orestte Postat Noiembrie 26, 2004 Share Postat Noiembrie 26, 2004 Overall dimensions Length, mm, not greater than - 2400 Width, mm, not greater than - 880 Height, mm, not greater than - 1350 Wheel base, mm, not greater than - 1600 Road clearance, mm, not less than - 300 Dry mass, kg, not over - 220 Maximum load, kg, (N) not greater than - 170 (1700) Engine - four-stroke, carburettor, OHV Capacity, cc: - 998 Nominal cylinder bore, mm - 92 Nominal piston stroke, mm - 74 Geometric compression ratio - 7.4 Max.power, h.p. - 70 at engine speed, min.-l - 6000 Check fuel consumption per 100 km, 1, not greater than - 6.0 Fuel - petrol A-92 Starting - with electric starter and kickstarter Air filter - with paperboard filter element Electrical equipment- single-wired 12 V Gearbox - five-speed Suspension: front - telescopic with spring-hydraulic shock absorber rear - swing arm with spring-hydraulic shock absorbers Brakes: front - disc with hydraulic drive rear - drum with mechanic drive Seat: dual Tyres- front; 3.50 x 19/ rear: 4.00х18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Noiembrie 26, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2004 e un prototip facut(folosit probabil de armata rusa) la fabrica din kiev Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 26, 2004 Share Postat Noiembrie 26, 2004 arata de parca au adus-o direct din anii '70 la cat de prost e nipru ma intreb cu va merge cu pistoane mai mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Noiembrie 26, 2004 Share Postat Noiembrie 26, 2004 Arata destul de bine daca tinem cont si de ce cred rusii despre design si ergonomie. Se chema Enduro Dinamit (parca) si tare mi-ar fi placut sa merg cu asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Noiembrie 26, 2004 Share Postat Noiembrie 26, 2004 Uite ceva asemanator de la Ural (de 1 litru de data asta!). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Noiembrie 26, 2004 Share Postat Noiembrie 26, 2004 Inc-un dinamit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Noiembrie 26, 2004 Share Postat Noiembrie 26, 2004 Uite care ar fi fost un motor adevarat la Dnepr (parerea mea ) pacat ca nu a intrat in prod. de serie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Noiembrie 26, 2004 Share Postat Noiembrie 26, 2004 Daca ii dai un strat de vopsea rosie seamana cu Guzzu lu Axa! Si tu care ziceai ca nepra nu-i buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nobloody Postat Noiembrie 26, 2004 Share Postat Noiembrie 26, 2004 Orice i-ar face tot urata e. Lucrurile rusesti au in general 2 caracteristici: sunt copiate cu nesimtire de la altii, si sunt facute zdarovai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Noiembrie 26, 2004 Share Postat Noiembrie 26, 2004 multam orestte! you're the man! poate nu o sa mai fac prostii de astea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Noiembrie 26, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2004 (editat) Editat Noiembrie 26, 2004 de orestte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Noiembrie 26, 2004 Share Postat Noiembrie 26, 2004 OFFTOPIC (oarecum) : Tricyle passenger "DNEPR-303" Vehicle specifications Overall dimensions Length, mm, not greater than - 2950 Width, mm, not greater than - 1780 Height, mm, not greater than - 1530 Wheel base, mm, not greater than - 1450 Road clearance, mm, not less than - 185 Dry mass, kg, not over - 320 Maximum load, kg, (N) not greater than - 300 (3000) Engine - four-stroke, carburettor, OHV Capacity, ее: - 696 Nominal cylinder bore, mm - 79 Nominal piston stroke, mm - 71 Geometric compression ratio - 8.5 Max.power, h.p. -42 at engine speed, min.-l - 5500 Check fuel consumption per 100 km, 1, not greater than - 6.0 Fuel - petrol A-92 Starting - with electric starter and kickstarter Air niter - with paperboard filter element Electrical equipment-single-wired 12V Gearbox - four-speed with reverse Suspension: front - telescopic with spring-hydraulic shock absorber rear - independent swing arm with cylindric-hydraulie springs and shock absorbers Brakes: front - disc with hydraulic drive rear - drum with mechanic drive parking - mechanic with rear wheels drive Seat: front - single / rear - two separate saddles with improved comfort Tyres - front: 3.75 x 19 / rear: 225/50 x 15 Special equipment - baggage containers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Noiembrie 26, 2004 Share Postat Noiembrie 26, 2004 vorbesti serios orestte? mi s-a mai spus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.