JAGI Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 Sint multi care merg doar drept, curbele sint doar himere. La 70/h sint deja in ultima treapta de viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 daca nu ai vazut nici o diferenta intre VTR si VFR inseamna ca le-ai condus degeaba... mi se pare hilara afirmatia ta... Nu vezi nici o diferenta cand bagi mana-n gaz intr-a IIa la VTR fata de cand bagi mana in gaz la VFR 800 ? Omul se referea la pozitie.La asta m-am referit. Vfr-ul(vtec) mi s-a parut cam lesinat si nu m-a surprins cu nimic,asa cum se zice.Parca tragea un pic mai tare cel simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 (editat) Eu am mers cu prima generatie de VFR800. Nu m-a excitat cu nimic - docila, corecta, confortabila. In schimb, VTR-ul e o motocicleta pe care fie o iubesti, fie o urasti. Cam la fel e cu toate V-urile mari. Editat Noiembrie 10, 2014 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 vfr750 de prin '93-'94 mi-a placut dar tot nu trage la fel de violent ca V2-ul. Sa laud si eu vtr-ul acum ca-i pus la iernat ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 Nu e nimic de laudat.Asta e adevarul:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 Problema e ca in ture mai mari e flasc, pe cand VFR-ul inca mai are de unde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 (editat) Ala de 1200 poate.Pana la 200 vfr-ul ii vede doar stopul spate,vtr-ului Editat Noiembrie 13, 2014 de G B V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 (editat) Ala de 1200 poate.Pana la 200 vfr-ul ii vede doar stopul spate,vtr-ului Merg pe VFR si stiu ce poate si am mers si pe VTR sa stiu cam ce poate, nu mi se pare asa mare diferenta decat la cuplu in ture mici, in rest nu mi s-a parut nimic wow. Editat Noiembrie 13, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 Problema e ca in ture mai mari e flasc, pe cand VFR-ul inca mai are de unde Pana ajungi la viteza unde sa conteze turele mari, VFR e pus cu botu pe labe ) Nu confunda V4 de pe VFR cu unu de pe Desmosedici ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 Da, dar cine-si ia VFR, cu siguranta nu o sa il intereseze top speedul si rapoartele... Asta am zis si eu, VFR-ul e o motocicleta corecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 (editat) VFR-ul e o motocicleta corecta. Mai ales la distributia aia pe cascada de pinioane. Tragi de mobra aia pana vomiti si tot nu-ti sare de la punct VFR e pt oameni mai chill, VTR e mai exploziva. Thunder Byte - pe a mea am da-to unui prieten sa faca o tura, el fiind obisnuit sa schimbe "sus". A revenit cumatru' dupa 10 minute galben la fata si mi-a spus ca intre vitezele 1-3 nu a putut s-o tina pe 2 roti calumea; numai pe cea din spate ) O fi el VTR-ul panarama la mecanica dar bicicleta, motorul si cutia fac toti banii Editat Noiembrie 14, 2014 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 Pana ajungi la viteza unde sa conteze turele mari, VFR e pus cu botu pe labe ) Nu confunda V4 de pe VFR cu unu de pe Desmosedici ) Tu sa taci, n-ai vtr ... ma nervez si-ti dau report Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 Ne mai bagam in seama si astia care au avut vtr:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 15, 2014 Share Postat Noiembrie 15, 2014 In sfarsit, a ajuns acasa Unui prieten i s-a facut mila de mine si s-a dus si mi-a adus-o. Acum e in fata blocului. Am pornit-o aseara si toarce mai frumos ca oricand, multumita lui Patrick. Acum tre' sa verific daca nu cumva mi-a schimbat comenzile de ambreiaj cu frana, la cate i-am facut ("mi-a crapat motocicleta, ia-o si fa-mi-o repede sa mai prind ceva din sezon... aaaa, e gata, pai mai tine-o la tine in service inca 3 saptamani ca s-a imputit vremea si mi-a expirat RCA-ul" ) La primavara ii pun ulei nou si-i schimb gumele si aia e... Poate ma buseste vreun noroc iarna asta si imi iese si mie un ciubuc ca sa ii pun arcuri progresive pe fata, ca la manevra cu furca de 1000RR am cam renuntat datorita costurilor distributiei. La cat am bagat in motocicleta asta, daca o vindeam in primavara cu 1000E si puneam de-o parte banii bagati in benzina si revizii/reparatii, acum aveam de un 954... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 15, 2014 Share Postat Noiembrie 15, 2014 De ce ai vrea 954? din cate vad ai pus suflet in motorul asta, si e genul de motor "love it or hate it", ori 954 e ...954 si atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 15, 2014 Share Postat Noiembrie 15, 2014 Nu vreau 954... am zis doar asa, prima care mi-a venit in minte. Daca e sa schimb VTR-ul, cred ca prima optiune ar fi Fazer 1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 aia cu love it or hate it e perfect justificata Metal, dar ce te faci cand il iubesti si-l urasti in acelasi timp?! iubesti comportamentul motorului, cutia de viteze si geometria motocicletei dar iti sare oja cand tre sa scoti o bujie sau te lasa nervii cand cureti carb-urile ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 O duci ca tot omul la service si ai scapat de bataia de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 Deci te caci in ea de treaba Daca tii neaparat la o pozitie mai confortabila, mai bine vinzi VTR-ul si-ti iei un VFR si ai terminat balciul cu adaptari, decupari si balarii. Pierzi la capitolul fun dar castigi la economie si confort. Hai ma, ca dureaza maxim 3 ore si nu e asa de greu sa pui ghidoanele alea PS: INCA CAUT semighidon stanga de 2001+ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 O duci ca tot omul la service si ai scapat de bataia de cap la alea unde iti schimba distributia si uita sa-ti prinda furtunele de la ulei de-ti borseste tot motorul? sau la alea unde-ti schimba furtunele de la radiatorul de ulei ca sa-ti schimbe carbunii de la electromotor?si evident, te miri de ce ai ulei borsit pe motor si furtunele stranse la mana? sau la vulcanizare moto unde nu-ti face o pana ca ai roata spitata si e mult de munca? sau la aia de-ti pun roata spate la vitezana si uita sa verifice gradajele de ax, in timp ce tu te miri de ce-ti sare lantul in mers? sau poate la cei care-ti schimba bujiile si uita sa le stranga la cheie... tu evident dandu-ti seama de asta cand vezi zoaie dubioase pe motor si rateuri sau poate la un renumit service unde, mecanicul beat mort, iti crapa vro 2 carene incercand sa le scoata de pe motor etc ... toate fazele astea le-am vazut la prieteni ai mei: nu din auzite sau de pe forum, toate aici in Buc nu-s eu cel mai mecanic dar, pe banii si timpul meu, vreau sa ma asigur ca mobra o sa si mearga pe strada nu din service in service Pentru trei mecanici moto pe lumea asta am tot respectul; 2 in Buc si 1 in Mangalia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SoLoGSX Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 Hai ma, ca dureaza maxim 3 ore si nu e asa de greu sa pui ghidoanele alea PS: INCA CAUT semighidon stanga de 2001+ care e diferenta intre cel de 2001 si cel de 98 in afara de culoare? am eu cred de 2001+ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 la alea unde iti schimba distributia si uita sa-ti prinda furtunele de la ulei de-ti borseste tot motorul? sau la alea unde-ti schimba furtunele de la radiatorul de ulei ca sa-ti schimbe carbunii de la electromotor?si evident, te miri de ce ai ulei borsit pe motor si furtunele stranse la mana? sau la vulcanizare moto unde nu-ti face o pana ca ai roata spitata si e mult de munca? sau la aia de-ti pun roata spate la vitezana si uita sa verifice gradajele de ax, in timp ce tu te miri de ce-ti sare lantul in mers? sau poate la cei care-ti schimba bujiile si uita sa le stranga la cheie... tu evident dandu-ti seama de asta cand vezi zoaie dubioase pe motor si rateuri sau poate la un renumit service unde, mecanicul beat mort, iti crapa vro 2 carene incercand sa le scoata de pe motor etc ... toate fazele astea le-am vazut la prieteni ai mei: nu din auzite sau de pe forum, toate aici in Buc nu-s eu cel mai mecanic dar, pe banii si timpul meu, vreau sa ma asigur ca mobra o sa si mearga pe strada nu din service in service Pentru trei mecanici moto pe lumea asta am tot respectul; 2 in Buc si 1 in Mangalia Eu de asta merg la acelasi mecanic de mai bine de 5 ani... nu am patit niciodata asa ceva. » Post actualizat in 19 Nov 2014 20:44 Hai ma, ca dureaza maxim 3 ore si nu e asa de greu sa pui ghidoanele alea PS: INCA CAUT semighidon stanga de 2001+ ia de aici pe OEM http://www.mrcycles.com/oemparts/a/hon/5053e8edf870021c54be343f/handlebar-top-bridge » Post actualizat in 19 Nov 2014 20:46 care e diferenta intre cel de 2001 si cel de 98 in afara de culoare? am eu cred de 2001+ La modelele din 2001 au venit cu ceva schimbari - reglaje in plus la suspensie, HISS, alte ceasuri cu indicator de benzina, rezervor marit si semighidoane un pic altfel pentru o mai buna pozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 care e diferenta intre cel de 2001 si cel de 98 in afara de culoare? am eu cred de 2001+ De inclinatie si cred ca f putin mai in fata....cand tin mainile pe ghidoane, stanga pare unpic mai jos si mai "rotita" cel punctat e ala vechi salutare veteristi! am observat ca dupa o perioada de timp sau prin oras, nu mereu... imi amorteste/am dureri la inchietura mainii stangi, ceea ce e ciudat, ca la restul mobrelor (choppere/nakeduri) daca imi obosea vreo mana, era dreapta, din cauza acceleratiei, FOARTE rar stanga, gen cand era super aglomerat in oras si frecam ambreiajul mereu. Si-mi pica fisa.... stiu ca mobra asta a fost picata pe stanga si stiu ca semighidonul e revopsit (ca se vede), deci fostul proprietar l-a schimbat, dar oare n-a stiut ca semighidonul de '97-'00 e diferit de '01-0'5??? se pare ca nu...ca m-am uitat din mai multe unghiuri si am dibuit pana la urma... pe stanga am semighidon de model '97...diferente e asa de mica incat nu prea se observa cu ochiul liber...dar atat de mare incat in anumite conditii (inca nu stiu care) incat se simte la mana ca disconfort vazi ca-ti dau un PM » Post actualizat in 20 Nov 2014 11:00 » Post actualizat in 19 Nov 2014 20:44 ia de aici pe OEM http://www.mrcycles.com/oemparts/a/hon/5053e8edf870021c54be343f/handlebar-top-bridge. stai bre! poate gasesc SH » Post actualizat in 20 Nov 2014 11:03 sau poate la un renumit service unde, mecanicul beat mort, iti crapa vro 2 carene incercand sa le scoata de pe motor gizas care-i ala man? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 gizas care-i ala man? nu o sa-i dau numele dar am ramas uimit cand mi-a aratat baiatul carenele. Si apropos: era un F4i de prin 2009 sau ceva de genul, adica nu vreo "vechitura" care vezi doamne mai crapa de la sine. "Meseriasul" omisese ca suruburile care se vedeau prinzand codita, chiar prindeau codita te doare capul. Baiatul cu motorul nu pune mana nici macar pe-un bec, deci exclus sa se fi bagat el sa faca treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.