Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca nu ai vazut nici o diferenta intre VTR si VFR inseamna ca le-ai condus degeaba... mi se pare hilara afirmatia ta...

 

Nu vezi nici o diferenta cand bagi mana-n gaz intr-a IIa la VTR fata de cand bagi mana in gaz la VFR 800 ?

Omul se referea la pozitie.La asta m-am referit.

Vfr-ul(vtec) mi s-a parut cam lesinat si nu m-a surprins cu nimic,asa cum se zice.Parca tragea un pic mai tare cel simplu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mers cu prima generatie de VFR800. Nu m-a excitat cu nimic - docila, corecta, confortabila. In schimb, VTR-ul e o motocicleta pe care fie o iubesti, fie o urasti. Cam la fel e cu toate V-urile mari.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vfr750 de prin '93-'94 mi-a placut :) dar tot nu trage la fel de violent ca V2-ul. Sa laud si eu vtr-ul acum ca-i pus la iernat :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala de 1200 poate.Pana la 200 vfr-ul ii vede doar stopul spate,vtr-ului

Merg pe VFR si stiu ce poate si am mers si pe VTR sa stiu cam ce poate, nu mi se pare asa mare diferenta decat la cuplu in ture mici, in rest nu mi s-a parut nimic wow.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Problema e ca in ture mai mari e flasc, pe cand VFR-ul inca mai are de unde :haha:

 

Pana ajungi la viteza unde sa conteze turele mari, VFR e pus cu botu pe labe :)) Nu confunda V4 de pe VFR cu unu de pe Desmosedici :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VFR-ul e o motocicleta corecta.

Mai ales la distributia aia pe cascada de pinioane. Tragi de mobra aia pana vomiti si tot nu-ti sare de la punct :) VFR e pt oameni mai chill, VTR e mai exploziva.

Thunder Byte - pe a mea am da-to unui prieten sa faca o tura, el fiind obisnuit sa schimbe "sus". A revenit cumatru' dupa 10 minute galben la fata si mi-a spus ca intre vitezele 1-3 nu a putut s-o tina pe 2 roti calumea; numai pe cea din spate :)) O fi el VTR-ul panarama la mecanica dar bicicleta, motorul si cutia fac toti banii

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit, a ajuns acasa :)

Unui prieten i s-a facut mila de mine si s-a dus si mi-a adus-o. Acum e in fata blocului. Am pornit-o aseara si toarce mai frumos ca oricand, multumita lui Patrick. Acum tre' sa verific daca nu cumva mi-a schimbat comenzile de ambreiaj cu frana, la cate i-am facut ("mi-a crapat motocicleta, ia-o si fa-mi-o repede sa mai prind ceva din sezon... aaaa, e gata, pai mai tine-o la tine in service inca 3 saptamani ca s-a imputit vremea si mi-a expirat RCA-ul" :) )

 

La primavara ii pun ulei nou si-i schimb gumele si aia e... Poate ma buseste vreun noroc iarna asta si imi iese si mie un ciubuc ca sa ii pun arcuri progresive pe fata, ca la manevra cu furca de 1000RR am cam renuntat datorita costurilor distributiei. La cat am bagat in motocicleta asta, daca o vindeam in primavara cu 1000E si puneam de-o parte banii bagati in benzina si revizii/reparatii, acum aveam de un 954...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia cu love it or hate it e perfect justificata Metal, dar ce te faci cand il iubesti si-l urasti in acelasi timp?! iubesti comportamentul motorului, cutia de viteze si geometria motocicletei dar iti sare oja cand tre sa scoti o bujie sau te lasa nervii cand cureti carb-urile :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci te caci in ea de treaba :)

Daca tii neaparat la o pozitie mai confortabila, mai bine vinzi VTR-ul si-ti iei un VFR si ai terminat balciul cu adaptari, decupari si balarii. Pierzi la capitolul fun dar castigi la economie si confort.

 

Hai ma, ca dureaza maxim 3 ore si nu e asa de greu sa pui ghidoanele alea

 

PS: INCA CAUT semighidon stanga de 2001+

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O duci ca tot omul la service si ai scapat de bataia de cap :)

la alea unde iti schimba distributia si uita sa-ti prinda furtunele de la ulei de-ti borseste tot motorul?

sau la alea unde-ti schimba furtunele de la radiatorul de ulei ca sa-ti schimbe carbunii de la electromotor?si evident, te miri de ce ai ulei borsit pe motor si furtunele stranse la mana?

sau la vulcanizare moto unde nu-ti face o pana ca ai roata spitata si e mult de munca?

sau la aia de-ti pun roata spate la vitezana si uita sa verifice gradajele de ax, in timp ce tu te miri de ce-ti sare lantul in mers?

sau poate la cei care-ti schimba bujiile si uita sa le stranga la cheie... tu evident dandu-ti seama de asta cand vezi zoaie dubioase pe motor si rateuri

sau poate la un renumit service unde, mecanicul beat mort, iti crapa vro 2 carene incercand sa le scoata de pe motor

etc ... toate fazele astea le-am vazut la prieteni ai mei: nu din auzite sau de pe forum, toate aici in Buc

 

nu-s eu cel mai mecanic dar, pe banii si timpul meu, vreau sa ma asigur ca mobra o sa si mearga pe strada nu din service in service :)

 

Pentru trei mecanici moto pe lumea asta am tot respectul; 2 in Buc si 1 in Mangalia :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ma, ca dureaza maxim 3 ore si nu e asa de greu sa pui ghidoanele alea

 

PS: INCA CAUT semighidon stanga de 2001+

 

 

care e diferenta intre cel de 2001 si cel de 98 in afara de culoare? am eu cred de 2001+

post-19372-0-98093600-1416421077_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la alea unde iti schimba distributia si uita sa-ti prinda furtunele de la ulei de-ti borseste tot motorul?

sau la alea unde-ti schimba furtunele de la radiatorul de ulei ca sa-ti schimbe carbunii de la electromotor?si evident, te miri de ce ai ulei borsit pe motor si furtunele stranse la mana?

sau la vulcanizare moto unde nu-ti face o pana ca ai roata spitata si e mult de munca?

sau la aia de-ti pun roata spate la vitezana si uita sa verifice gradajele de ax, in timp ce tu te miri de ce-ti sare lantul in mers?

sau poate la cei care-ti schimba bujiile si uita sa le stranga la cheie... tu evident dandu-ti seama de asta cand vezi zoaie dubioase pe motor si rateuri

sau poate la un renumit service unde, mecanicul beat mort, iti crapa vro 2 carene incercand sa le scoata de pe motor

etc ... toate fazele astea le-am vazut la prieteni ai mei: nu din auzite sau de pe forum, toate aici in Buc

 

nu-s eu cel mai mecanic dar, pe banii si timpul meu, vreau sa ma asigur ca mobra o sa si mearga pe strada nu din service in service :)

 

Pentru trei mecanici moto pe lumea asta am tot respectul; 2 in Buc si 1 in Mangalia :D

Eu de asta merg la acelasi mecanic de mai bine de 5 ani... nu am patit niciodata asa ceva.

» Post actualizat in 19 Nov 2014 20:44

Hai ma, ca dureaza maxim 3 ore si nu e asa de greu sa pui ghidoanele alea

 

PS: INCA CAUT semighidon stanga de 2001+

ia de aici pe OEM

http://www.mrcycles.com/oemparts/a/hon/5053e8edf870021c54be343f/handlebar-top-bridge

» Post actualizat in 19 Nov 2014 20:46

care e diferenta intre cel de 2001 si cel de 98 in afara de culoare? am eu cred de 2001+

La modelele din 2001 au venit cu ceva schimbari - reglaje in plus la suspensie, HISS, alte ceasuri cu indicator de benzina, rezervor marit si semighidoane un pic altfel pentru o mai buna pozitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care e diferenta intre cel de 2001 si cel de 98 in afara de culoare? am eu cred de 2001+

De inclinatie si cred ca f putin mai in fata....cand tin mainile pe ghidoane, stanga pare unpic mai jos si mai "rotita"
cel punctat e ala vechi

 

salutare veteristi!

am observat ca dupa o perioada de timp sau prin oras, nu mereu... imi amorteste/am dureri la inchietura mainii stangi, ceea ce e ciudat, ca la restul mobrelor (choppere/nakeduri) daca imi obosea vreo mana, era dreapta, din cauza acceleratiei, FOARTE rar stanga, gen cand era super aglomerat in oras si frecam ambreiajul mereu.

Si-mi pica fisa.... stiu ca mobra asta a fost picata pe stanga si stiu ca semighidonul e revopsit (ca se vede), deci fostul proprietar l-a schimbat, dar oare n-a stiut ca semighidonul de '97-'00 e diferit de '01-0'5??? se pare ca nu...ca m-am uitat din mai multe unghiuri si am dibuit pana la urma... pe stanga am semighidon de model '97...diferente e asa de mica incat nu prea se observa cu ochiul liber...dar atat de mare incat in anumite conditii (inca nu stiu care) incat se simte la mana ca disconfort

 

vtr01_bars.jpg :D

 

vazi ca-ti dau un PM

» Post actualizat in 20 Nov 2014 11:00

» Post actualizat in 19 Nov 2014 20:44

 

ia de aici pe OEM

http://www.mrcycles.com/oemparts/a/hon/5053e8edf870021c54be343f/handlebar-top-bridge.

 

stai bre! poate gasesc SH

» Post actualizat in 20 Nov 2014 11:03

sau poate la un renumit service unde, mecanicul beat mort, iti crapa vro 2 carene incercand sa le scoata de pe motor

 

gizas :crack: care-i ala man?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

gizas :crack: care-i ala man?

nu o sa-i dau numele dar am ramas uimit cand mi-a aratat baiatul carenele. Si apropos: era un F4i de prin 2009 sau ceva de genul, adica nu vreo "vechitura" care vezi doamne mai crapa de la sine. "Meseriasul" omisese ca suruburile care se vedeau prinzand codita, chiar prindeau codita :rusinica: te doare capul. Baiatul cu motorul nu pune mana nici macar pe-un bec, deci exclus sa se fi bagat el sa faca treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...