Sari la conținut

Concurentii romani la Paris Dakar 2005


ADMIN
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 731
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

spre usurarea noastra cred ca si etapa asta se poate bifa ca si terminata. conform graficului mai are cam 60 de Km. :P

 

 

BRAVOOOOOOOO Romeooooo!!!!!!!!!!!!!!! :blink:

Azi noapte n-am putut sa dorm nestiind care e situatia lui Romeo. Pacat ca Ettiene nu a mai putut continua azi, se pare ca nici la CP1 nu a ajuns...

 

Acum sunt mai linistit vazand ca Romeo e deja la CP3 (ma rog, la 3km de CP3 conform ultimei actualizari) si cred ca va reusi sa termine. Sa nu uitam ca nu e chiar singur... In astfel de rally raiduri iti faci multi prieteni si sunt sigur ca isi va gasi un ortac cu care sa mearga impreuna B)

 

Nici cand s-a nascut fiica-mea n-am fost asa de tensionat :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai fost mai rapid ca mine cristi. ce faci stai si tu cu trackul si forumul deschis?

ati vazut ce poate face o participare ca asta?

sincer nu prea sint entuziasmat si emotionat de competitii sportive in general dar la raliul asta asa cum zicea cineva mai devreme tare stresat am fost. stateam tot pina la 2-3 noaptea sa vad poate aflu ceva.

 

va termina etapa pe la 9 si ceva ora rom.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 23.30 ma uit pe eurosport sa vad ce zice aerianul ala... daca nu pomeneste nimic de Romeo il bag in P***a masii :blink:

 

Pana acum Romeo e pe locul 100 in clasamentul general!

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaje primite de la echipa de asistenta

 

âDe atunci inca nu am pornit. Cand suntem in dreptulGibraltarului va sun. O pup pe Gina.â Zsolt 2 ianuarie 18:08

 

âAcum iesim din portâ Zsolt 2 ianuarie 18:26

 

âAm pus piciorul pe Africa!â 2 ianuarie 20:54 Zsolt

 

âEtapa speciala a fost anulata din cauza cetii. Baietii vin mai departe pe sosea. Noi am facut un dus! Totul e ok.â 3 ianuarie 15:11 Zsolt

 

âAcum trecem pe langa muntii Atlas. Zapada in Africa! Voi unde sunteti? O pup pe Gina sip e voi, dar pe ea de mai mule ori.â 3 ianuarie 18:16 Zsolt

 

âAcum am trecut pe langa o masina de asistenta de la Mitsubishi rasturnata. Era distrusa 100%.â Zsolt 3 ianuarie 18:38

 

â Toti trei au trecut de sosirea etapei speciale. Putem spune ca am avut o zi buna.â Zsolt 4 ianuarie 19:19

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mai am o neclaritate. Cum se cheama echipa noastra? Ca pe unele site-uri scrie Moto Verde Timisoara iar pe unele (de exemplu dakar.com) Redzone Timisoara...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 23.30 ma uit pe eurosport sa vad ce zice aerianul ala... daca nu pomeneste nimic de Romeo il bag in P***a masii :blink:

 

Pana acum Romeo e pe locul 100 in clasamentul general!

Singura legatura a celui de la eurosport este Olariu de la federatie.Asa ca tampenii o sa mai spuna.Aseara l-a sunat Renatta (a fost cu mine la Barcelona) si i-a dat cateva informatii.Asa ca s-ar putea sa citeasca si pe aici :P pt documentare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

dragi prieteni ai motorsportului, reprezentantul Romaniei (avem asa ceva?) in competitia destinata motocicletelor, centaurul romeo dunca a terminat cu bine etapa a 9-a a prestigioasei competitii bonifaciu sucks :blink:

 

 

ma duc sa beau in cinstea lui romeo, cinste lui! zica carcotasii ce vor, chiar daca nu are experienta in competitii de gen, dar totusi sa nu uitam ca e motociclist 'made in romania', si e obisnuit cu 'iarba camilei' de pe soselele noastre, nu trebe sa mearga sute de km sa se antreneze! felicitari inca o data!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ROMEO a terminat etapa 9!!!

 

Felicitari ROMEO!!!!!

Bafta mare in continuare!!

Eu personal sunt extaziat de participarea lui Romeo.

Nu-l cunosc personal, dar gandurile mele sunt numai la el.

Felicitari si pentru Zsolt care sigur este "calare" pe situatie si face tot ce trebuie pentru Romeo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de navigatie:

Dupa etapa 9:

 

Fabrizio Meoni (ITA â KTM â 2nd) - 004

I'm very angry. Now the navigation is not important on the Dakar Rally anymore. With the corridor rule (between GPS points), even the worst navigators are guaranteed to stay on the good track, because if you just leave that little corridor, the system shows you where to go to find it back. Of course, it's not good for me because navigation is my strong point, but it's not good for the show. For me the Dakar spirit is over. Anyway, the stage wasn't so bad for me. I joined the leading group after CP1, just before my trip system broke. I repaired it during the refuelling. Of course I'm glad to take first position of the overall standings, even though I'm frustrated, because the rally is no longer what it was.

 

Marc Coma (SPA â KTM â 7th) - 006

It was a very hard day today with a lot of navigation on the first part of the stage. With all the wind, it was very difficult to follow the tracks. I understand Fabrizio's anger, but it's very hard for a rider to use all the monitors fixed on the bike. With the rocks to avoid, the roadbook to read and the trip system to follow, it's very hard to stay concentrated. And then, it's the same for everybody. Tomorrow we'll decide of our race strategy with our team manager, Jordi Arcarons. But for the moment, my first wish is to take a bath and have a rest.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

care se pricepe, sa explice si pentru cei neinitiati cum e cu navigarea asta? daca ai GPS si harta e clar, dar am inteles ca nu e voie cu GPS, dar totusi au coordonatele GPS ale CP-urilor. Roadbookul e suficient pentru orientare in desert?

 

Apropo, aveti un link cu un roadbook de la Dakar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura legatura a celui de la eurosport este Olariu de la federatie.

adica un comentator ce lucreaza pt eurosport in ziua de azi (anul 2005) nu a auzit de net. in cazul asta e un ZERO. acele info sint publice pe net. sa intre aci ca il instruim noi. parerea mea e ca i se rupe. nu-si face meseria cum trebuie.

da pe noi ne intereseaza de fapt romeo nu papagalii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care se pricepe, sa explice si pentru cei neinitiati cum e cu navigarea asta? daca ai GPS si harta e clar, dar am inteles ca nu e voie cu GPS, dar totusi au coordonatele GPS ale CP-urilor. Roadbookul e suficient pentru orientare in desert?

 

Apropo, aveti un link cu un roadbook de la Dakar?

Au niste "aparate GPS" care sunt puse la dispozitie de organizatori (din cate stiu intra in pret in taxa de participare), mai mult ca sa poata fi urmariti concurentii prin desert de catre organizatori, si mai ales pe etapele de lagatura care sunt in general pe drumuri normale si unde toti trebuie sa mearga in regim de trafic normal adica sa respecte semnele de circulatie si mai ales limita de viteza.

Acestea aparate pt. concurent arata doar coordonatele CP-urilor si deci directia de urmat, adica 1, 2 sau 3 puncte in desert, sau cate CP-uri sunt in etapa respectiva plus punctul de sosire, pe care concurentul trebuie sa le atinga. Deci teoretic ei merg in linie dreapta de la un punct la altul dar practic trebuie sa mearga pe unde se poate merge numai sa nu iasa din "coridorul" lat de 3,3 km care uneste cele doua puncte...

Editat de corneltrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

aha! aparatele astea sunt mai 'chioare', in sensul ca functioneaza ca o busola, indicand directia catre urmatorul punct? sau afiseaza si harta cu locatia curenta si cea a urmatorului punct?

 

ce se intampla cand intre doua puncte traseul e sherpuit? de unde stiu ei ruta corecta, astfel incat sa nu iasa din cei 3.3 km?

 

meoni zicea ca punctul lui forte e navigatia, si ca noile regulamente il afecteaza. cum asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident probabil ca au un beculet rosu sau un avertizor care le arata ca au depasit coridorul.

Ideea e ca probabil depasind coridorul poti da de portiuni de drum mai bune pe care poti merge cu viteza mai mare, deci chiar daca de fapt faci mai multi km., ii faci mai repede si deci reintrii in coridor inainte de CP, si ai timp mai bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...