kyk Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 Unde gasesc un kit reparatie pompa frana spate stie cineva ? Pe unde am mai sunat numai pe comanda, 10 zile lucratoare, oare nu are nimeni pe stoc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 Cauta la Dementor, la Alfred(Fm Racing), la Beny( piese Ktm), la Moto point Pontic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru.tanasoiu Postat Februarie 21, 2016 Share Postat Februarie 21, 2016 (editat) Salut,doresc sa cumpăr un fe450 an 2009.Ce puteti sa imi spuneti despre acest model?revizii,consum,întreținere,eventuale probleme.am observat ca nu se prea discuta despre acest model. Cu stima, Editat Februarie 21, 2016 de doru.tanasoiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavian husaberg 501 Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 Vă salut pe toți deținători de husaberg uri. Am și eu unul de 501cc din 2003. Deși am făcut motorul complet .piston supape.lant.intinzator.alezat.segmenti.ambielaj. adică tot . Am pornirea foarte grea Pornirea la pedala este foarte grea. Am pus bujie noua. Are scanteie are benzina .nu îl îneacă . Îl pornesc în sfârșit dar inegreste bujia. Dacă cineva a pățit asemenea mie! va rog sa îmi ziceți cam ce ar trbui făcut . Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Porneste greu pentru ca aprinderii tale SEM ii trebuiesc ceva ture pentru a genera scanteie. Nu o sa porneasca niciodata bine. Daca innegreste bujia, da-i mai mult aer din surubul carburatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavian husaberg 501 Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Da Mulțumesc de răspuns iam dat mai mult aer. Dar deja atunci nu mai vrea porni așa după ce I curat bine bujia o pun sus I dau (câteva) pedale porneste merge o vreme pana inegreste bujia și gata. Nustiu mam gandit la o bujie cu iridium sa genereze mai multa scanteie sa văd atunci dacă o sa pot sa.i fac amestecul benzina aer. Mă îngrozește pur și simplu și mor de ciuda știind ca am băgat un car de bani în el și îmi creaza probleme. Mulțumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 17, 2016 Share Postat Martie 17, 2016 Mai bine regleaza amestecul din pozitia acului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Daca cumva vi se strica rola de la vreun culbutor la Husaberg Fe 450 dinainte de 2009, surpriza neplacuta va fi mare! KTM zice sa schimbati tot culbutorul....care e 600+666 lei admisie+evacuare! Ei bine ...DON'T! 59036061090 este codul KTM al rolei care se potriveste la ambele culbutoare! Vedeti aici http://www.partsfish.com/oemparts/p/ktm/59036061090/rocker-arm-roller-cpl-racing la ce se mai potriveste rola! Enjoy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut pn Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Salutare. Husaberg TE 300 2013. Porneste prima pedala, tine bine relantiul, bujia culoare normala... dar de multe ori pe la jumatea acceleratiei dă în nas cum se spune adica undeva o bâlbâie. Câteodată merge fără probleme, câteodată nu. Ca si setări carb: 165, 35, cuiul la 4 si 2 ture dat drumul la aer. Sunt setările din manual. Poate a mai trecut cineva prin asta si are o idee. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Pai urmareste culoarea bujiei pe acceleratie (opresti motorul turat fiind). Setarile din manual sunt baza de plecare. De ex la mine siguranta e cu 2 crestaturi mai sus. Ca la manual nu vrea deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut pn Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Pai urmareste culoarea bujiei pe acceleratie (opresti motorul turat fiind). Setarile din manual sunt baza de plecare. De ex la mine siguranta e cu 2 crestaturi mai sus. Ca la manual nu vrea deloc. OK. Încerc. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 salutare, este cineva de aici care are TE-u si a pus plasticele negre pe el? sau chiar si alt model asemanator cu Te-ul. intreb pt ca in curand o sa vreau sa schimb plasticele si am vazut ca este si varianta complet neagra, si as fii curios cum ar arata. » Post actualizat in 06 Oct 2016 12:57mai am o intrebare, stie cienva unde gasesc far pt husaberg te 300 2013? am cautat ebay, peste tot si nu gasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moebius Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 Salutari. Ma bate gandul sa iau un Husaberg. M-ar ajuta niste pareri. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-husaberg-fe%20550-din-2005-627978.html Stie careva blonda asta? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Octombrie 24, 2016 Share Postat Octombrie 24, 2016 » Post actualizat in 06 Oct 2016 12:57 mai am o intrebare, stie cienva unde gasesc far pt husaberg te 300 2013? am cautat ebay, peste tot si nu gasesc. Far gasesti la Ktm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Februarie 20, 2017 Share Postat Februarie 20, 2017 (editat) Oare de ce pt aceiasi furca, acelasi cod (wp cs4) 2013 respectiv 2014 difera camera de aer, taria arcului si numarul de clicuri? Este vorba de te 300 2013 si 2014 Editat Februarie 20, 2017 de sorinagape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Februarie 20, 2017 Share Postat Februarie 20, 2017 (editat) Wp cs4 nu e cod, e o denumire generic gen samsung s6. Codurile au alta forma si sunt diferite de la an la an, daca te uiti atent pe furcile tale o sa vezi codurile, le regasesti si in manual la sectiunea suspensii. Editat Februarie 20, 2017 de dmikel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Februarie 21, 2017 Share Postat Februarie 21, 2017 Da, nu m-am exprimat eu bine! Ideea este ca, pe acelasi model de furca ," WP 4CS" cu acelasi cod, 4860 4CS , cantitatea de ulei, taria arcului si clicurile sunt diferite in 2013 fata de 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Martie 11, 2017 Share Postat Martie 11, 2017 Da, nu m-am exprimat eu bine! Ideea este ca, pe acelasi model de furca ," WP 4CS" cu acelasi cod, 4860 4CS , cantitatea de ulei, taria arcului si clicurile sunt diferite in 2013 fata de 2014 nici 4860 4CS nu este relevant, codul este ceva gen 14187B02LS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 11, 2017 Share Postat Martie 11, 2017 Salut. Am o întrebare pentru posesorii de Husaberg: unde vi le servisați și de unde vă procurați piese? Direct prin dealerii KTM? Aduc orice piesă? Mulțumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 11, 2017 Share Postat Martie 11, 2017 Ce model ce an? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 11, 2017 Share Postat Martie 11, 2017 Un FS din 2011. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 11, 2017 Share Postat Martie 11, 2017 E 99% ktm. Problema e ca, in general, importatorii de KTM nu au nicio idee de ce piese se potrivesc la Husaberg. De exemplu, la al meu TE250/2011, cilindrul e de ktm 2008-2011, sasiul la fel, dar robinetul de benzina e de 2012+. Faci asa: cauti pe google Husaberg fiche. Primul site la care te duce este https://www.trevorpopemotorcycles.co.uk . Cauti anul, modelul, si iti da toate fisele. Fiecare piesa din fise are un cod. Iei acel cod si il cauti pe shop.dementor.ro, si astfel vezi daca e de la KTM sau nu. Normal ca mai exista si piese care nu au acelasi cod, gen cercurile de roata care sunt portocalii la KTM si albastre la Husa, dar marea majoritate se potrivesc. Dupa asta poti comanda piesa respectiva, dupa cod, la cel mai apropiat importator Ktm, dupa cod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 11, 2017 Share Postat Martie 11, 2017 Merci de răspuns, Mircea. Motorul de pe motocicleta ta este concepție Husaberg sau este mai mult sau mai puțin un bloc de KTM, rebrand-uit - gen cum fac acum pentru Husqvarna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 11, 2017 Share Postat Martie 11, 2017 In 2011 Husabergul era deja cumparat de KTM, deci mai toate sunt KTM-uri. A mea nu face exceptie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 11, 2017 Share Postat Martie 11, 2017 In 2011 Husabergul era deja cumparat de KTM, deci mai toate sunt KTM-uri. A mea nu face exceptie. Am înțeles. Așa sper să fie. Deși motorul de pe motocicleta care mă interesează este ceva specific Husaberg și nu se regăsește pe niciun alt model. În acest sens, crezi că un service KTM (ex Dementor) s-ar descurca cu servisarea? Nu că un monocilindru ar putea fi foarte complex, dar întreb. Merci din nou pentru răspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.