Sari la conținut

Trasee Saptamanale (sper)


Grigu
 Share

Postări Recomandate

Eu plec la mare pe 29 si sunt dipus sa fac o calatorie cu scuterul daca mai sunt inca 2 amatori, preferabil ca viteza sa fie cam pe la 70km/h. Putem pleca si mai devreme daca aveti de gand sa stati pana pe 29. daca cineva este interesat tel. meu este 0724382924 si ne putem intalni la o bere sa vb. Sunt din sect 3 zona diham(stadionul Lia Manoliu). Noapte buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 192
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Da, nu am chef sa merg pe ploaie. Mergem mai bine cand e soare. Mergem dupa tura de buzau.... :ok:

 

<small>--- Mesaj completat în 25 Aug 2007 00:47 -------------</small><br/>

Sa pare ca am o problema. Am primit azi un plic de la Politia rutiera cu o poza. Am intrat in radar ? Bogdan, Cristi aveti si voi primit un plic de Politia. Era din marti unde eram pe la Targoviste :smoke:

Inca n-am primit dar asta nu inseamna ca e imposibil sa primim in zilele care urmeaza...

:agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, nu am chef sa merg pe ploaie. Mergem mai bine cand e soare. Mergem dupa tura de buzau.... :smoke:

 

<small>--- Mesaj completat în 25 Aug 2007 00:47 -------------</small><br/>

Sa pare ca am o problema. Am primit azi un plic de la Politia rutiera cu o poza. Am intrat in radar ? Bogdan, Cristi aveti si voi primit un plic de Politia. Era din marti unde eram pe la Targoviste :agree:

 

pwah...radar cu aparat foto...s-au montat pe unele DN-uri...rombaer,vad eu bine sau nu ?...aveai 148 km\h ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pwah...radar cu aparat foto...s-au montat pe unele DN-uri...rombaer,vad eu bine sau nu ?...aveai 148 km\h ?

asa vad si eu....pana mea. eu am avut varfuri de 70 cand plecam sa ma dezmortesc dar am mers cuminte cu 45-50km. MIhai i-a dat blana o singura data doar ca sa vada cat prinde.

ce ghinion! :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treceti mah si pe la mine sa ma luati ca sunt din gr si stau aproape de vama str 1 decembrie ca naiba eu am fost ieri 200km in bulgaria m am plimbat de nu mai puteam de spate si de cooorr

 

Super. Evident ne vedem cand facem tura iar in Bulgaria. Dai si tu un numar de telefon prin pm.

 

Sa ne spui un Restaurant bun in gr. Unde am fost data trecut nu era bun deloc. :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Photoshop saluta :D Scuterul meu nici nu merge mai mult ca 115 km/h :bounce:

merge ma si cu 148....daca e vale mare :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super. Evident ne vedem cand facem tura iar in Bulgaria. Dai si tu un numar de telefon prin pm.

 

Sa ne spui un Restaurant bun in gr. Unde am fost data trecut nu era bun deloc. :bounce:

 

ia adresa asta de mes " tommyta_lover4you " si dai un mesaj cand mai mergeti la bulgari :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, vineri spre sambata noapte plecare spre mare :moto: Revin maine exact cu detalii :bounce: Se vrea a sta 2-3 zile cu cortul sau la un hotel placut cunoscut de mine :) Si daca tot ajungem, sa facem si un tur de litoral, poate ne conduc baietii de acolo( dezkreator, haste...) :hug:

 

Bafta! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, vineri spre sambata noapte plecare spre mare :what: Revin maine exact cu detalii :scratch: Se vrea a sta 2-3 zile cu cortul sau la un hotel placut cunoscut de mine :P Si daca tot ajungem, sa facem si un tur de litoral, poate ne conduc baietii de acolo( dezkreator, haste...) :-L

 

Bafta! :)

 

va asteptam atunci...cati sunteti?...pt moment vremea pe litoral este cam naspa innorat si destul de rece noaptea dar poate se indrepta pina in weekend...pentru campare sunt campingurile de la intrare in Mamaia dar sunt cu plata :baldy:...daca vreti campare gratis - in vama veche....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, back cu detalii:

 

Plecare la Constanta, cu turul litoralului cel mai probabil :-L , vineri(07.09.2007) ora 22:00 de la locul de intrunire CSR

O luam pe E60/85 : Bucuresti - Voluntari - Afumati - Urziceni - Slobozia - Tandarei - Harsova - Constanta . Km pana la Constanta: 280 . Totalul calatoriei ar fi in jurul a 700 de km.

Viteza de croaziera o sa fie la intre 55 si 70, pauze de racire/tigara/nevoi fiziologice :P , benzinarii avem din 50 in 50 de km (petrom cu benzina buna si ieftina:P dar si mol, rompetrol...)

Cum am zis, stam pana duminica la pranz, apoi ne intoarcem pe acelasi drum. Luati-va ceva gros pe voi ca noaptea e frig pe scuter.

Cazare o sa fie la hotel de 2** cu tv si baie proprii.

 

Deci, cine vrea sa vina, indiferent ca are 50cc sau 180cc, 2T sau 4T, e binevenit, dar sa aiba la el macar o bujie si o curea de rezerva(sper sa nu le folositi). Mai trebuie si casca in cap si numar la scuter! :scratch:

 

Pana acum suntem 3: eu - rally 70cc, liviu - agillity50, vlad - speedfight2 50cc .

Cine vine, sa anunte: aici, pe privat, pe mess ( matran_vlad_shtefan (@yahoo.com) ) sau la telefon 0741 256 201 (vladul) !

Deci, vineri spre sambata noapte plecare spre mare :baldy: Revin maine exact cu detalii :what: Se vrea a sta 2-3 zile cu cortul sau la un hotel placut cunoscut de mine :wave: Si daca tot ajungem, sa facem si un tur de litoral, poate ne conduc baietii de acolo( dezkreator, haste...) :what:

 

Bafta! :)

va asteptam atunci...cati sunteti?...pt moment vremea pe litoral este cam naspa innorat si destul de rece noaptea dar poate se indrepta pina in weekend...pentru campare sunt campingurile de la intrare in Mamaia dar sunt cu plata :D...daca vreti campare gratis - in vama veche....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pot sa va zic din proprie experienta ca drumul de la Tandarei la Constanta pe traseul care l-ai spus este bun,lam facut asta vara,soseaua buna cu mici exceptii (la Stupina si Mihail Kogalniceanu este putin mai bulit)dar in rest bun....din pacate mare parte din drum este pe o singura banda,sa va rugati sa nu fie aglomeratie ca sa va poata depasi masinile....cafenea (chiosc)imediat ce treceti podul de la Giurgeni peste Dunare si loc unde puteti sta mai mult...sper sa aveti companie multa sa nu va plictisiti pe drum....:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, back cu detalii:

 

Plecare la Constanta, cu turul litoralului cel mai probabil :P , vineri(07.09.2007) ora 22:00 de la locul de intrunire CSR

O luam pe E60/85 : Bucuresti - Voluntari - Afumati - Urziceni - Slobozia - Tandarei - Harsova - Constanta . Km pana la Constanta: 280 . Totalul calatoriei ar fi in jurul a 700 de km.

Viteza de croaziera o sa fie la intre 55 si 70, pauze de racire/tigara/nevoi fiziologice :baldy: , benzinarii avem din 50 in 50 de km (petrom cu benzina buna si ieftina:P dar si mol, rompetrol...)

Cum am zis, stam pana duminica la pranz, apoi ne intoarcem pe acelasi drum. Luati-va ceva gros pe voi ca noaptea e frig pe scuter.

Cazare o sa fie la hotel de 2** cu tv si baie proprii.

 

Deci, cine vrea sa vina, indiferent ca are 50cc sau 180cc, 2T sau 4T, e binevenit, dar sa aiba la el macar o bujie si o curea de rezerva(sper sa nu le folositi). Mai trebuie si casca in cap si numar la scuter! :scratch:

 

Pana acum suntem 3: eu - rally 70cc, liviu - agillity50, vlad - speedfight2 50cc .

Cine vine, sa anunte: aici, pe privat, pe mess ( matran_vlad_shtefan (@yahoo.com) ) sau la telefon 0741 256 201 (vladul) !

 

 

Super frumos e tura voastra. Si eu va doresc asfalt Uscat si sa fie tot fara incidente.

 

Asteptam poze multe..... :-L

Multumim de urari, luni revenim cu poze :what:

 

 

pot sa va zic din proprie experienta ca drumul de la Tandarei la Constanta pe traseul care l-ai spus este bun,lam facut asta vara,soseaua buna cu mici exceptii (la Stupina si Mihail Kogalniceanu este putin mai bulit)dar in rest bun....din pacate mare parte din drum este pe o singura banda,sa va rugati sa nu fie aglomeratie ca sa va poata depasi masinile....cafenea (chiosc)imediat ce treceti podul de la Giurgeni peste Dunare si loc unde puteti sta mai mult...sper sa aveti companie multa sa nu va plictisiti pe drum....:what:

Eu am mai fost pe scuter pana la cta si chiar pana in vama pe 1august, intr-adevar, drumul e ca-n palma, iar soferii sunt disciplinati. Astept doritori, pana maine seara sa stiu sa rezerv camere! Abia astept tura de forta :wave: ,

 

Bafta! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumim de urari, luni revenim cu poze :scratch:

Eu am mai fost pe scuter pana la cta si chiar pana in vama pe 1august, intr-adevar, drumul e ca-n palma, iar soferii sunt disciplinati. Astept doritori, pana maine seara sa stiu sa rezerv camere! Abia astept tura de forta :what: ,

 

Bafta! :)

 

Salut. Vladule fi atent, tu ai experienta, este un drum pe care l-ai mai facut, aveti grija (adica ai grija si de ceilalti):

 

* Nu uitati semnalul de oprire (3rei claxoane scurte succesive).

 

* Stabileste de la inceput si invata-i cum sa mearga in grup.

 

* Invata-i semnele folosite de motocicliste (am scris mototcicliste ca sa le starnesc atentia :baldy: ).

 

* Stabileste conducatorul si inchizatorul de grup de la inceput.

 

* Stiu ca tu esti tentat sa stai in fata, deoarece cunosti drumul, dar consider (fara nicio suparare) ca esti cel mai experimentat, de aceea iti recomand sa stai in spate si sa inchizi.

 

* Stabiliti inainte de a pleca unde veti face opririle planificate.

 

* FOARTE IMPORTANT!!! - Invata-i ce inseamna REGULA CELOR 2 SECUNDE! (la pozitia de mers in "ZIG-ZAG" trebuie sa pastreze o distanta fata de scuterul care se afla exact in fata de minim 2 secunde (adica sa lase distanta pe care scuterul ar parcurge-o in 2 secunde la viteza curenta de deplasare), iar fata de scuterul care se afla pe o pozitie anterioara in grup (deci mai in fata si intr-o parte) minim 1 secunda (adica minim distanta pe care ar parcurge-o scuterul intr-o secunda la vitesa curenta de deplasare, atentie pentru a ajunge cu inceputul rotii din fata in dreptul sfarsitului rotii din spate al scuterului aflat pe o pozitie anterioara in grup! (stiu ca suna aiurea pentru ca rotile sunt rotunde, deci nu au inceput si sfarsit, dar sunt convins ca tu ai inteles ce am vrut sa spun, asa ca explica-le si lor :what: (1 secunda timpul mediu de reactie pana la inceperea procedurii de franare))

 

* Evalueaza-ti colegii de grup si daca decizi sa stai in spate, alege pe cineva cu experienta care sa conduca grupul si asigura-te ca a inteles traseul si locurile de oprire. Ai vazut ce se intampla cand cineva din spatele grupului opreste (planificat sau nu) si cei din fata merg inainte ...

 

* Invata-i sa se uite in oglinzile retrovizoare cel putin din 5 in 5 secunde, pentru a observa eventualele semnale transmise din spate, care ar putea indica popas turistic sau (atat ca n-o sa aveti probleme!).

 

* Cel/cei mai nou/noi pe doua roti (pentru ca daca spun cel/cei mai putin experimentat(i) s-ar putea supara pe mine), ar trebui sa stea exact inaintea inchizatorului de grup, adica penultimul, antepenultimul si tot asa.

 

* Neaparat repeta-le de nenumarate ori pana pricep (stiu ca e munca de sisif) : "by default" in mers pozitia este "ZIG-ZAG" (cu exceptia cazurilor cand conducatorul de grup dispune mersul in coloana sau sir indian, adica unul in spatele celuilalt), iar cant va opriti la un semafor de exemplu, va opriti intotdeauna in paralel cate doi, cu exceptia cazului cand grupul are un numar impar de membri, atunci inchizatorul de drum va sta singur pe pozitia din stanga (si nu va sta nimeni in paralel cu el!).

 

* Intotdeauna circulati doar pe o singura banda, iar la semafor va opriti in formatie "CATE DOI" tot pe o singura banda

 

* Intotdeauna conducatorul si inchizatorul de grup vor sta pe partea stanga a benzii de mers!

 

* Daca grupul are un numar par de membrii, atunci conducatorul si deschizatorul vor circula tot pe partea stanga a benzii pe care grupul se deplaseaza! Cel aflat pe pozitia 2 va circula la 2 secunde in spatele conducatorului (tot pe partea stanga), cel de pe 3 va circula la 1 secunda fata de cel de pe 2, dar pe partea dreapta ... penultimul va circula pe partea dreapta cu 1 secunda inaintea inchizatorului de grup.

 

post-9269-1189065896_thumb.jpg

 

post-9269-1189065940_thumb.jpg

 

post-9269-1189065969_thumb.jpg

 

ATENTIE! - Inchizatorul de grup trebuie sa inchida banda la viraj la dreapta asa ca daca-l vedeti pe Vlad ca se baga vreodata in fata sa nu credeti ca vrea sa fie el primul :wave: (nu mai desenez pentru ca sti ce si cum VLAD :-L )

 

Am rugamintea catre toti, inclusiv catre cei pe care nu-i cunosc, sa-l ascultati pe Vlad, a facut acest drum singur si stie cel mai bine ce si cum. Va multumesc

 

O recomandare - pentru maimutareli, wheelie, stopie, dat din fund pe scuter sau mers fara maini ori in picioare va rog si insist, sa folositi parcarile, nu drumurile circulate si mai ales nu cand aveti viteza - Multumesc inca o data

 

Vlad cand se ridica o face ca sa se asigure si sa vada peste voi ce este in fata!

 

Sper ca nu v-am plictisit cu aberatiile mele. Drum bun pe asfalt uscat si fara incidente.

 

... in rest la cat mai multe poze, sa vedem si noi cei care n-am putut sa mergem ce am pierdut :P

 

 

 

PS - Vlad sigur nu vor fi probleme dar (nu sti ce idioti gasesti pe drum) ... in caz de cod albastru(accident) sau cod negru (vatamare corporala a vreunui motociclist/scuterist sau mai rau ...) ma poti suna oricand si la orice ora, sper, mai mult, sunt chiar convins ca nu vor exista astfel de incidente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Vladule fi atent, tu ai experienta, este un drum pe care l-ai mai facut, aveti grija (adica ai grija si de ceilalti):

 

* Nu uitati semnalul de oprire (3rei claxoane scurte succesive).

 

* Stabileste de la inceput si invata-i cum sa mearga in grup.

 

* Invata-i semnele folosite de motocicliste (am scris mototcicliste ca sa le starnesc atentia :P ).

 

* Stabileste conducatorul si inchizatorul de grup de la inceput.

 

* Stiu ca tu esti tentat sa stai in fata, deoarece cunosti drumul, dar consider (fara nicio suparare) ca esti cel mai experimentat, de aceea iti recomand sa stai in spate si sa inchizi.

 

* Stabiliti inainte de a pleca unde veti face opririle planificate.

 

* FOARTE IMPORTANT!!! - Invata-i ce inseamna REGULA CELOR 2 SECUNDE! (la pozitia de mers in "ZIG-ZAG" trebuie sa pastreze o distanta fata de scuterul care se afla exact in fata de minim 2 secunde (adica sa lase distanta pe care scuterul ar parcurge-o in 2 secunde la viteza curenta de deplasare), iar fata de scuterul care se afla pe o pozitie anterioara in grup (deci mai in fata si intr-o parte) minim 1 secunda (adica minim distanta pe care ar parcurge-o scuterul intr-o secunda la vitesa curenta de deplasare, atentie pentru a ajunge cu inceputul rotii din fata in dreptul sfarsitului rotii din spate al scuterului aflat pe o pozitie anterioara in grup! (stiu ca suna aiurea pentru ca rotile sunt rotunde, deci nu au inceput si sfarsit, dar sunt convins ca tu ai inteles ce am vrut sa spun, asa ca explica-le si lor :scratch: (1 secunda timpul mediu de reactie pana la inceperea procedurii de franare))

 

* Evalueaza-ti colegii de grup si daca decizi sa stai in spate, alege pe cineva cu experienta care sa conduca grupul si asigura-te ca a inteles traseul si locurile de oprire. Ai vazut ce se intampla cand cineva din spatele grupului opreste (planificat sau nu) si cei din fata merg inainte ...

 

* Invata-i sa se uite in oglinzile retrovizoare cel putin din 5 in 5 secunde, pentru a observa eventualele semnale transmise din spate, care ar putea indica popas turistic sau (atat ca n-o sa aveti probleme!).

 

* Cel/cei mai nou/noi pe doua roti (pentru ca daca spun cel/cei mai putin experimentat(i) s-ar putea supara pe mine), ar trebui sa stea exact inaintea inchizatorului de grup, adica penultimul, antepenultimul si tot asa.

 

* Neaparat repeta-le de nenumarate ori pana pricep (stiu ca e munca de sisif) : "by default" in mers pozitia este "ZIG-ZAG" (cu exceptia cazurilor cand conducatorul de grup dispune mersul in coloana sau sir indian, adica unul in spatele celuilalt), iar cant va opriti la un semafor de exemplu, va opriti intotdeauna in paralel cate doi, cu exceptia cazului cand grupul are un numar impar de membri, atunci inchizatorul de drum va sta singur pe pozitia din stanga (si nu va sta nimeni in paralel cu el!).

 

* Intotdeauna circulati doar pe o singura banda, iar la semafor va opriti in formatie "CATE DOI" tot pe o singura banda

 

* Intotdeauna conducatorul si inchizatorul de grup vor sta pe partea stanga a benzii de mers!

 

* Daca grupul are un numar par de membrii, atunci conducatorul si deschizatorul vor circula tot pe partea stanga a benzii pe care grupul se deplaseaza! Cel aflat pe pozitia 2 va circula la 2 secunde in spatele conducatorului (tot pe partea stanga), cel de pe 3 va circula la 1 secunda fata de cel de pe 2, dar pe partea dreapta ... penultimul va circula pe partea dreapta cu 1 secunda inaintea inchizatorului de grup.

 

post-9269-1189065896_thumb.jpg

 

post-9269-1189065940_thumb.jpg

 

post-9269-1189065969_thumb.jpg

 

ATENTIE! - Inchizatorul de grup trebuie sa inchida banda la viraj la dreapta asa ca daca-l vedeti pe Vlad ca se baga vreodata in fata sa nu credeti ca vrea sa fie el primul :what: (nu mai desenez pentru ca sti ce si cum VLAD :what: )

 

Am rugamintea catre toti, inclusiv catre cei pe care nu-i cunosc, sa-l ascultati pe Vlad, a facut acest drum singur si stie cel mai bine ce si cum. Va multumesc

 

O recomandare - pentru maimutareli, wheelie, stopie, dat din fund pe scuter sau mers fara maini ori in picioare va rog si insist, sa folositi parcarile, nu drumurile circulate si mai ales nu cand aveti viteza - Multumesc inca o data

 

Vlad cand se ridica o face ca sa se asigure si sa vada peste voi ce este in fata!

 

Sper ca nu v-am plictisit cu aberatiile mele. Drum bun pe asfalt uscat si fara incidente.

 

... in rest la cat mai multe poze, sa vedem si noi cei care n-am putut sa mergem ce am pierdut :-L

PS - Vlad sigur nu vor fi probleme dar (nu sti ce idioti gasesti pe drum) ... in caz de cod albastru(accident) sau cod negru (vatamare corporala a vreunui motociclist/scuterist sau mai rau ...) ma poti suna oricand si la orice ora, sper, mai mult, sunt chiar convins ca nu vor exista astfel de incidente!

Alias, multumim mult pentru urari si sfaturi! Fi sigur ca ii instructez de nu se vad ca nu am chef de incidente pe drum( doar mergem sa ne distram :) ) Aveam in gand sa conduc eu drumul deoarece l-am vazut pe liviu in actiune ca inchizator de grup si mi-a placut cum se descurca, insa cum el nu mai are oglinda pe stanga, o sa propun sa conduca el si eu sa inchid(mi-am pus oglinzi!) Drumul nu e asa greu cum ar parea, pauze facem din 50 in 50 de km in benzinarii, iar daca cineva din grup are nevoie sa opreasca, oprim toti cu semnalele pornite pe stanga.

Maimutareli si stunt-uri n-o sa facem ca sa avem si cu ce ne intoarce :baldy: si in plus nu suntem Chris Pfeifer :wave:

 

In rest va astept pe toti doritorii maine(vineri) la 22:00 la locul de intrunire CSR (harta in semnatura)!

Sa ne vedem cu bine!

 

 

P.S.: Alias, sper ca singurele chestii care ti le voi spune la telefon sa fie numai de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ppl, im back

luni cica ajung si eu la RAR desi n-am avut timp nici sa schimb releul de semnalizare (nu merge dreapta, sta aprins ) si dupa ce-o inscriu devin iar activ pe aici :)

am niste zile de cosmar ( in sensul ca repet la greu cu trupa - 3 cantari in 7 zile din care la cupa presei din Laptarie locul doi -primul era cu relatii - azi party la Perroni) sapt viitoare sper sa ma linistesc totusi si sa am timp de trasee :scratch:)

celor care misuna le urez drum fara incidente, distractie maxima si sa se inmulteasca (nu intre ei ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...