Sari la conținut

Geam Double Bubble


Postări Recomandate

Daca i-mi permiteti, eu am avut buble asta la F4 si la 954, chin la mers. De ce? Daca tot va luati parbriz inalt luati-l macar clar, la viteza mare are eficienta numai daca va culcati pe rezervor si vizorul castii e sub nivelul marginii superioare a geamului, nu mai simti presiunea in casca. Daca esti cu fizicul de peste 1.70 n-ai sa poti merge prea mult timp culcat pe rezervor decit daca ai peste incepind de la 160-170/h. Deci la un mers pe drumuri normale cu 100-150/h tendinta e sa stai semiaplecat si atunci aerul pe care i-l iei in piept cu geamul normal va veni direct in si mai ales pe la barbie sub casca de la doubleb... amplificind mult presiunea pe capatina,zgomot sporit. La CBR954 nici nu era cel mai inalt, era cel mediu-racing, i l-am dat la schimb lu Rechinu in stare noua contra unuia original de la el de pe motoreta, la paritate 1-1 .

Nu vreau sa generalizez, poate la alte motorete nu se manifesta, dar la mine cu double bouble n-am reusit sa mai merg cu viteza maxima a motocicletelor pe A2, peste 220/h se simtea ca motoreta e mai instabila decit cu parbrizul original.

Per total parbrizul fumuriu da bine la intruniri dar la viteze mari mari nu sint recomandate.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca i-mi permiteti, eu am avut buble asta la F4 si la 954, chin la mers. De ce? Daca tot va luati parbriz inalt luati-l macar clar, la viteza mare are eficienta numai daca va culcati pe rezervor si vizorul castii e sub nivelul marginii superioare a geamului, nu mai simti presiunea in casca. Daca esti cu fizicul de peste 1.70 n-ai sa poti merge prea mult timp culcat pe rezervor decit daca ai peste incepind de la 160-170/h. Deci la un mers pe drumuri normale cu 100-150/h tendinta e sa stai semiaplecat si atunci aerul pe care i-l iei in piept cu geamul normal va veni direct in si mai ales pe la barbie sub casca de la doubleb... amplificind mult presiunea pe capatina,zgomot sporit. La CBR954 nici nu era cel mai inalt, era cel mediu-racing, i l-am dat la schimb lu Rechinu in stare noua contra unuia original de la el de pe motoreta, la paritate 1-1 .

Nu vreau sa generalizez, poate la alte motorete nu se manifesta, dar la mine cu double bouble n-am reusit sa mai merg cu viteza maxima a motocicletelor pe A2, peste 220/h se simtea ca motoreta e mai instabila decit cu parbrizul original.

Per total parbrizul fumuriu da bine la intruniri dar la viteze mari mari nu sint recomandate.

Din pacate tin sa te contrazic pt ca la mine la gsxr750 k5 se simte ca arunca aerul mult mai bine decat parbrizul original care de la 180-200 ma obosea destul de mult facandu-ma sa stau foarte aplecat. Cu cel DB pot merge 1 pic mai "neaplecat" la viteza respectiva.

Este doar parerea mea si nu vreau sa fac cumva discrepanta dar am originalul, 1 DB Iridum si 1 smoke....si vad la fel de bine ziua prin toate.

 

Bafta multa

 

--- Mesaj completat în 14 Aug 2007 23:36 -------------

ai special pentru R6?? arata-mi poze si cu cel fumuriu si cu cel rosu sa vad cum ar veni mai bine

Este special pt modelul tau. Detalii pe www.ermax.fr . Din pacate nu am cu ce sa fac poze.

Parerea mea ca cel rosu s-ar potrivi mai bine la motoreta ta dat fiind coloristica ei (asta daca este cea din avatar)

 

Bafta multa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 smoke....si vad la fel de bine ziua prin toate.

 

Mergi cu 200 pe autostrada cu geam fumuriu si-ti garantez ca daca tii capul sub geam inainte de orice curba nu mai dai reply pe net. poate in alta lume. Ma gindesc ca tipul cu 900rr care a cazut la Castelu sa nu fi avut privirea prea umbrita fie de viziera, fie de parbriz.

Va zic astea deoarece era s-o patesc pe A2 cu F4. La Comarnic un alt tip aflat in fata mea a ratat o curba usoara pe la 120. Era o linie dreapta, eu mergeam cu 100 si omul a venit in depasire cu mult inainte de curba, m-a depasit si in loc sa ia stinga s-a dus drept, aparent inexplicabil. La spital a recunoscut ca n-a vazut curba!!!

 

Oricum, asta-i ultima interventie pe topicul asta. Peace.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 smoke....si vad la fel de bine ziua prin toate.Mergi cu 200 pe autostrada cu geam fumuriu si-ti garantez ca daca tii capul sub geam inainte de orice curba nu mai dai reply pe net. poate in alta lume. Ma gindesc ca tipul cu 900rr care a cazut la Castelu sa nu fi avut privirea prea umbrita fie de viziera, fie de parbriz. Va zic astea deoarece era s-o patesc pe A2 cu F4. La Comarnic un alt tip aflat in fata mea a ratat o curba usoara pe la 120. Era o linie dreapta, eu mergeam cu 100 si omul a venit in depasire cu mult inainte de curba, m-a depasit si in loc sa ia stinga s-a dus drept, aparent inexplicabil. La spital a recunoscut ca n-a vazut curba!!!Oricum, asta-i ultima interventie pe topicul asta. Peace.

Cred ca nu este frumos sa vb despre ce nu ai cunostinta.....(Castelu).Am mers ani de zile cu viziera colorata si cu parbriz colorat si nu am avut nici o problema cu nevazutul curbelor ziua....este o diferenta intre smoke si black prin care chiar nu se vede nimik. Acum am Iridium pe Gsxr si pot spune ca e chiar odihnitor ziua.

Nu am nimic cu tine, nici nu te cunosc si nici nu tin neaparat sa imi vand marfa ca oricum le vand, ca e magazin si R6 sunt "garla", dar adevarul este ca 1 parbriz colorat da si mai bine pe motoreta si pt mine este si folositor(de cele DB vorbesc).

 

Bafta multa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...