Sari la conținut

Ducati Condor


SAVAGE_GUY
 Share

Postări Recomandate

Aceasta este o motocicleta a armatei elvetiene......

 

http://home.mobile.de/SIDNu8meFAXQC5QhG1eT...111111141634119

 

iar aici gasiti numai si numai frumuseti

 

http://home.mobile.de/cgi-bin/homepageSear...p;partnerHead=1

 

camioane, jeepu-uri si alte frumuseti....

 

Daca nu am postat bine....scuze da vroiam sa va arta la ca balosesc io printre altele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..tot in dotarea armatei elvetiene, de la care urmeaza sa cumpere MAPN cele mai scumpe giorseturi cu 4-6 roate ce se exista pe piata la ora actuala(pentru ca , binenteles pe langa ceasuri cu 'cucu' :agree: , ei au o mare traditie in producera carelor blindate de lupta...)

..asta , banuiesc ca e ceva 'licenta' de zundapp...

post-3884-1187781773_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar sunt niste frumuseti.Imi plac motoarele si alte vehicule folosite de armata(orice tara nu conteaza).Ar fi interesant sa se deschida un topic cu aceasta tema dar mai specific motociclete.

Asfalt uscat. :agree: :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie, boxerele Condor sunt motociclete originale elvetiene.

 

Poveste:

H-D si Douglas au avut prototipuri inspirate de BMW R 71, probabil prin filiera ruseasca (M 71, M72), dovada cadrul care este unul cu supensie spate semirigida, la care BMW-ul renuntase cand a inceput razboiul. Pana si rusii au proiectat o motocicleta mai moderna decat americanii, cu un proiect Tmz 53_5 in spiritul BMW-ului R 75, tractiune pe atas cu diferential, cadru grinzi cu zabrele demontabil, transmisie cu reductor pentru teren si marsarier...

 

Harley WLA si Indianul de razboi erau mult mai putin eficiente comparativ cu motocicletele germane, si depasite tehnologic.

Productia de M72 a fost scazuta la inceput (s-a pornit intr-o hala alimentata electric de o locomotiva cu aburi, iarna fara incalzire, aluminiu pentru blocuri motor si chiulase putin)), insa fabrica de atase pentru M72 producea in exces, asa ca la cele cateva zeci de mii de Harley WLA si Douglas englezesti, Ivan a montat atas. Dar M72 era singurul proiectat pentru a trage atasul masiv.

Pe atunci cele mai performante si moderne motociclete de razboi cu atas erau Zundappurile KS 750, apoi BMW R 75, de succes au fost si FN-urile belgiene.

Dupa razboi ultima mare motocicleta cu atas germana a fost Zundappul KS 601 , "elefantul verde". O motocicleta care are inca multe fan-cluburi, dar una exclusiv civila. Nici nu se pun la socoteala MZ-urile cu atas din DDR.

 

De atunci rusii au preluat stafeta.

In foarte multe armate ale lumii, in Africa, in America de Sud, Asia, in toata fosta Uniune Sovietica, ba si in mandra armata RSR a servit si mai serveste Dnepr in varianta militara. A fost prezent in multe conflicte regionale, am o poza cu voluntarii moldoveni langa un Nipru in pozitie defensiva in zona Dubasari, contra armatei sovietice. Excelent vehicul de patrulare, un tot teren veritabil in varianta cu diferential blocabil, in Tibet este considerat singurul vehicul capabil sa patruleze granita cu China.

600 de Urale 650 au echipat Garda Republicana irakiana, acum au iesit la pensie :agree:. Armata austrica are in dotare Urale Gear-Up si se pare ca si Spetznasul rusesc are in vedere achizitia mai multor unitati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie, boxerele Condor sunt motociclete originale elvetiene.

 

Poveste:

H-D si Douglas au avut prototipuri inspirate de BMW R 71, probabil prin filiera ruseasca (M 71, M72), dovada cadrul care este unul cu supensie spate semirigida, la care BMW-ul renuntase cand a inceput razboiul. Pana si rusii au proiectat o motocicleta mai moderna decat americanii, cu un proiect Tmz 53_5 in spiritul BMW-ului R 75, tractiune pe atas cu diferential, cadru grinzi cu zabrele demontabil, transmisie cu reductor pentru teren si marsarier...

 

Harley WLA si Indianul de razboi erau mult mai putin eficiente comparativ cu motocicletele germane, si depasite tehnologic.

Productia de M72 a fost scazuta la inceput (s-a pornit intr-o hala alimentata electric de o locomotiva cu aburi, iarna fara incalzire, aluminiu pentru blocuri motor si chiulase putin)), insa fabrica de atase pentru M72 producea in exces, asa ca la cele cateva zeci de mii de Harley WLA si Douglas englezesti, Ivan a montat atas. Dar M72 era singurul proiectat pentru a trage atasul masiv.

Pe atunci cele mai performante si moderne motociclete de razboi cu atas erau Zundappurile KS 750, apoi BMW R 75, de succes au fost si FN-urile belgiene.

Dupa razboi ultima mare motocicleta cu atas germana a fost Zundappul KS 601 , "elefantul verde". O motocicleta care are inca multe fan-cluburi, dar una exclusiv civila. Nici nu se pun la socoteala MZ-urile cu atas din DDR.

 

De atunci rusii au preluat stafeta.

In foarte multe armate ale lumii, in Africa, in America de Sud, Asia, in toata fosta Uniune Sovietica, ba si in mandra armata RSR a servit si mai serveste Dnepr in varianta militara. A fost prezent in multe conflicte regionale, am o poza cu voluntarii moldoveni langa un Nipru in pozitie defensiva in zona Dubasari, contra armatei sovietice. Excelent vehicul de patrulare, un tot teren veritabil in varianta cu diferential blocabil, in Tibet este considerat singurul vehicul capabil sa patruleze granita cu China.

600 de Urale 650 au echipat Garda Republicana irakiana, acum au iesit la pensie :smoke:. Armata austrica are in dotare Urale Gear-Up si se pare ca si Spetznasul rusesc are in vedere achizitia mai multor unitati.

 

 

frumos povstit Aleko! :agree:

mai spunene cite ceva! eu unul sunt ochi si urechi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...
..tot in dotarea armatei elvetiene, de la care urmeaza sa cumpere MAPN cele mai scumpe giorseturi cu 4-6 roate ce se exista pe piata la ora actuala(pentru ca , binenteles pe langa ceasuri cu 'cucu' :moto: , ei au o mare traditie in producera carelor blindate de lupta...)

..asta , banuiesc ca e ceva 'licenta' de zundapp...

 

DROBULE, are vre-un nume motoreta asta? Mi-a incoltit ceva.... :( :)

gata. Mersi.A raspuns Aleko.

Editat de sconx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicletele Hercules 125 utilizate de armata germana mi se par destul de robuste.

http://www.motorrad-klassiker-ersatzteile....eu/hercules.htm

 

A dracu romanasi cred ca la asta au tras cu ochiul cand au facut hoinarul, ceea ce demonstreaza ca nici sa copiem nu prea stim.

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...