Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

frumos!

 

Prima data incearca sa dai jos can golesti rezervorul sa te uiti, poate numa e o garnitura alunegata sau crapata, sa nu cumperi degeaba. cred ca se poatde desface,iar o-ringuri de alea din caucic se poate cumpara...

daca cumva nu se poate "salva" robinetul, uita-te prin topicul "piese de schimb". sunt multi care aduc orice piesa, sau chiar si au o gramada pe stoc.

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am fost cu ea la mare . super mobra de drum , m-am dus asa cu benzina picurand :rusinica:) , in rest nici o problema , mai pierzi un numar un semnal de la vibrati :rolleyes:) da se fac la loc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti l-am vazut si eu pe acolo , undeva pe plaja .

 

cand v-ati intors si cata ploaie ati mancat pe drum?

pe mine m-a udat bine ultimii 100 km de autostrada , duminica .

 

si ca o curiozitate asa , aveti si voi senzatia ca merge mai urat motorul cand ploo?

mai vad ca aveti cativa dintre voi tobe carbon .

am citit de curand peceva forumuri (UK si state ) ca nu trebuiesc puse carbon pe VTRuri pt ca mai devreme sau mai tarziu le bubuie .

 

ati auzit de asa ceva?

Editat de LOTRU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am arrow tot din cabon, dar pana acuma nu am probleme.

singura "buba" e ca din cand in cand se desprind un pic cele 2 tevi sub motor, unde se atinge galiria cu curba aia chiar sub motor si sufla. dar cu o cheie de 12 se rezolva in 5 minute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti l-am vazut si eu pe acolo , undeva pe plaja .

 

cand v-ati intors si cata ploaie ati mancat pe drum?

pe mine m-a udat bine ultimii 100 km de autostrada , duminica .

 

si ca o curiozitate asa , aveti si voi senzatia ca merge mai urat motorul cand ploo?

mai vad ca aveti cativa dintre voi tobe carbon .

am citit de curand peceva forumuri (UK si state ) ca nu trebuiesc puse carbon pe VTRuri pt ca mai devreme sau mai tarziu le bubuie .

 

ati auzit de asa ceva?

 

pai tot duminic m-am intors si io , si nu am avut treaba cu ploaia , pe putine portiuni de autostrada a plouat , nic nu am apucat sa ma ud , am intrat in buc uscat.

faza cu tobele nu o shtiu , io am airow dar nu din carbon , si nu mi sa parut ca merge mai urat pe ploaie , merge la temperatura mai mica dar bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

in cateva zile va arat cum au iesit jentile lustruite in combinatie cu negru mat ;)

 

V-TWIN for life!!!

Editat de bh99mes
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine ai venit "pe la noi" @sandruvlad! :rolleyes:

 

pune si tu o poza daca ai! nu suntem prea multi, dar aici in topic deobicei ne cunoastem. cine stie, poate ne siintalnim odata :(

 

 

a, si azi am terminat polishul! iiiin sfarsit! l-am facut in apartament, adica pe balcon si cand ploa, in camera. peretele si covorul arata groaznic de la praful ala fin de aluminiu si pasta, dar...thats the life...jentile sunt frumoase :D

Editat de bh99mes
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost cu el la caineni , undeva inainte de sibiu pe valea oltului , e o placere cu el pe dealu negru , valea oltului .... asculta super bine , trage , virajele le ia singura .. belea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

O mica poza dupa o partida de spalacit cu periuta printre carene si jante. Este un picut modificat pt race, geam, furtunare, carburator, filtre si cand vin ceva bani urmeaza tobele...

De putin timp am trecut la enduro si dupa multe accidente ale cunoscutilor si prietenilor incet incet incep sa-mi fie frica de strada... Parca atentia conservarilor devine tot mai precara...

Sunt indragostit de motorul acesta si cu greu ma gandesc ca nefolosindu-l voi fi nevoit sa-l vand....

 

Dupa 6 luni de nefolosire a pornit la prima cheie fara efort...

post-38042-1211268249_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa-l stapanesti sanatos, si sa te razgandesti cat mai repede ca vanzarea :D

 

cu pornire nici eu nu am a vut probleme, la prima asa cum spui. aproximativ dupa 5 luni de odihna.

daca o sa mai schimbi si tobele, o sa ai impresia ca ai un nou motor! :( o sa fie bine o recarburare cu tobe deschise, si poate pierzi un pic din cuplu la turatii mici (nesemnificativ), dar castigi cai si o sa le si simti :rolleyes:

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

O mica poza dupa o partida de spalacit cu periuta printre carene si jante. Este un picut modificat pt race, geam, furtunare, carburator, filtre si cand vin ceva bani urmeaza tobele...

De putin timp am trecut la enduro si dupa multe accidente ale cunoscutilor si prietenilor incet incet incep sa-mi fie frica de strada... Parca atentia conservarilor devine tot mai precara...

Sunt indragostit de motorul acesta si cu greu ma gandesc ca nefolosindu-l voi fi nevoit sa-l vand....

 

Dupa 6 luni de nefolosire a pornit la prima cheie fara efort...

 

mai exact ce modificari ai facut si la ce bani te-a dus , si care e diferenta , ca ma bate si pe mine gandul cand o sa am niste bani

 

post by h3llriderr

Editat de catalin (a lu` tanase)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai exact ce modificari ai facut si la ce bani te-a dus , si care e diferenta , ca ma bate si pe mine gandul cand o sa am niste bani

 

post by h3llriderr

 

Din fericire lucrez la o firma care poate aduce cam tot ce inseamna piese si accesorii pt moto/ATV. Tot ce am pus pe el am adus din Olanda la preturi de importator. pai... Paravant fumuriu, codita fibra racing, semnalizatoare led, rim strips, furtunase racing, K&N Filters, Dinojet, michelin propilot 2CT, lant Regina, reglaje si arcuri Showa noi si acum daca il mai tin va veni si un set de tobe tow brothers (sper). Altceva nu stiu ce ar mai fi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din fericire lucrez la o firma care poate aduce cam tot ce inseamna piese si accesorii pt moto/ATV. Tot ce am pus pe el am adus din Olanda la preturi de importator. pai... Paravant fumuriu, codita fibra racing, semnalizatoare led, rim strips, furtunase racing, K&N Filters, Dinojet, michelin propilot 2CT, lant Regina, reglaje si arcuri Showa noi si acum daca il mai tin va veni si un set de tobe tow brothers (sper). Altceva nu stiu ce ar mai fi...

 

 

as avea o intrebare, ca vad ca si al tau are cam aceasi tuninguri ca si al meu. cat consuma? :rolleyes:

cred ca pe al meu ar trebui sa-l duc la un reglaj. in oras 10, afara 8

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu fara dynojet sau filtre sport am 10/100 in oras insa afara imi ia intre 6 si 7 , nu mai mult .

 

si am sigur carburile dereglate ptr ca imi miroase a benzina nearsa de cate ori ma opresc la stop .

ieri i-am pus niste tobe aftermarket , VIPER , pe care scrie competition use only !

am innebunit , cad geamurile , pleaca toate alarmele , te aud soferii de la distanta , parca mi-am luat alt motor .

cred ca suna mai tare ca ducatiurile ce le-am auzit pana acum .

si inca o treaba , aluneca acceleratia acuma ca untul insa nu-mi mai sta la relantiu la fel .

trebuie carburatie si sincronizare cu siguranta .

 

abia astept sa o calaresc , iar si iar .

Editat de LOTRU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din fericire lucrez la o firma care poate aduce cam tot ce inseamna piese si accesorii pt moto/ATV. Tot ce am pus pe el am adus din Olanda la preturi de importator. pai... Paravant fumuriu, codita fibra racing, semnalizatoare led, rim strips, furtunase racing, K&N Filters, Dinojet, michelin propilot 2CT, lant Regina, reglaje si arcuri Showa noi si acum daca il mai tin va veni si un set de tobe tow brothers (sper). Altceva nu stiu ce ar mai fi...

 

hai sa ne vedem o data cand ai timp , ca as vrea si io cate ceva..

sau sa ne vedem mai multi veteresti sa vedem ce are fiecare , sa furam idei unii de la altii

 

care e faza cu dinojet si k&n filtre , cu ce ajuta .. se simte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce bine, ca voi va puteti intalni :(

eu din oradea nu prea pot sa ma duc pana in bucuresti :lol:

eventual ne vedem la intrunirea din gheorgheni sau brasov, ca la laea ma duc si ambele sunt cam spre mijlocul tarii...

 

pe de alta parte sunt foarte curios cum merge un VTR fara niciun tuning, ca sa pot compara. dar din pacate in oras nici macar nu este alt vtr, asa ca mai astepr sa aflu cum e :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

al meu ar fi fara tuninguri , daca nu pui la socoteala tobele (care , sincer , i-au schimbat mersul) !

 

si mie imi place Brasovul ca intrunire si o frecventez de vreo 3 ani sau 4 asa ca ne putem vedea acolo .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mie imi place Brasovul ca intrunire si o frecventez de vreo 3 ani sau 4 asa ca ne putem vedea acolo .

:lol: :lol: :(

Editat de bh99mes
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

60-80 de euro niste lamele de la ambreiaj si merge ca nou. asa era la VFR-ul meu. daca vroiam sa depasesc prima data motorul se tura ca prostu si abia apoi a inceput sa si traga. da nu e mare lucru, schimbul poti sa faci chiar si tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...