Sari la conținut

Nr. 9/2007


demostene
 Share

Postări Recomandate

Editorial

3 “Deschideti ochii!”

 

Mondo motor

6 Rubrica de stiri

 

Test si tehnica

8 Drive-test: Suzuki B-King.

12 Drive-test: Kawasaki GTR 1400. ”Grand Turismo - Racing?”

18 Drive-test: Triumph Speed Triple. “La puterea a treia”

22 Drive-test: Gama off-road KTM 2008. ”Agresivitate rafinata”

28 Drive-test: Gilera Fuoco 500. “Masina focului”

30 Drive-test: Moto Guzzi Breva V 1100. “Salupa placerii”

34 Drive-test comparativ: Alpen Masters 2007 – Partea I. “Alpiniada moto 2007”

 

Magazin

44 Istorie moto: 100 de ani de TT. ”Leaganul vitezei”

48 Prezentare: Gego BMW. “Din Sahara la Sighisoara”

52 Intruniri moto: Targu Secuiesc, Gheorgheni, Turda, Sibiu

54 Consiliere second-hand: Yamaha XV 535 Virago. “Un chopper cu suflet”

 

Mica publicitate

56 Motociclete second hand

 

Sport

60 Sport intern: Endurofun Motomania. “Un weekend de adrenalina”

62 Moto Grand Prix: Sachsenring (Germania), Laguna Seca (SUA). “Avans:44”

64 C.M. Superbike/Supersport: Brno (Cehia). “Confirmari la varf”

Asfalt uscat! :cheers:

 

post-23-1187590081_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ,sunt citittor Moto Univers ( UNIVERSMOTO mai nou ) ,din 2004 (primul numar din colectia mea e din august 04' ). Din pacate insa nu am toate numerele de atunci . As avea 2 intrebari pentru redactori & co. (ca si cititor :smoke: _

-De ce diferenta atat de mare ca si calitate intre fotografiile care apar in articolele traduse ,si cele din articolele autohtone ?

- De ce nu se expun mai pe larg intrunirile de la nivel national ? (Daca tot am ajuns aici cred ca ar fi interesant de vazut articole despre intrunirile si celor din restul europei / SUA ).

Apropo ,mi-a placut foarte mult descrierea Gego-ului ,sa nu mai vorbim de B-King. :agree:

 

Cu respect Bogdan (iasi). :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost un moment cand Univer Moto a fost cea mai reusita revista moto de pe piata autohtona. Acum mi se pare ca ati redus serios motoarele. Inca mai cumpar revista dar este din ce in ce mai subtire. La propriu. Prea putine subiecte. Plus ca se vede diferenta mare intre articolele traduse si cele originale ceea ce da un aspect neunitar revistei...

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost un moment cand Univer Moto a fost cea mai reusita revista moto de pe piata autohtona. Acum mi se pare ca ati redus serios motoarele. Inca mai cumpar revista dar este din ce in ce mai subtire. La propriu. Prea putine subiecte. Plus ca se vede diferenta mare intre articolele traduse si cele originale ceea ce da un aspect neunitar revistei...

Succes!

 

idem MAZ

 

cred ca,cel mai bine ar fi sa nu o mai cumparam... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

[34 Drive-test comparativ: Alpen Masters 2007 – Partea I. “Alpiniada moto 2007”]

Unde gasesc informatii complete despre test (cum sunt alese motocicletele, cum sunt puse in grupe/categorii, etc.)?

De ce nu a participat BMW R1200GS la nici o categorie? Si nici HP2? Sau gasesc aceste informatii in nr. 10?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[34 Drive-test comparativ: Alpen Masters 2007 – Partea I. “Alpiniada moto 2007”]

Unde gasesc informatii complete despre test (cum sunt alese motocicletele, cum sunt puse in grupe/categorii, etc.)?

De ce nu a participat BMW R1200GS la nici o categorie? Si nici HP2? Sau gasesc aceste informatii in nr. 10?

 

 

:) Unele informatii sint in nr.10 (care apare maine, 11 sept), dar nu despre BMW-urile citate, fiindca bavarezii au ales sa nu mai bage GS-ul 1200 si nici HP2-ul (care nu-i de fapt chiar... "de serie") in editia asta Alpen Masters, unde au avut modele cu ghiotura oricum.

Informatii exhaustive despre alegerea/gruparea motoarelor au fost insa doar la primele doua editii (2005 si 2006), din motive de spatiu nici nemtzii, nici noi nu le-am mai dat anul asta.

 

Lectura placuta! :D

 

P.S. Postarile lui motul, maz55 si bogdanbaubau merita un raspuns mai amplu (pe care il voi da zilele urmatoare, acum chiar sint fugarit tare cu chestii auto p-acilea - chiar cu riscul sa-mi iau un sut in fund = un pas inainte :) ) de la Coana firma romano-germana Motor Presse Romania !!!

Unde nimeni, dar chiar nimeni din redactie nu-i raspunzator de hibele (reale) semnalate.

Editat de Bunicul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...