu ce ma-sa-n cu.r are. Opinii? Si apropo de undertray-ul de pe ebay - o porcarie. N-are nici o legatura cu VTR-ul, cred ca trebuie adaptat cumva cu undertray-ul actual, cumva taiat cel stock si inadit cu cel aftermarket. Altfel nu-mi dau seama, tre' sa caut pe forumurile de pe afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Sigur a cazut mobra doar de pe cric? Ca la cate damage-uri ai enumerat acolo. cred ca era parcata pe o supraetajata ... la ultimul etaj, exact pe margine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Probabil ca daca pica pe asfalt, nu se intampla nimic, dar cum au cazut ca la domino, una peste alta, iti dai seama ca o oglinda s-a intepenit pe nu-stiu-unde, ghidonul la fel, altceva a venit peste ea.... Cert e ca i-am dat de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Am cativa prieteni care te-au vazut prin trafic si s-au imbolnavit grav de cum arata si suna vtr tau ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 He he he... cam de o luna umblu cu el vopsit frumos. A iesit bine de tot vopseaua pe el. Baietii de la MotoSoft sunt resposabili de cum a iesit. Cat despre sunet, e cel standard, tobele n-au nici o modificare. Mai am de montat parbrizul db si oglinzile cu semnale integrate. Pana la sfarsitul anului am de gand sa-i rezolv distributia, sa schimb tot ce se poate schimba si eventual un set de tobe de carbon de la Danmoto. In iarna vreau sa-i fac transplant cu toata partea frontala de 1000RR - furca, roata, etrieri, juguri, semighidoane, aripa, pompa de frana... din astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Pana la sfarsitul anului am de gand sa-i rezolv distributia, sa schimb tot ce se poate schimba si eventual un set de tobe de carbon de la Danmoto. In iarna vreau sa-i fac transplant cu toata partea frontala de 1000RR - furca, roata, etrieri, juguri, semighidoane, aripa, pompa de frana... din astea. Asta ar fi cea mai buna treaba pe care ai putea sa i-o faci.Spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 pt rezervorul mic e vreo rezolvare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 pt rezervorul mic e vreo rezolvare? Consumul e problema,nu rezervorul:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 probabil ca te poti juca cu consumul, dar pierzi din modul in care trage. De aia as prefera rezervor mai mare dar sa traga la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 probabil ca te poti juca cu consumul, dar pierzi din modul in care trage. De aia as prefera rezervor mai mare dar sa traga la fel Cum majoritatea vin cu dyno jet pe ele,nu mai conteaza consumul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Am vazut pe net cateva extensii ale rezervorului, personal nu-mi plac. Eu aveam de gand sa-i fac un alt rezervor dar m-am cam razgandit cu mobra asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 (editat) Conform wiki, modelele de pana in 2001 au 15L. Cele de dupa 2001 (cele cu HISS si kilometraj digital, plus o imbunatatire la suspensia fata) au 19L. Se zice ca-s niste baieti in UK care fac rezervoare de VTR de 24L. Dar ar costa undeva la 5-600E (sau lire?). Consumul la motocicleta nu e mare, in acelasi regim de mers, pe aceeasi distanta, mi-a luat cu 1L mai mult la suta de km fata de un R1 2007 (stock, doar cu finalele matrasite). Si nu am mers deloc ortodox. Deci, la VTR nu consumul e problema, ci autonomia pacatoasa datorita rezervorului mic - 15L cu tot cu rezerva Vad ca cineva a pus rezervor de VFR 98-01 pe VTR fara mari batai de cap. http://www.superhawkforum.com/forums/modifications-cosmetic-34/vtr-vfr-tank-pro-modification-30030/ Avantajul e ca, la preturile astea, poti face un plin ochi sub 100 lei Editat Iulie 16, 2014 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 De ce ai da jumatate din pretul motocicletei pe un rezervor de 24 L ) Iti spun eu, consumul e problema, nu autonomia Nu e gandit ca un motor cu autonomie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Din moment ce imi ia cu 1L (un litru) mai mult ca un R1 2007, eu nu vad unde-i problema cu consumul!!! Da, clar, consuma semnificativ mai mult ca un SV650 pe injectie, dar hei, vorbim despre motoare de 1000. Eu am media de 10 in oras si 8 in afara. Am spus-o si pe paginile precedente, la mers constant, pe autostrada, cu pasager si doua rucsacuri mi-a luat sub 7. Undeva la 6.8. Dar am atins 130 doar in depasiri si am putut tine constant 110. Iar in localitati mergeam cu 90 - liber si noapte. Dar ca sa mergi cu VTR-ul cu 110 e ca si cum ai fu.te cu plua flasca... te chinui si nu intelegi nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Da ma, si un GSX-R 1000 K4 scoate 5.3 %, si care-i smenu? vrei sa mergi toata viata cu 90 la ora ca sa scoti 6%^macar ?) O medie de 10 oras si 8 in afara este MULT pt performantele si pt ce ofera motorul/motocicleta aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 De ce ai da jumatate din pretul motocicletei pe un rezervor de 24 L ) Pentru ca la noi preturile VTR-urilor sunt de rahat, iar afara lumea isi mai permite una-alta. » Post actualizat in 16 Jul 2014 09:12 Da ma, si un GSX-R 1000 K4 scoate 5.3 %, si care-i smenu? vrei sa mergi toata viata cu 90 la ora ca sa scoti 6%^macar ? ) O medie de 10 oras si 8 in afara este MULT pt performantele si pt ce ofera motorul/motocicleta aia. Eu nu ma plang de consum. Am vazut ca poa' sa ia si mai putin daca merg mai domol. Deci se poate. Mie un 10% in oras pentru o motocicleta de generatia ei mi se pare decent. Un singur amic a recunoscut ca ii haleste in oras de-l ia dracu - avea un R1 2003 si un stil de mers destul de turbat, in rest toti merg pe burta sau fac sacrifcii sa tina consumul in limite normale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Si in afara preturile cam tot pe-acolo sunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Pentru ca la noi preturile VTR-urilor sunt de rahat, iar afara lumea isi mai permite una-alta. » Post actualizat in 16 Jul 2014 09:12 Eu nu ma plang de consum. Am vazut ca poa' sa ia si mai putin daca merg mai domol. Deci se poate. Mie un 10% in oras pentru o motocicleta de generatia ei mi se pare decent. Un singur amic a recunoscut ca ii haleste in oras de-l ia dracu - avea un R1 2003 si un stil de mers destul de turbat, in rest toti merg pe burta sau fac sacrifcii sa tina consumul in limite normale. Mai bine se opteaza pentru un scuter. Oricum Vtru are printre cele mai mari carburatoare puse pe vreo mobra(keihin) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Mai bine se opteaza pentru un scuter. Oricum Vtru are printre cele mai mari carburatoare puse pe vreo mobra(keihin) Yep, 48mm Eu m-am gandit sa fac trecerea pe baterie de carburatoare de Varadero, sunt o idee mai mici, dar facand o paralele cu cat costa operatiunea vs. cata benzina as economisi, am ales sa nu fac manevra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.