Sari la conținut

Concurentii romani la Paris Dakar 2005


ADMIN
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 731
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin
bai da iarba aia (io ca ala cu castravetele - tot scolo ma intorc) cum e asa nasoala? sint neste smocuri ce cresc in nisip. nu-s tufisuri. chiar asa sare fata peste ele?

 

floo unde esti? hai ca tu te stii mai bine.

vezi ca am pus un post ieri despre iarba asta, cauta vreo 5 pagini in spate

 

iarba asta e o iarba (logic, nu) care are radacinile adanc infipte in nisip. in jurul radacinilor cica nisipul se solidifica, formand un bloc compact, un soi de iceberg-bolovan. can vin baietii in viteza, cu rotile afundate in nisip, se izbesc de chestiile astea subterane si li se rupe directia.

 

probabil ca e ceva asemanator cu soselele reparate de la noi, cand incepe o noua portiune asfaltata, si dai de bordura aia nasoala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema nu e iarba, ci radacinile ei, care fac ca acolo unde e iarba, sa ai o zona dura , iar acolo unde nu e, ai nisip.

problema si mai mare e ca uneori iarba e mancata de camile si la suprafata nu ai nimic, dar radacinile raman si te trezasti ca iti sare ghidonul din mana, sau roata fata e prin aer sau mai rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut postu da tot n-am inteles. acuma insa ai fost mai explicit. e clar. vezi ca io is greu de cap ca-s mai batrin.

 

aha, uite ca si newt se stie. merci. vad ca te-ai abonat acuma de raliu la forum.

Editat de sc11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GPS: sunt aparate "manarite" cu softul scris special. Ele achizitioneaza continuu pozitia curenta, de la sateliti, pozitie pe care o transmit prin transponder (cine are) inapoi la organizatori, pentri IriTrack, localizare, etc. Dar pe ecran nu-ti arata nici un fel de harta, decat directia spre urmatorul CP

 

Navigare intre CP-uri: pe baza de road-book

 

Iarba camilei: La noi in gol alpin, de exemplu in Baiului, dai peste campuri cat vezi cu ochii de musuroaie de 30-40 de cm, toate inierbate, asa ca nu le vezi prea bine. Dupa 2-3 kilometri esti gata, mainile te dor, picioarele la fel, moto face ca toti dracii. Daca saracii de ei au mers 400 km prin asa ceva, cred ca a fost inuman.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de coridor si iarba camilelor:

iata o declaratie a lui Meoni dupa etapa 6:

 

Fabrizio Meoni (Ita â KTM â 8th) â N°4 - 004

To prepare a race during a year and do such a mistake is ridiculous⌠I just forgot to watch the direction and GPS points, because I'm not used to this is new rule. Between, two GPS points, it was importznt to remain in the good direction, but with the camel grass, you had to go left and right, and it's very easy to lose the good way. I wasn't lost, I didn't earn winning time, but the organiser wanted to set an example to be sure everyone understood this new rule. I was just hoping to have more time to understand the rule. Apart of that, the race is going well, the bike works well, I'm in good shape, but because we rode as a bunch, we couldn't go a lot faster.

 

Acum s-a refreshat si sit-ul dakar: desi Meoni initial dupa etapa de azi(9) a intrat pe locul 1 la general, a primit penalizare de 10 min. (impreuna cu alti cativa din frunte) si a ajuns pe 4 la general:

Iata-i doar pe primii 15:

1 002 DESPRES KTM 23h 44' 27" 00' 00"

2 006 COMA KTM 23h 46' 23" 01' 56"

3 003 COX KTM 23h 47' 56" 03' 29"

4 004 MEONI KTM 23h 51' 32" 07' 05" 10' 00"

5 007 ESTEVE PUJOL KTM 23h 55' 41" 11' 14" 05' 00"

6 005 ULLEVALSETER KTM 23h 58' 56" 14' 29" 05' 00"

7 012 FRETIGNE YAMAHA 24h 02' 02" 17' 35" 05' 00"

8 023 CALDECOTT KTM 24h 03' 21" 18' 54" 17' 00"

9 014 SALA KTM 24h 29' 20" 44' 53" 05' 00"

10 025 DE AZEVEDO KTM 24h 48' 01" 1h 03' 34"

11 022 BLAIS KTM 24h 48' 30" 1h 04' 03" 05' 00"

12 010 CZACHOR KTM 25h 41' 38" 1h 57' 11"

13 011 DABROWSKI KTM 25h 41' 40" 1h 57' 13" 15' 00"

14 009 BRUCY KTM 25h 43' 17" 1h 58' 50" 10' 00"

15 021 WALCH KTM 25h 44' 47" 2h 00' 20" 05' 00"

 

cu rosu este ecart-ul, cu albastru penalizarea

Editat de corneltrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@SC11

Sincer nu stiu cum poate fi mersul prin iarba camilei, nu am mers prin asa ceva, insa cred ca Dragos a facut o comparatie destul de exacta avind in vedere descrierea acestei ierbi. Trebuie sa semene ca senzatie cu mersul pe un cimp plin de musuroaie intarite. Pe asa ceva am mers si pot sa spun ca te rupe, chiar daca stii sa mergi, daca nu si eziti devine chiar periculos. Apoi e o mare problema cum e setata suspensia, cu una tare (gen cross) poti sa mergi foarte tare insa te rupe, cu una moale e invers. Am mers o data cu un Adventure pe asa ceva si nu mi-a venit sa cred ce putin m-a obosit in comparatie cu moto meu, insa nici viteza nu era la fel.

Cea mai mare problema in aceste cazuri (obstacole ascunse care comprima puternic suspensia fata-spate) este pericolul ca la revenire spatele sa te puna peste ghidon, nu ca fata e in aer asa cum a presupus un antestiutor(fata poate sa fie cit de sus, cind spatele primeste socul ea va reveni cu siguranta pe sol, daca stii poti folosi asta ca sa tii spatele jos,sau sa faci un salt spectaculos, daca nu amplifica kick-ul spatelui). Adevarat ghidonul poate sa-ti fie "smuls" insa multi din cei cu experienta au instalate amortizoare de directie care reduc foarte mult acest pericol.

Aceste obstacole ascunse in nisip (pietre, radacini de iarba camilei), plus viteza mare, am observat ca au dus la accidente crunte chiar la cei "tari", ori ia pus in nas , ori a voblat de nu a mai putut face nimic.

Mie de asta nu-mi place rally-raid, se merge extrem de tare "la vedere", e putin cam prea la noroc pt gustul meu....desigur, asta nu are nici o importanta :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai fata in aer nu mai ai control asupra motorului si daca sare si spatele ai pus-o(eventula in cap).

oricum viteza pe iarba camilelor era si 40 la ora, dupa cum spuneau cei din fata, tocmai fiindca erau foarte dese "musuroaiele".

si cam singurul care a mers pe asa ceva e tocmai Romeo, care cu siguranta va fi foarte"vanat" cand se va intorce.

voi stiti ce experienta are el la enduro, ca din ce-am citit eu nu m-am lamurit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai fata in aer nu mai ai control asupra motorului

Stii tu precis, te-ai dat vreodata in teren, ai macar motocicleta?

Te rog newtone nu mai vorbi din presupuse, vorbeste daca stii. Habar n-ai ce spui, sau repeti inexact: si daca sare si spatele ai pus-o(eventula in cap).

Daca ai fata in aer nu e nici o problema in general ( depinde de prea multe sa ma apuc sa le insirui aici), iar spatele la fel. Daca citesti atent ce-am scris anterior o sa intelegi cum e "cestia".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@SC11... se merge extrem de tare "la vedere", e putin cam prea la noroc pt gustul meu....desigur, asta nu are nici o importanta :blink:

ei tocmai asta ma gindeam citind explicatiile si combinind cu ce vad pe site si la tv. in anumite situatii mi se pare ca sau 1. mergi prudent si domol sa poti evita la timp ce apare sau 2. dai gaz gindindu-te ca vei avea noroc si nu apare nimic brusc ce sa nu poti trece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
la eurosport de la ora 18 omul s-a documentat. stia ca romeo a avansat la general datorita unor penalitati aplicate la altii si a ajuns pe 99 din 101 azi dimineata

pai omu' stie doar cu alea de 4 roti, ca de obicei moto e cantitate neglijabila :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai fata in aer nu mai ai control asupra motorului

Stii tu precis, te-ai dat vreodata in teren, ai macar motocicleta?

Te rog newtone nu mai vorbi din presupuse, vorbeste daca stii. Habar n-ai ce spui, sau repeti inexact: si daca sare si spatele ai pus-o(eventula in cap).

Daca ai fata in aer nu e nici o problema in general ( depinde de prea multe sa ma apuc sa le insirui aici), iar spatele la fel. Daca citesti atent ce-am scris anterior o sa intelegi cum e "cestia".

baby, you've got an obssesion: ridicarea rotii spate.

read my lips: controlul optim al motocicletei il ai cu ambele roti pe sol.

in rest, cearta-te cu cine stii.

eu aici am pus punct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca stiti ca anul asta au fost interzise la Dakar motocicletele gen KTM LC8 (nu stiu exact ce au limitat: cilindreea sau nr. de cilindri), oricum in sept. 2004 am fost la expozitia de la Munchen unde am vorbit putin cu Meoni si cu Roma (care se da acum la turisme pe Mitsubishi) si deci puteti vedea aici cateva poze cu motocicletele cu care s-au dat cei doi la Dakar 2004. Sper sa va placa.

Editat de corneltrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca stiti ca anul asta au fost interzise la Dakar motocicletele gen KTM LC8 (nu stiu exact ce au limitat: cilindreea sau nr. de cilindri)

Din regulamentul Dakarului pe anul acesta:

 

6P4 - Classes

Group 1 ............................... : Production

Classe : .............................. : 1.1 from 0 to 250 cm3.

Classe : .............................. : 1.2 from 251 to 450 cm3.

Classe : .............................. : 1.3 over 451 cm3.

 

Group 2 ............................... : Super Production

Classe : .............................. : 2.1 from 0 to 250 cm3.

Classe : .............................. : 2.2 from 251 to 450 cm3.

Classe : .............................. : 2.3 over 451 cm3.

 

Group 3 ............................... : Quad

Classe : .............................. : 3.1 from 0 to 400 cm3.

Classe : .............................. : 3.2 over 401 cm3.

 

Group 4 ............................... : Side-cars

Classe : .............................. : 4.1 Side-cars.

 

In Groups 1 and 2, twin cylinders of over 451 cm3 are forbidden.

 

Dragos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zi de pauza cu modificari in clasamentul general la DAKAR 2005:

Am observat acum pe site-ul oficial modificari in clasament desi azi a fost zi de pauza!

Cred ca au revenit asupra penalizarilor date initial si astfel DUNCA este pe locul 99 la general!

Iar Meoni pe 1!!

Dar iata clasamentul:

 

1 004 MEONI KTM 23h 43' 32" 00' 00" 02' 00"

2 002 DESPRES KTM 23h 44' 27" 00' 55"

3 006 COMA KTM 23h 46' 23" 02' 51"

4 003 COX KTM 23h 47' 56" 04' 24"

5 007 ESTEVE PUJOL KTM 23h 51' 41" 08' 09" 01' 00"

6 005 ULLEVALSETER KTM 23h 54' 56" 11' 24" 01' 00"

7 012 FRETIGNE YAMAHA 23h 58' 02" 14' 30" 01' 00"

8 023 CALDECOTT KTM 24h 03' 21" 19' 49" 17' 00"

9 014 SALA KTM 24h 29' 20" 45' 48" 05' 00"

10 022 BLAIS KTM 24h 44' 30" 1h 00' 58" 01' 00"

11 025 DE AZEVEDO KTM 24h 48' 01" 1h 04' 29"

12 011 DABROWSKI KTM 25h 26' 40" 1h 43' 08"

13 021 WALCH KTM 25h 40' 47" 1h 57' 15" 01' 00"

14 010 CZACHOR KTM 25h 41' 38" 1h 58' 06"

15 009 BRUCY KTM 25h 43' 17" 1h 59' 45" 10' 00"

16 042 CASTEU KTM 25h 46' 06" 2h 02' 34"

17 020 MARCHINI KTM 26h 44' 35" 3h 01' 03" 02' 00"

18 015 GRAZIANI KTM 26h 46' 30" 3h 02' 58" 01' 00"

19 017 HARDEN KTM 27h 06' 56" 3h 23' 24"

20 026 DUCLOS KTM 27h 13' 00" 3h 29' 28" 02' 00"

21 076 LEPAN KTM 27h 27' 25" 3h 43' 53" 01' 00"

22 172 TERRANOVA KTM 27h 29' 40" 3h 46' 08" 05' 00"

23 019 CHARBONNEL KTM 27h 41' 44" 3h 58' 12" 01' 00"

24 145 VERHOEVEN YAMAHA 27h 54' 47" 4h 11' 15" 01' 00"

25 144 BECKERS KTM 28h 30' 49" 4h 47' 17"

26 220 VARGA KTM 28h 55' 53" 5h 12' 21"

27 131 QUINONERO KTM 29h 01' 58" 5h 18' 26" 11' 00"

28 127 MURATORI KTM 29h 18' 09" 5h 34' 37" 02' 00"

29 029 VERHOEF KTM 29h 27' 38" 5h 44' 06" 01' 00"

30 056 VIGNERON KTM 29h 39' 23" 5h 55' 51" 04' 00"

31 031 BASTOUILH KTM 29h 40' 00" 5h 56' 28" 01' 00"

32 091 DE URIARTE KTM 29h 52' 35" 6h 09' 03"

33 207 COTTET YAMAHA 29h 58' 54" 6h 15' 22" 06' 00"

34 057 SCHWARZ KTM 30h 36' 37" 6h 53' 05"

35 227 BORSI KTM 30h 42' 08" 6h 58' 36"

36 153 BROUWER YAMAHA 30h 54' 16" 7h 10' 44" 20' 30"

37 034 PIROUD KTM 31h 11' 42" 7h 28' 10"

38 039 RIVERA KTM 31h 26' 07" 7h 42' 35"

39 098 KASTAN KTM 32h 14' 19" 8h 30' 47" 06' 00"

40 058 MARCUSSON HONDA 32h 19' 33" 8h 36' 01"

41 195 CORINTI KTM 32h 39' 22" 8h 55' 50"

42 110 CARILLON KTM 32h 48' 56" 9h 05' 24"

43 140 CINIER KTM 33h 50' 40" 10h 07' 08"

44 147 DE BAAR YAMAHA 34h 06' 38" 10h 23' 06"

45 064 ROBIN KTM 34h 11' 38" 10h 28' 06"

46 027 JOBARD KTM 34h 29' 17" 10h 45' 45"

47 181 BENETTI YAMAHA 35h 24' 54" 11h 41' 22"

48 130 GORRARA KTM 35h 25' 33" 11h 42' 01" 09' 00"

49 189 MESSIAEN KTM 35h 59' 35" 12h 16' 03"

50 054 ORFANOS HONDA 36h 20' 02" 12h 36' 30"

51 059 MARCANT KTM 36h 23' 37" 12h 40' 05"

52 197 WARRANT KTM 36h 51' 28" 13h 07' 56"

53 037 POLLI KTM 37h 14' 12" 13h 30' 40"

54 113 FLORIN KTM 37h 14' 31" 13h 30' 59" 38' 00"

55 096 KARSMAKERS KTM 37h 17' 19" 13h 33' 47"

56 084 GORLA YAMAHA 37h 32' 24" 13h 48' 52"

57 192 PASQUATO HONDA 37h 39' 39" 13h 56' 07"

58 171 ISCLA GARCIA KTM 37h 47' 39" 14h 04' 07" 11' 00"

59 109 CISCAR CHISBERT KTM 37h 49' 25" 14h 05' 53"

60 196 BURATTI HONDA 38h 04' 31" 14h 20' 59"

61 068 RAMOS MARTINEZ KTM 38h 14' 15" 14h 30' 43"

62 082 DE BOIS YAMAHA 38h 27' 25" 14h 43' 53"

63 178 MORO YAMAHA 38h 28' 07" 14h 44' 35"

64 086 LUIK KTM 39h 31' 01" 15h 47' 29"

65 032 ALGAY KTM 39h 37' 29" 15h 53' 57"

66 097 SNIJDERS KTM 39h 57' 00" 16h 13' 28"

67 198 HANSSON KTM 40h 30' 37" 16h 47' 05"

68 053 EXTANCE HONDA 40h 31' 43" 16h 48' 11"

69 173 LEVALLE KTM 42h 04' 30" 18h 20' 58"

70 115 LEBLANC KTM 42h 14' 30" 18h 30' 58" 50' 00"

71 222 FRANSSEN KTM 42h 50' 39" 19h 07' 07" 05' 00"

72 224 PUERTAS HERRERA YAMAHA 43h 03' 15" 19h 19' 43"

73 129 NAVAL PEREZ KTM 43h 12' 06" 19h 28' 34"

74 108 ASTORI KTM 43h 19' 33" 19h 36' 01"

75 229 BERNARBEU YAMAHA 43h 43' 44" 20h 00' 12" 05' 00"

76 116 RAUSEO KTM 44h 11' 22" 20h 27' 50"

77 028 RAMON YAMAHA 44h 30' 46" 20h 47' 14"

78 166 LORGE KTM 44h 32' 46" 20h 49' 14" 1h 00' 00"

79 013 PAGNON KTM 44h 47' 52" 21h 04' 20" 1h 00' 00"

80 077 PUREN BMW 44h 48' 05" 21h 04' 33"

81 078 DEVEDIJA BMW 45h 02' 02" 21h 18' 30"

82 046 RAYMOND KTM 45h 16' 42" 21h 33' 10"

83 071 DULLUM KTM 45h 30' 35" 21h 47' 03"

84 048 HERMET KTM 45h 31' 08" 21h 47' 36" 1h 00' 00"

85 185 BACKX KTM 45h 52' 50" 22h 09' 18"

86 186 AUGUSTYNS KTM 46h 04' 30" 22h 20' 58"

87 044 CORNUAILLE KTM 46h 28' 59" 22h 45' 27" 1h 00' 00"

88 102 PAVEY BMW 46h 39' 40" 22h 56' 08" 1h 00' 00"

89 206 ENNIS KTM 46h 51' 27" 23h 07' 55" 1h 00' 00"

90 061 DUBOIS KTM 47h 01' 25" 23h 17' 53" 1h 00' 00"

91 151 BERGMAN KTM 47h 29' 00" 23h 45' 28" 1h 00' 00"

92 165 HUGHES KTM 47h 30' 44" 23h 47' 12" 1h 00' 00"

93 090 DELSART KTM 47h 35' 36" 23h 52' 04" 02' 00"

94 060 GALAMEZ KTM 47h 50' 43" 24h 07' 11" 1h 00' 00"

95 111 GARCIA CRUZ KTM 47h 54' 28" 24h 10' 56" 1h 00' 00"

96 092 DE BEAUFORT KTM 48h 04' 06" 24h 20' 34" 1h 00' 00"

97 240 MOREL BOMBARDIER 48h 04' 11" 24h 20' 39"

98 218 HEARN KTM 48h 08' 09" 24h 24' 37" 1h 05' 00"

99 175 DUNCA KTM 48h 20' 02" 24h 36' 30" 1h 00' 00"

100 216 MANGANO KTM 48h 27' 48" 24h 44' 16" 1h 00' 00"

101 125 ARNOULT KTM 49h 02' 26" 25h 18' 54" 1h 00' 00"

102 126 LIBBRECHT KTM 49h 03' 48" 25h 20' 16" 1h 00' 00"

103 124 VINCENT KTM 49h 05' 02" 25h 21' 30" 1h 00' 00"

104 154 CABINI KTM 49h 18' 33" 25h 35' 01" 1h 00' 00"

105 087 RATSEPP KTM 49h 18' 59" 25h 35' 27" 1h 00' 00"

106 141 VOLPARI YAMAHA 49h 37' 22" 25h 53' 50" 1h 00' 00"

107 180 DE MEGNI YAMAHA 49h 58' 39" 26h 15' 07" 1h 05' 00"

108 150 VERZELETTI KTM 50h 12' 04" 26h 28' 32" 1h 00' 00"

109 095 DEFLANDRE KTM 50h 21' 39" 26h 38' 07" 1h 00' 00"

110 121 MOUGEOT KTM 51h 26' 20" 27h 42' 48"

111 217 MOSSI KTM 52h 14' 04" 28h 30' 32" 2h 00' 00"

112 194 NAGY KTM 53h 14' 57" 29h 31' 25" 10h 01' 00"

113 088 CUCURACHI KTM 53h 34' 11" 29h 50' 39" 2h 00' 00"

114 156 AUSINA YAMAHA 54h 38' 55" 30h 55' 23" 2h 00' 00"

115 122 PALANTE HONDA 55h 15' 22" 31h 31' 50" 2h 30' 00"

116 176 RIGO SUZUKI 55h 55' 01" 32h 11' 29" 2h 00' 00"

117 045 PAYEN KTM 57h 42' 38" 33h 59' 06" 10h 00' 00"

118 117 RAUSEO KTM 58h 54' 36" 35h 11' 04" 10h 00' 00"

119 114 BECQUART KTM 59h 44' 09" 36h 00' 37" 10h 45' 00"

120 243 PUIG COTET BOMBARDIER 60h 06' 36" 36h 23' 04" 2h 00' 00"

121 244 GONZALEZ BOMBARDIER 60h 42' 03" 36h 58' 31" 2h 00' 00"

122 205 GRAHAM KTM 60h 55' 54" 37h 12' 22" 10h 00' 00"

123 035 PUY KTM 60h 58' 27" 37h 14' 55" 11h 00' 00"

124 135 VION HONDA 62h 35' 06" 38h 51' 34" 10h 12' 00"

125 209 ALON KTM 62h 42' 02" 38h 58' 30" 11h 00' 00"

126 148 PERIGAUD KTM 62h 45' 52" 39h 02' 20" 11h 00' 00"

127 137 HIGASHI HONDA 63h 39' 23" 39h 55' 51" 11h 00' 00"

128 167 DUVAL YAMAHA 64h 53' 34" 41h 10' 02" 11h 31' 00"

129 168 HIGY YAMAHA 65h 08' 51" 41h 25' 19" 11h 30' 00"

 

Sper ca veti intelege: la fiecare concurent apare pozitia, nr. de concurs, numele, tipul de moto, apoi timpul total, apoi ecart-ul (diferenta fata de locul 1) si la urma penalizarile (care la unii nu apar ca nu au).

 

Dupa cum vedeti deja locul 9 are o diferenta de 45 min. iar locul 10 de peste o ora deci de aici in jos slabe sperante pentru cineva sa castige, in schimb primii 8 sunt despartiti de 20 de min., ceea ce inseamna ca toti cei 8 au sanse la locul 1 la final.

Cred ca vor urma niste etape foarte interesante in acest sens, nu ca in anii trecuti cand in ultimele 4-5 etape deja cel din fata nu mai putea fi ajuns...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cearta-te cu cine stii

Dragutule domnisor eu nu ma cert cu matale, doar ti-am cerut, intr-un mod mai drastic, sa nu mai emiti pareri eronate. Precum ti-am mai spus, cumpara o motocicleta de teren de buna calitate, mergi mult in tren asa vreo.... ani, apoi dupa ce vei vedea cum stau de fapt lucrurile in lumea reala, vei realiza ca mai bine ai fi tacut. O sa ai citeva revelatii (daca vei ajunge la nivelul necesar), printre care si faptul ca o motocicleta poate fi controlata in aer, sau ca in cazul obstacolelor de genul celor din discutie spatele creaza probleme.

A, un ultim sfat, cind vrei sa jignesti lasa englezismele cu fraze tip invatate din filme, da dovada ca gindesti....sa imite stiu mai bine papagalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...